Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Встановлення системи пожежної сигналізації, системи передачі тривожних сповіщень, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в приміщенні НУ "Одеська морська академія" за адресою: м. Одеса, вул. Маловського, 10, приміщення екіпажу №5 (інв. №101320003) І черга будівництва
Очікувана вартість
1 000 000,00 UAH
UA-2020-06-30-000675-b c108c62a6ebc468d98a3063f8dc6bdcb
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Глазкова Людмила Сергіївна

+380487932468 ot@onma.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний університет "Одеська морська академія"
Код ЄДРПОУ: 01127799
Місцезнаходження: 65029, Україна , Одеська обл., місто Одеса, вул.Дідріхсона, 8
Контактна особа: Глазкова Людмила Сергіївна
+380487932468
ot@onma.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 червня 2020 14:01
Звернення за роз’ясненнями: до 03 липня 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 липня 2020 10:00
Початок аукціону: 15 липня 2020 14:22
Очікувана вартість: 1 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Встановлення системи пожежної сигналізації, системи передачі тривожних сповіщень, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в приміщенні НУ "Одеська морська академія" за адресою: м. Одеса, вул. Маловського, 10, приміщення екіпажу №5 (інв. №101320003) І черга будівництва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65006, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. Маловського, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 червня 2020 15:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 червня 2020 15:24
Додаток 4 проект договора.doc
30 червня 2020 14:08
Оголошення.doc
30 червня 2020 14:01
Додаток 3 до оголошення.doc
30 червня 2020 14:01
Додаток 2 до оголошення.doc
30 червня 2020 14:01
Додаток 1 до оголошення.doc
30 червня 2020 15:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 червня 2020 15:24
Додаток 4 проект договора.doc
30 червня 2020 14:01
Додаток 4 проект договора.doc
30 червня 2020 14:08
Оголошення.doc
30 червня 2020 14:01
Оголошення.doc
30 червня 2020 14:01
Додаток 3 до оголошення.doc
30 червня 2020 14:01
Додаток 2 до оголошення.doc
30 червня 2020 14:01
Додаток 1 до оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Філія, приміщення в Одесі
Дата подання: 02 липня 2020 17:05
Дата відповіді: 03 липня 2020 14:57
Доброго дня! Шановний Замовнику, у тендерній документації міститься вимога: для Учасників, які не зареєстровані в м. Одесі - довідку про наявність в м. Одесі відокремленого підрозділу (філії) Учасника, відомості про який містяться у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, а також копію діючого документу, що підтверджує право власності (оренди) на приміщення, де вона розташована. Як потенційний учасник з великим позитивним досвідом роботи у вказаній сфері, за відсутності підрозділу (філії) та у місті Одеса, не має можливості прийняти участь у закупівлі, що є дискримінаційним і по відношенню до нашого підприємства та до інших учасників. Крім цього, вказане тягне за собою численні порушення у сфері публічних закупівель, зокрема суттєве зменшення компаній учасників. Послуги з встановлення системи пожежної сигналізації, системи передачі тривожних сповіщень, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в приміщенні здійснюються суб'єктами господарювання на підставі отриманої Ліцензії ДСНС на право виконання робіт протипожежного призначення. Виконання робіт з протипожежного призначення регулюються Ліцензійний умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затвердженні Постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852. Ці Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов'язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтверджувальних документів, що додаються до заяви про одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Тобто, учасники можуть і повинні надавати вказані у даній процедурі закупівлі "Встановлення системи пожежної сигналізації, системи передачі тривожних сповіщень, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в приміщенні" на підставі отриманої ними ліцензії, жодних інших документів (або обов'язку їх отримати) на законодавчому рівні для учасників не встановлено. Крім того дія вищезазначениї ліценції поширюється на всю територію України, а одже, компанії, які отримали вказуну ліцензую, мають право виконувати роботи, що становлять предмет вказаного договору, у тому числі у місті Одеса. Зважаючи на вищевикладене, просимо Вас виключити з тендерної документації вказану дискримінаційну вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до умов договору про закупівлю, «Підрядник» гарантує якість закінчених робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку. Гарантійний строк якості закінчених робіт становить 1(один) рік з дня прийняття «Замовником» робіт від «Підрядника» (пп. 14.1, 14.2 Договору). Підрядник зобов’язаний своєчасно усувати недоліки робіт, допущені з його вини (п. 13.4 Договору).
Відповідно до п. 4 розділу 6 Правил з пожежного спостерігання, затвердженого Наказом МВС України від 30.03.2015 № 349 (зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 29 липня 2015 р. за № 920/27365) в редакції 25.04.2017, обслуговуюча організація забезпечує прибуття ремонтного персоналу до об’єкта спостерігання та усуває несправності СПЗ. Час прибуття ремонтної групи з моменту виклику не повинен перевищувати: 12 годин – для міст Київ, Севастополь, Сімферополь та обласних центрів; 24 години – для інших населених пунктів.
Відповідно до Правил пожежної безпеки для навчальних закладів та установ системи освіти України, затвердженим наказом Міністерства освіти і науки 15.08.2016 за № 974, керівники закладів та установ зобов’язані вживати заходів щодо попередження пожежної небезпеки і усунення недоліків, що можуть її спричинити.
Враховуючи, що об’єкт, на якому виконуватимуться роботи, є місцем цілодобового перебування осіб, задіяних в навчально-виховному процесі, а отже виявлення недоліків та дефектів в роботі змонтованого устаткування та необхідність виклику ремонтних бригад «Підрядника» для їх обслуговування може виникнути, зокрема, у неробочий час, для забезпечення можливості своєчасного (не більше ніж 12 годин з моменту виклику) прибуття «Підрядника» на об’єкт, нами, як Замовником, в умовах спрощеної закупівлі зазначено вимогу, яка має підтвердити фізичну присутність «Підрядника» у м. Одесі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 липня 2020 14:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ МПП "ЛЕОНА" 990 000,00
UAH з ПДВ
990 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОЛІМП-ЮГ" 999 230,03
UAH з ПДВ
999 230,03
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 липня 2020 09:29
Електронний підпис

Публічні документи

08 липня 2020 10:28
Електронний підпис
08 липня 2020 10:26
Форма пропозиції.pdf
08 липня 2020 10:26
Технічні вимоги.pdf
08 липня 2020 10:26
Статут 2016 оригинал.pdf
08 липня 2020 10:26
Сертифікат.pdf
08 липня 2020 10:26
Свідоцтво Кулькова.pdf
08 липня 2020 10:26
Свідоцтво Князєва.pdf
08 липня 2020 10:26
Проект договору.pdf
08 липня 2020 10:26
Лист по згоду.pdf
08 липня 2020 10:26
Копія диплому Вєлєва.pdf
08 липня 2020 10:26
Довідка про досвід.pdf
08 липня 2020 10:26
Диплом Кулькова.pdf
08 липня 2020 10:26
12_ДЦ_ОПР.rtf
08 липня 2020 10:26
12_ДЦ_ЛС1_5-1-1.rtf
08 липня 2020 10:26
12_ДЦ_ИВР.rtf
08 липня 2020 10:26
12_ДЦ_ДЦ_3.rtf
08 липня 2020 10:26
12.imd

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ МПП "ЛЕОНА"

ПП "ОЛІМП-ЮГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ МПП "ЛЕОНА"
#38345703
Відхилено 990 000,00
UAH з ПДВ
17 липня 2020 09:58
ПП "ОЛІМП-ЮГ"
#33933584
Переможець 999 230,03
UAH з ПДВ
21 липня 2020 14:42

Документи

17 липня 2020 09:57
Електронний підпис
17 липня 2020 09:56
Протокол

Документи

21 липня 2020 14:41
Електронний підпис
21 липня 2020 14:39
Протокол 9.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 липня 2020 14:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ОЛІМП-ЮГ"
#33933584
999 230,03
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 липня 2020 14:41
Електронний підпис
21 липня 2020 14:39
Протокол 9.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 12:27
Електронний підпис укладений
30 липня 2020 14:26
Доп. угода до дог. 3-ОП.PDF зміни до договору
30 липня 2020 14:23
Електронний підпис укладений
24 липня 2020 12:05
Договір 3-ОП.PDF укладений
24 липня 2020 12:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти пункт 1.1 розділу 1 у наступній редакції
Номер договору про закупівлю: 3-ОП
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 999 230,03
UAH (в тому числі ПДВ 166 538,34 UAH)