Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ЕКОЛОГІЇ ТА ПРИРОДНИХ РЕСУРСІВ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 38721915 |
Вебсайт: | http://ecology.odessa.gov.ua |
Місцезнаходження: | 65107, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Канатна, буд. 83 |
Контактна особа: |
Дмитро Савалюк +380487283505 dim_ust@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 червня 2020 10:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 липня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 липня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 16 липня 2020 11:12 |
Очікувана вартість: | 3 825 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 125,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 114750 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90710000-7: Екологічний менеджмент
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 10 | Робочі | 50 | |
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 червня 2020 10:06 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 червня 2020 10:03 |
тд по стационарним постам 30.06.2020 ..docx | |
30 червня 2020 10:03 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ 30.06.2020.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-25-000021 ● e9542515064b4adbad42e84fb3777404
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 вересня 2020 15:30 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.09.2020 Одеса № 326
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 25.09.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Андрія НОТЄВСЬКОГО від 25.09.2020.
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 25.09.2020 № 326
Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедури закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
1. UA-2020-06-30-000659-a 30.06.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-09-28 14:07:35
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за рамковими угодами за предметом ДК 021:2015: 90710000-7 — Екологічний менеджмент, яка проводиться Департаментом екології та природних ресурсів Одеської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-06-30-000659-a, дата оприлюднення 30.06.2020) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень від Замовника, а саме:
- яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції ТОВ «Науково-виробниче підприємство Новус Кібернетік» вимогам тендерної документації, а саме Додаток 4 «Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» де вимагається:«У випадку, якщо Учасник користуватиметься залученим (орендованим) обладнанням та матеріально-технічною базою, Учасник до зазначеної довідки повинен додати копії договорів оренди». Проте учасником ТОВ «Науково-виробниче підприємство Новус Кібернетік» у складі тендерної пропозиції не надано копію договору оренди приміщення ?
- яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції ТОВ «Науково-виробниче підприємство Новус Кібернетік» вимогам тендерної документації, а саме Додаток 2 «Перелік додаткових документів, що має надати учасник» де вимагається надати копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ (для платників, які зареєстровані до 01.01.2014), або витяг з реєстру платників податку на додану вартість (копія), тоді як учасником ТОВ «Науково-виробниче підприємство Новус Кібернетік» у складі тендерної пропозиції не надано копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ ?
- яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції ТОВ «Науково-виробниче підприємство Новус Кібернетік» вимогам тендерної документації, а саме розділу 5 пункт 2 «Інша інформація» тендерної документації, де вимагається: «Учасники у своїй діяльності повинні дотримуватись норм чинного законодавства України, зокрема: Закону України «Про санкції» від 14.08.2014р. № 1644- VII; Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 14.10.2014р. № 1702-VII; Указу Президента України від 15 травня 2017 року № 133/2017; рішення РНБО України від 28 квітня 2017 року (введеного в дію Указом Президента України від 15 травня 2017 року № 133/2017); Рішення РНБО України від 02 травня 2018 року (введене в дію Указом Президента України від 14 травня 2018 року № 126/2018); Рішення РНБО України від 19 березня 2019 року (введене в дію Указом Президента України від 19 березня 2019 року № 82/2019; Постанови Кабінету Міністрів від 07.11.2014р. №595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей, а також інших платежів з рахунків, відкритих в органах Казначейства»; Постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2015р. №1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію»; Постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015р. №1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації» в редакції від 20.12.2018 року згідно Постанови КМУ №1089 від 18.12.2018. Учасник процедури закупівлі повинен надати у складі тендерної пропозиції лист-гарантію стосовно дотримання у своїй діяльності положень вище наведених нормативно-правових актів. У випадку недотримання учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, пропозиція такого учасника відхиляється». Проте учасником ТОВ «Науково-виробниче підприємство Новус Кібернетік» у складі тендерної пропозиції не надано відповідного листа-гарантії ?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника та підтверджуючі документи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-10-02 17:11:48
Пояснення
Пояснення щодо обгрунтованості рішення Замовника.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення щодо висновку
2020-10-07 18:34:54
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 жовтня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Пояснення Замовника оприлюднено через електронну систему закупівель всупереч вимогам частини п'ятої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".)
Оскарження в суді
Опис: | Адміністративний позов про визнання протиправним та скасування висновку Південного офісу Держаудитслужби (ID моніторингу UA -М-2020-09-25-000021) подано до Одеського окружного адміністративного суду 19.10.2020 (вх.номер 10736120) |
Дата публікації: | 19 жовтня 2020 |
Документи:
17 листопада 2020 17:47
|
Електронний підпис |
17 листопада 2020 17:45
|
2.jpeg |
17 листопада 2020 17:45
|
1.jpeg |
17 листопада 2020 17:47
|
Електронний підпис |
19 жовтня 2020 17:26
|
Електронний підпис |
17 листопада 2020 17:45
|
2.jpeg |
17 листопада 2020 17:45
|
1.jpeg |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 липня 2020 11:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО НОВУС КІБЕРНЕТІК" |
3 765 000,00
UAH з ПДВ
|
3 765 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНВІ КОМПАНІ" |
3 825 000,00
UAH з ПДВ
|
3 825 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО НОВУС КІБЕРНЕТІК" #39316453 |
Переможець |
3 765 000,00
UAH з ПДВ
|
20 липня 2020 14:40
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 20 липня 2020 14:40
Учасник | Пропозиція | Документи |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО НОВУС КІБЕРНЕТІК" #39316453 |
3 765 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2020 14:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 грудня 2020 14:28
|
Додаткова угода №2pdf.pdf | зміни до договору |
01 грудня 2020 14:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 жовтня 2020 15:16
|
1.jpeg | зміни до договору |
27 жовтня 2020 15:15
|
2.jpeg | зміни до договору |
27 жовтня 2020 15:15
|
Електронний підпис | укладений |
06 серпня 2020 15:48
|
ДОГОВОР 12.pdf | укладений |
06 серпня 2020 15:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в Додаток 3 та Додаток 5 Договору про закупівлю послуг №12 від 06.08.2020року. |
Номер договору про закупівлю: | 12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Передача устаткування та обладнання стаціонарних постів автоматизованої системи моніторингу атмосферного повітря та програмно-апаратного комплексу, монтаж та пусконалагоджувальні роботи стаціонарних постів автоматизованої системи моніторингу атмосферного повітря на місцевості відповідно до технічного завдання, формування остаточного звіту за результатами наданих послуг продовжити до 24.12.2020року |
Номер договору про закупівлю: | 12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |