Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Запровадження та обслуговування функціонування регіональної системи моніторингу атмосферного повітря (у тому числі придбання обладнання стаціонарних постів спостереження тощо)»
Очікувана вартість
3 825 000,00 UAH
UA-2020-06-30-000659-a 4a7f77bedbda41f2a4112ec1ee97ea5f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитро Савалюк

+380487283505 dim_ust@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ЕКОЛОГІЇ ТА ПРИРОДНИХ РЕСУРСІВ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 38721915
Вебсайт: http://ecology.odessa.gov.ua
Місцезнаходження: 65107, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Канатна, буд. 83
Контактна особа: Дмитро Савалюк
+380487283505
dim_ust@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 червня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 06 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 16 липня 2020 11:12
Очікувана вартість: 3 825 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 125,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 114750 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90710000-7: Екологічний менеджмент


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Запровадження та обслуговування функціонування регіональної системи моніторингу атмосферного повітря (у тому числі придбання обладнання стаціонарних постів спостереження тощо)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65107, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Канатна, буд. 83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020
ДК 021:2015: 90710000-7 — Екологічний менеджмент

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 10 Робочі 50
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-25-000021 ● e9542515064b4adbad42e84fb3777404
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 вересня 2020 15:30
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.09.2020 Одеса № 326

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 25.09.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Андрія НОТЄВСЬКОГО від 25.09.2020.

Начальник Олег МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 25.09.2020 № 326
Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедури закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
1. UA-2020-06-30-000659-a 30.06.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-09-28 14:07:35

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за рамковими угодами за предметом ДК 021:2015: 90710000-7 — Екологічний менеджмент, яка проводиться Департаментом екології та природних ресурсів Одеської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-06-30-000659-a, дата оприлюднення 30.06.2020) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень від Замовника, а саме:
- яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції ТОВ «Науково-виробниче підприємство Новус Кібернетік» вимогам тендерної документації, а саме Додаток 4 «Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» де вимагається:«У випадку, якщо Учасник користуватиметься залученим (орендованим) обладнанням та матеріально-технічною базою, Учасник до зазначеної довідки повинен додати копії договорів оренди». Проте учасником ТОВ «Науково-виробниче підприємство Новус Кібернетік» у складі тендерної пропозиції не надано копію договору оренди приміщення ?
- яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції ТОВ «Науково-виробниче підприємство Новус Кібернетік» вимогам тендерної документації, а саме Додаток 2 «Перелік додаткових документів, що має надати учасник» де вимагається надати копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ (для платників, які зареєстровані до 01.01.2014), або витяг з реєстру платників податку на додану вартість (копія), тоді як учасником ТОВ «Науково-виробниче підприємство Новус Кібернетік» у складі тендерної пропозиції не надано копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ ?
- яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції ТОВ «Науково-виробниче підприємство Новус Кібернетік» вимогам тендерної документації, а саме розділу 5 пункт 2 «Інша інформація» тендерної документації, де вимагається: «Учасники у своїй діяльності повинні дотримуватись норм чинного законодавства України, зокрема: Закону України «Про санкції» від 14.08.2014р. № 1644- VII; Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 14.10.2014р. № 1702-VII; Указу Президента України від 15 травня 2017 року № 133/2017; рішення РНБО України від 28 квітня 2017 року (введеного в дію Указом Президента України від 15 травня 2017 року № 133/2017); Рішення РНБО України від 02 травня 2018 року (введене в дію Указом Президента України від 14 травня 2018 року № 126/2018); Рішення РНБО України від 19 березня 2019 року (введене в дію Указом Президента України від 19 березня 2019 року № 82/2019; Постанови Кабінету Міністрів від 07.11.2014р. №595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей, а також інших платежів з рахунків, відкритих в органах Казначейства»; Постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2015р. №1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію»; Постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015р. №1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації» в редакції від 20.12.2018 року згідно Постанови КМУ №1089 від 18.12.2018. Учасник процедури закупівлі повинен надати у складі тендерної пропозиції лист-гарантію стосовно дотримання у своїй діяльності положень вище наведених нормативно-правових актів. У випадку недотримання учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, пропозиція такого учасника відхиляється». Проте учасником ТОВ «Науково-виробниче підприємство Новус Кібернетік» у складі тендерної пропозиції не надано відповідного листа-гарантії ?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника та підтверджуючі документи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-10-02 17:11:48

Пояснення

Пояснення щодо обгрунтованості рішення Замовника.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення щодо висновку

2020-10-07 18:34:54


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 05 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 21 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Пояснення Замовника оприлюднено через електронну систему закупівель всупереч вимогам частини п'ятої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Адміністративний позов про визнання протиправним та скасування висновку Південного офісу Держаудитслужби (ID моніторингу UA -М-2020-09-25-000021) подано до Одеського окружного адміністративного суду 19.10.2020 (вх.номер 10736120)
Дата публікації: 19 жовтня 2020

Документи:

17 листопада 2020 17:47
Електронний підпис
17 листопада 2020 17:45
2.jpeg
17 листопада 2020 17:45
1.jpeg
17 листопада 2020 17:47
Електронний підпис
19 жовтня 2020 17:26
Електронний підпис
17 листопада 2020 17:45
2.jpeg
17 листопада 2020 17:45
1.jpeg

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 липня 2020 11:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО НОВУС КІБЕРНЕТІК" 3 765 000,00
UAH з ПДВ
3 765 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНВІ КОМПАНІ" 3 825 000,00
UAH з ПДВ
3 825 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 липня 2020 19:52
Електронний підпис
15 липня 2020 09:37
Електронний підпис
15 липня 2020 09:36
Електронний підпис
15 липня 2020 09:35
Електронний підпис
15 липня 2020 09:34
Аналогічні_договори.pdf
15 липня 2020 09:34
Тендерна_пропозиція.pdf
15 липня 2020 09:34
Мат_тех_база.pdf
15 липня 2020 09:34
Технічне_завдання.pdf
15 липня 2020 09:34
Транспорт.pdf
15 липня 2020 09:34
Штатний_розпис.pdf
15 липня 2020 09:34
Договір_.pdf
15 липня 2020 09:34
Кошторис.pdf
15 липня 2020 09:34
Довідка_працівників.pdf
15 липня 2020 09:34
Фін_звіт_квитанція.pdf

Конфіденційні документи

15 липня 2020 13:37
Тендерна пропозиція.zip

Обґрунтування конфіденційності

статті 505 Цивільного кодексу України

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО НОВУС КІБЕРНЕТІК"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНВІ КОМПАНІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО НОВУС КІБЕРНЕТІК"
#39316453
Переможець 3 765 000,00
UAH з ПДВ
20 липня 2020 14:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 липня 2020 14:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО НОВУС КІБЕРНЕТІК"
#39316453
3 765 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 серпня 2020 15:48
ДОГОВОР 12.pdf укладений
06 серпня 2020 15:47
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 14:40
Електронний підпис зміни до договору
01 грудня 2020 14:28
Додаткова угода №2pdf.pdf зміни до договору
01 грудня 2020 14:25
Електронний підпис зміни до договору
27 жовтня 2020 15:16
1.jpeg зміни до договору
27 жовтня 2020 15:15
2.jpeg зміни до договору
27 жовтня 2020 15:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в Додаток 3 та Додаток 5 Договору про закупівлю послуг №12 від 06.08.2020року.
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Передача устаткування та обладнання стаціонарних постів автоматизованої системи моніторингу атмосферного повітря та програмно-апаратного комплексу, монтаж та пусконалагоджувальні роботи стаціонарних постів автоматизованої системи моніторингу атмосферного повітря на місцевості відповідно до технічного завдання, формування остаточного звіту за результатами наданих послуг продовжити до 24.12.2020року
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 765 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 627 500,00 UAH)