Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пшениця 3 клас
Очікувана вартість
166 500,00 UAH
UA-2020-06-30-000546-b 9414db5b6c734d6da1e591893a113f4c
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Застрожнов Олександр Борисович

+380956618916 alexzastrojnev@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виробничо-експериментальний Дніпровський осетровий рибовіідтворювальний завод імені акад. С.Т.Артющика
Код ЄДРПОУ: 22738568
Місцезнаходження: 75003, Україна , Херсонська обл., Дніпровське, Херсонська область, Білозерський район, с. Дніпровське
Контактна особа: Застрожнов Олександр Борисович
+380956618916
alexzastrojnev@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 червня 2020 12:56
Звернення за роз’ясненнями: до 06 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 липня 2020 00:00
Очікувана вартість: 166 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 665,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля


1. Найменування замовника: Державна установа «Виробничо-експериментальний Дніпровський осетровий рибовідтворювальний завод ім. академіка С.Т. Артющика». 2. Категорія замовника: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 22738568. 4. Місцезнаходження замовника: 75003, Херсонська обл., Білозерський район, с. Дніпровське. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Застрожнов Олександр Борисович, уповноважена особа, телефон +380990509800, e-mail: vedorz@ukr.net. 6. Вид предмета закупівлі: Товари. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: Пшениця 3 клас. 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 03210000-6 «Зернові культури та картопля» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 9. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Усі посилання в технічному завданні тендерної документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля, про що учасник в складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист. 10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 30 000 (тридцять тисяч) кілограм. 11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Самовивіз. 12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.07.2020 року. 13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки за поставлений товар здійснюється на підставі ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу в термін 45 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. 14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 166 500,00 грн (сто шістдесят шість тисяч п’ятсот гривень 00 копійок) з ПДВ. 15. Період уточнення інформації про закупівлю: «06» липня 2020 року час 0000 год. 16. Кінцевий строк подання пропозицій: «09» липня 2020 року час 0000 год 17. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Не застосовується. Критерій оцінки – «Ціна» 100%. 18. Розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Не вимагається. 19. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Не вимагається. 20. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону: 1 665,00 грн. (одна тисяча шістсот шістдесят п’ять гривень 00 копійок) – 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. 21. Джерело фінансування закупівлі: Кошти державного бюджету
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30000 кг
Пшениця 3 клас
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75003, Україна, Херсонська область, сел. Дніпровське, сел. Дніпровське
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2020
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюється на підставі ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу в термін 45 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 червня 2020 13:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 червня 2020 12:57
ОГОЛОШЕННЯ.pdf
30 червня 2020 12:57
Документацiя_до_оголошення.doc
30 червня 2020 12:57
Додаток_5.doc
30 червня 2020 12:57
Додаток_4.doc
30 червня 2020 12:57
Додаток_3.docx
30 червня 2020 12:57
Додаток_2.doc
30 червня 2020 12:57
Додаток_1.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 липня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Кравець Сергій Миколайович 166 500,00
UAH з ПДВ
166 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 липня 2020 17:23
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Кравець Сергій Миколайович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Кравець Сергій Миколайович
#2634901332
Переможець 166 500,00
UAH з ПДВ
13 липня 2020 15:46

Документи

13 липня 2020 15:46
Електронний підпис
13 липня 2020 15:42
ПОВІДОМЛЕННЯ.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 липня 2020 15:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Кравець Сергій Миколайович
#2634901332
166 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 липня 2020 15:46
Електронний підпис
13 липня 2020 15:42
ПОВІДОМЛЕННЯ.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Угода про розірвання договору укладений
23 липня 2020 19:56
Електронний підпис укладений
16 липня 2020 11:22
специфікація.pdf укладений
16 липня 2020 10:54
стр.4.pdf укладений
16 липня 2020 10:54
стр.3.pdf укладений
16 липня 2020 10:54
стр.2.pdf укладений
16 липня 2020 10:54
договiр_стр.1.pdf укладений
16 липня 2020 10:54

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Відповідно до статті 651 Цивільного кодексу України сторони дійшли згоди припинити дію договору, через істотні зміни обставин, якими сторони керувалися при укладанні договору, а саме збільшення ціни на ри 10 відсоткінку попиту та пропозицій ціна за одиницю товару збільшилася, більше ніж нав.