Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт приміщень їдальні побутового корпусу головної виробничої будівлі електродепо «Дарниця» (капітальний ремонт і реставрація, код 45453000-7 за ДК 021-2015)»
Очікувана вартість
1 925 438,40 UAH
UA-2020-06-30-000433-b 5599d7955ded41a4a41520a8e05259d4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Роженко Тетяна Валеріївна

+38 044 238-58-13 T.Rozhenko@metro.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН"
Код ЄДРПОУ: 03328913
Вебсайт: http://metro.kiev.ua/
Місцезнаходження: 03056, Україна , Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 35
Контактна особа: Роженко Тетяна Валеріївна
+38 044 238-58-13
T.Rozhenko@metro.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 червня 2020 11:58
Звернення за роз’ясненнями: до 10 липня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 липня 2020 17:00
Початок аукціону: 21 липня 2020 13:19
Очікувана вартість: 1 925 438,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 630,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 9000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Детальний опис закупівлі зазначено в тендерній документації.
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати) відповідно до тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт приміщень їдальні побутового корпусу головної виробничої будівлі електродепо "Дарниця"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02100, Україна, Київська область, Київ, Червоноткацька, 1А, територія Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунок за виконані роботи здійснюється Замовником протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Сторонами Акта КБ-2в та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3 Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 червня 2020 11:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 червня 2020 11:55
Додаток 2.doc
30 червня 2020 11:55
ТД.doc
30 червня 2020 11:55
Додаток 4.doc
30 червня 2020 11:55
Додаток 6.doc
30 червня 2020 11:55
Додаток 5.doc
30 червня 2020 11:55
Додаток 7.doc
30 червня 2020 11:55
Додаток 1.doc
30 червня 2020 11:55
Додаток 3.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-30-000433-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ХОФТ", Код ЄДРПОУ:40710017
Дата подання: 06 липня 2020 18:15
Технічна специфікація у форматі ворд
У додатку 2 до ТД міститься технічна специфікація у форматі розміщених фото у документі ворд.
Звертаюся до Замовника із проханням надати Додаток 2 до ТД у форматі ворд або ексель з можливістю копіювання.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 липня 2020 10:47
Повідомляємо, що відповідно до пункту 2 «ТЕХНІЧНІ ТА ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ» Технічної специфікації на закупівлю «Капітальний ремонт приміщень їдальні побутового корпусу головної виробничої будівлі електродепо «Дарниця» (капітальний ремонт і реставрація, код 45453000-7 за ДК 021-2015)» (додаток 2 до тендерної документації): «2. Обсяг робіт відповідно до дефектного акту № 2 від 04.02.2020 р., що додається».
Тобто, учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати Технічну специфікацію, складену Учасником за інформацією (вимогами), формою та змістом Додатка 2 до тендерної документації Замовника, який розміщено в електронній системі закупівель у форматі Word для зручності копіювання учасниками, разом з Дефектним актом №2 від 04.02.2020, який є невід’ємною частиною Технічної специфікації, та не потребує редагування учасниками.
Таким чином, розміщення в електронній системі закупівель зазначеного Дефектного акта у форматі Word або EXCEL не є доцільним.
Для отримання додаткових роз’яснень щодо Закупівлі можна звернутися до відповідального за технічну частину, інформація про якого міститься у п.2.3. Розділу І «Загальні положення» тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-06-30-000433-b.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ХОФТ", Код ЄДРПОУ:40710017
Дата подання: 07 липня 2020 22:35
Сертифікати
Пунктом 8 Розділу 3 до ТД встановлено, що Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції інформацію про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі (товару, роботи чи послуги), вимогам встановленим Замовником в Додатку 2 до тендерної документації (у разі, якщо їх надання вимагається тендерною документацією).
Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям.




З 1 січня 2018 року скасована обов’язкова сертифікація продукції, що виконувалась відповідно до Кабінету Міністрів України від 10 травня 1993 року № 46-93 «Про стандартизацію і сертифікацію», у зв’язку з скасуванням дії вказаного нормативно-правового акту. Також, наказом Мінекономрозвитку України від 26.01.2018 № 93, зареєстрованого в Мін’юсті України 16 лютого 2018 р. за № 194/31646 визнаються такими, що втратили чинність низка наказів якими визначалася обов’язкова сертифікація продукції, зокрема: наказ Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01 лютого 2005 року № 28 «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 04 травня 2005 року за № 466/10746 (із змінами); наказ Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації від 10 квітня 1997 року № 191 «Про затвердження Правил обов’язкової сертифікації технічних засобів охоронної та охоронно-пожежної сигналізації», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 08 серпня 1997 року за № 298/2102 (із змінами); наказ Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації від 27 червня 1997 року № 374 «Про затвердження Правил обов’язкової сертифікації продукції протипожежного призначення», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 16 вересня 1997 року за № 407/2211 (із змінами). Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» об’єднано норми законів «Про підтвердження відповідності», «Про стандарти, технічні регламенти та процедури оцінки відповідності» та декрету Кабінету міністрів від 10 травня 1993 року № 46- 93 «Про стандартизацію і сертифікацію». Врегульовано порядок видачі, відмови у видачі, переоформлення рішення про призначення органу з сертифікації в державній системі сертифікації, розширення сфери призначення та анулювання рішення про таке призначення центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері технічного регулювання. Станом на сьогодні в Україні відсутня система обов’язкової сертифікації продукції, а отже, виробники можуть звертатися до органів, уповноважених на здійснення сертифікації за власним бажанням на добровільних засадах.



Отже, обов"язкова сертифікація продукції в Україні відстуня, а тому прошу Замовника усунути дискримінаційні вимоги в тендерній документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 липня 2020 15:59
На виконання вимог пункту 4 частини 2 статті 22 та частини 6 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником в підпункті 8.1 пункту 8 Розділу III тендерної документації на закупівлю «Капітальний ремонт приміщень їдальні побутового корпусу головної виробничої будівлі електродепо «Дарниця» (капітальний ремонт і реставрація, код 45453000-7 за ДК 021-2015)» (далі – Закупівля) встановлено: «8.1. Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції інформацію про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі (товару, роботи чи послуги), вимогам встановленим Замовником в Додатку 2 до тендерної документації (у разі, якщо їх надання вимагається тендерною документацією). Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям.».
Оскільки, до даної вимоги міститься примітка «У РАЗІ, ЯКЩО ЇХ НАДАННЯ ВИМАГАЄТЬСЯ ТЕНДЕРНОЮ ДОКУМЕНТАЦІЄЮ», а тендерною документацією на Закупівлю не вимагається надання учасниками у складі тендерної пропозиції зазначених вище документів, дискримінаційні вимоги в тендерній документації відсутні.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 липня 2020 13:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВІ БУДОВИ" 1 442 879,63
UAH з ПДВ
1 353 900,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "Прогресбуд-2000" 1 512 582,00
UAH з ПДВ
1 354 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ХОФТ" 1 650 678,68
UAH з ПДВ
1 650 678,68
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БФ ІНТЕРЛЮКСБУД" 1 759 363,50
UAH з ПДВ
1 759 363,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВТО" Укрпроектмонтаж" 1 887 214,00
UAH з ПДВ
1 887 214,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 липня 2020 12:09
Електронний підпис
20 липня 2020 16:41
Електронний підпис
20 липня 2020 15:47
Електронний підпис
20 липня 2020 15:43
Обєктний кошторис.pdf
20 липня 2020 15:41
Локальний Кошторис.pdf
20 липня 2020 15:41
Договірна ціна.pdf
20 липня 2020 15:41
Дефектний АКТ.pdf
20 липня 2020 15:41
Відомість ресурсів.pdf
20 липня 2020 15:38
Стропальник Бабич.pdf
20 липня 2020 15:38
Статут обеднаний.pdf
20 липня 2020 15:38
пож безп Омельчук.pdf
20 липня 2020 15:37
Паспорт керівника.pdf
20 липня 2020 15:37
Охорона макименко.pdf
20 липня 2020 15:32
Опис.pdf
20 липня 2020 15:31
навчання персонал.pdf
20 липня 2020 15:31
іпн директора.pdf
20 липня 2020 15:31
Додаток до ліцензії.pdf
20 липня 2020 15:31
Дог. Кирилівська 103А.pdf
20 липня 2020 15:31
висотні Солодовник.pdf
20 липня 2020 15:31
висотні Дунчич.pdf
20 липня 2020 15:31
висотні Герій.pdf
20 липня 2020 15:28
Банківська гарантія.zip
20 липня 2020 15:26
Проект договору.pdf
20 липня 2020 15:24
Учасник корупція.pdf
20 липня 2020 15:24
Умови пропозиції.pdf
20 липня 2020 15:24
Торгівля людьми.pdf
20 липня 2020 15:24
Наявність МТБ.pdf
20 липня 2020 15:24
Наявність досвіду.pdf
20 липня 2020 15:24
Ліцензія.pdf
20 липня 2020 15:24
Довідка санкції.pdf
20 липня 2020 15:24
Довідка П.9 част.2 ст.9.pdf
20 липня 2020 15:24
Довідка банкрутство.pdf
20 липня 2020 15:24
Борг податки.pdf

Публічні документи

07 серпня 2020 11:49
Електронний підпис
07 серпня 2020 11:47
Витяг Назаренко.pdf
07 серпня 2020 11:21
Назаренко.pdf
07 серпня 2020 11:21
Посвідчення 1.pdf
07 серпня 2020 11:21
Працівники.pdf
07 серпня 2020 11:21
Посвідчення 2.pdf
17 липня 2020 14:36
Електронний підпис
17 липня 2020 14:30
Додаток до ліцензії.pdf
17 липня 2020 14:30
дозвіл ГУД (pdf).pdf
17 липня 2020 14:30
свідоцтво (pdf).pdf
17 липня 2020 14:30
Субпідряд.pdf
17 липня 2020 14:30
ст 17.pdf
17 липня 2020 14:30
Умови пропозиції.pdf
17 липня 2020 14:30
ліцензія ДАБІУ (pdf).pdf
17 липня 2020 14:30
договор.pdf
17 липня 2020 14:30
Довідка про дозволи.pdf
17 липня 2020 14:30
Протокол ОП 1.pdf
17 липня 2020 14:30
Монтажники ОП 2.pdf
17 липня 2020 14:30
Посвідчення ОП.pdf
17 липня 2020 14:30
Монтажники ОП 1.pdf
17 липня 2020 14:30
Список на ОП.pdf
17 липня 2020 14:30
Дог ВЧ 126-кест.pdf
17 липня 2020 14:30
баланс (2).pdf
17 липня 2020 14:30
Про працівників.pdf
17 липня 2020 14:30
Про працівників 2.pdf
17 липня 2020 14:30
Договір №83 .pdf
17 липня 2020 14:30
Мат тех база.pdf
17 липня 2020 14:30
Локальний (5).pdf
17 липня 2020 14:30
поясн1.pdf
17 липня 2020 14:30
адмін.pdf
17 липня 2020 14:30
Зведений.pdf
17 липня 2020 14:30
Дефектний акт (2).pdf
17 липня 2020 14:30
Пропозиція.pdf
17 липня 2020 14:30
Договірна ціна.pdf
17 липня 2020 14:30
Заг виробн.pdf
17 липня 2020 14:30
Відомість рес.pdf

Публічні документи

01 вересня 2020 14:26
Електронний підпис
01 вересня 2020 14:25
public_doc (9).pdf
01 вересня 2020 14:25
public_doc (9).p7s
01 вересня 2020 14:25
Dovidka_20230333230750451578.pdf.p7s
01 вересня 2020 14:24
Dovidka_20230333230750451578.pdf
20 липня 2020 15:21
Електронний підпис
20 липня 2020 15:19
HOFT_New 2020.pdf
20 липня 2020 15:19
17. Декларація МТБ.pdf
20 липня 2020 15:19
16-2. Дозвіл_копія.pdf
20 липня 2020 15:19
15-1. Дозвіл_копія.pdf
20 липня 2020 15:19
12-1. Опис до Статуту.pdf
20 липня 2020 15:19
12. Статут.pdf
20 липня 2020 15:19
10-1. 532.imd
20 липня 2020 15:19
10. Кошторис.pdf
20 липня 2020 15:19
4-4. Vutyag z nakazu Savchenko.zip
20 липня 2020 15:19
4-3. Dovirenist_Savchenko.zip
20 липня 2020 15:19
4-2. Dovidka pro nazvu.zip
20 липня 2020 15:19
4-1. Bankivska Licenzia.zip
20 липня 2020 15:19
4. 202062_19_55_45.zip
20 липня 2020 15:19
2-1. Дефектний акт.pdf

Публічні документи

20 липня 2020 16:51
Електронний підпис
20 липня 2020 16:49
Наказ _2 на Бабіченко.pdf
20 липня 2020 16:49
Лист-відгук.pdf
20 липня 2020 16:49
Кошторис.rar
20 липня 2020 16:49
Копії посвідчень.pdf
20 липня 2020 16:48
Цінова пропозиція.pdf
20 липня 2020 16:48
Статут з описом.pdf
20 липня 2020 16:48
додаток1.pdf
20 липня 2020 16:48
Довіреність.pdf
20 липня 2020 16:48
Довідка стаття 17.pdf
20 липня 2020 16:48
Довідка працівники.pdf
20 липня 2020 16:48
Довідка обладнання.pdf
20 липня 2020 16:48
Довідка досвід.pdf

Публічні документи

20 липня 2020 11:14
Електронний підпис
20 липня 2020 11:12
Рейтинг_Скан.pdf
20 липня 2020 11:12
Рейтинг.zip
20 липня 2020 11:12
Довіреність_скан.pdf
20 липня 2020 11:12
Довiренiсть_Рижий.zip
20 липня 2020 11:12
Лiцензiя.zip
20 липня 2020 11:12
Гарантия_4730.zip
20 липня 2020 11:12
Ліцензія_скан.pdf
20 липня 2020 11:12
1_Умови пропозиції.pdf
20 липня 2020 11:12
6_Про субпідрядників.pdf
20 липня 2020 11:12
0_Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НОВІ БУДОВИ"

Приватне підприємство "Прогресбуд-2000"

ТОВ "ХОФТ"

ТОВ "БФ ІНТЕРЛЮКСБУД"

ТОВ "ВТО" Укрпроектмонтаж"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВІ БУДОВИ"
#43225137
Відхилено 1 353 900,00
UAH з ПДВ
04 серпня 2020 15:46
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 липня 2020 15:46
Приватне підприємство "Прогресбуд-2000"
#30725954
Відхилено 1 354 000,00
UAH з ПДВ
28 серпня 2020 13:19
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 серпня 2020 16:05
ТОВ "ХОФТ"
#40710017
Переможець 1 650 678,68
UAH з ПДВ
01 вересня 2020 13:30

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «НОВІ БУДОВИ» (далі – учасник), яку за результатом оцінки електронною системою закупівель було визначено найбільш економічно вигідною, на відповідність вимогам тендерної документації, встановлено наступне. Замовником в підпункті 5.1 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону…» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на закупівлю, встановлено вимоги щодо: 1. Наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що підтверджується наданням: довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, згідно з формою, встановленою в тендерній документації. 2. Наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), що підтверджується наданням: • довідки про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), згідно з формою, встановленою в тендерній документації; • листа-відгуку (листів-відгуків), в довільній формі, від контрагента (контрагентів), зазначеного (зазначених) в довідці про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). На виконання даних вимог учасником в електронній системі закупівель розміщено (завантажено): 1. Лист від 20.07.2020 №3 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, згідно з формою, встановленою в тендерній документації, в якій: - учасником не підтверджено наявність технологій; - по позиції 20 таблиці, учасником не зазначено кількість. 2. Лист від 20.07.2020 №9 про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (далі – лист від 20.07.2020 №9) та листи-відгуки (лист від 15.07.2020 №492 та лист від 03.04.2020 №647-07). В листі від 20.07.2020 №9: - по позиції 3 графи «Номер та дата укладеного договору» таблиці, учасником вказано: «№12/19-27 від 10.12.2019», при цьому, в листі-відгуці від 15.07.2020 №492, зазначено: «… Договір від 16.12.2019 №12/19-27…». Тобто, вказана учасником дата договору в таблиці не відповідає зазначеній в листі-відгуці; - по позиціям 1 та 3 графи «Предмет закупівлі за договором» таблиці, учасником вказано не повне найменування виконаних робіт згідно зазначеного в листі-відгуці від 15.07.2020 №492. Відповідно до частини дев’ятої статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник пропонує учаснику виправити вищезазначені невідповідності.

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної пропозиції Приватного підприємства «ПРОГРЕСБУД-2000» (далі – учасник), яку за результатом оцінки електронною системою закупівель було визначено наступною найбільш економічно вигідною, на відповідність вимогам тендерної документації, встановлено наступне. Замовником в підпункті 5.1 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону…» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на закупівлю, встановлено вимоги щодо: 1. Наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що підтверджується наданням: довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, згідно з формою, встановленою в тендерній документації. 2. Наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що підтверджується наданням: довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, згідно з формою, встановленою в тендерній документації. На виконання даних вимог учасником в електронній системі закупівель розміщено (завантажено): 1. Довідку від 15.07.2020 №04/15 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, форма якої не відповідає встановленій Замовником в тендерній документації та в якій не підтверджено наявність технологій. 2. Довідку №1 від 15.07.2020 №06/15 про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, форма якої не відповідає встановленій Замовником в тендерній документації, а саме: не вказано досвід роботи на посаді, а зазначено загальний досвід роботи. Відповідно до частини дев’ятої статті 26 Закону Замовник пропонує учаснику виправити вищезазначені невідповідності.

Документи

28 серпня 2020 13:19
Електронний підпис
11 серпня 2020 13:39
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 вересня 2020 13:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ХОФТ"
#40710017
1 650 678,68
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 травня 2021 16:34
Звіт про виконання договору 495-ТЧ1-20 від 18.09.2020.pdf укладений
31 травня 2021 16:33
Електронний підпис зміни до договору
02 лютого 2021 15:04
ДУ 1 від 01.02.2021 до договору від 18.09.2020 № 495-ТЧ1-20 - ТОВ ХОФТ (1).pdf зміни до договору
02 лютого 2021 15:04
Електронний підпис укладений
23 вересня 2020 17:42
_Договір від 18.09.2020 №495-ТЧ1-20.pdf укладений
23 вересня 2020 17:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
02 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 5 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до пунктів 3.5, 3.6, 11.3, 11.4 Договору, Сторони прийшли до згоди внести зміни до Договору, а саме: на підставі проведеної експертизи кошторисної документації та отримання експертного звіту (позитивного), змінити ціну в бік зменшення. Сума Договору після внесення змін 1 600 306,02 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 495-ТЧ1-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 вересня 2020 — 31 травня 2021
Сума оплати за договором: 1 399 038,39
UAH (в тому числі ПДВ 233 173,06 UAH)
Причини розірвання договору: Керуючись п.11.3, п.11.4. Договору Сторони дійшли згоди розірвати Договір.