Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

компютерне обладнання для учнів НУШ
Очікувана вартість
76 426,00 UAH
UA-2020-06-30-000320-c 762b1f3caae94f95916dc74309fed1b6
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрківська Алла Миколаївна

+380685139469 woalla75@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОНЗ ЗЗСО І-ІІІступенів №1 ім.Т.Шевченка м.Ямпіль
Код ЄДРПОУ: 13326648
Місцезнаходження: 24500, Україна , Вінницька обл., місто Ямпіль, вулиця Незалежності 1
Контактна особа: Юрківська Алла Миколаївна
+380685139469
woalla75@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 червня 2020 11:00
Звернення за роз’ясненнями: до 04 липня 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 липня 2020 09:00
Початок аукціону: 09 липня 2020 11:36
Очікувана вартість: 76 426,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 764,26 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30200000-1: Комп’ютерне обладнання та приладдя


розпорядження голови РДА від 05.06.2020р.№138
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 комплекти
коомпютерне обладнання для учнів НУШ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 24500, Україна, Вінницька область, м.Ямпіль, вул.Незалежності,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 червня 2020 15:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 червня 2020 11:00
Оголошення компютерна техніка.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-30-000320-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 01 липня 2020 07:49
1
Замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 Закону.
Звертаємо Вашу увагу, що надання листа-підтвердження від виробника обладнання, п.9, та наявність власного сервісного центру, п. 10 тендерної документації - є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимог, п.9, п.10 тендерної документації - обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та мають власний сервісний центр в м. Вінниця, дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
За законодавством України, товар, що є предметом закупівлі не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Товар підлягає гарантійному ремонту в авторизованих сервісних центрах України. Дані вимоги можуть бути прописані під конкретного учасника з м. Вінниця.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до тендерної документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 липня 2020 11:26
Наявність авторизаційного листа від товаровиробника надасть додаткові гарантії поставки на території України. Лист авторизації від товаровиробника є документальним підтвердженням щодо надання учасником гарантій поставки. Зазначена вимога сформована з метою визначення найбільш надійного постачальника, який поставить якісний товар та забезпечить його гарантійне обслуговування. Авторизаційний лист є гарантією, що учасником буде поставлене оригінальне обладнання офіційно ввезене на територію України. Дана вимога жодним чином не обмежує коло можливих учасників і змінюватися не буде.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 липня 2020 11:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Підприємство "Укрспецпоставка" 56 928,00
UAH з ПДВ
56 928,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Діброва Назар Назарович 76 400,00
UAH з ПДВ
76 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 липня 2020 20:12
Електронний підпис
06 липня 2020 20:09
13_Проект договору.pdf
06 липня 2020 20:09
1_Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

07 липня 2020 21:32
Електронний підпис
07 липня 2020 21:31
документи.pdf
07 липня 2020 21:31
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Підприємство "Укрспецпоставка"

ФОП Діброва Назар Назарович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Підприємство "Укрспецпоставка"
#23101784
Переможець 56 928,00
UAH з ПДВ
10 липня 2020 11:02

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 липня 2020 11:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Підприємство "Укрспецпоставка"
#23101784
56 928,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір про закупівлю товарів укладений
21 липня 2020 09:08

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 56 928,00
UAH