Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Cміттєвоз 18 м3 на шасі МАЗ-5340С3-525-013 або еквівалент
Очікувана вартість
2 600 000,00 UAH
UA-2020-06-30-000194-b cefe487b0ac84ded9b4c545787784fa7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Плавська Юлія Володимирівна

+380459877515 pkg77515@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Підприємство комунального господарства при Гореницькій сільській раді
Код ЄДРПОУ: 23242220
Місцезнаходження: 08114, Україна , Київська обл., село Гореничі, вулиця Соборна, будинок 204
Контактна особа: Плавська Юлія Володимирівна
+380459877515
pkg77515@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 червня 2020 10:20
Звернення за роз’ясненнями: до 17 липня 2020 10:25
Оскарження умов закупівлі: до 23 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 липня 2020 10:25
Початок аукціону: 28 липня 2020 11:06
Очікувана вартість: 2 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Cміттєвоз 18 м3 на шасі МАЗ-5340С3-525-013 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08114, Україна, Київська область, село Гореничі, вулиця Соборна, 204
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 липня 2020 13:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2020 12:49
ТД Сміттєвоз.docx
10 липня 2020 12:49
Додаток 4.docx
10 липня 2020 12:49
Додаток 3.doc
10 липня 2020 12:49
Додаток 2.doc
10 липня 2020 12:49
Додаток 1.docx
30 червня 2020 10:21
Додаток 4.docx
30 червня 2020 10:21
Додаток 3.doc
30 червня 2020 10:21
Додаток 2.doc
30 червня 2020 10:21
Додаток 1.docx
30 червня 2020 10:21
Тендерна документація.docx
10 липня 2020 13:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 червня 2020 10:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2020 12:49
ТД Сміттєвоз.docx
10 липня 2020 12:49
Додаток 4.docx
10 липня 2020 12:49
Додаток 3.doc
10 липня 2020 12:49
Додаток 2.doc
10 липня 2020 12:49
Додаток 1.docx
30 червня 2020 10:21
Додаток 4.docx
30 червня 2020 10:21
Додаток 3.doc
30 червня 2020 10:21
Додаток 2.doc
30 червня 2020 10:21
Додаток 1.docx
30 червня 2020 10:21
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-30-000194-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КОМУНАЛЬНА ТЕХНІКА", Код ЄДРПОУ:39588481
Дата подання: 03 липня 2020 12:22
Внесення змін у тендерну документацію.
Усунення порушень законодавства
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 липня 2020 11:55
Ваша Вимога розглянута .Зміни до тендерної документації будуть внесені найближчим часом. З повагою, тендерний комітет ПКГ при Гореницькій сільській раді.
Номер вимоги: UA-2020-06-30-000194-b.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Укравтокомплект лтд", Код ЄДРПОУ:23521635
Дата подання: 13 липня 2020 11:03
зміни у тендерну документацію
Тендерному комітету.
Шановний замовник, ми як завод виробник комунальної, та іншої техніки, уважно вивчивши технічну документацію, прийшли до висновку:
1. У додатку 2, технічного завдання прописане шасі автомобіля МАЗ 5340С3-525-013 або еквівалент, потужністю не менше 200(270) кВт (к.с.). Подавляючи більшість виробників комунальної техніки використовують менш потужне шасі, так як для технічно допустимій вантажопідйомності у 13210 кг, достатньо потужності у 175(240) кВт(к.с), а менша потужність сприяє економії палива, та ГЗМ. Також проаналізувавши аналогічні закупівлі, це сприятиме більшому колу можливих учасників, та зменшенню вартості сміттєвоза. Вимагаємо змінити пункт «потужність двигуна кВт(к.с.) не менше - 175(240)»
2. Також проаналізувавши технічні завдання, нами було відмічено, що замовник бажає паливний бак не менше 500л, а більша частина всіх сміттєвозів ставить паливні баки до 300л. Сміттєвоз це комунальний транспорт, який збирає сміття по місту або селу, та вивозить його на полігон, який розташований у межах області, або району . Об’єму паливного баку у 300л йому вистачить не менш як на 1200км, що є цілком достатнім для даного регіону.
Вимагаємо змінити пункт «паливний бак,л не менше – 300»
3. Також замовник вимагає, щоб гідравлічна система сміттєвоза складалася з не менш як 11 одиниць гідроциліндрів. Знову ж проаналізувавши багато закупівель сміттєвозів, цей пункт потрібно взагалі видалити, так як кожен завод виробник комунальної техніки розробив і впровадив свою власну конструкцію, яка належним чином виконує свої функції, та може працювати і з меншою кількістю гідроциліндрів.
Вимагаємо видалити даний пункт.
4. У пункті задня підвіска вказано малолистова з стабілізатором, по всім техніко-технічним характеристикам, малолистова та багатолистова нічим не відрізняються між собою, крім вантажопідє’мності, а якщо у них вантажопід’ємність однакова , то чому не можна їх взаємозамінити. Так як на автомобіль шасі МАЗ 5340С3-525-013 з завода встановлюється тільки малолистова, то данний пункт, це прив’язка до конкретної моделі, що суперечить правилам.
Вимагаємо видалити даний пункт.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 липня 2020 10:46
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне:
1) Вимога по потужність двигуна (не менше 200(270) кВт (к.с.)) обумовлена тим, що автомобіль з двигуном меншої потужності з максимально заповненим бункером (об’ємом 18 м3), буде працювати з перенавантаженням агрегатів, що може призвести до виходу з ладу сміттєвоза. Оскільки контейнер зі сміттям може містити легкі побутові відходи або будівельне сміття, що значно навантажить автомобіль. Отже автомобіль з більш потужним двигуном має значні переваги, які відіграють суттєву роль при обранні базового автомобіля.
При потужності двигуна сміттєвоза 240 к.с. та максимально заповненим бункером (об’ємом 18 м3), двигун буде працювати на підвищених обертах, що призведе до додаткової витрати пального.
2) З метою забезпечення безперебійного вивезення сміття, встановлено вимогу наявності у сміттєвоза паливного баку об’ємом не менше 500 л, що дозволить у випадку непередбачуваних обставин подолати більшу відстань без дозаправки.
3) Встановлена вимога щодо кількості гідроциліндрів з розрахунку забезпечення правильних технологічних і безпечних робіт по завантаження / розвантаження контейнерів для сміття всіх типів і обсягів. Менша кількість циліндрів «може працювати», але не може забезпечити довготривалість роботи гідравлічної системи та її потужності.
Будь який завод виробник комунальної, та іншої техніки не обмежений у розробці і виготовлені сміттєвоза з гідросистемою з 11 та більше гідроциліндрами.
4) Задня підвіска малолистова забезпечує планомірне навантаження по мірі загрузки сміттєвоза, забезпечує кращу вантажопідйомність та маневреність автомобіля. Учасник може запропонувати еквівалент шасі автомобіля, що має малолистову задню підвіску від різних світових виробників представлених на ринку України.

Таким чином визначені Замовником технічні вимоги сміттєвоза є оптимальними з точки зору експлуатаційних характеристик та витрат на його обслуговування. При цьому, Замовником в повній мірі дотримані норми та принципи здійснення закупівель передбачені Законом України «Про публічні закупівлі».

Виходячи з наведеного вище, вважаємо внесення змін до технічних вимог недоцільним.

Документи подані скаржником

03 липня 2020 12:22
Вимога від 03.07.2020р..pdf

Документи подані скаржником

13 липня 2020 11:03
вимога від 13.07.2020.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-23-000022 ● 977b65c6403b4c13963c1533b31e5b0b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 вересня 2020 11:11
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


22.09.2020 № 267

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 22.09.2020 № 267

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
12 UA-2020-06-30-000194-b 30.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 03 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами повноти оприлюднення інформації у річному плані закупівель установлено порушення вимог пункту 4 частини другої статті 4 Закону. За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, установлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 липня 2020 11:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Інтехагросервіс 2 589 000,00
UAH з ПДВ
2 589 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Дочірне підприємство "АвтоМАЗ-Україна" 2 600 000,00
UAH з ПДВ
2 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 липня 2020 09:08
Пропозиція.PDF
27 липня 2020 09:08
Технічний опис.PDF
27 липня 2020 09:08
Довідки.PDF
27 липня 2020 09:08
Довідка.PDF
27 липня 2020 09:08
Документи.pdf

Публічні документи

19 серпня 2020 14:50
Електронний підпис
19 серпня 2020 14:49
Довідка.zip
19 серпня 2020 14:49
Довідка.pdf
19 серпня 2020 14:49
Довідка.pdf.p7s
19 серпня 2020 14:49
довідка МВС.pdf
19 серпня 2020 14:49
довідка МВС керівник.pdf
19 серпня 2020 14:49
Довідка коруп.zip
19 серпня 2020 14:49
Довідка ДПІ.7z
13 серпня 2020 19:33
Електронний підпис
13 серпня 2020 19:32
Свідоцтво СПЕЦМАШ 2020.pdf
13 серпня 2020 19:32
Спецмаш ТО.pdf
27 липня 2020 09:33
Електронний підпис
27 липня 2020 09:29
копія Статуту.pdf
27 липня 2020 09:29
Проект договору.pdf
27 липня 2020 09:29
про санкції.pdf
27 липня 2020 09:29
про досвід.pdf
27 липня 2020 09:29
опис.pdf
27 липня 2020 09:29
погодження.pdf
27 липня 2020 09:29
Лист-відгук Болград.pdf
27 липня 2020 09:29
Згода обробки.pdf
27 липня 2020 09:29
Захист довкілля.pdf
27 липня 2020 09:29
Довіреність.pdf
27 липня 2020 09:29
Довідка ст 17.pdf
27 липня 2020 09:29
видаткова копія.pdf
27 липня 2020 09:29
Витяг ЄДР 20.05.20.pdf
27 липня 2020 09:29
Гарантійне ТО.pdf
27 липня 2020 09:29
Витяг ПДВ.pdf
27 липня 2020 09:29
Гарант предпродаж.pdf
27 липня 2020 09:29
пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Інтехагросервіс

Дочірне підприємство "АвтоМАЗ-Україна"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Інтехагросервіс
#40150132
Відхилено 2 589 000,00
UAH з ПДВ
12 серпня 2020 11:31
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 серпня 2020 10:36
Дочірне підприємство "АвтоМАЗ-Україна"
#32376626
Переможець 2 600 000,00
UAH з ПДВ
19 серпня 2020 09:58
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 серпня 2020 09:13

Вимога про усунення невідповідностей

ВИМОГА (Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕХАГРОСЕРВІС", ЄДРПОУ 40150132 за найнижчою ціною) При перевірці інформації та/або документів, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, виявлено: 1. Надана довідка, складена в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності), щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази достатньої для виконання вимог замовника, не містить документального підтвердження оренди приміщень та транспортних засобів, відсутні посилання на наявність у власності Учасника предмету закупівлі. 2. Відсутня інформація про виконання аналогічних договорів (не менше одного договору) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації, з підтверджуючими документами за 2018-2020рр.. Відсутні: -копія аналогічного договору, - копія видаткової накладної, - лист-відгук. Для підтвердження досвіду роботи Учасник надає: - копію аналогічного договору, - копію видаткової накладної, - лист-відгук 3. Відсутній проект Договору про закупівлю. Згідно цієї Вимоги Учасник має надати: 1. копії договорів, актів, тощо, що підтверджують право оренди зазначених у Довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази достатньої для виконання вимог замовника. 2. інформацію про виконання аналогічних договорів (не менше одного договору) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації, з підтверджуючими документами за 2018-2020рр.. із копіями: аналогічного договору, видаткової накладної, лист-відгук. 3. проект Договору про закупівлю.

Документи

12 серпня 2020 11:30
Електронний підпис
12 серпня 2020 11:25
Протокол 2 ст..jpeg
12 серпня 2020 11:25
Протокол 1 ст..jpeg
03 серпня 2020 17:25
Протокол сміттєвоз.jpeg

Вимога про усунення невідповідностей

ВИМОГА (Учасник ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАЗ-УКРАЇНА", код ЄДРПОУ 32376626) В порядку ч. 16.ст. 29 Закону України “Про публічні закупівлі”: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; При перевірці інформації та/або документів, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, виявлено: 1. Надана довідка, складена в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності), щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази достатньої для виконання вимог замовника, не містить документального підтвердження оренди транспортних засобів, не містить посилань чи власне, чи орендоване обладнання (копії договорів оренди), не містить документального підтвердження оренди частини приміщень (копії договорів оренди), не містить документального підтвердження того, що учасник є “офіційним дилером ТОВ “Сіті транспорт груп”, ПП “МБК “Вітебські підйомники”, China National Heavy Duty Track Co.LTD та “Мінського автозаводу” в Україні (відсутній дилерський договір (договори)), відсутні посилання на наявність у власності Учасника предмету закупівлі. Невідповідність вимогам кваліфікаційного критерію: “Якщо об’єкти обладнання та матеріально-технічної бази (приміщення, транспорт, тощо) знаходяться в оренді або укладений договір на виконання послуг, то учасник підтверджує документально наявність таких відносин з власником даного майна копіями договорів, актів, тощо.” Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Згідно ч.9. ст. 26 ЗУ "Про публічні закупівлі": Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. У випадку не надходження відповіді у встановлений строк, Замовник має підстави для відхилення тендерної пропозиції з підстав, встановлених абз.5 п.1) ч.1 ст.31 ЗУ "Про публічні закупівлі": учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 серпня 2020 09:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Дочірне підприємство "АвтоМАЗ-Україна"
#32376626
2 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 12:27
Електронний підпис укладений
01 вересня 2020 09:04
81-2020.pdf укладений
01 вересня 2020 09:02

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 600 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 433 333,33 UAH)