Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Підприємство комунального господарства при Гореницькій сільській раді |
Код ЄДРПОУ: | 23242220 |
Місцезнаходження: | 08114, Україна , Київська обл., село Гореничі, вулиця Соборна, будинок 204 |
Контактна особа: |
Плавська Юлія Володимирівна +380459877515 pkg77515@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 червня 2020 10:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 липня 2020 10:25 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 липня 2020 10:25 |
Початок аукціону: | 28 липня 2020 11:06 |
Очікувана вартість: | 2 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 липня 2020 13:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 липня 2020 12:49 |
ТД Сміттєвоз.docx | |
10 липня 2020 12:49 |
Додаток 4.docx | |
10 липня 2020 12:49 |
Додаток 3.doc | |
10 липня 2020 12:49 |
Додаток 2.doc | |
10 липня 2020 12:49 |
Додаток 1.docx | |
30 червня 2020 10:21 |
Додаток 4.docx | |
30 червня 2020 10:21 |
Додаток 3.doc | |
30 червня 2020 10:21 |
Додаток 2.doc | |
30 червня 2020 10:21 |
Додаток 1.docx | |
30 червня 2020 10:21 |
Тендерна документація.docx |
10 липня 2020 13:41 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 липня 2020 12:49 |
ТД Сміттєвоз.docx
|
|||
10 липня 2020 12:49 |
Додаток 4.docx
|
|||
10 липня 2020 12:49 |
Додаток 3.doc
|
|||
10 липня 2020 12:49 |
Додаток 2.doc
|
|||
10 липня 2020 12:49 |
Додаток 1.docx
|
|||
30 червня 2020 10:21 |
Додаток 4.docx
|
|||
30 червня 2020 10:21 |
Додаток 3.doc
|
|||
30 червня 2020 10:21 |
Додаток 2.doc
|
|||
30 червня 2020 10:21 |
Додаток 1.docx
|
|||
30 червня 2020 10:21 |
Тендерна документація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Шановний замовник, ми як завод виробник комунальної, та іншої техніки, уважно вивчивши технічну документацію, прийшли до висновку:
1. У додатку 2, технічного завдання прописане шасі автомобіля МАЗ 5340С3-525-013 або еквівалент, потужністю не менше 200(270) кВт (к.с.). Подавляючи більшість виробників комунальної техніки використовують менш потужне шасі, так як для технічно допустимій вантажопідйомності у 13210 кг, достатньо потужності у 175(240) кВт(к.с), а менша потужність сприяє економії палива, та ГЗМ. Також проаналізувавши аналогічні закупівлі, це сприятиме більшому колу можливих учасників, та зменшенню вартості сміттєвоза. Вимагаємо змінити пункт «потужність двигуна кВт(к.с.) не менше - 175(240)»
2. Також проаналізувавши технічні завдання, нами було відмічено, що замовник бажає паливний бак не менше 500л, а більша частина всіх сміттєвозів ставить паливні баки до 300л. Сміттєвоз це комунальний транспорт, який збирає сміття по місту або селу, та вивозить його на полігон, який розташований у межах області, або району . Об’єму паливного баку у 300л йому вистачить не менш як на 1200км, що є цілком достатнім для даного регіону.
Вимагаємо змінити пункт «паливний бак,л не менше – 300»
3. Також замовник вимагає, щоб гідравлічна система сміттєвоза складалася з не менш як 11 одиниць гідроциліндрів. Знову ж проаналізувавши багато закупівель сміттєвозів, цей пункт потрібно взагалі видалити, так як кожен завод виробник комунальної техніки розробив і впровадив свою власну конструкцію, яка належним чином виконує свої функції, та може працювати і з меншою кількістю гідроциліндрів.
Вимагаємо видалити даний пункт.
4. У пункті задня підвіска вказано малолистова з стабілізатором, по всім техніко-технічним характеристикам, малолистова та багатолистова нічим не відрізняються між собою, крім вантажопідє’мності, а якщо у них вантажопід’ємність однакова , то чому не можна їх взаємозамінити. Так як на автомобіль шасі МАЗ 5340С3-525-013 з завода встановлюється тільки малолистова, то данний пункт, це прив’язка до конкретної моделі, що суперечить правилам.
Вимагаємо видалити даний пункт.
1) Вимога по потужність двигуна (не менше 200(270) кВт (к.с.)) обумовлена тим, що автомобіль з двигуном меншої потужності з максимально заповненим бункером (об’ємом 18 м3), буде працювати з перенавантаженням агрегатів, що може призвести до виходу з ладу сміттєвоза. Оскільки контейнер зі сміттям може містити легкі побутові відходи або будівельне сміття, що значно навантажить автомобіль. Отже автомобіль з більш потужним двигуном має значні переваги, які відіграють суттєву роль при обранні базового автомобіля.
При потужності двигуна сміттєвоза 240 к.с. та максимально заповненим бункером (об’ємом 18 м3), двигун буде працювати на підвищених обертах, що призведе до додаткової витрати пального.
2) З метою забезпечення безперебійного вивезення сміття, встановлено вимогу наявності у сміттєвоза паливного баку об’ємом не менше 500 л, що дозволить у випадку непередбачуваних обставин подолати більшу відстань без дозаправки.
3) Встановлена вимога щодо кількості гідроциліндрів з розрахунку забезпечення правильних технологічних і безпечних робіт по завантаження / розвантаження контейнерів для сміття всіх типів і обсягів. Менша кількість циліндрів «може працювати», але не може забезпечити довготривалість роботи гідравлічної системи та її потужності.
Будь який завод виробник комунальної, та іншої техніки не обмежений у розробці і виготовлені сміттєвоза з гідросистемою з 11 та більше гідроциліндрами.
4) Задня підвіска малолистова забезпечує планомірне навантаження по мірі загрузки сміттєвоза, забезпечує кращу вантажопідйомність та маневреність автомобіля. Учасник може запропонувати еквівалент шасі автомобіля, що має малолистову задню підвіску від різних світових виробників представлених на ринку України.
Таким чином визначені Замовником технічні вимоги сміттєвоза є оптимальними з точки зору експлуатаційних характеристик та витрат на його обслуговування. При цьому, Замовником в повній мірі дотримані норми та принципи здійснення закупівель передбачені Законом України «Про публічні закупівлі».
Виходячи з наведеного вище, вважаємо внесення змін до технічних вимог недоцільним.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-23-000022 ● 977b65c6403b4c13963c1533b31e5b0b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 вересня 2020 11:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.09.2020 № 267
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 22.09.2020 № 267
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
12 UA-2020-06-30-000194-b 30.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 листопада 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами повноти оприлюднення інформації у річному плані закупівель установлено порушення вимог пункту 4 частини другої статті 4 Закону. За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, установлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону.)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Інтехагросервіс #40150132 |
Відхилено |
2 589 000,00
UAH з ПДВ
|
12 серпня 2020 11:31
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 серпня 2020 10:36
|
Дочірне підприємство "АвтоМАЗ-Україна" #32376626 |
Переможець |
2 600 000,00
UAH з ПДВ
|
19 серпня 2020 09:58
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 серпня 2020 09:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 січня 2021 12:27
|
Електронний підпис | укладений |
01 вересня 2020 09:04
|
81-2020.pdf | укладений |
01 вересня 2020 09:02
|