Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВСЬКИЙ ЦЕНТР РОЗВИТКУ МІСЬКОГО СЕРЕДОВИЩА" |
Код ЄДРПОУ: | 40092489 |
Вебсайт: | http://parky.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, Хрещатик,32 |
Контактна особа: |
Снігур Леся Олександрівна 380442216071 kyiv.rozvytoc@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 червня 2020 21:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 липня 2020 13:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 липня 2020 13:00 |
Початок аукціону: | 20 липня 2020 11:00 |
Очікувана вартість: | 10 700 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 107 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 50000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 липня 2020 00:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 липня 2020 00:04 |
додаток_3 (1).docx | |
09 липня 2020 00:04 |
додаток_2.docx | |
09 липня 2020 00:03 |
додаток_1.docx | |
09 липня 2020 00:03 |
Тендерна документація.docx | |
09 липня 2020 00:03 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ЩО ВНОСЯТЬСЯ ДО ТД.docx |
09 липня 2020 00:06 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
09 липня 2020 00:04 |
додаток_3 (1).docx
|
||||||
09 липня 2020 00:04 |
додаток_2.docx
|
||||||
09 липня 2020 00:03 |
додаток_1.docx
|
||||||
09 липня 2020 00:03 |
Тендерна документація.docx
|
||||||
09 липня 2020 00:03 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ЩО ВНОСЯТЬСЯ ДО ТД.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-08-06-000018 ● 089daf43b9ff4d13a30bca91fcc00146
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 серпня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 серпня 2020 18:24 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
06.08.2020 № 222
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 06.08.2020 № 222
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
36 UA-2020-06-27-000242-a 27.06.2020. виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-09-04 23:22:33
щодо оприлюднення оголошення
прохання надати пояснення, яким чином публікувати оголошення про проведення відкритих торгів у відповідності з вимогами статті 21 Закону України "Про публічні закупівлі", якщо технічно це не забезпечено на акредитованому електронному майданчику станом на вересень навіть.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовник не погоджується з висновком органом державного фінансового контролю на зазначаємо наступне. В частині першій статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) зазначено, що Уповноважений орган здійснює регулювання та реалізує державну політику у сфері закупівель у межах повноважень, визначених цим Законом. А частина перша стаття 9 визначає основні функції Уповноваженого органу, зокрема: 1) розроблення і затвердження нормативно-правових актів, необхідних для виконання цього Закону та регулювання державної політики у сфері закупівель; 2) аналіз функціонування системи публічних закупівель; 3) підготовка та подання не пізніше 1 квітня року, наступного за звітним бюджетним роком, до Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, Рахункової палати щорічного звіту, що містить аналіз функціонування системи публічних закупівель (щодо кількісних і вартісних показників закупівель у розрізі процедур і предметів закупівель, рівня конкуренції, кількості скарг) та узагальнену інформацію про результати здійснення контролю у сфері закупівель. Щорічний звіт оприлюднюється Уповноваженим органом на своєму офіційному веб-сайті; 4) узагальнення практики здійснення закупівель, у тому числі міжнародної; 5) вивчення, узагальнення та поширення світового досвіду у сфері закупівель; 6) ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ функціонування веб-порталу Уповноваженого органу та інформаційного ресурсу Уповноваженого органу; 7) наповнення інформаційного ресурсу Уповноваженого органу; 8) взаємодія з громадськістю з питань удосконалення системи публічних закупівель; 9) організація нарад і семінарів з питань закупівель; 10) міжнародне співробітництво у сфері закупівель; 11) РОЗРОБЛЕННЯ та ЗАТВЕРДЖЕННЯ: примірної тендерної документації; примірного положення про уповноважену особу; примірного положення про тендерний комітет; примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі; примірної методики визначення вартості життєвого циклу; порядку визначення предмета закупівлі; ПОРЯДКУ розміщення інформації про публічні закупівлі; особливості закупівель за рамковими угодами та їх укладення; форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції; порядку організації тестування уповноважених осіб; переліку формальних помилок; 12) надання узагальнених відповідей рекомендаційного характеру щодо застосування законодавства у сфері закупівель; 13) надання безоплатних консультацій рекомендаційного характеру з питань закупівель на інформаційному ресурсі Уповноваженого органу; 14) співробітництво з органами державної влади та громадськими організаціями щодо запобігання проявам корупції у сфері закупівель; 15) інформування громадськості про політику та правила здійснення публічних закупівель; 16) авторизація електронних майданчиків та прийняття рішення про відключення авторизованих електронних майданчиків від електронної системи закупівель; 17) розгляд звернень щодо визначення та/або створення централізованих закупівельних організацій; 18) розроблення спільно з іншими органами методологій щодо особливостей здійснення закупівель у різних сферах та їх оприлюднення на інформаційному ресурсі Уповноваженого органу. В статті 10 зокрема в пункті 1 частині першої зазначено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у ПОРЯДКУ, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерну документацію та проект договору про закупівлю. Звертаємо Вашу увагу на той факт, що зміни до Закону вступили в дію 19 квітня 2020 року, проте ПОРЯДОК розміщення інформації про публічні закупівлі було ЗАТВЕРДЖЕНО Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11 червня 2020 року № 1082, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 р. за № 610/34893, а набув чинності 17.07.2020 року. Тобто, Замовник не мав ЗАКОННОЇ можливості оприлюднити оголошення у відповідності з вимогами Закону, оскільки авторизований електронний майданчик, через який Замовник оприлюднює оголошення (https://e-tender.biz/) не має технічної можливості для внесення інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). Також звертаємо увагу НА відкриті торги Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, який є прикладом для всієї України, оскільки це УПОВНОВАЖЕНИЙ ОРГАН. Детально можна ознайомитись за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/search?query=37508596&procedure_t=aboveThresholdUA Тому, на підставі вищевикладеного, Замовником не було допущено порушень в частині оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
2020-09-04 23:17:06
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 серпня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 вересня 2020 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Установлено порушення вимог пункту 9 частини 2 статті 21 Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 липня 2020 11:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Елман плюс |
9 847 728,14
UAH з ПДВ
|
8 150 500,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ" |
9 836 907,95
UAH з ПДВ
|
9 210 300,14
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БУД ФАВОРИТ СТРОЙ" |
10 685 017,57
UAH з ПДВ
|
10 685 017,57
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Елман плюс #35837526 |
Відхилено |
8 150 500,20
UAH з ПДВ
|
24 липня 2020 21:17
|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ" #36972558 |
Переможець |
9 210 300,14
UAH з ПДВ
|
10 серпня 2020 16:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 січня 2021 12:49
|
Заключна ДУ Адамант.PDF | зміни до договору |
02 січня 2021 12:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 грудня 2020 21:13
|
Дод угода №1 Адамант.PDF | зміни до договору |
14 грудня 2020 21:06
|
Електронний підпис | укладений |
26 серпня 2020 10:14
|
Дог Адамант 26.08.20.PDF | укладений |
26 серпня 2020 10:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 14 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення змін в додатки до договору |
Номер договору про закупівлю: | 26/08/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 26/08/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |