Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція та благоустрій парку «Юність» у Святошинському районі»
Очікувана вартість
10 700 000,00 UAH
UA-2020-06-27-000242-a 1922ddd7962d44b48a3bfd7c55937946
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Снігур Леся Олександрівна

380442216071 kyiv.rozvytoc@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВСЬКИЙ ЦЕНТР РОЗВИТКУ МІСЬКОГО СЕРЕДОВИЩА"
Код ЄДРПОУ: 40092489
Вебсайт: http://parky.kiev.ua/
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, Хрещатик,32
Контактна особа: Снігур Леся Олександрівна
380442216071
kyiv.rozvytoc@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 червня 2020 21:22
Звернення за роз’ясненнями: до 07 липня 2020 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 липня 2020 13:00
Початок аукціону: 20 липня 2020 11:00
Очікувана вартість: 10 700 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 107 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція та благоустрій парку «Юність» у Святошинському районі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київська область, Київ, парк «Юність»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 липня 2020 00:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2020 00:04
додаток_3 (1).docx
09 липня 2020 00:04
додаток_2.docx
09 липня 2020 00:03
додаток_1.docx
09 липня 2020 00:03
Тендерна документація.docx
09 липня 2020 00:03
ПЕРЕЛІК ЗМІН ЩО ВНОСЯТЬСЯ ДО ТД.docx
09 липня 2020 00:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2020 23:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 червня 2020 21:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2020 00:04
додаток_3 (1).docx
08 липня 2020 23:46
додаток_3 (1).docx
27 червня 2020 21:24
додаток_3.docx
09 липня 2020 00:04
додаток_2.docx
08 липня 2020 23:46
додаток_2.docx
27 червня 2020 21:24
додаток_2.docx
09 липня 2020 00:03
додаток_1.docx
08 липня 2020 23:46
додаток_1.docx
27 червня 2020 21:24
додаток_1.docx
09 липня 2020 00:03
Тендерна документація.docx
08 липня 2020 23:45
Тендерна документація.docx
27 червня 2020 21:24
Тендерна документація.docx
09 липня 2020 00:03
ПЕРЕЛІК ЗМІН ЩО ВНОСЯТЬСЯ ДО ТД.docx
08 липня 2020 23:47
ПЕРЕЛІК ЗМІН ЩО ВНОСЯТЬСЯ ДО ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-27-000242-a.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ Елман плюс, Код ЄДРПОУ:35837526
Дата подання: 02 липня 2020 13:21
Вимога про надання роз'яснень
Просимо надати роз'яснення згідно доданої вимоги
Скасована
Дата: 02 липня 2020 15:45
Причина: Не додався файл Вимоги
Номер вимоги: UA-2020-06-27-000242-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Елман плюс, Код ЄДРПОУ:35837526
Дата подання: 02 липня 2020 15:44
Вимога про надання роз'яснень
Просимо надати роз'яснення згідно вимоги у додатку
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 липня 2020 12:15
у відповідь на вимогу повідомляємо, що Замовником готуються зміни до тендерної документації, які будуть оприлюднені найближчим часом на веб - порталі Уповноваженого органу.

Документи подані скаржником

02 липня 2020 15:43
ВИМОГА

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-06-000018 ● 089daf43b9ff4d13a30bca91fcc00146
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 серпня 2020 18:24
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


06.08.2020 № 222

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 06.08.2020 № 222


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
36 UA-2020-06-27-000242-a 27.06.2020. виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-09-04 23:22:33

щодо оприлюднення оголошення

прохання надати пояснення, яким чином публікувати оголошення про проведення відкритих торгів у відповідності з вимогами статті 21 Закону України "Про публічні закупівлі", якщо технічно це не забезпечено на акредитованому електронному майданчику станом на вересень навіть.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовник не погоджується з висновком органом державного фінансового контролю на зазначаємо наступне. В частині першій статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) зазначено, що Уповноважений орган здійснює регулювання та реалізує державну політику у сфері закупівель у межах повноважень, визначених цим Законом. А частина перша стаття 9 визначає основні функції Уповноваженого органу, зокрема: 1) розроблення і затвердження нормативно-правових актів, необхідних для виконання цього Закону та регулювання державної політики у сфері закупівель; 2) аналіз функціонування системи публічних закупівель; 3) підготовка та подання не пізніше 1 квітня року, наступного за звітним бюджетним роком, до Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, Рахункової палати щорічного звіту, що містить аналіз функціонування системи публічних закупівель (щодо кількісних і вартісних показників закупівель у розрізі процедур і предметів закупівель, рівня конкуренції, кількості скарг) та узагальнену інформацію про результати здійснення контролю у сфері закупівель. Щорічний звіт оприлюднюється Уповноваженим органом на своєму офіційному веб-сайті; 4) узагальнення практики здійснення закупівель, у тому числі міжнародної; 5) вивчення, узагальнення та поширення світового досвіду у сфері закупівель; 6) ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ функціонування веб-порталу Уповноваженого органу та інформаційного ресурсу Уповноваженого органу; 7) наповнення інформаційного ресурсу Уповноваженого органу; 8) взаємодія з громадськістю з питань удосконалення системи публічних закупівель; 9) організація нарад і семінарів з питань закупівель; 10) міжнародне співробітництво у сфері закупівель; 11) РОЗРОБЛЕННЯ та ЗАТВЕРДЖЕННЯ: примірної тендерної документації; примірного положення про уповноважену особу; примірного положення про тендерний комітет; примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі; примірної методики визначення вартості життєвого циклу; порядку визначення предмета закупівлі; ПОРЯДКУ розміщення інформації про публічні закупівлі; особливості закупівель за рамковими угодами та їх укладення; форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції; порядку організації тестування уповноважених осіб; переліку формальних помилок; 12) надання узагальнених відповідей рекомендаційного характеру щодо застосування законодавства у сфері закупівель; 13) надання безоплатних консультацій рекомендаційного характеру з питань закупівель на інформаційному ресурсі Уповноваженого органу; 14) співробітництво з органами державної влади та громадськими організаціями щодо запобігання проявам корупції у сфері закупівель; 15) інформування громадськості про політику та правила здійснення публічних закупівель; 16) авторизація електронних майданчиків та прийняття рішення про відключення авторизованих електронних майданчиків від електронної системи закупівель; 17) розгляд звернень щодо визначення та/або створення централізованих закупівельних організацій; 18) розроблення спільно з іншими органами методологій щодо особливостей здійснення закупівель у різних сферах та їх оприлюднення на інформаційному ресурсі Уповноваженого органу. В статті 10 зокрема в пункті 1 частині першої зазначено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у ПОРЯДКУ, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерну документацію та проект договору про закупівлю. Звертаємо Вашу увагу на той факт, що зміни до Закону вступили в дію 19 квітня 2020 року, проте ПОРЯДОК розміщення інформації про публічні закупівлі було ЗАТВЕРДЖЕНО Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11 червня 2020 року № 1082, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 р. за № 610/34893, а набув чинності 17.07.2020 року. Тобто, Замовник не мав ЗАКОННОЇ можливості оприлюднити оголошення у відповідності з вимогами Закону, оскільки авторизований електронний майданчик, через який Замовник оприлюднює оголошення (https://e-tender.biz/) не має технічної можливості для внесення інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). Також звертаємо увагу НА відкриті торги Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, який є прикладом для всієї України, оскільки це УПОВНОВАЖЕНИЙ ОРГАН. Детально можна ознайомитись за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/search?query=37508596&procedure_t=aboveThresholdUA Тому, на підставі вищевикладеного, Замовником не було допущено порушень в частині оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.

2020-09-04 23:17:06


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 11 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Установлено порушення вимог пункту 9 частини 2 статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 липня 2020 11:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Елман плюс 9 847 728,14
UAH з ПДВ
8 150 500,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ" 9 836 907,95
UAH з ПДВ
9 210 300,14
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУД ФАВОРИТ СТРОЙ" 10 685 017,57
UAH з ПДВ
10 685 017,57
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 липня 2020 12:31
Електронний підпис
17 липня 2020 11:39
Електронний підпис
17 липня 2020 11:26
Банківська гарантія.rar
17 липня 2020 10:44
Електронний підпис
17 липня 2020 10:35
Витяг ПДВ.PDF
17 липня 2020 10:35
19. Протокол.pdf
17 липня 2020 10:35
18. Статут.pdf
17 липня 2020 10:35
16. Додаток 3.pdf
17 липня 2020 10:35
16.4. Лист про зарплату.pdf
17 липня 2020 10:35
16.3. РЗПК_ЭЛМАН_2020_2.pdf
17 липня 2020 10:35
16.2. ОПР_АР_Таб.pdf

Публічні документи

12 серпня 2020 12:35
Електронний підпис
12 серпня 2020 12:34
7. Тендерна пропозиція.pdf
12 серпня 2020 12:34
5. довідка ч.2 ст.17.pdf
12 серпня 2020 12:34
4. довідка п.12 ч.1 ст.17.pdf
12 серпня 2020 12:34
3. довідка мвд.pdf
12 серпня 2020 12:34
2. Ліцензія.pdf
17 липня 2020 12:06
Електронний підпис
16 липня 2020 17:22
Електронний підпис
16 липня 2020 17:21
23.3.Рейтинг.zip
16 липня 2020 17:21
23.3.1. Рейтинг_Скан.pdf
16 липня 2020 17:21
23.2.Довiренiсть_Рижий.zip
16 липня 2020 17:21
23.1.Лiцензiя.zip
16 липня 2020 17:21
23.1.1.Ліцензія_скан.pdf
16 липня 2020 17:21
19. Витяг з ЄДР.pdf
16 липня 2020 17:21
18. Проект договору.pdf
16 липня 2020 17:21
17. Ліцензія.pdf
16 липня 2020 17:21
15. Статут АДАМАНТ.pdf
16 липня 2020 17:21
5. ст. 17 ЗУ.pdf
16 липня 2020 17:21
2.9.Договір Акветико.pdf
16 липня 2020 17:21
2.8. Договір ДБУ–208.pdf

Публічні документи

17 липня 2020 11:38
Електронний підпис
17 липня 2020 11:35
Кошторис.pdf
17 липня 2020 11:34
Витяг з ЄДР.pdf
17 липня 2020 11:34
Протокол і наказ.pdf
17 липня 2020 11:34
СТАТУТ і Рішення .pdf
17 липня 2020 11:34
Договір Ф-Б.pdf
17 липня 2020 11:34
договір оренди.pdf
17 липня 2020 11:34
Наказ АП.pdf
17 липня 2020 11:34
Гарантия_4662.zip
17 липня 2020 11:34
Рейтинг.zip
17 липня 2020 11:34
Ліцензія_скан.pdf
17 липня 2020 11:34
Лiцензiя.zip
17 липня 2020 11:34
Рейтинг_Скан.pdf
17 липня 2020 11:34
Довіреність_скан.pdf
17 липня 2020 11:34
Довiренiсть_Рижий.zip
17 липня 2020 11:34
право на правочин.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Елман плюс

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ"

ТОВ "БУД ФАВОРИТ СТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Елман плюс
#35837526
Відхилено 8 150 500,20
UAH з ПДВ
24 липня 2020 21:17
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ"
#36972558
Переможець 9 210 300,14
UAH з ПДВ
10 серпня 2020 16:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 серпня 2020 16:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ"
#36972558
9 210 300,14
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2021 12:49
Заключна ДУ Адамант.PDF зміни до договору
02 січня 2021 12:47
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2020 21:13
Дод угода №1 Адамант.PDF зміни до договору
14 грудня 2020 21:06
Електронний підпис укладений
26 серпня 2020 10:14
Дог Адамант 26.08.20.PDF укладений
26 серпня 2020 10:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін в додатки до договору
Номер договору про закупівлю: 26/08/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 26/08/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 9 061 124,97
UAH (в тому числі ПДВ 1 510 187,49 UAH)