Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
М'ясо
Очікувана вартість
515 000,00 UAH
UA-2020-06-27-000074-a ● e6925fa739114304ab8d07399ecc4e55
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Новомиргородський психоневрологічний інтернат |
Код ЄДРПОУ: | 03190403 |
Місцезнаходження: | 26001, Україна , Кіровоградська обл., м. Новомиргород, Новомиргородський р-н., вулиця Дудченка, буд. 9 |
Контактна особа: |
Євген Гончаренко +380525642911 ndbi@gutszn.kr-admin.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 червня 2020 13:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 липня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 липня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 13 липня 2020 15:13 |
Очікувана вартість: | 515 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 575,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4500 кілограми
Свинина заморожена на кістках напівтуші, без шкіри, з товщиною шпику не більше 1 см
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
1400 кілограми
Субпродукти(в асортименті)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 червня 2020 13:23 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 червня 2020 13:05 |
Тендерна документація .doc |
27 червня 2020 13:23 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 червня 2020 13:05 |
Тендерна документація .doc
|
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-06-27-000074-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП Кравченко Олександр Сергійович, Код ЄДРПОУ:3046104498
Дата подання: 27 липня 2020 15:28
Дата подання: 27 липня 2020 15:28
Щодо можливих порушень
СКАРГА
про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Замовником – Новомиргородський психоневрологічний інтернат (далі – Замовник) було оголошено відкриті торги щодо закупівлі товару за кодом ДК 021:2015 – 15110000-2 – м’ясо (далі – Процедура закупівлі).
Очікувана вартість - 515 000,00 UAH з ПДВ.
Кінцева дата подання пропозицій – 13 липня 2020 р.
17 липня 2020 року Замовником визначено переможцем Учасника – ФОП "ЛІНЧЕВСЬКИЙ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ " та направлено повідомлення про намір укласти договір.
Скаржник – фізична особа-підприємець Кравченко Олександр Сергійович не погоджується з рішенням Замовника щодо визначенням переможцем – ФОП "ЛІНЧЕВСЬКИЙ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ ", оскільки Переможець та подана ним тендерна пропозиція не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону, не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, в частині:
1) В п. 1 розділу 3 тендерної документації встановлено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді, з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» від 22.05.2003 №851-IV, та Закону України «Про електронні довірчі послуги» від 05.10.2017р. № 2155-VIII, шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником).
Учасник скріплює подану пропозицію електронним цифровим підписом або кваліфікованим електронним підписом, виданим акредитованим центром сертифікації ключів на ім'я учасника, керівника учасника або особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції від імені учасника.
ФОП "ЛІНЧЕВСЬКИЙ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ " подано тендерну пропозицію, що не містить електронного цифрового підпису або кваліфікованого електронного підпису, оскільки після перевірки файлу під назвою «sign.p7s» за посиланням https://czo.gov.ua/verify було встановлено, що накладено електронну печатку:
Отже, ФОП "ЛІНЧЕВСЬКИЙ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ " подано тендерну пропозицію, що не містить електронного цифрового підпису або кваліфікованого електронного підпису, а тому його тендерна пропозиція має бути відхилена згідно чинного законодавства України.
2) В Додатку 2 тендерної документації встановлено ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА, в тому числі:
КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ, ВСТАНОВЛЕНІ ВІДПОВІДНО
ДО СТ. 16 ЗАКОНУ ДОКУМЕНТИ*, ЯКІ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКА ВСТАНОВЛЕНИМ
КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ
1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази 1.Інформаційна довідка (складена за формою відповідно до додатка 2.1. до тендерної документації), засвідчена підписом учасника /або його уповноваженої особи та завірений печаткою (за наявності), про наявність власного або залученого** обладнання, та матеріально-технічної бази Учасника (виробничі потужності, складські приміщення, автотранспортні засоби), які пристосовані для виробництва /зберігання/, транспортування продуктів харчування та відповідають вимогам санітарного законодавства.
* Документи мають бути діючими на момент розкриття тендерних пропозицій.
** Залученого на підставі лізингу або договору оренди (іншому правовому титулі) або договору про надання послуг або договору про користування або іншого права користування на підставі договору, тощо.
Обов’язкова вимога: разом з інформаційною довідкою додаються документи, що підтверджують наявність у учасника:
- договір про санітарну обробку (або дезінфекцію) у 2020 році* на кожен із зазначених об’єктів в інформаційній довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- акт виконаних робіт (або акт надання послуг) про проведення санітарної обробки (або дезінфекції) на кожен об’єкт що зазначений в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, за попередній місяць до дати оголошення закупівлі;
* довідка має містити не менше двох відміток про проведену санітарну обробку, що дозволяє простежити періодичність обробки транспортних засобів для перевезення харчових продуктів відповідно до вимог санітарних правил та норм;
якщо санітарна обробка транспортних засобів проводиться не відповідною державною установою, а суб'єктами господарювання приватної форми власності учасники в складі тендерної пропозиції надають договір про надання послуг з проведення санітарної обробки, чинний на дату подання пропозиції, наказ виконавця (суб'єкта що надає послуги учаснику) про призначення відповідальної особи за обробку харчового транспорту, довідку виконавця про відповідність посту обробки вимогам державних санітарних норм і правил, переліком обладнання посту обробки, найменуванням і обсягами дезінфікуючих засобів, що використовуються для обробки кожного транспортного засобу учасника (на одну обробку);
В складі тендерної пропозиції ФОП "ЛІНЧЕВСЬКИЙ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ " надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що містить інформацію про обладнання:
- Морозильні камери № 1 та № 2;
- Холодильна камера;
- Ваги платформені;
- Ваги настільні;
- Стіл для контролювання;
- Стелаж.
Проте, ФОП "ЛІНЧЕВСЬКИЙ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ " в складі тендерної пропозиції на вказане вище обладнання у довідці не надав:
- договір про санітарну обробку (або дезінфекцію) у 2020 році* на кожен із зазначених об’єктів в інформаційній довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- акт виконаних робіт (або акт надання послуг) про проведення санітарної обробки (або дезінфекції) на кожен об’єкт що зазначений в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, за попередній місяць до дати оголошення закупівлі;
Отже, ФОП "ЛІНЧЕВСЬКИЙ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ " та подана ним тендерна пропозиція не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону, не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
3) В Додатку 2 тендерної документації встановлено ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА, в тому числі:
КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ, ВСТАНОВЛЕНІ ВІДПОВІДНО
ДО СТ. 16 ЗАКОНУ ДОКУМЕНТИ*, ЯКІ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКА ВСТАНОВЛЕНИМ
КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ
1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази 1.Інформаційна довідка (складена за формою відповідно до додатка 2.1. до тендерної документації), засвідчена підписом учасника /або його уповноваженої особи та завірений печаткою (за наявності), про наявність власного або залученого** обладнання, та матеріально-технічної бази Учасника (виробничі потужності, складські приміщення, автотранспортні засоби), які пристосовані для виробництва /зберігання/, транспортування продуктів харчування та відповідають вимогам санітарного законодавства.
* Документи мають бути діючими на момент розкриття тендерних пропозицій.
** Залученого на підставі лізингу або договору оренди (іншому правовому титулі) або договору про надання послуг або договору про користування або іншого права користування на підставі договору, тощо.
Обов’язкова вимога: разом з інформаційною довідкою додаються документи, що підтверджують наявність у учасника:
- акт виконаних робіт (або акт надання послуг) про проведення санітарної обробки (або дезінфекції) на кожен об’єкт що зазначений в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, за попередній місяць до дати оголошення закупівлі;
* довідка має містити не менше двох відміток про проведену санітарну обробку, що дозволяє простежити періодичність обробки транспортних засобів для перевезення харчових продуктів відповідно до вимог санітарних правил та норм;
якщо санітарна обробка транспортних засобів проводиться не відповідною державною установою, а суб'єктами господарювання приватної форми власності учасники в складі тендерної пропозиції надають договір про надання послуг з проведення санітарної обробки, чинний на дату подання пропозиції, наказ виконавця (суб'єкта що надає послуги учаснику) про призначення відповідальної особи за обробку харчового транспорту, довідку виконавця про відповідність посту обробки вимогам державних санітарних норм і правил, переліком обладнання посту обробки, найменуванням і обсягами дезінфікуючих засобів, що використовуються для обробки кожного транспортного засобу учасника (на одну обробку);
Скаржник зауважує, що датою оголошення закупівлі є 27 червня 2020 року, а тому попереднім місяцем до дати оголошення закупівлі є травень 2020 року. В даному випадку акт виконаних робіт (або акт надання послуг) про проведення санітарної обробки (або дезінфекції) на кожен об’єкт що зазначений в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази має бути за травень 2020 року.
Додатково повідомляємо, що акт виконаних робіт (наданих послуг) належить до первинних документів та фіксує факт здійснення господарської операції. В ст. 1 Закону «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» встановлено, що первинний документ - документ, який містить відомості про господарську операцію. Так відповідно до ст. 9 Закону «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» первинні облікові документи можуть бути складені у паперовій або в електронній формі та повинні мати такі обов’язкові реквізити: назву документа (форми); дату складання; назву підприємства, від імені якого складено документ; зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції; посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції. При цьому первинні документи, складені в електронній формі, застосовуються у бухгалтерському обліку за умови дотримання вимог законодавства про електронні документи та електронний документообіг.
В складі тендерної пропозиції ФОП "ЛІНЧЕВСЬКИЙ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ " надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що містить інформацію про автотранспорт:
ФОП "ЛІНЧЕВСЬКИЙ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ " не надано в складі тендерної пропозиції акт виконаних робіт (або акт надання послуг) про проведення санітарної обробки (або дезінфекції) на спеціалізований вантажний фургон-рефрижератор, термореєстратор температури, що зазначені в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази за попередній місяць до дати оголошення закупівлі (за травень 2020 року).
Отже, ФОП "ЛІНЧЕВСЬКИЙ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ " та подана ним тендерна пропозиція не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону, не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
4) В п. 2 розділу 5 тендерної документації встановлено, що у разі надання у складі тендерної пропозиції відповідних документів з відомостями, що містяться в єдиних державних реєстрах та/або видаються банківськими установами, то такі документи повинні бути видані учаснику (отримані учасником) у строк не раніше дати оголошення закупівлі (вимога не стосується рішень/ повідомлень про державну реєстрацію потужностей; статуту; експлуатаційного дозволу, та інших).
Скаржник зауважує, що датою оголошення закупівлі є 27 червня 2020 року.
В додатку 2 тендерної документації встановлено інші документи, які подаються у складі пропозиції:
1. Сканований витяг або виписка з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що містить актуальні відомості про учасника;
ФОП "ЛІНЧЕВСЬКИЙ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ " в складі тендерної пропозиції надано Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що виданий 24.12.2019 року та Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що виданий 08.01.2020 року. Отже, вказані документи видані раніше дати оголошення закупівлі.
Отже, ФОП "ЛІНЧЕВСЬКИЙ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ " та подана ним тендерна пропозиція не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону, не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
5) В п. 2 розділу 5 тендерної документації встановлено, що у разі надання у складі тендерної пропозиції відповідних документів з відомостями, що містяться в єдиних державних реєстрах та/або видаються банківськими установами, то такі документи повинні бути видані учаснику (отримані учасником) у строк не раніше дати оголошення закупівлі (вимога не стосується рішень/ повідомлень про державну реєстрацію потужностей; статуту; експлуатаційного дозволу, та інших).
Скаржник зауважує, що датою оголошення закупівлі є 27 червня 2020 року.
В додатку 2 тендерної документації встановлено інші документи, які подаються у складі пропозиції:
2. Скановане свідоцтво чи витяг платника податку на додану вартість (якщо є платником ПДВ), або свідоцтво про право сплати єдиного податку (якщо є платником єдиного податку), або витяг з Реєстру платників податку. В разі, якщо учасник не є платником податків або перебуває на загальній системі оподаткування йому необхідно надати таку інформацію в складі пропозиції;
ФОП "ЛІНЧЕВСЬКИЙ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ " в складі тендерної пропозиції надано витяг з реєстру платників єдиного податку, що виданий 09.01.2020 року. Отже, витяг з реєстру платників єдиного податку виданий раніше дати оголошення закупівлі.
Отже, ФОП "ЛІНЧЕВСЬКИЙ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ " та подана ним тендерна пропозиція не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону, не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Не відхиливши тендерну пропозицію ФОП "ЛІНЧЕВСЬКИЙ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ" Замовник порушив наші права, охоронювані законом інтереси та основні принципи здійснення публічних закупівель.
Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Керуючись статтею 18 Закону та відповідно до другого абзацу частини 8 статті 18 Закону скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Частиною 17 статті 18 Закону встановлено, що результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про закупівлі, передбаченою цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для ix усунення, зокрема зобов'язати замовника повністю або частково скасувати своє рішення, надати необхідні документи, роз'яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі тi, що зазначені в технічній специфікації, яка с складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення, відмінити процедуру закупівлі.
На підставі викладеного, відповідно до статті 31 Закону, керуючись статтею 18 Закону,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Встановити порушення Замовником процедури закупівлі за номером в ЦБД UA-2020-06-27-000074-a на закупівлю товару ДК 021:2015 – 15110000-2 – м’ясо в частині визначення переможцем ФОП "ЛІНЧЕВСЬКИЙ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ ".
3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем ФОП "ЛІНЧЕВСЬКИЙ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ " у відкритих торгах на закупівлю товару ДК 021:2015 – 15110000-2 – м’ясо (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-06-27-000074-a).
Додатки:
- Всі документи за цією скаргою знаходяться у публічному доступі за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2020-06-27-000074-a.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 30 липня 2020 21:22
Рішення від 30.07.2020 № 14698 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 30 липня 2020 21:22
інформація про перенесення розгляду скарги № 12066.pdf
Дата публікації: 11 серпня 2020 10:55
інформація про перенесення розгляду скарги № 13044.pdf
Дата публікації: 21 серпня 2020 23:53
Інформація про резолютивну частину рішення від 25.08.2020 № 16019.pdf
Дата публікації: 26 серпня 2020 20:21
Рішення від 25.08.2020 № 16019.pdf
Дата публікації: 11 вересня 2020 14:41
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконання рішення № 16019-р/пк-пз від 25.08.2020 року скасування протокольного рішення від 16.07.2020 року про визнання переможцем закупівлі ДК 021:2015 –15110000-2 «М’ясо» ФОП Лінчевського С.М..
Дата виконання рішення замовником: 16 вересня 2020 12:05
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 липня 2020 15:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ЛІНЧЕВСЬКИЙ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ " |
464 400,00
UAH з ПДВ
|
410 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ М'ясопродукт-Кіровоград |
432 768,00
UAH з ПДВ
|
419 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Кравченко Олександр Сергійович |
495 900,00
UAH з ПДВ
|
495 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ЛІНЧЕВСЬКИЙ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ " #2861514135 |
Рішення скасоване |
410 000,00
UAH з ПДВ
|
15 вересня 2020 14:34
|
ФОП "ЛІНЧЕВСЬКИЙ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ " #2861514135 |
Відхилено |
410 000,00
UAH з ПДВ
|
15 вересня 2020 14:36
|
ТОВ М'ясопродукт-Кіровоград #30948032 |
Відхилено |
419 999,00
UAH з ПДВ
|
21 вересня 2020 13:43
|
ФОП Кравченко Олександр Сергійович #3046104498 |
Переможець |
495 900,00
UAH з ПДВ
|
28 вересня 2020 13:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 квітня 2021 14:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 квітня 2021 14:52
|
дод угода 5 до договора 204 .pdf | зміни до договору |
20 квітня 2021 14:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 лютого 2021 15:33
|
дод угода до договора 204 .pdf | зміни до договору |
19 лютого 2021 15:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2020 08:47
|
дод уг до договору 204.docx | зміни до договору |
31 грудня 2020 08:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 жовтня 2020 14:34
|
дод уг 1 до договору 204.docx | зміни до договору |
23 жовтня 2020 14:26
|
Електронний підпис | укладений |
15 жовтня 2020 11:40
|
Договір 204.docx | укладений |
15 жовтня 2020 11:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 204 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю продовжено на строк, достатній для проведення процедури закупівлі закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році. |
Номер договору про закупівлю: | 204 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії |
Номер договору про закупівлю: | 204 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 204 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |