Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Очікувана вартість
2 986 000,00 UAH
UA-2020-06-27-000047-c 91054efce55944f2aa224af26b0652fc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лучка Оксана Євгенівна

096-493-58-13 luchka_oe@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Криворізький онкологічний диспансер" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01986380
Місцезнаходження: 50048, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул Дніпровське шосе, буд 41
Контактна особа: Лучка Оксана Євгенівна
096-493-58-13
luchka_oe@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 червня 2020 17:13
Звернення за роз’ясненнями: до 03 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 липня 2020 18:00
Початок аукціону: 14 липня 2020 12:55
Початок аукціону: 14 липня 2020 12:55
Очікувана вартість: 2 986 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 29 860,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
33300 штуки
1. Система для внутрішньовенних вливань з дозатором крапель, код НК 58977, 3000 штук 2. Пристрій для вливання кровозамінників та інфузійних розчинів, код НК 38569, 20500 штук 3. Пристрій для переливання крові, кровозамінників та інфузійних розчинів, код НК 38569, 9200 штук 4. Помпа мікроінфузійна VM 100 мл з регулятором, код НК 46542, 50 штук 5. Помпа мікроінфузійна VM 275 мл, код НК 46542, 50 штук 6. Помпа мікроінфузійна VM 275 мл з регулятором швидкості, код НК 46542, 500 штук
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
3543 упаковка
1. Маска медична одноразова , № 50, код НК 57794, 3543 упаковок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за наданий Товар здійснюються за фактом надання з відстрочкою платежу до 10 банківських днів. У разі затримки фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 3-х банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 червня 2020 17:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 червня 2020 17:13
ТД_3319.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 липня 2020 13:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Нестеренко Володимир Борисович 2 980 640,00
UAH
2 980 640,00
UAH
Документи
ТОВ "ДОММЕД" 2 985 435,00
UAH
2 985 435,00
UAH
Документи

Публічні документи

20 липня 2020 15:21
Електронний підпис
20 липня 2020 15:18
документи переможця
20 липня 2020 15:18
документи переможця
12 липня 2020 18:25
Електронний підпис

Конфіденційні документи

12 липня 2020 18:24
паспорт ІН.pdf

Обґрунтування конфіденційності

ЗУ "про захист персональних даних"

Публічні документи

08 липня 2020 12:31
Електронний підпис
08 липня 2020 12:30
технічні документи.rar
08 липня 2020 12:30
Кваліфікація.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Нестеренко Володимир Борисович

ТОВ "ДОММЕД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Нестеренко Володимир Борисович
#2454311855
Переможець 2 980 640,00
UAH
15 липня 2020 12:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 липня 2020 12:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Нестеренко Володимир Борисович
#2454311855
2 980 640,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 березня 2021 08:15
Електронний підпис укладений
15 січня 2021 15:27
ду2_дог106.pdf зміни до договору
15 січня 2021 15:26
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 16:00
ду1_дог106.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 16:00
Електронний підпис укладений
28 липня 2020 09:25
дог_106_3319.pdf укладений
28 липня 2020 09:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно п.6 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» термін дії договору подовжується до 31.03.2021 року (на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на 2021 рік в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у договорі укладеному у 2020 році); Збільшення суми договору не більше як на 20 % (п.6 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі»)
Номер договору про закупівлю: 106
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 106
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 липня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 3 575 910,00
UAH