Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Закупівля засобів навчання та обладнання для учнів початкових класів, що навчаються за новими методиками відповідно до Концепції «Нової української школи»
Очікувана вартість
623 680,00 UAH
UA-2020-06-27-000045-b eac1fcc0f6c3498594cf4b390bc2c577
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Щудлик Оксана Богданівна

+380324557550 loksanarajvo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Стрийської РДА
Код ЄДРПОУ: 36742802
Місцезнаходження: 82400, Україна , Львівська обл., місто Стрий, вулиця Шевченка 107
Контактна особа: Щудлик Оксана Богданівна
+380324557550
loksanarajvo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 червня 2020 17:48
Звернення за роз’ясненнями: до 06 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 липня 2020 18:00
Початок аукціону: 17 липня 2020 15:59
Очікувана вартість: 623 680,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 236,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39290000-1: Фурнітура різна


Замовник: органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад. Мова якою подаються пропозиції - українська.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
34 найменувань
Закупівля засобів навчання та обладнання для учнів початкових класів, що навчаються за новими методиками відповідно до Концепції «Нової української школи»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82400, Україна, Львівська область, Стрийський р-н, -
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39290000-1 — Фурнітура різна

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 липня 2020 14:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2020 16:10
Зміни.docx
08 липня 2020 16:10
ТД-Дидактика(2).doc
09 липня 2020 14:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2020 16:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 червня 2020 18:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2020 16:10
Зміни.docx
08 липня 2020 16:10
ТД-Дидактика(2).doc
27 червня 2020 18:01
ТД-Дидактика.doc
27 червня 2020 17:49
ТД-Дидактика.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо документів
Дата подання: 28 червня 2020 00:54
Дата відповіді: 01 липня 2020 23:53
Ви вимагаєте надати ось ці два документа"Копію чинного на дату проведення аукціону висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на засоби навчання та обладнання для кабінетів початкових класів; Копію чинного на дату проведення аукціону сертифікату відповідності на засоби навчання та обладнання для кабінетів початкових класів;",добре тоді одразу питання,а до чого ось це: -· Копію чинного на дату проведення аукціону висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на глобус фізичний; -Копію чинного на дату проведення аукціону висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на фліпчарт; або перераховуйте і вимагайте на всі позиції товару окремо або один документ на все. Видаліть з тд зайве або пропишіть на всі позиції товару.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Шановний Учасник, в Тендерній документації всі вимоги прописані згідно Закону України «Про публічні закупівлі». Щодо надання висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на окремі позиції товару, то повідомляємо наступне – Замовник не є експертом, щоб визначити відповідність товару, тому просить Учасників про надання підтверджуючих документів на товар.
щодо посилання
Дата подання: 28 червня 2020 01:07
Дата відповіді: 01 липня 2020 23:54
щодо вимоги :Надати посилання на офіційний веб-ресурс виробника, офіційного постачальника на території України для підтвердження та перевірки Замовником технічних характеристик запропонованого Учасником мікроскопа. Як Ви будите по веб ресурсу перевіряти якість товару?чому тільки на мікроскоп вимагаєте?Все інше не цікавить?Навіщо вимагаєте надати в тд порівняльну таблицю?може просто вимагати посилання на офіційний веб-ресурс виробника, офіційного постачальника на території України для підтвердження та перевірки Замовником технічних характеристик запропонованого Учасником товару(на кожну позицію товару)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 2. Шановний Учасник! Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право вимагати додаткові підтверджуючі документи. Оскільки виникла тенденція постачання неякісного товару (невідповідність матеріалів, зміна розмірів, кількісних, якісних, технічних характеристик) деякими Учасниками, Замовник хоче пересвідчитись, що запропонований Учасником товар має усі відповідні технічні характеристики та необхідні документи, що підтверджують його функціонал. Непоодинокі випадки недеталізованих Замовником технічних характеристик мікроскопу та вимог до необхідних супроводжувальних документів призводить до того, що під виглядом мікроскопу, що є складним оптичним приладом, Учасниками пропонується і постачається мікроскоп, який являється іграшкою, і не може в повній мірі виконувати своїх функцій. Виходячи із вищевикладеного, Замовник хоче придбати не іграшковий мікроскоп, а саме оптичний прилад. Тому від Учасників і вимагаються документи, які є в наявності у будь-якого виробника чи офіційного представника даної продукції.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-27-000045-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "КИСЛИЦЬКИЙ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2903905651
Дата подання: 28 червня 2020 00:46
щодо вимог
Шановний Замовнику,уважно читайте додані листи та видаляйте дискримінаційні вимоги з тендерної документації. Не потрібно слухати учасника з яким Ви в змові та який дуже любязно надав Вам тендерну документацію, заздалегідь підготовану під себе. Це явний факт. Порядному замовнику даже в голову не прийде прописати те,що прописано у Вас.
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 липня 2020 23:56
Шановний Учасник, Замовник уважно вивчивши Ваше звернення прийме до уваги Ваші вимоги.
Номер вимоги: UA-2020-06-27-000045-b.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "КИСЛИЦЬКИЙ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2903905651
Дата подання: 28 червня 2020 00:59
щодо авторизаційних листів
щодо вимог:
Надати авторизаційний лист від виробника або офіційного представника на території України мікроскопу, що пропонується Учасником, копію чинного на дату проведення аукціону висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на мікроскоп, що відповідає технічним вимогам даної документації, копію завіреної виробником або офіційним представником на території України інструкції до запропонованого Учасником мікроскопу в складі тендерної пропозиції.
Авторизаційний лист наданий виробником (офіційним представником) засобів навчання та обладнання для кабінетів початкових класів на території України із зазначенням даних конкретної закупівлі;
Авторизаційний лист наданий виробником (офіційним представником) глобуса фізичного на території України із зазначенням даних конкретної закупівлі;
Надати оригінал авторизаційного листа від виробника або офіційного представника на території України із зазначенням номеру закупівлі, Замовника та Учасника, оригінал висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи з додатками, декларацію про відповідність продукції вимогам Технічного регламенту безпечності іграшок, сертифікат експертизи, свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам на робототехнічний набір для здійснення програмованого руху.
Надати авторизаційний лист від виробника Лабораторного набору з вивчення елементарних фізичних явищ (сила, рух, швидкість тощо) або офіційного представника на території України, висновки СЕС і свідоцтво відповідності педагогічним вимогам.
Не забагато авторізаційних листів вимагаєте,ні? Ну якщо ні тоді допишіть на кожну позицію товару щоб Вам надали авторізаційний лист,навіщо упрощати життя учасникам,навіщо конкуренція та економія бюджетних коштів так?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 липня 2020 23:56
Шановний Учасник, Замовник уважно вивчивши Ваше звернення прийме до уваги Ваші вимоги.
Номер вимоги: UA-2020-06-27-000045-b.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "КИСЛИЦЬКИЙ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2903905651
Дата подання: 28 червня 2020 01:19
корупційна закупівля
В першій вимозі я Вам писав,що ця закупівля прописана під конкретного учасника,так ось Вам факт. Ви вимагаєте "Надати оригінал авторизаційного листа від виробника або офіційного представника на території України із зазначенням номеру закупівлі, Замовника та Учасника, оригінал висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи з додатками, декларацію про відповідність продукції вимогам Технічного регламенту безпечності іграшок, сертифікат експертизи, свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам на робототехнічний набір для здійснення програмованого руху."Ось все це є у ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР" або 2д3д . Якщо Вам так кортить придбати ці дві позиції винесіть їх окремим лотом,а не видумуйте кучу непотрібних документів,а якщо Вам потрібні ці документи то вимагайте на всі позиції,а знаєте чому Ви не вимагаєте на всі позиції ці документи?Відповім,тому що у учасника з яким Ви в змові їх немає і отримати їх неможливо. Ви спросите чому?Відповідь знайдете в доданих листах.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 липня 2020 23:57
Шановний Учасник, Замовник уважно вивчивши Ваше звернення прийме до уваги Ваші вимоги.
Номер вимоги: UA-2020-06-27-000045-b.a4
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "КИСЛИЦЬКИЙ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2903905651
Дата подання: 28 червня 2020 01:26
висновок
Ітак висновок: Вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність(без дискримінаційних вимог )
Провести чесну закупівлю без корупції та договорняков.В іншому випадку будемо змушені звернутись до контролюючих органів.
І наостанок,якщо всі бажаючі уважно переглянут тендерну документацію то без труда знайдуть в ній явно прописані,додані,вставлені вимоги які 100 відсотків Ви як замовник самі не писали.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 липня 2020 23:58
Шановний Учасник, Замовник уважно вивчивши Ваше звернення прийме до уваги Ваші вимоги.
Номер вимоги: UA-2020-06-27-000045-b.a5
Статус:
Відхилено
Учасник: ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ ВСЕУКРАЇНСЬКОГО ГРОМАДСЬКОГО ДИТЯЧОГО РУХУ "ШКОЛА БЕЗПЕКИ" У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ, Код ЄДРПОУ:36364834
Дата подання: 02 липня 2020 12:52
Вимога про скасування можливого переможця
Шановний Замовнику, звертаємо Вашу увагу на виявлення факту утворення злочинних груп в складі:

Угруповання:
ПП «УКРДИДАКТИК» В ОСОБІ ДИРЕКТОРА ПОРОХНЯЧА ІГОРА АНАТОЛІЙОВИЧА (ЄДРПОУ: 42366394);
ФОП ГОРБАТКО ВІТАЛІЙ ОЛЕГОВИЧ (ЄДРПОУ: 3088620656) ТА
ТОВ «ТЕНФОР» В ОСОБІ ДИРЕКТОРА ГОРБАТКО ВІТАЛІЯ ОЛЕГОВИЧА (ЄДРПОУ: 40824063),
ПП "ІНТЕЛЕКТ-ПРАВО2" (ЄДРПОУ: 41081133), ПП "ІНТЕЛЕКТ-ПРАВО +"(ЄДРПОУ: 40707140),

Угруповання:
ФОП Шелест М. В. самовільно оголосила себе РОЗРОБНИКОМ (тобто Виробником) - Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 25.03.2020 року № 12.2-18-1/6149
ПП НВК «Учприлад» - Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 25.03.2019 року № 602-123-20-1/6083

(ВИРОБНИКИ понад 1000 найменувань товарiв: Iнтерактивний проектор, Iнтерактивна дошка (в Українi не має жожного виробника!!!), комп’ютерів, різноманітних датчиків, музичних інструментів, шкільних меблів, мікроскопів біологічних та інших оптичних приладів, хірургічних інструментів, хімічного посуду, цифрового обладнання, хімічних реактивів, глобусів, картографічної продукції та багато іншого.

Перелічені підприємства у складі своєї тендерної документації надають сфальсифіковани Висновки СЕС, а також зареєстровані у встановленому Законом порядку Технічні Умови, що внесені до відповідного держреєстру Каталогу ТУ України приватного підприємства «Укрдидактик».

В даному контексті хочемо звернути увагу на письмо Директора шкільної освіти вiд 28.05.2020 р з QR кодом (додається), в якому мова йдеться про те, що копія технічних умов (ТУ) від виробників на дидактичні матеріали за процедурою не повинна погоджуватись Міністерством, оскільки це не входить до його компетенції та не входить до переліку обов’язкових документів для участі в держакупівлях.

[цитата]

«… Повідомляємо, що згідно із законодавством України про освіту, зокрема: статті 64 Закону України «Про освіту», статті 54 Закону України «Про повну загальну середню освіту», Положення про Міністерство освіти і науки України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16.10.2014 No 630, до повноважень і компетенцій Міністерства не належить функція погодження (підтвердження) технічних умов (ТУ) від виробників на дидактичні матеріали.

Переліки необхідних документів для засобів навчання та обладнання визначені пунктом 4 Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи, затвердженого наказом МОН від 07.02.2020 № 143, зареєстрованим в Міністерстві Юстиції України 11.03.2020 за № 258/34541, пунктом 4 Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій, затвердженого наказом МОН від 29.04.2020 № 574, зареєстрованим Міністерством Юстиції України 07.05.2020 № 410/34693, та пунктом 1 Типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, затвердженого наказом МОН від 02.11.2017 № 1440, зареєстрованим Міністерством Юстиції України 15.01.2018 за № 55/31507. Копія технічних умов (ТУ) від виробників на дидактичні матеріали, погоджених Міністерством, не входить до переліку цих документів.


ХОЧЕМО, ЗВЕРНУТИ ОСОБЛИВУ УВАГУ НА ТАКИЙ ФАКТ ФАЛЬСИФІКАЦІЇ ДОКУМЕНТІВ !!!!

В складі тендерної документації в рамках тендерних закупівель ПП «Укрдидаткика» надає файли:

− технічні умови ТУ У 32.9-42366394-001:2019; на Засоби навчання та обладнання навчального i загального призначення для навчальних кабінетів початкової школи, в яких ОФIЦIЙНО ЗАЯВЛЕНО ТА ПОГОДЖЕННО ВИСНОВОК ДЕРЖАВНОЇ САНІТАРНО-ЕПІДЕМІОЛОГІЧНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ ВІД 29.07.2019 року № 12.1-18-2/16518
− технічні умови ТУ У 32.9-42366394-002:2019; на Засоби навчання та обладнання навчального i загального призначення для навчальних кабінетів початкової школи, в яких ОФIЦIЙНО ЗАЯВЛЕНО ТА ПОГОДЖЕННО ВИСНОВОК ДЕРЖАВНОЇ САНІТАРНО-ЕПІДЕМІОЛОГІЧНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ ВІД 09.08.2019 року № 12.2-18-2/17993

Але, замiсть зазначених вище Висновків державної СЕС, прописаних в технічних умовах, в тих же самих тендерних закупівлях ПП «Укрдидактик» та ТОВ «ТЕНФОР», надають інший сфальсифікований Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 18.09.2019 року № 12.2-18-1/20672, який не зазначений в заявлених Технічних Умовах.

Або лише першу сторiнку (без додатка) ВИСНОВОКА ДСЕЕ ВІД 29.07.2019 року № 12.1-18-2/16518

З доповненням ВИСНОВОКОМ ДСЕЕ ВІД 16.08.2019 року № 12.1-18-2/8612 до ТУ У 32.9-42366394-001:2019; на Засоби навчання та обладнання навчального i загального призначення для навчальних кабінетів початкової школи, в яких ОФIЦIЙНО ЗАЯВЛЕНО ТА ПОГОДЖЕННО ВИСНОВОК ДЕРЖАВНОЇ САНІТАРНО-ЕПІДЕМІОЛОГІЧНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ ВІД 29.07.2019 року № 12.1-18-2/16518 –НАДАНА лише ПЕРША СТОРIНКА.

Саме в цих Висновках державної санітарно-епідеміологічної експертизи ПП «Укрдидактик» зазначається виробником товару та заявником експертизи.

ПП «Укрдидактик» самовільно оголосило себе РОЗРОБНИКОМ (тобто Виробником) товару, в асортименті більше ніж 1000 найменувань з різних галузевих категорій та самостійно зареєструвало у встановленому Законом порядку Технічні Умови (зміст яких нікому не відомий), що внесені до відповідного держреєстру Каталогу ТУ України – та вів всіх в оману.
Так, наприклад, ПП «Укрдидактик» оголосило себе виробником:
− хімічної продукції,
− картографічної продукції,
− виробництво оптичного скла та оптичних приладів,
− виробництво електроприладів,
− виробництво гумотехнічних виробів,
− виробництво пластикових виробів,
− виробництво скляних виробів.

Але ґрунтовний аналіз фінансової звітності мікропідприємства за 2019 рік (форма №1-мс) – НОМЕР АУКЦИОНУ UA-2020-05-25-006069-b виявив відсутність основних засобів, які є обов’язковою умовою виробничо-господарської діяльності будь-якого підприємства, а також відсутність достатньої кількості кваліфікованих працівників (середня кількість працюючих – 1 особа) для ведення такої різнопрофільної виробничої діяльності.

При цьому ПП «Укрдидактика» надає довідку про матеріально-технічне забезпечення, в якій зазначає про наявність автомобіля, складського приміщення та офісного приміщення. Про виробничі приміщення мова не йдеться, а вартість зазначених офісних та складських приміщень не відображається в фінансовій звітності (форма №1-мс).

В наданій довідці про штат працівників (Штатний розпис) зазначені посади 1) директора, 2) менеджера, 3) завідувача складу та 4) логістика-водія. В іншому документі (Довідка про наявність водіїв та експедиторів) директор Порохняч І.А. виконує функції водія-експедитора. Тобто в штаті підприємства не може бути 1 працівник, зазначений в фінансовій звітності.

Зазначені документи: Фінансова звітність мікропідприємства за 2019 рік (форма №1-мс), Штатний розпис, Довідка про наявність водіїв та експедиторів не характеризують діяльність підприємства як виробничого, спроможного виробляти продукцію (більше 1000 найменувань) різних галузей промисловості.

Надані факти свідчать про те, що шахрайське угруповання самостійно сфабрикувало Висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 18.09.2019 року № 12.2-18-1/20672 та від 16.08.2019 року № 12.1-18-2/8612 для участі в тендерних закупівлях АБО Голова державної служби України видав цей документ без відповідної експертизи. А це вже питання до правоохоронних органів.


НАВЕДЕМО ПРИКЛАДИ:

З ДОДАТКУ ДО ВИНОВКУ СЕС ВІД 16.08.2019 року № 12.1-18-2/8612:

- Iнтерактивний проектор (в Українi не має жожного виробника!!!)
- Багатофункцiональний прмстрiй
- Ламiнатор
- Мультимедiйнi (цифровi) навчальни програми
- Стiл учнiвський
- Шахи
- Набiр лабораторний та iнш.

З ДОДАТКУ ДО ВИНОВКУ СЕС ВІД 18.09.2019 року № 12.2-18-1/20672:

1. Засоби навчання та обладнання для кабінету біології:

- стор. 6, Пункт 9.2. Оптичні прилади.
а) Мiкроскоп бiологiчний (для вчителя);
б) Мiкроскоп шкiльный (для учнiв);
в) Лупа штативна;
г) Лупа шкільна.

- стор. 6, Пункт 9.3. Набiр шкiльний лабораторний для кабінету біологіх. (Чашка Петрi, пробка гумова, пiпетка-дозатор, латексні рукавички, штатив для пробірок, колба плоскодонна, затискач Мора та iнш.)

- стор. 8, Пункт 10.1. Цифровий Мікроскоп.

2. Засоби навчання та обладнання для кабінету фiзики та астрономії.
- стор. 18, Пункт 15.5. Дозиметр.

3. Засоби навчання та обладнання для кабінету хімії
- стор. 20, Пункт 2.2. Апарат для дистиляції води.
- стор. 20, Пункт 2.27. Рукавички гумові кислотостiйкi.
- стор. 25, Пункт 9. Реактиви; Підпункт. 9.1. Набір хімічних реактивів. (ВХОДИТЬ БІЛЬШЕ 50 ПРЕПАРАТІВ, В ТОМУ ЧИСЛІ Й НЕБЕЗПЕЧНИХ ДЛЯ ЖИТТЯ ДИТИНИ - КИСЛОТ І ОТРУТ, ВИРОБНИЦТВО ЯКИХ МОЖЛИВЕ ЗА НАЯВНОСТІ ОФІЦІЙНО ОТРИМАНИХ ЛІЦЕНЗІЇ ТА ДОЗВОЛІВ!!!)

4. Засоби навчання та обладнання для кабінету географії:

- стор. 10, Пункт 9.2. Карти стiннi. Карти України.
а) Полiтико-адміністративна карта України (м-б 1:1 000 000, 1:750 000, 1:500 000);
б) України Населення (масштаб 1:1 000 000);
в) України Екологічна ситуація (масштаб 1:1 000 000);
г) України Клімат (масштаб 1:1 000 000);
д) України Ґрунти (масштаб 1:1 000 000);
є) України Природно-заповiдний фонд (масштаб 1:1 000 000);
ж) Тектонічна будова – України;
з) Комплект навчальних топографічних карт (масштаб 1:10 000 – 1:100000);
і) Комплект навчальних топографічних карт (масштаб 1:10 000, 1:25000);
к) Топографічна карта (м-б 1:25 000);
л) Національний склад населення України (м-б 1:1 000 000).

ХОЧЕМО ЗВЕРНУТИ ВАШУ УВАГУ НА ТАКИЙ ВАЖЛИВИЙ ФАКТ, ЯКИЙ НЕ МОЖНА ОМИНУТИ В УМОВАХ ВЕДЕННЯ АНТИТЕРОРИСТИЧНОЇ ОПЕРАЦІЇ НА СХОДІ УКРАЇНИ!!!!!

ВИРОБНИКИ КАРТ, ЗГІДНО ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ТОПОГРАФО-ГЕОДЕЗИЧНУ І КАРТОГРАФІЧНУ ДІЯЛЬНІСТЬ» ЗОБОВ'ЯЗАНІ МАТИ:

- Реєстрацію в Держгеокадастрi;
- Дозвіл на виробництво карт з Держгеокадастру;
- Ліцензію на виробництво карт;
- Наявність в штаті компанії сертифікованного в Держгеокадастрі інженера-геодезиста (Держгеокадастр веде державний реєстр інженерів-геодезистів).
- При виготовленні топографічних карт, які заявлені у Висновку СЕС ПП «Укрдидактик», у виробника повинен бути спецвідділ з видалення секретних об'єктів з карт.

Жодного пункту з цього Закону ПП «Укрдидактик» не виконано!!!

ТАКИМ ЧИНОМ ВВАЖАЄМО:
- Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 18.09.2019 року № 12.2-18-1/20672 є сфальсифікованим;

- дії ПП «Укрдидактик» можна кваліфікувати як кримінальне шахрайство та службовий підлог, що підпадає під відповідну дію Кримінального Кодексу України та ст. 40 Конституції України.

- виявлені факти фальсифікації шахрайським угрупуванням (ПП «Укрдидактик» - ЄДРПОУ: 42366394; ТОВ «ТЕНФОР» - ЄДРПОУ: 40824063, ФОП Горбатко В.О.- ЄДРПОУ: 3088620656) своїх документів – це грубе порушення Закону України «Про публічні закупівлі».

ВИМАГАЄМО!!!
За виявлених обставин, діючи відповідно до вимог п.1. ч.1. ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник торгів зобов’язаний скасувати своє рішення щодо визнання МОЖЛИВОГО Переможця торгів кожного з вказаних учасників та звертатися до відповідних правоохоронних органів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 липня 2020 23:46
Замовником буде проаналізовано ваше звернення на етапі оцінки пропозицій учасників.

Документи подані скаржником

28 червня 2020 00:46
Доказ лист.pdf

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 липня 2020 16:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БІЛЕЦЬКА ТЕТЯНА ІГОРІВНА 426 995,00
UAH з ПДВ
426 995,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАТІЇШИН ТАРАС ВАСИЛЬОВИЧ 611 249,00
UAH з ПДВ
605 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГАЙДАМАЧУК ОЛЬГА ВАСИЛІВНА" 620 252,00
UAH з ПДВ
620 252,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Романишин Володимир Миколайович 623 522,00
UAH з ПДВ
623 522,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 липня 2020 17:03
Електронний підпис
11 липня 2020 17:02
СЕС_Стрий 1.pdf
11 липня 2020 17:02
CЕС_Стрий 2.pdf
11 липня 2020 17:02
Договір_проект.pdf
11 липня 2020 17:02
27 Лист - розяснення.pdf
11 липня 2020 17:02
23 Лист про підпис.pdf
11 липня 2020 17:02
16 Про ліцензування.pdf
11 липня 2020 17:01
4 Техвимоги_про ціну.pdf
11 липня 2020 17:01
1 Пропозиція 426995.pdf

Публічні документи

16 липня 2020 17:55
Електронний підпис
16 липня 2020 17:54
сертифікат2.pdf
16 липня 2020 17:54
сертифікат1.pdf
16 липня 2020 17:54
свідоцтво єдиний.pdf
16 липня 2020 17:54
паспорт.pdf
16 липня 2020 17:54
виписка з ЄДР.pdf
16 липня 2020 17:54
лист-гарантія2.pdf
16 липня 2020 17:54
Лист-гарантія.pdf
16 липня 2020 17:54
довідка4.pdf
16 липня 2020 17:54
довідка3.pdf
16 липня 2020 17:54
Довідка2.pdf
16 липня 2020 17:54
Довідка1.pdf
16 липня 2020 17:54
додаток№4.pdf
16 липня 2020 17:54
додаток №2.pdf
16 липня 2020 17:54
додаток№5.pdf
16 липня 2020 17:54
додаток№3.pdf

Публічні документи

27 липня 2020 17:21
Електронний підпис
27 липня 2020 17:19
Довідка з податкової.pdf
24 липня 2020 13:27
Електронний підпис
24 липня 2020 13:24
ч. 2 ст 17_0001.pdf
24 липня 2020 13:24
п 13 ст 17_0001.pdf
24 липня 2020 13:24
п 12 ст 17_0001.pdf
24 липня 2020 13:24
п 6 ст 17_0001.pdf
24 липня 2020 13:24
п 5 ст 17_0001.pdf
24 липня 2020 13:24
довідка МВС.pdf
15 липня 2020 15:50
Електронний підпис
15 липня 2020 15:49
Висновок СЕС Ранок.pdf
15 липня 2020 15:49
Висновок СЕС Мриглод.pdf
15 липня 2020 15:49
Висновок СЕС Богдан.pdf
15 липня 2020 15:49
Проект договору.pdf
15 липня 2020 15:49
Довідка з банку.pdf
15 липня 2020 15:49
Цінова пропозиція.pdf
15 липня 2020 15:49
Інші документи.pdf
15 липня 2020 15:49
Додаток 5.pdf
15 липня 2020 15:49
Додаток 4.pdf
15 липня 2020 15:49
Додаток 1.pdf

Публічні документи

16 липня 2020 14:14
ТД Стрийська РДА.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БІЛЕЦЬКА ТЕТЯНА ІГОРІВНА

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАТІЇШИН ТАРАС ВАСИЛЬОВИЧ

ФОП "ГАЙДАМАЧУК ОЛЬГА ВАСИЛІВНА"

ФОП Романишин Володимир Миколайович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БІЛЕЦЬКА ТЕТЯНА ІГОРІВНА
#3217904701
Відхилено 426 995,00
UAH з ПДВ
21 липня 2020 18:11
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАТІЇШИН ТАРАС ВАСИЛЬОВИЧ
#2782706399
Відхилено 605 000,00
UAH з ПДВ
22 липня 2020 20:14
ФОП "ГАЙДАМАЧУК ОЛЬГА ВАСИЛІВНА"
#2268718204
Переможець 620 252,00
UAH з ПДВ
23 липня 2020 14:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 липня 2020 14:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ГАЙДАМАЧУК ОЛЬГА ВАСИЛІВНА"
#2268718204
620 252,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 08:58
Електронний підпис укладений
26 серпня 2020 12:12
дод_угода2.PDF зміни до договору
26 серпня 2020 12:10
Електронний підпис укладений
12 серпня 2020 16:57
1.pdf зміни до договору
12 серпня 2020 16:53
Електронний підпис укладений
06 серпня 2020 09:47
договір_дидактика.pdf укладений
06 серпня 2020 09:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 3929
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 3929
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 585 074,00
UAH