Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

поточний ремонт Калашниківського НВК (кабінет № 68) в с. Калашники Полтавського району Полтавської області
Очікувана вартість
120 000,00 UAH
UA-2020-06-26-009341-a 2d8de9dc72d5474fa0c682e67929ef56
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Григорівна Пиварович

+380992327048 puvarovuch@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Гуманітарний відділ виконавчого комітету Мачухівської сільської ради
Код ЄДРПОУ: 41950410
Місцезнаходження: 38754, Україна , Полтавська обл., Полтавський район, село Мачухи, вул. Історична, будинок 1
Контактна особа: Олена Григорівна Пиварович
+380992327048
puvarovuch@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 червня 2020 23:09
Звернення за роз’ясненнями: до 03 липня 2020 23:12
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 липня 2020 23:12
Початок аукціону: 09 липня 2020 12:27
Очікувана вартість: 120 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
поточний ремонт Калашниківського НВК (кабінет № 68) в с. Калашники Полтавського району Полтавської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг оплата за надані послуги Надавачем послуг, проводиться за фактом отримання Замовником таких послуг протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту отримання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 червня 2020 23:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2020 23:20
Технічне завдання Додаток №2.pdf
26 червня 2020 23:20
Дефектний акт Додаток №1.pdf
26 червня 2020 23:09
Документація.docx
26 червня 2020 23:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2020 23:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2020 23:20
Технічне завдання Додаток №2.pdf
26 червня 2020 23:20
Дефектний акт Додаток №1.pdf
26 червня 2020 23:09
Документація.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-26-009341-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Старлайт-буд", Код ЄДРПОУ:40727214
Дата подання: 16 липня 2020 15:36
Вимога переглянути рішення про визнання переможця
Шановний Замовник, ТОВ СТарлайт-БУД категорично не згоден в прийнятим Вами рішенням по відхиленню нашої пропозиції.
Згідно розділу 3 пункту 11 ТД вимагається надати довідку в довільній формі за підписом уповноваженої
особи учасника про гарантії застосування заходів із захисту довкілля при виконанні зобов’язань за договором - в свою чергу ТОВ "Старлайт-БУД" надає інформаційну довідку у довільній формі
вихідний номер 04 від 07.07.2020 року, в якій чітко зазаначено, що під час складання тендерної пропозиції врахував необхідність застосування необхідних наступних заходів захисту довкілля:
Для забезпечення захисту довкілля ТОВ «СТАРЛАЙТ-БУД» зобов’язується:
- застосовувати заходи, які використовують для зниження шуму;
- з метою зменшення впливу на атмосферне повітря, при будівництві, зводити до мінімуму дію всіх шкідливих факторів;
- під час будівництва на території будівельного майданчика та поблизу нього не допускати злив відроблених машинних масел та інших шкідливих речовин;
- сміття побутового характеру не закопувати або спалювати;

Екологічна обстановка під час виконання робіт буде відповідати діючим нормам.

"Зобовязання" забезпечення заходів захисту довкілля являється ГАРАНТІЄЮ виконання таких заходів, які потребує ЗАКОНОДАВСТВО і ЗАМОВНИК! Натомість у ТОВ ЛОНА-Ч надає
аналогічну довідку вих.№2 від 06.07.20 року з аналогічним формулюванням по тексту, різниця лише в назві довідки Гарантійний лист, замість Інформаціна довідка, як вимагав замовник!

Згідно розділу 3 пункту 12 потрібно надати 12. Календарний план на виконання робіт, виконаний на бланку учасника із зазначенням за кожним із розділів цифрове значення вартості робіт. \
Повинно бути обов’язково передбачено окремий розділ «застосування заходів із захисту довкілля» - ПОвідомляємо, що календарний план як і договірна ціна
та всі інші документи були надані згідно Тендерної документації та Додатками 1 та 2, згідно яких (технічне завдання та дефектний акт), Замовником не було передбачено
розділення робіт на розділи, в звязку з цим, ТОВ Старлайт-БУД підготували кошторисну документацію та календарний графік згідно тендерної документації і не допустили помилок.

Зважаючи на вище сказане, Вимагаємо переглянути Ваше рішення по відмові ТОВ "Старлайт-БУД" у перемозі в торгах!
Сподвіваємося на порозуміння!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 липня 2020 15:03
Шановний учаснику, розглянувши надану Вами вимогу повідомляємо, що підстави, які призвели до відхилення Вами поданої пропозиції, вказані в протоколі відхилення. Зазначені невідповідності у протоколі відхилення викладено в межах вимог, встановлених в документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 липня 2020 12:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Старлайт-буд" 84 973,44
UAH з ПДВ
84 973,44
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЛОНА-Ч 115 800,00
UAH з ПДВ
95 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 липня 2020 09:58
Електронний підпис
08 липня 2020 09:57
Калашники частина 2.pdf
08 липня 2020 09:57
Калашники частина 1.pdf
08 липня 2020 09:57
Калашники частина 3.pdf

Публічні документи

07 липня 2020 12:48
Сертифікати.zip
07 липня 2020 12:48
Календарний план 2.jpg
07 липня 2020 12:48
Календарний план 1.jpg
07 липня 2020 12:48
Зміни до Статуту.jpg
07 липня 2020 12:48
Договір оренди склад.jpg
07 липня 2020 12:48
Договір оренди офіс 2.jpg
07 липня 2020 12:48
Договір оренди офіс 1.jpg
07 липня 2020 12:48
Дог._28-07ПР2019(5).jpg
07 липня 2020 12:48
Дог._28-07ПР2019(4).jpg
07 липня 2020 12:48
Дог._28-07ПР2019(3).jpg
07 липня 2020 12:48
Дог._28-07ПР2019(2).jpg
07 липня 2020 12:48
Дог._28-07ПР2019(1).jpg
07 липня 2020 12:48
Дог._01-МР2019(5).jpg
07 липня 2020 12:48
Дог._01-МР2019(4).jpg
07 липня 2020 12:48
Дог._01-МР2019(3).jpg
07 липня 2020 12:48
Дог.123(7).jpg
07 липня 2020 12:48
Дог._01-МР2019(2).jpg
07 липня 2020 12:47
Дог.123(6).jpg
07 липня 2020 12:47
Дог._01-МР2019(1).jpg
07 липня 2020 12:47
Дог.123(9).jpg
07 липня 2020 12:47
Дог.123(5).jpg
07 липня 2020 12:47
Дог.123(8).jpg
07 липня 2020 12:47
Дог.123(4).jpg
07 липня 2020 12:47
Дог.123(3).jpg
07 липня 2020 12:47
Дог.123(2).jpg
07 липня 2020 12:47
Дог.123(1).jpg
07 липня 2020 12:47
Довідка про печатку.jpg
07 липня 2020 12:47
довідка обладнання.jpg
07 липня 2020 12:47
Витяг з ЄДР 5.jpg
07 липня 2020 12:47
Витяг з ЄДР 4.jpg
07 липня 2020 12:47
Витяг з ЄДР 3.jpg
07 липня 2020 12:47
Витяг з ЄДР 2.jpg
07 липня 2020 12:47
Витяг з ЄДР 1.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Старлайт-буд"

ТОВ ЛОНА-Ч

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Старлайт-буд"
#40727214
Відхилено 84 973,44
UAH з ПДВ
15 липня 2020 14:16
ТОВ ЛОНА-Ч
#37497836
Переможець 95 000,00
UAH з ПДВ
15 липня 2020 14:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 липня 2020 14:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ЛОНА-Ч
#37497836
95 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 вересня 2020 11:45
Електронний підпис зміни до договору
03 вересня 2020 11:32
Додаткова угода 1 Лона Ч.pdf зміни до договору
03 вересня 2020 11:29
Електронний підпис укладений
28 липня 2020 15:49
Договір 127.pdf укладений
28 липня 2020 15:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити суму договору № 127 від 24.07.2020 року та внести змінити до пункту 3.1"ЦІНА ТА ЗАГАЛЬНА СУМА ДОГОВОРУ" в частині загальної суми Договору, а саме: зменшити суму Договору на 5 980 грн. 48 коп. (П'ять тисяч дев'ятсот вісімдесят гривень 48 копійок) без ПДВ 2. Внаслідок чого викласти пункт 3.1 в наступній редакції: Договірна ціна робіт, передбачених до виконання даним Договором визначається згідно договірної ціни та рахунку-фактури, та становить 89 019 грн.52 коп. без ПДВ (Вісімдесят дев'ять тисяч дев'ятнадцять гривень 52 копійок) без ПДВ. (кошти місцевого бюджету).
Номер договору про закупівлю: 127
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 89 019,52
UAH