Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О26005 Вашківці-Коритне-Майдан-/Іспас-Майдан-Лукавці/ на ділянці км 0+000 - км 5+700, Чернівецька область» (Код за ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи)
Очікувана вартість
93 701 393,00 UAH
UA-2020-06-26-009300-a 1d45724c054541e48d67ba4222012186
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мінько Юрій Миколайович

380506752333 yuraminko1983@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління інфраструктури, капітального будівництва та експлуатації доріг Чернівецької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 43565662
Місцезнаходження: 58000, Україна , Чернівецька обл., Чернівці, Михайла Грушевського, 1
Контактна особа: Мінько Юрій Миколайович
380506752333
yuraminko1983@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 червня 2020 22:10
Звернення за роз’ясненнями: до 03 липня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 липня 2020 17:00
Початок аукціону: 14 липня 2020 13:34
Очікувана вартість: 93 701 393,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 468 506,97 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 468506.97 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5.7 кілометри
«Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О26005 Вашківці-Коритне-Майдан-/Іспас-Майдан-Лукавці/ на ділянці км 0+000 - км 5+700, Чернівецька область» (Код за ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58010, Україна, Чернівецька область, Чернівці, Михайла Грушевського, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пункт 5.3 договору - Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за надані послуги при надходженні коштів з державного бюджету, місцевих бюджетів, кредитних коштів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника на підставі актів наданих послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів. Пункт 5.7 договору - Проміжні розрахунки за виконані роботи з розробки проектної документації здійснюється не більше ніж 40% від суми вартості проектних робіт визначена Договірною ціною в межах вартості робіт та виділених коштів на оплату робіт згідно з планом фінансування. Пiсляоплата 30 Робочі 1
Виконання робіт Пункт 5.3 договору - Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за надані послуги при надходженні коштів з державного бюджету, місцевих бюджетів, кредитних коштів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника на підставі актів наданих послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів. Пункт 5.8 договору - Остаточний розрахунок у розмірі 60 % від суми вартості проектних робіт здійснюється Замовником після надання Підрядником "Експертного звіту, що до розгляду кошторисної частини проектної документації", від експертної організації що може проводити експертизу проектів в дорожній галузі та передачі результату виконаних послуг у повному обсязі, а саме документів визначених у п. 6.4 цього Договору. Пiсляоплата 30 Робочі 2
Дата подання заявки Пункт 5.24 договору - Замовник може прийняти рішення щодо надання попередньої оплати (авансу) відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019р. № 1070 "Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" та наказу Державного агентства автомобільних доріг України від 10.02.2020р. № 42 "Про деякі питання попередньої оплати при закупівлі робіт та послуг з будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення за рахунок бюджетних коштів у 2020 році службами автомобільних доріг в областях" у розмірі до 30 відсотків бюджетних зобов'язань поточного року на строк не більше 3(трьох) календарних місяців на закупівлю матеріалів і виробів, необхідних для надання послуг протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дня отримання заявки відповідно до належним чином оформленого рішення Укравтодору. Використаний аванс погашається на підставі актів наданих послуг - "Акт приймання виконаних будівельних робіт" (форма № КБ - 2в), підписаного уповноваженими представниками Сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з урахуванням індексу інфляції. Замовник не здійснює попередню оплату Виконавцю послуг, якщо ним порушено умови договорів щодо попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти, укладених із розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів у мережі безпосереднього головного розпорядника бюджетних кошів. Аванс 30 Робочі 30
Виконання робіт Пункт 5.24 договору - Замовник може прийняти рішення щодо надання попередньої оплати (авансу) відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019р. № 1070 "Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" та наказу Державного агентства автомобільних доріг України від 10.02.2020р. № 42 "Про деякі питання попередньої оплати при закупівлі робіт та послуг з будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення за рахунок бюджетних коштів у 2020 році службами автомобільних доріг в областях" у розмірі до 30 відсотків бюджетних зобов'язань поточного року на строк не більше 3(трьох) календарних місяців на закупівлю матеріалів і виробів, необхідних для надання послуг протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дня отримання заявки відповідно до належним чином оформленого рішення Укравтодору. Використаний аванс погашається на підставі актів наданих послуг - "Акт приймання виконаних будівельних робіт" (форма № КБ - 2в), підписаного уповноваженими представниками Сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з урахуванням індексу інфляції. Замовник не здійснює попередню оплату Виконавцю послуг, якщо ним порушено умови договорів щодо попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти, укладених із розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів у мережі безпосереднього головного розпорядника бюджетних кошів. Пiсляоплата 30 Робочі 67

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 червня 2020 22:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2020 22:15
ТД О26005.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-26-009300-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ГРАНІТ-001, Код ЄДРПОУ:42751872
Дата подання: 17 серпня 2020 12:35
Надання додаткової інормації
Надання додаткової інормації щодо відхилення пропозиції ТОВ "ГРАНІТ-001"
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 серпня 2020 16:17
Відповідно до вимог Додатку 2.7. Інформація про досвід виконання аналогічного договору Тендерної документації, Учасник надав інформацію щодо виконання договору від 22.08.2019 №19-с укладений з ТОВ «Ростдорстрой», виконаний на 100%. Сума виконання цього договору менша ніж 50% від очікуваної вартості закупівлі, що не відповідає вимогам Тендерної документації. Відсутня додаткова угода або роз’яснення щодо причин зменшення ціни за вказаним договором.
Відгук від ДП «Служба місцевих автомобільних доріг» від 13.07.2020 №07/20-1046 за наданим аналогічним договором не підтверджує інформацію, що зазначена Учасником.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-06-26-009300-a.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ ГРАНІТ-001, Код ЄДРПОУ:42751872
Дата подання: 20 серпня 2020 23:44
Скарга на неправомірне рішення про відхилення пропозиції Скаржника
Скарга на неправомірне рішення про відхилення пропозиції Скаржника та визнання переможцем іншого учасника (див. додану скаргу).
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 25 серпня 2020 19:41
Рішення від 25.08.2020 №15948.pdf
Дата публікації: 25 серпня 2020 19:41
Рішення від 16.09.2020 №17475.pdf
Дата публікації: 21 вересня 2020 21:32
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ГРАНІТ-001" та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "Компанія "Євродор" переможцем за процедурою закупівлі.
Дата виконання рішення замовником: 15 жовтня 2020 18:04

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

01 вересня 2020 09:24
Пояснення.docx
01 вересня 2020 09:24
Пояснення.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 липня 2020 14:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ГРАНІТ-001 70 276 044,80
UAH з ПДВ
70 276 044,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Компанія "Євродор" 80 583 198,00
UAH з ПДВ
80 583 198,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ПБС 86 100 000,00
UAH з ПДВ
86 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ШБУ-77" 88 000 000,00
UAH з ПДВ
88 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 липня 2020 16:50
Електронний підпис
13 липня 2020 16:49
Акт звірки РДС.pdf
13 липня 2020 16:43
ВІДГУК 19-С.pdf
13 липня 2020 16:42
6. Досвід.PDF
13 липня 2020 15:55
Fwd_ юр.док. банка.zip
13 липня 2020 15:55
25. Довідка покриття.pdf
13 липня 2020 15:54
13. Підтвердження МТБ.PDF
13 липня 2020 15:54
11. Проект договору.PDF
13 липня 2020 15:54
10.1 Транспортна схема.PDF
13 липня 2020 15:54
2. Захист довкілля.PDF

Публічні документи

25 серпня 2020 12:06
Електронний підпис
25 серпня 2020 12:04
1 довідка ст 17 ч2.pdf
25 серпня 2020 12:04
1 довідка ст 17ч1.pdf
25 серпня 2020 12:04
1. МВС .pdf
13 липня 2020 13:19
Електронний підпис
13 липня 2020 13:17
19773_Компанiя_Eвродор_p7s.7z
13 липня 2020 13:17
Виписка_19773.pdf
13 липня 2020 13:17
витяг_з_наказу_Мороз.pdf
13 липня 2020 13:17
довiренiст__Мороз.pdf
13 липня 2020 13:17
лiцензiя_Банку.pdf
13 липня 2020 10:39
1.1 Довідка 2ст 17.pdf
13 липня 2020 10:39
1.1 Довідка ст 17.pdf
13 липня 2020 10:39
2.6 Договір 6.pdf
13 липня 2020 10:39
2.6 Договір 25.pdf
13 липня 2020 10:39
2.6 Договір Альянс .pdf
13 липня 2020 10:39
2.6 Договір Асланян 9 1 .pdf
13 липня 2020 10:39
2.6 Договір Дорстрой.pdf
13 липня 2020 10:38
2.6 Договір Мшеп 26.06.pdf
13 липня 2020 10:38
2.6 Договір УБС .pdf
13 липня 2020 10:38
2.7 Листи .pdf
13 липня 2020 10:38
2.8Тех паспорт.pdf
13 липня 2020 10:38
2.8Тех паспорти на МТБ.pdf
13 липня 2020 10:37
2.15 Подбор С7 С5.pdf
13 липня 2020 10:37
2.17 Атестат АБЗ.pdf
13 липня 2020 10:36
2.18 свідоцтво на ДС50Б.pdf
13 липня 2020 10:36
2.19 Транспортна схема.pdf
13 липня 2020 10:36
2.23 Договір з лаборат .pdf
13 липня 2020 10:36
2.24гарантійний лист.pdf
13 липня 2020 10:36
2.28 Накази .pdf
13 липня 2020 10:35
2.29 Договори1.pdf
13 липня 2020 10:35
2.29 Договори2.pdf
13 липня 2020 10:35
2.30 Дипломи .pdf
13 липня 2020 10:35
2.31 посвідчення прац.pdf
13 липня 2020 10:34
2.35 відгук 07 07 (1).pdf
13 липня 2020 10:34
2.36 Акт сверки.pdf
13 липня 2020 10:34
3.4 Тех завдання.pdf
13 липня 2020 10:34
4 Проект договору.pdf
13 липня 2020 10:33
6 Персонал суб.pdf
13 липня 2020 10:32
6 стаття_17.pdf
13 липня 2020 10:32
6МТБ суб .pdf
13 липня 2020 10:32
9.1 Витяг ПДВ.pdf
13 липня 2020 10:32
9.2 Сертифікат ISO 2.pdf
13 липня 2020 10:32
9.6 Лiцензiя.pdf

Публічні документи

13 липня 2020 09:27
Електронний підпис
13 липня 2020 09:26
11. Ліцензія копія.pdf
13 липня 2020 09:26
4. Сертифікат ISO копія.pdf
13 липня 2020 09:26
2. Витяг ПДВ копія.pdf
13 липня 2020 09:26
Проект договору 1.pdf
13 липня 2020 09:26
Довідка про досвід 1.pdf
13 липня 2020 09:26
Технічне завдання.pdf
13 липня 2020 09:26
тк шпук.pdf
13 липня 2020 09:26
НАКАЗИ_.pdf
13 липня 2020 09:26
ДИПЛОМИ (1).pdf
13 липня 2020 09:25
Довідка про техніку.pdf
13 липня 2020 09:25
Інформація до ст.17.pdf

Публічні документи

13 липня 2020 16:53
Електронний підпис
13 липня 2020 16:43
Електронний підпис
13 липня 2020 16:42
38 Проект договору.PDF
13 липня 2020 16:41
33 Відгук.jpg
13 липня 2020 16:41
32 Кб2 Кб3 Хуст _262 Ч2.pdf
13 липня 2020 16:41
32 Кб2 Кб3 Хуст _262 Ч1.pdf
13 липня 2020 16:41
Реєстр.PDF
13 липня 2020 16:40
Гарантія.rar
13 липня 2020 16:40
27 дипломи.zip
13 липня 2020 16:40
45 Доручення.PDF
13 липня 2020 16:40
41 Лист пояснення.PDF
13 липня 2020 16:39
40 Копія Статуту.PDF
13 липня 2020 16:39
17 Інвентарні картки.pdf
13 липня 2020 16:39
8 Свідоцтва.rar
13 липня 2020 16:38
7 техніка.PDF
13 липня 2020 16:38
6 Оригінал ліцензії.pdf
13 липня 2020 16:38
4 ISO 14001 (оригінал).PDF
13 липня 2020 16:38
3 захист довкілля.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ГРАНІТ-001

ТОВ "Компанія "Євродор"

ТОВ ПБС

ТОВ "ШБУ-77"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ГРАНІТ-001
#42751872
Очікує рішення 70 276 044,80
UAH з ПДВ
15 жовтня 2020 17:09
ТОВ ГРАНІТ-001
#42751872
Рішення скасоване 70 276 044,80
UAH з ПДВ
15 жовтня 2020 17:09
ТОВ "Компанія "Євродор"
#38972680
Рішення скасоване 80 583 198,00
UAH з ПДВ
15 жовтня 2020 17:09

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 21 жовтня 2020 19:23
Кінець періоду оскарження: 01 листопада 2020 00:00
Дата відміни: 31 жовтня 2020 23:02
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: У зв'язку з скороченням видатків на здійснення закупівлі робіт.
Документи:
21 жовтня 2020 19:22
Електронний підпис
21 жовтня 2020 19:21
Протокол №136.pdf