Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
218 544,00 UAH
UA-2020-06-26-008986-a b9887354e1704fad9b737e16b30feab5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Борисівна Черевко

+380445218337 flowers321@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний військово-медичний клінічний центр "Головний військовий клінічний госпіталь"
Код ЄДРПОУ: 07773293
Місцезнаходження: 01133, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Госпітальна, 18
Контактна особа: Тетяна Борисівна Черевко
+380445218337
flowers321@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 червня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 02 липня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 липня 2020 20:00
Початок аукціону: 13 липня 2020 12:40
Очікувана вартість: 218 544,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 185,44 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 6552.72 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3990 штуки
Канцелярські товари та приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Госпітальна,18, Київ, Київська область, 01133, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товарів проводиться відповідно до рахунків та накладних Постачальника. Умови Договору не повинні змінюватися після підписання Договору до повного виконання зобов’язань Сторонами, крім випадків зменшення обсягів закупівлі залежно від реального фінансування видатків та узгодженого зменшення Сторонами Договору ціни Договору про закупівлю. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 червня 2020 18:20
Електронний підпис
26 червня 2020 18:18
Тендерна документація.docx
26 червня 2020 18:18
Додатки.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 липня 2020 13:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 180 193,08
UAH з ПДВ
180 193,08
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АРКУШ ТРЕЙДИНГ" 190 593,12
UAH з ПДВ
190 593,12
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 липня 2020 09:10
Електронний підпис
24 липня 2020 09:10
п.3 ст.17 НАЗК 14.07.2020.zip
24 липня 2020 09:10
п.2 ст.17 НАЗК 14.07.2020.zip
24 липня 2020 09:10
МВС.pdf
24 липня 2020 09:10
ДПС.rar
24 липня 2020 09:10
доки переможця.pdf
17 липня 2020 16:18
Електронний підпис
17 липня 2020 16:18
Електронний підпис
16 липня 2020 15:55
Електронний підпис
16 липня 2020 15:55
Електронний підпис
16 липня 2020 15:55
Лист-відгук 01.07.2020_3.pdf
10 липня 2020 19:26
Електронний підпис
10 липня 2020 19:25
Електронний підпис
10 липня 2020 19:24
Статут_копія-06.06.PDF
10 липня 2020 19:24
Статут від 06.06.2019р..pdf
10 липня 2020 19:24
Свідоцтво_ПДВ_Копія.PDF
10 липня 2020 19:24
Розрахунок_ціни.pdf
10 липня 2020 19:24
ППротокол_26_Копія.PDF
10 липня 2020 19:24
Опис_копія.pdf
10 липня 2020 19:24
Опис від 07.06.2019р..pdf
10 липня 2020 19:24
Копії_висновків_сес.pdf
10 липня 2020 19:24
Звіт_копія.pdf
10 липня 2020 19:24
Звіт_копія_3.pdf
10 липня 2020 19:24
Звіт_копія_2.pdf
10 липня 2020 19:24
Договір_97_копія.pdf
10 липня 2020 19:24
Відгук 04-06-2019.pdf
10 липня 2020 19:24
Витяг_ЄДРПОУ.pdf
10 липня 2020 19:24
Витяг ПДВ 30.06.2020р..pdf
10 липня 2020 19:24
Банківська гарантія.zip
10 липня 2020 19:24
Таблиця_порівняння.pdf
10 липня 2020 19:24
Цінова_пропозиція.pdf

Публічні документи

11 липня 2020 10:49
Електронний підпис
11 липня 2020 10:47
Тендерна пропозиція.pdf
11 липня 2020 10:47
Листи відгуки.pdf
11 липня 2020 10:47
Лист про керівництво.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "АРКУШ ТРЕЙДИНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 180 193,08
UAH з ПДВ
17 липня 2020 15:15
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 липня 2020 15:05
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Вимога про усунення невідповідностей

При розгляді тендерної пропозиції ТОВ "Український папір" НВМКЦ "ГВКГ" виявив невідповідності в тендерній пропозиції, а саме в Додатку № 8 до тендерної документації в розділі 2. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. п. 2.2 Відгуки організацій, яким постачалися товари (не менше трьох). ТОВ "Український папір" надав в своїй тендерній пропозиції лише 2. НВМКЦ "ГВКГ" звертається до ТОВ "Український папір" з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" протягом 24 годин, а саме надати ще 1 відгук організації, з якою було укладено договір.

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 липня 2020 15:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
180 193,08
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 липня 2020 15:14
Договір № 66.pdf укладений
31 липня 2020 15:13
Електронний підпис зміни до договору
15 січня 2021 14:16
Електронний підпис зміни до договору
31 липня 2020 15:38
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
31 липня 2020 15:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ТОВ "Український папір" та Національний військово-медичний клінічний центр "Головний військовий клінічний госпіталь" уклали цю Додаткову угоду № 1/1 до Договору № 66 від 31.07.2020 року про наступне: Сторони дійшли згоди внести зміни в Додаток № 1 (специфікацію) та викласти його в новій редакції, що додається (одиницю виміру упаковки замінити на пачки в специфікації п/п № 1,2,14,15,23,25,26,27,28,40,41,42,43,44,45,46). Всі інші умови Договору Сторони погодили залишити без змін.
Номер договору про закупівлю: № 66
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 180 193,08
UAH (в тому числі ПДВ 30 032,18 UAH)