Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стіл письмовий, шафа для паперів зі скляними дверцятами, шафа для одягу, тумба для паперів закрита, тумба на коліщатах
Очікувана вартість
400 300,00 UAH
UA-2020-06-26-008961-a 630592399b714aae9941fc1ad8b22d33
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тарас Брижатюк

+380442000828 tender@nazk.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національне агентство з питань запобігання корупціїї
Код ЄДРПОУ: 40381452
Вебсайт: https://nazk.gov.ua/
Місцезнаходження: 01103, Україна , Київська обл., місто Київ, бульвар Дружби Народів, буд. 28
Контактна особа: Тарас Брижатюк
+380442000828
tender@nazk.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 червня 2020 18:09
Звернення за роз’ясненнями: до 06 липня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 липня 2020 12:00
Початок аукціону: 17 липня 2020 11:08
Очікувана вартість: 400 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 001,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 12000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39120000-9: Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
266 штуки
Стіл письмовий, шафа для паперів зі скляними дверцятами, шафа для одягу, тумба для паперів закрита, тумба на коліщатах
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01103, Україна, м. Київ, Київ, бульвар Дружби народів, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 серпня 2020
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару відповідно до умов договору Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 червня 2020 18:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2020 18:09
ТД меблі.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 липня 2020 11:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "БУДПОСТАЧ" 209 706,00
UAH з ПДВ
209 706,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМФОРТ-ЧЕ" 249 834,00
UAH з ПДВ
249 834,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Анічкін Володимир Валерійович 299 652,00
UAH з ПДВ
299 652,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Меблі-Техностиль" 337 752,00
UAH з ПДВ
323 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Євро-Стандарт" 340 248,06
UAH з ПДВ
324 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Лещенко Сергій Миколайович 374 050,00
UAH з ПДВ
325 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 липня 2020 10:45
Довідка НауменкоІС.pdf
31 липня 2020 10:44
Довідка БУДПОСТАЧ.pdf.p7s
31 липня 2020 10:44
Довідка БУДПОСТАЧ.pdf
31 липня 2020 10:44
GARANTIYA_10 485,30UAH.zip
31 липня 2020 10:44
Dovidka_20195534390520772244.pdf.p7s
31 липня 2020 10:44
Dovidka_20195534390520772244.pdf
31 липня 2020 10:44
Dov DPS BP 240720.pdf.p7s
31 липня 2020 10:44
Dov DPS BP 240720.pdf
31 липня 2020 10:44
довідка3.pdf
31 липня 2020 10:44
довідка2.pdf
31 липня 2020 10:44
довідка1.pdf
22 липня 2020 08:47
Електронний підпис
16 липня 2020 08:52
Електронний підпис
16 липня 2020 08:51
цінова пропозиція.pdf
16 липня 2020 08:51
технічна.pdf
16 липня 2020 08:51
статут1.pdf
16 липня 2020 08:51
проект договору.pdf
16 липня 2020 08:51
Обладнання.pdf
16 липня 2020 08:51
наказ.pdf
16 липня 2020 08:51
лист-гарантія.pdf
16 липня 2020 08:51
згода на обробку.pdf
16 липня 2020 08:51
захист довкілля.pdf
16 липня 2020 08:51
досвід.pdf
16 липня 2020 08:51
довідка.pdf
16 липня 2020 08:51
довідка прцівники.pdf
16 липня 2020 08:51
витяг.pdf
16 липня 2020 08:51
витяг з реєстру.pdf
16 липня 2020 08:51
висновки.pdf
16 липня 2020 08:51
GARANTIYA_12 000UAH.zip

Публічні документи

15 липня 2020 23:47
Електронний підпис
15 липня 2020 23:45
Протокол обмеження.pdf
15 липня 2020 23:45
Дилерський лист.pdf
15 липня 2020 23:45
ДСТУ ISO 14001.pdf
15 липня 2020 23:45
ДСТУ ISO 9001.pdf
15 липня 2020 23:45
Витяг з ПДВ.pdf
15 липня 2020 23:45
Витяг з ЄДР.pdf
15 липня 2020 23:45
Cтатут завірений.pdf
15 липня 2020 23:45
Характеристики.pdf
15 липня 2020 23:45
Проект договору.pdf
15 липня 2020 23:45
Накладна.pdf
15 липня 2020 23:45
ЛИСТ-ГАРАНТІЯ.pdf
15 липня 2020 23:45
Довідка щодо санкцій.pdf
15 липня 2020 23:45
Гарантія.zip
15 липня 2020 23:45
104_18.pdf

Публічні документи

15 липня 2020 10:12
Електронний підпис
15 липня 2020 10:10
Виписка з ЄДР.pdf
15 липня 2020 10:10
ІНН Анічкін ВВ.pdf
15 липня 2020 10:10
Свідоцтво ПДВ.pdf
15 липня 2020 10:10
Квитанция_2.PDF
15 липня 2020 10:10
паспорт_Анічкін В В.pdf
15 липня 2020 10:09
Витяг з ЄДР від 05.06.2020.PDF

Публічні документи

15 липня 2020 14:34
Електронний підпис
15 липня 2020 14:29
Цінова.pdf
15 липня 2020 14:29
Фінзвіт.pdf
15 липня 2020 14:29
Стаття 17.pdf
15 липня 2020 14:29
РН Дарниця.pdf
15 липня 2020 14:29
Рн № 964Десна.PDF
15 липня 2020 14:29
Правильний опис.PDF
15 липня 2020 14:29
Лист НБУ по ліцензії.pdf
15 липня 2020 14:29
Кваліфікація.pdf
15 липня 2020 14:29
Договір УО Дарниця.pdf
15 липня 2020 14:29
Дог №. 62 Десна 41 т.pdf
15 липня 2020 14:29
2Накази, протокол.pdf
15 липня 2020 14:29
1 Статут Копія.pdf

Публічні документи

15 липня 2020 09:40
Електронний підпис
15 липня 2020 09:36
Лист-гарантія ст.17.pdf
15 липня 2020 09:36
Тендерна пропозиція.pdf
15 липня 2020 09:36
Сертифікати.rar
15 липня 2020 09:36
Інд. код..pdf
15 липня 2020 09:36
Проект договору.pdf
15 липня 2020 09:36
Паспорт.pdf
15 липня 2020 09:36
Довідки.pdf
15 липня 2020 09:36
Довідки ст.17.pdf
15 липня 2020 09:36
Довідки підпис.pdf
15 липня 2020 09:36
Витяг.pdf
15 липня 2020 09:36
Виписка.pdf
15 липня 2020 09:36
Банківська гарантія.rar
15 липня 2020 09:36
Аналогічні договори.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "БУДПОСТАЧ"

ТОВ "КОМФОРТ-ЧЕ"

ФОП Анічкін Володимир Валерійович

ТОВ "Меблі-Техностиль"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Євро-Стандарт"

ФОП Лещенко Сергій Миколайович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "БУДПОСТАЧ"
#32339982
Переможець 209 706,00
UAH з ПДВ
23 липня 2020 19:30
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 липня 2020 18:04

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією ДК 021:2015 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (стіл письмовий, шафа для паперів зі скляними дверцятами, шафа для одягу, тумба для паперів закрита, тумба на коліщатах) 1. Перелік виявлених невідповідностей: у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «БУДПОСТАЧ» відсутнє документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір аналогічного предмету цієї закупівлі згідно з ДК 021:2015 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи): - у довідці, яка надана учасником, від 10.07.2020 № 20 про досвід виконання аналогічного договору відсутня інформація про аналогічний договір (предмет закупівлі згідно з ДК 021:2015 39120000-9); - відсутні копії аналогічного/их договору/договорів, зазначеного/их у довідці, та копії актів або видаткової/их накладної/их, оформленої/их відповідно до законодавства України, що підтверджують виконання цього/их договору/договорів за останні 2 роки, що передують даті закупівлі (предмет закупівлі згідно з ДК 021:2015 39120000-9).2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та підстави, встановлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: «Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям згідно до вимог статті 16 Закону Учасником надається за критерієм наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору: - довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про виконання аналогічного/их раніше укладеного/их договору/договорів із зазначенням найменування контрагента, предмету договору; - копії аналогічного/их договору/договорів, зазначеного/их у довідці, та копії актів або видаткової/их накладної/их, оформленої/их відповідно до законодавства України, що підтверджують виконання цього/их договору/договорів за останні 2 роки, що передують даті закупівлі. *Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір аналогічного предмету цієї закупівлі згідно з ДК 021:2015 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи». 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - виправлена довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про виконання аналогічного/их раніше укладеного/их договору/договорів із зазначенням найменування контрагента, предмету договору; - копії аналогічного/их* договору/договорів, зазначеного/их у довідці, та копії актів або видаткової/их накладної/их, оформленої/их відповідно до законодавства України, що підтверджують виконання цього/их договору/договорів за останні 2 роки, що передують даті закупівлі. *Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір аналогічного предмету цієї закупівлі згідно з ДК 021:2015 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 липня 2020 19:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "БУДПОСТАЧ"
#32339982
209 706,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 16:38
Електронний підпис зміни до договору
28 серпня 2020 11:20
69_20_ду1.pdf зміни до договору
28 серпня 2020 11:06
Електронний підпис укладений
10 серпня 2020 14:59
Договір 69_20.pdf укладений
10 серпня 2020 14:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до розділу XIII Договору.
Номер договору про закупівлю: 69/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 209 706,00
UAH (в тому числі ПДВ 34 951,00 UAH)