Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реконструкція приміщень відділення невідкладної (екстреної) медичної допомоги для розміщення апарату МРТ на вул. Федьковича, 91 у м.Івано-Франківську » (ДК 021:2015: код 45454000-4 «Реконструкція»)
Очікувана вартість
10 117 985,20 UAH
UA-2020-06-26-008907-a 3ff3ebc7cbc2497089f972a3cc6050cb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Павлівна Михайлюк

+380342528082 okl_tender@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01993150
Місцезнаходження: 76008, Україна , Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, вул. Федьковича, буд. 91
Контактна особа: Наталія Павлівна Михайлюк
+380342528082
okl_tender@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 червня 2020 17:54
Звернення за роз’ясненнями: до 03 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 13 липня 2020 12:21
Очікувана вартість: 10 117 985,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 101 179,85 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ОГОЛОШЕННЯ
про проведення відкритих торгів*

1. Найменування замовника: Комунальне некомерційне підприємство «Обласна клінічна лікарня Івано-Франківської обласної ради».
2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 01993150.
4. Місцезнаходження замовника: вул. Федьковича, буд. 91, м. Івано-Франківськ, Івано-Франківська обл., 76008.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Михайлюк Наталія Павлівна, секретар тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства «Обласна клінічна лікарня Івано-Франківської обласної ради», e-mail: okl_tender@meta.ua, тел. +380342528082.
6. Вид предмета закупівлі: роботи.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реконструкція приміщень відділення невідкладної (екстреної) медичної допомоги для розміщення апарату МРТ на вул. Федьковича, 91 у м.Івано-Франківську ».
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 45454000-4 «Реконструкція» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
9. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 робота.
10. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Федьковича, буд. 91, м. Івано-Франківськ, Івано-Франківська обл., 76008.
11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2020 року.
12. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися із урахуванням положень Загальних умов протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання Сторонами актів виконаних робіт форми КБ-2в та довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3 проміжними платежами в міру виконання робіт.
13. Очікувана вартість предмета закупівлі: 10 117 985,20 грн. (десять мільйонів сто сімнадцять тисяч дев’ятсот вісімдесят п’ять грн. 20 коп.) з ПДВ.
14. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено.
15. Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету.
16. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 101 179,85 грн. (сто одна тисяча сто сімдесят дев’ять грн. 85 коп.) – 1% від очікуваної вартості.
17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %).
18. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.
19. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «13» липня 2020 року час 00:00 год.
20. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): 50 000,00 грн. (п’ятдесят тисяч грн. 00 коп.).
21. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Електронна гарантія.
22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 4.2. пункту 4 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок Комунального некомерційного підприємства «Обласна клінічна лікарня Івано-Франківської обласної ради» 3.3 пункту 3 цього розділу. Перерахування коштів здійснюється на р/р_UA 13 336677 00000 26003052548819 у приватбанку, МФО 336677. Електронна банківська гарантія повинна мати кваліфікований електронний цифровий підпис уповноваженої особи банку. Банківська гарантія також має містити:
- назву документа: «Банківська гарантія»;
- номер, місце складання, дату видачі;
- суму гарантії цифрами та словами і назву валюти, у якій надається гарантія;
- назву замовника (бенефіціара), його місцезнаходження, код згідно з ЄДРПОУ, банківські реквізити Комунального некомерційного підприємства «Обласна клінічна лікарня Івано-Франківської обласної ради»; код згідно з ЄДРПОУ – 01993150; р/р13 336677 00000 26003052548819 у приватбанку, МФО 336677.
- дату і назву документа, в якому передбачена вимога щодо надання гарантії: «Тендерна документація на закупівлю робіт»: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реконструкція приміщень відділення невідкладної (екстреної) медичної допомоги для розміщення апарату МРТ на вул. Федьковича, 91 у м.Івано-Франківську » (ДК 021:2015: код 45454000-4 «Реконструкція»)
- найменування та адресу банку-гаранта.
Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим забезпеченням (покриттям), яке розміщене учасником у банку- гаранті на відповідний строк.
Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі “РDF” або “JРЕG”:
- копія ліцензії, виданої банку та копія документа, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути завірені банком;
- документ, що підтверджує наявність грошового покриття банківської гарантії, в якому є посилання на номер та дату видачі банківської гарантії, а також її сума.
3.2. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 50 000,00 грн. (п’ятдесят тисяч грн. 00 коп.).
3.3. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше строку, протягом якого тендерна пропозиція вважається дійсною, але не менше ніж 90 днів з дати завершення подання тендерних пропозицій, зазначеної в тендерній документації.
23. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель всі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно усі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерна пропозиція та усі документи, що подаються у її складі, виконуються і подаються учасником українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською, крім випадків коли використання букв та символів призводить до їх спотворення. Переклад повинен бути посвідчений підписом уповноваженої особи учасника торгів. Найменування торгових марок, комерційні найменування, оригінальні патентовані назви, іноземні географічні найменування, найменування юридичних осіб - нерезидентів України, а також найменування та назви міжнародних або іноземних нормативних актів, технічних документів, стандартів, регламентів, директив тощо можуть виконуватися та зазначаються у тендерній пропозиції мовою оригіналу латиницею або кирилицею. Тендерні пропозиції підготовлені Учасниками - нерезидентами України можуть бути складені іншою мовою, при цьому повинні мати обов’язковий автентичний переклад українською мовою, який зроблено в сертифікованому центрі перекладів та завірено підписом.
24. Дата та час розкриття тендерних пропозицій: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
25. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».

*Оголошення про проведення відкритих торгів сформовано у відповідності до положень статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реконструкція приміщень відділення невідкладної (екстреної) медичної допомоги для розміщення апарату МРТ на вул. Федьковича, 91 у м.Івано-Франківську »
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76008, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Федьковича, буд. 91
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися із урахуванням положень Загальних умов протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання Сторонами актів виконаних робіт форми КБ-2в та довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3 проміжними платежами в міру виконання робіт. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 червня 2020 17:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2020 17:54
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
26 червня 2020 17:54
ОГОЛОШЕННЯ_про_проведення_вiдкритих_торгiв.pdf
26 червня 2020 17:54
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-26-008907-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "О. І. Груп", Код ЄДРПОУ:37793947
Дата подання: 28 липня 2020 12:47
Повідомлення Про заборону укладати договір з переможцем торгів за результатами закупівлі UA-2020-06-26-008907-a
Товариство з обмеженою відповідальністю «О.І. Груп» зареєстроване як юридична особа 12.07.2011 року, що підтверджується витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Комунальне некомерційне підприємство «Обласна клінічна лікарня Івано-Франківської обласної ради» 26.06.2020 на веб-порталі «Рrozorro» оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-06-26-008907-a, відповідно до якого предметом закупівлі є роботи.
В межах проведення процедури відкритих торгів, оголошеної відповідачем, тендерні пропозиції подали ТзОВ «О.І. Груп», ТзОВ «БК Структура», ТзОВ «Прикарпаття інвест Груп».
20.07.2020 згідно з протоколом розгляду тендерних пропозицій тендерним комітетом Комунального некомерційного підприємства «Обласна клінічна лікарня Івано-Франківської обласної ради» було відхилено пропозицію ТзОВ «О.І. Груп». Підставою для відхилення цієї пропозиції є абз. 2 п. 1 частини першої ст.. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»: учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Інформація про відхилення пропозиції учасника ТзОВ «О.І. Груп» також розміщена на веб-порталі «Рrozorro» (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-26-008907-a).
27.07.2020 року на інтернет сайті прозорро (https://www.dzo.com.ua/tenders/6085153), зявилася інформація про переможця торгів ТОВ «БК Структура», під котрого було створено дискримінаційні умови Тендерної документації, за результатами котрої ТзОВ «О.І. Групп» з ціновою пропозицією нижчою на 1345796 (мільйон триста сорок пять тисяч триста девяносто шість гривень) нижчою від теперішнього переможця, було дискваліфіковано.
Тобто дискримінаційними діями котрі вчинені Комунальним некомерційним підприємством «Обласна клінічна лікарня Івано-Франківської обласної ради» буде заподіяно збитків державі на суму, що становить 1345796 (мільйон триста сорок пять тисяч триста девяносто шість гривень).

Повідомляємо, що ТзОВ «О.І. Групп» звернулося до Івано-Франківського окружного адміністративного суду із позовом в котрому просить суд «Визнати протиправним та скасувати рішення тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства «Обласна клінічна лікарня Івано-Франківської обласної ради» в частині відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальність «О.І. Груп» в межах проведення відкритих торгів UA-2020-06-26-008907-a, оформлене протоколом засідання тендерного комітету від 20.07.2020 №20/1.»
У відповідності до п. 6 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладання договору про закупівлю призупиняється.
Також звертаємо увагу на ту обставину, що Законом України від 19.09.2019 №114-IX «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель», який набув чинності 19.04.2020, Закон України «Про публічні закупівлі» викладено у новій редакції, зокрема, у частині 24 статті 18 цього Закону зазначено, що право на оскарження не обмежує права суб`єкта оскарження звернення до суду без попереднього звернення до органу оскарження.
Таким чином, суд у відповідності до Закону визначено як альтернативний суб’єкт оскарження.
Виходячи із вищенаведеного та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» -
Повідомляємо, що ТзОВ «О.І. Груп» оскаржило до Івано-Франківського окружного суду адміністративний позов, в зв’язку із чим просимо призупинити укладати договір з переможцем торгів за результатами закупівлі UA-2020-06-26-008907-a.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 липня 2020 10:57
За результатами розгляду Вашої вимоги тендерний комітет Комунального некомерційного підприємства «Обласна клінічна лікарня Івано-Франківської обласної ради» повідомляє про наступне:
У відповідності до положень Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII зі змінами та доповненнями (надалі за текстом - Закон) тендерним комітетом Комунального некомерційного підприємства «Обласна клінічна лікарня Івано-Франківської обласної ради» «26» червня 2020 року через авторизований електронний майданчик було оприлюднено тендерну документацію та оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реконструкція приміщень відділення невідкладної (екстреної) медичної допомоги для розміщення апарату МРТ на вул. Федьковича, 91 у м.Івано-Франківську » (ДК 021:2015: код 45454000-4 «Реконструкція») Ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-26-008907-a.
«13» липня 2020 року за результатами оцінки електронної системи публічних закупівель «Prozorro» визначено найбільш економічно вигідною тендерна пропозиція учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "О. І. Груп" з ціною 8 269 261,00 грн. (вісім мільйонів двісті шістдесят дев’ять тисяч двісті шістдесят одна грн. 00 коп.) з ПДВ. Рішенням тендерного комітету №20/1 від «20» липня 2020 року було відхилено тендерну пропозицію учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "О. І. Груп" на підставі абз. 2 п. 1 частини першої ст. 31 Закону, оскільки учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, зокрема з наступних підстав:
1. В порушення вимог тендерної документації учасником не було надано у складі тендерної пропозиції наступний перелік документів:
 копії сертифікатів уведення в експлуатацію об’єкта виданого органом державного архітектурно-будівельного контролю (завірених належним чином) або копії сертифікатів, що засвідчують відповідність закінченого будівництвом об’єкта (черги, окремого пускового комплексу) проектній документації та підтверджує його готовність до експлуатації на підтвердження інформації, наданої у інформаційній довідці, яка містить відомості про виконання аналогічного договору. Таким чином, учасником було допущено порушення вимог п. 1.3. Додатку 3 до тендерної документації (пп.1.3.2.).
 Копію звіту про рух грошових коштів за останній звітній період, з відміткою про прийняття уповноваженим органу, засвідчена учасником. Таким чином, учасником було допущено порушення вимог п. 1.4. Додатку 3 до тендерної документації (пп.1.4.2.).
 Розрахунок загально-виробничих та адміністративних витрат. Таким чином, учасником було допущено порушення вимог п. 7 розділу ІІІ тендерної документації.
 оригінал чи завірена учасником копія довідки з обслуговуючого банку учасника про відкритий (відкриті) поточний рахунок (рахунки), міжнародний (міжнародні) банківський (банківські) номер (номери) рахунку (рахунків) (ІВАN), за яким (якими) буде здійснено розрахунок з учасником згідно з умовами договору про закупівлю, у відповідності до інформації, зазначеної учасником відповідно до вимог таблиці форми «Тендерна пропозиція», згідно з Додатком 2 до тендерної документації, видана учаснику не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення цих відкритих торгів. Таким чином, учасником було допущено порушення вимог п. 1 розділу ІІІ тендерної документації.
 оригінал чи завірена учасником копія довідки з обслуговуючого банку учасника про відсутність у учасника простроченої заборгованості за кредитами, у відповідності до інформації, зазначеної учасником відповідно до вимог таблиці форми «Тендерна пропозиція», згідно з Додатком 2 до тендерної документації, видана учаснику не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення цих відкритих торгів. Таким чином, учасником було допущено порушення вимог п. 1 розділу ІІІ тендерної документації.
2. Учасником було надано у складі тендерної пропозиції договірну ціну (файл «Дог ціна.pdf»), проте в порушення вимог п. 7 розділу ІІІ тендерної документації не визначено вид доовірної ціни «тверда/динамічна». Відповідно до вимог п. 7 розділу ІІІ тендерної документації договірна ціна, що пропонується згідно предмету закупівлі у цілому, за умовами торгів є тверда. Таким чином, учасником було допущено порушення вимог п. 7 розділу ІІІ тендерної документації.
3. В порушення вимог п. 1.4. Додатку 3 до тендерної документації (пп.1.4.1.) учасником було надано у складі тендерної пропозиції копії балансу на 31 березня 2020 року та звіту про фінансові результати лише за І квартал 2020 року, що є проміжною (квартальною) звітністю. Таким чином, учасником було допущено порушення вимог п. 1.4. Додатку 3 до тендерної документації (пп.1.4.1.) та не надано у складі пропозиції копії балансу та звіту про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід) за останній звітний період (за 2019 рік) з відміткою про прийняття уповноваженим органом.
Звертаємо Вашу увагу, що Замовник не мав права віднести до формальних помилки, що прямо вимагається змістом тендерної документації, що суттєво впливає на зміст пропозиції учасника. Зазначений факт спричинив би порушення основних принципів здійснення закупівель відповідно до положень статті 5 Закону, а саме: максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, що в свою чергу спричинило грубе порушення прав інших учасників аукціону.
Також вважаємо за необхідне наголосити на обов’язку Замовника відхилити учасника, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, що встановлено вимогами статті 31 Закону.

Документи подані скаржником

28 липня 2020 12:44
IMG_7795.jpg
28 липня 2020 12:44
IMG_7794.jpg

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-06-26-008907-a.a1
Статус:
Скасовано
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "О. І. Груп", Код ЄДРПОУ:37793947
Повідомлення Про заборону укладати договір з переможцем торгів за результатами закупівлі UA-2020-06-26-008907-a
Товариство з обмеженою відповідальністю «О.І. Груп» зареєстроване як юридична особа 12.07.2011 року, що підтверджується витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Комунальне некомерційне підприємство «Обласна клінічна лікарня Івано-Франківської обласної ради» 26.06.2020 на веб-порталі «Рrozorro» оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-06-26-008907-a, відповідно до якого предметом закупівлі є роботи. В межах проведення процедури відкритих торгів, оголошеної відповідачем, тендерні пропозиції подали ТзОВ «О.І. Груп», ТзОВ «БК Структура», ТзОВ «Прикарпаття інвест Груп». 20.07.2020 згідно з протоколом розгляду тендерних пропозицій тендерним комітетом Комунального некомерційного підприємства «Обласна клінічна лікарня Івано-Франківської обласної ради» було відхилено пропозицію ТзОВ «О.І. Груп». Підставою для відхилення цієї пропозиції є абз. 2 п. 1 частини першої ст.. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»: учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Інформація про відхилення пропозиції учасника ТзОВ «О.І. Груп» також розміщена на веб-порталі «Рrozorro» (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-26-008907-a). 27.07.2020 року на інтернет сайті прозорро (https://www.dzo.com.ua/tenders/6085153), зявилася інформація про переможця торгів ТОВ «БК Структура», під котрого було створено дискримінаційні умови Тендерної документації, за результатами котрої ТзОВ «О.І. Групп» з ціновою пропозицією нижчою на 1345796 (мільйон триста сорок пять тисяч триста девяносто шість гривень) нижчою від теперішнього переможця, було дискваліфіковано. Тобто дискримінаційними діями котрі вчинені Комунальним некомерційним підприємством «Обласна клінічна лікарня Івано-Франківської обласної ради» буде заподіяно збитків державі на суму, що становить 1345796 (мільйон триста сорок пять тисяч триста девяносто шість гривень). Повідомляємо, що ТзОВ «О.І. Групп» звернулося до Івано-Франківського окружного адміністративного суду із позовом в котрому просить суд «Визнати протиправним та скасувати рішення тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства «Обласна клінічна лікарня Івано-Франківської обласної ради» в частині відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальність «О.І. Груп» в межах проведення відкритих торгів UA-2020-06-26-008907-a, оформлене протоколом засідання тендерного комітету від 20.07.2020 №20/1.» У відповідності до п. 6 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладання договору про закупівлю призупиняється. Також звертаємо увагу на ту обставину, що Законом України від 19.09.2019 №114-IX «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель», який набув чинності 19.04.2020, Закон України «Про публічні закупівлі» викладено у новій редакції, зокрема, у частині 24 статті 18 цього Закону зазначено, що право на оскарження не обмежує права суб`єкта оскарження звернення до суду без попереднього звернення до органу оскарження. Таким чином, суд у відповідності до Закону визначено як альтернативний суб’єкт оскарження. Виходячи із вищенаведеного та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» - Повідомляємо, що ТзОВ «О.І. Груп» оскаржило до Івано-Франківського окружного суду адміністративний позов, в зв’язку із чим просимо призупинити укладати договір з переможцем торгів за результатами закупівлі UA-2020-06-26-008907-a.
Розгорнути Згорнути
Документи
Причина: Період оскарження закінчився

Документи подані скаржником

28 липня 2020 12:31
IMG_7795.jpg
28 липня 2020 12:31
IMG_7794.jpg

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 липня 2020 12:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "О. І. Груп" 8 269 261,00
UAH з ПДВ
8 269 261,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК СТРУКТУРА" 9 716 237,00
UAH з ПДВ
9 615 057,15
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРИКАРПАТТЯ ІНВЕСТ ГРУП" 10 102 247,00
UAH з ПДВ
9 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 липня 2020 17:38
Електронний підпис
10 липня 2020 17:34
технічне зав.pdf
10 липня 2020 17:34
договір 2т.pdf
10 липня 2020 17:34
договір15.pdf
10 липня 2020 17:34
Договір укб.pdf
10 липня 2020 17:34
дот.зак.вимог.pdf
10 липня 2020 17:34
договір 07.pdf
10 липня 2020 17:34
Гарантія О.І.Груп.zip
10 липня 2020 17:34
довідки.pdf
10 липня 2020 17:34
довідка мвс.pdf
10 липня 2020 17:34
тен.проп (2).pdf
10 липня 2020 17:34
графік_.pdf
10 липня 2020 17:34
працівники (2).pdf
10 липня 2020 17:34
тендерна.проп.pdf
10 липня 2020 17:34
рішення.pdf
10 липня 2020 17:34
паспорт.pdf
10 липня 2020 17:34
протокол №01-03.pdf
10 липня 2020 17:34
суб.орг.зал.не будуть.pdf
10 липня 2020 17:34
серед.міс.зп.pdf
10 липня 2020 17:34
Правекс-2.pdf
10 липня 2020 17:34
Правекс-1.pdf
10 липня 2020 17:34
1-02-1-1.pdf
10 липня 2020 17:34
пер. вид. роб..pdf
10 липня 2020 17:34
оренда.pdf
10 липня 2020 17:34
лист відгук АПТ.pdf
10 липня 2020 17:34
ліцензія.pdf
10 липня 2020 17:34
лист ЮТІМ.pdf
10 липня 2020 17:34
наказ№1.pdf
10 липня 2020 17:34
дов.додержання вимог.pdf
10 липня 2020 17:34
картка плат.под..pdf
10 липня 2020 17:34
1-02-1-2.pdf
10 липня 2020 17:34
дпс.pdf
10 липня 2020 17:34
гар.тер.експлу..pdf
10 липня 2020 17:34
гар.ек.без..pdf
10 липня 2020 17:34
гар.тер.вик.роб.pdf
10 липня 2020 17:34
власне обл..pdf
10 липня 2020 17:34
виписка з рестр.pdf
10 липня 2020 17:34
вик.аналогічного дог.pdf
10 липня 2020 17:34
Дог ціна.pdf
10 липня 2020 17:34
бух.дов (1).pdf
10 липня 2020 17:34
1-02-1-3.pdf
10 липня 2020 17:34
1-07-2-1.pdf
10 липня 2020 17:34
1-02-1-5.pdf
10 липня 2020 17:34
1-04-3-1.pdf
10 липня 2020 17:34
1-02-1-4.pdf
10 липня 2020 17:34
1-02-1-6.pdf
10 липня 2020 17:34
1-02-1-8.pdf
10 липня 2020 17:34
1-02-1-7.pdf
10 липня 2020 17:34
1-02-1-9.pdf

Публічні документи

05 серпня 2020 14:58
Електронний підпис
05 серпня 2020 14:57
Dovidka_20192449610000418845.pdf.p7s
05 серпня 2020 12:06
Електронний підпис
05 серпня 2020 12:03
public_doc.p7s
05 серпня 2020 12:03
file.pdf
28 липня 2020 12:24
Електронний підпис
28 липня 2020 12:20
Довідка МВС.pdf
28 липня 2020 12:20
Довідка ДПІ.pdf
11 липня 2020 15:47
Електронний підпис
11 липня 2020 15:23
Електронний підпис
10 липня 2020 18:37
Електронний підпис
10 липня 2020 18:21
Додаткова угода №4.pdf
10 липня 2020 18:21
Лист Аероплюс.pdf
10 липня 2020 18:21
GUARANTEE_UAH 50 000,00.pdf
10 липня 2020 18:21
GUARANTEE_UAH 50 000,00.pdf.p7s (1).p7s
10 липня 2020 18:21
Виписка.pdf
10 липня 2020 18:21
Виписка.pdf.p7s.p7s
10 липня 2020 18:21
banking_licence_ПУМБ.pdf
10 липня 2020 18:21
banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s.p7s
10 липня 2020 18:21
Лист-відгук Окл.pdf
10 липня 2020 18:21
статут.pdf
10 липня 2020 18:21
ліцензія.pdf
10 липня 2020 18:21
Виписка.pdf
10 липня 2020 18:21
Додаткова угода2.pdf
10 липня 2020 18:21
Додаткова угода 3.pdf
10 липня 2020 18:21
Дод.угода 1.jpg
10 липня 2020 18:21
Аналогічний договір.pdf
10 липня 2020 18:21
Анал.досвід ДЦ+ЛК 2.rar
10 липня 2020 18:21
Анал.досвід ДЦ+ЛК 1.rar
10 липня 2020 18:21
Анал.договір №545 ОКЛ.pdf
10 липня 2020 18:21
Договірна ціна.zip
10 липня 2020 18:21
Розрах.Заг.витрат.pdf
10 липня 2020 18:21
Розрах адмін.витрат.pdf
10 липня 2020 18:21
Проект Договору.pdf
10 липня 2020 18:21
План фінансування.pdf
10 липня 2020 18:21
оборотно-сальдова.pdf
10 липня 2020 18:21
МАт-тех.база.pdf
10 липня 2020 18:21
КАлендарний графік.pdf
10 липня 2020 18:21
Заява Учасника.pdf
10 липня 2020 18:21
Договірна ціна.pdf
10 липня 2020 18:21
Довідка про санкції.pdf
10 липня 2020 18:21
Д9 Захист даних.pdf
10 липня 2020 18:21
Гарантійний лист.pdf
10 липня 2020 18:21
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
10 липня 2020 18:21
Заява Учасника.pdf

Публічні документи

11 липня 2020 10:44
Електронний підпис
11 липня 2020 10:40
Кошторис.rar
11 липня 2020 10:40
Аналогічний досвід.rar
11 липня 2020 10:40
Наявність техніки.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "О. І. Груп"

ТОВ "БК СТРУКТУРА"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРИКАРПАТТЯ ІНВЕСТ ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "О. І. Груп"
#37793947
Відхилено 8 269 261,00
UAH з ПДВ
20 липня 2020 15:34
ТОВ "БК СТРУКТУРА"
#38162264
Переможець 9 615 057,15
UAH з ПДВ
27 липня 2020 14:14
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

20 липня 2020 15:34
Електронний підпис
20 липня 2020 15:27
IMG_20200720_0001.pdf
20 липня 2020 15:27
IMG_20200720_0002.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "БК СТРУКТУРА" #38162264

№ рішення у справі

№63/38-р/к

Дата рішення у справі

27.07.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

№63/52-р/к

Дата рішення у справі

31.08.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 липня 2020 14:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БК СТРУКТУРА"
#38162264
9 615 057,15
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 12:36
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2020 13:12
Договірна ціна.pdf зміни до договору
17 грудня 2020 13:08
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2020 11:15
Дод угода №4 до договору №575.pdf зміни до договору
17 грудня 2020 10:48
Електронний підпис зміни до договору
09 жовтня 2020 16:05
Дод угода №3 до договору №575.pdf зміни до договору
09 жовтня 2020 16:03
Електронний підпис зміни до договору
24 вересня 2020 16:31
Дод угода №2 до договору №575.pdf зміни до договору
24 вересня 2020 16:29
Електронний підпис зміни до договору
24 вересня 2020 10:03
додаткова угода №1 від 23.09.2020.pdf зміни до договору
24 вересня 2020 09:54
Електронний підпис укладений
12 серпня 2020 15:48
Договір №575 (реконструкція).pdf укладений
12 серпня 2020 15:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із необхідністю Сторони домовились внести зміни до реквізитів Сторін та викласти в новій редакції розділ ХХІІ Договору та внести додатково наступні доповнення у Договiр № 575 вiд 12.08.2020р., а саме: п. 3.1. викласти у наступній редакції: - «Ціна цього договору с тверда та становить 9 615 057,15 грн. (дев'ять мільйонів шістсот п'ятнадцять тисяч п'ятдесят ciм гривень п'ятнадцять копійок) в тому числі ПДВ 1602509,5З грн. ( один мільйон шістсот дві тисячі п'ятсот дев'ять гривень п'ятдесят три копійки)., з них : - оплата робіт в розмірі 8 500 000 грн. 00 коп. (вiciм мільйонів п'ятсот тисяч гривень 00 копійок) буле здійснюватись за кошти мiсцевого бюджету з р/р UA 788201720З44З1 10061З40191З4 ДКСУ м. Київ; - в розмiрi 1 115 057 грн. 15 коп. (один мiльйон сто п'ятнадцять тисяч п'ятдесят ciм грн. 15 коп.) буле здiйснюватись з власного ' бюджету (кошти вiд господарськоi дiяльностi пiдприемства) з р/р UA 223З66770000026009052550В78 в Приватбанку, МФО ЗЗ6677
Номер договору про закупівлю: 575
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно вимог п. 16.6 договору №575 від 12.08.2020року сторони домовились внести зміни до даного договору , а саме: • П. 2.2. викласти в наступній редакції: «2.2. Початок та закінчення робіт визначається календарним графіком фінансування робіт, які є невід’ємною частиною Договору.» • П. 2.4. викласти в наступній редакції: «2.4. Замовник може у разі необхідності прийняти рішення про уповільнення, зупинення або прискорення виконання робіт із внесенням у встановленому порядку змін у Договір, у тому числі до календарного графіку фінансування робіт та договірної ціни.» • П. 12.2. виключити з тексту договору. • Викласти Додатки №1, № 2 до Договору у новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 575
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились внести зміни у Договiр № 575 вiд 12.08.2020р., а саме: 1. п. 3.1. викласти у наступній редакції: - «Ціна цього договору є тверда та становить 9 615 057,15 грн. (дев’ять мільйонів шістсот п'ятнадцять тисяч п’ятдесят сім гривень п'ятнадцять копійок) в тому числі ПДВ 1602509,53 грн. ( один мільйон шістсот дві тисячі п’ятсот дев’ять гривень п’ятдесят три копійки)., з них : • оплата робіт в розмірі 8 039 728 грн. 00 коп. (вісім мільйонів тридцять дев’ять тисяч сімсот двадцять вісім грн. 00 копійок) буде здійснюватись за кошти місцевого бюджету з р/р UA 788201720344311006134019134 ДКСУ м. Київ; • в розмірі 1 575 329 грн. 15 коп. (один мільйон п’ятсот сімдесят п’ять тисяч триста двадцять дев’ять грн. 15 коп.) буде здійснюватись з власного бюджету (кошти від господарської діяльності підприємства з р/р UA 223366770000026009052550878 в Приватбанку, МФО 336677.
Номер договору про закупівлю: 575
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): I. Згідно пп. 1 п.5 ст. 41 ЗУ « Про публічні закупівлі» Сторони домовились зменшити обсяги закупівлі на 2 154 269,55 грн., а саме оплату робіт:  за кошти місцевого бюджету з р/р UA 788201720344311006134019134 ДКСУ м. Київ зменшити на 578 940,40 грн.;  з власного бюджету (кошти від господарської діяльності підприємства з р/р UA 223366770000026009052550878 в Приватбанку, МФО 336677 зменшити на 1 575 329 грн. 15 коп. (один мільйон п’ятсот сімдесят п’ять тисяч триста двадцять дев’ять грн. 15 коп.) та п. 3.1. Договіру № 575 від 12.08.2020р. викласти у наступній редакції: • «Ціна цього договору є тверда та становить 7 460 787,60 грн. (сім мільйонів чотириста шістдесят тисяч сімсот вісімдесят сім гривень шістдесят копійок), в тому числі ПДВ 1 243 464,60 грн. (один мільйон двісті сорок три тисячі чотириста шістдесят чотири гривні шістдесят копійок) - р/р UA 788201720344311006134019134 ДКСУ м. Київ»
Номер договору про закупівлю: 575
Договір:
Номер додаткової угоди: № 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Розрахунок договірної ціни
Номер договору про закупівлю: 575
Договір:
Номер додаткової угоди: №4-договірна ціна
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 7 460 787,60
UAH (в тому числі ПДВ 1 243 464,60 UAH)