Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт пасажирського ліфта в/п 320 кг на 14 зупинок в ж/б № 61 по вул.Науковій у м.Львові
Очікувана вартість
678 188,20 UAH
UA-2020-06-26-008782-a 0b653659d8124f0da8c457c8c101a078
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Возняк Андрій Степанович

380322975954 inzhlmr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34814670
Вебсайт: http://city-adm.lviv.ua/
Місцезнаходження: 79006, Україна , Львівська обл., Львів, пл.Ринок, 1, каб.422
Контактна особа: Возняк Андрій Степанович
380322975954
inzhlmr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 червня 2020 17:22
Звернення за роз’ясненнями: до 03 липня 2020 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 липня 2020 17:00
Початок аукціону: 13 липня 2020 12:09
Очікувана вартість: 678 188,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерело фінансування закупівлі: фінансування здійснюється у відповідності до механізму реалізації Програми затвердженої Ухвалою Львівської міської ради від 04.04.2019 року № 4821 за рахунок коштів міського бюджету м.Львова та коштів співвласників багатоквартирних будинків. Категорія замовника: згідно п.1 част.4 статті 2 Закону. Підрядник зобов’язаний не пізніше дати укладення Договору, внести забезпечення виконання Договору – у розмірі 5 відсотків від суми Договору у вигляді грошових коштів або банківської гарантії. У разі своєчасного та якісного виконання робіт згідно з умовами Договору Замовник повертає Підряднику забезпечення виконання Договору про закупівлю у терміни визначені Законом України «Про публічні закупівлі». Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: в технічних вимогах (додаток 1)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт пасажирського ліфта в/п 320 кг на 14 зупинок в ж/б № 61 по вул.Науковій у м.Львові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Підряднику перераховується аванс у розмірі частки співфінансування зазначеної у п. 2.1 Договору. Зарахування авансу здійснюється на підставі актів виконаних робіт (ф. КБ - 2в, ф. КБ - 3) протягом 90 днів з дати перерахування авансу Аванс 90 Календарні 10
Виконання робіт Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, протягом 10 календарних днів та тільки в межах бюджетних призначень. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більш як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. Кінцеві розрахунки здійснюються Замовником після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт протягом 14 днів після підписання акта готовності Об’єкта до експлуатації Пiсляоплата 10 Календарні 90

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 червня 2020 17:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2020 17:35
dodatok_2_-договір.doc
26 червня 2020 17:34
dodatok_1_тех_вим.doc
26 червня 2020 17:34
ДКТ.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 липня 2020 12:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Ліфт-Еко 558 000,00
UAH з ПДВ
536 160,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ліфтсервіс" 573 000,00
UAH з ПДВ
536 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "МАЙСТЕР-РОС" 560 309,11
UAH з ПДВ
560 309,11
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 липня 2020 14:07
Електронний підпис
08 липня 2020 14:02
Дозвіл до 2020р.PDF
08 липня 2020 14:02
Устав.док.с подп.2017.pdf
08 липня 2020 14:02
Інші довідки.PDF
08 липня 2020 14:02
п.Е досвід.PDF
08 липня 2020 14:02
п.Д обладнання.PDF
08 липня 2020 14:02
п.Ж гарантія якості.PDF
08 липня 2020 14:02
п.Г працівники.PDF
08 липня 2020 14:02
п.В Погодження з дог.PDF
08 липня 2020 14:02
п.Б Тех вимоги.PDF
08 липня 2020 14:02
Пропозиція Наукова 61.PDF

Публічні документи

09 липня 2020 13:08
Електронний підпис
09 липня 2020 12:30
Технічні вимоги3.jpg
09 липня 2020 12:30
Технічні вимоги2.jpg
09 липня 2020 12:30
Технічні вимоги1.jpg
09 липня 2020 12:30
Стрийська 101(4під)1.jpg
09 липня 2020 12:30
Стрийська 85 3під дог1.jpg
09 липня 2020 12:30
Стрийська101(4під)2.jpg
09 липня 2020 12:30
Стрий 85 3під договір.jpg
09 липня 2020 12:30
Договір Стрий 57(8під)3.jpg
09 липня 2020 12:30
2.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Ліфт-Еко

Товариство з обмеженою відповідальністю "Ліфтсервіс"

ПП "МАЙСТЕР-РОС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Ліфт-Еко
#31658533
Переможець 536 160,00
UAH з ПДВ
16 липня 2020 20:11

Документи

16 липня 2020 20:11
Рішення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 липня 2020 20:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Ліфт-Еко
#31658533
536 160,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 липня 2020 20:11
Рішення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 20:24
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2021 11:48
ДД1.pdf зміни до договору
06 січня 2021 11:46
Електронний підпис укладений
04 серпня 2020 10:17
Договір.pdf укладений
04 серпня 2020 10:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до п.1 част. 5 статті 41 Закону – зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, а саме: зменшення обсягів закупівлі та відповідно зменшення ціни договору про закупівлю із 536 160,00 грн. з ПДВ до 536 151,60 грн. з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 27 к/ж
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 536 151,60
UAH (в тому числі ПДВ 89 358,60 UAH)