Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт із заміною ліфтового обладнання ліфта пасажирського в/п 320 кг на 9 зупинок в житловому будинку (ліве крило) по вул.Широка, 85 у м.Львові
Очікувана вартість
930 141,00 UAH
UA-2020-06-26-008711-a 183b48cfa0294ebe9ed1171fd4cbced7
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Возняк Андрій Степанович

380322975954 inzhlmr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34814670
Вебсайт: http://city-adm.lviv.ua/
Місцезнаходження: 79006, Україна , Львівська обл., Львів, пл.Ринок, 1, каб.422
Контактна особа: Возняк Андрій Степанович
380322975954
inzhlmr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 червня 2020 17:13
Звернення за роз’ясненнями: до 03 липня 2020 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 липня 2020 17:00
Початок аукціону: 13 липня 2020 11:36
Очікувана вартість: 930 141,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,54%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерело фінансування закупівлі: фінансування здійснюється у відповідності до механізму реалізації Програми затвердженої Ухвалою Львівської міської ради від 04.04.2019 року № 4821 за рахунок коштів міського бюджету м.Львова та коштів співвласників багатоквартирних будинків. Категорія замовника: згідно п.1 част.4 статті 2 Закону. Підрядник зобов’язаний не пізніше дати укладення Договору, внести забезпечення виконання Договору – у розмірі 5 відсотків від суми Договору у вигляді грошових коштів або банківської гарантії. У разі своєчасного та якісного виконання робіт згідно з умовами Договору Замовник повертає Підряднику забезпечення виконання Договору про закупівлю у терміни визначені Законом України «Про публічні закупівлі». Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: в технічних вимогах (додаток 1)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт із заміною ліфтового обладнання ліфта пасажирського в/п 320 кг на 9 зупинок в житловому будинку (ліве крило) по вул.Широка, 85 у м.Львові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Підряднику перераховується аванс у розмірі частки співфінансування зазначеної у п. 2.1 Договору. Зарахування авансу здійснюється на підставі актів виконаних робіт (ф. КБ - 2в, ф. КБ - 3) протягом 90 днів з дати перерахування авансу Аванс 90 Календарні 10
Виконання робіт Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, протягом 10 календарних днів та тільки в межах бюджетних призначень. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більш як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. Кінцеві розрахунки здійснюються Замовником після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт протягом 14 днів після підписання акта готовності Об’єкта до експлуатації Пiсляоплата 10 Календарні 90

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 червня 2020 17:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2020 17:32
dodatok_1_тех_вим.doc
26 червня 2020 17:32
dodatok_2_-договір.doc
26 червня 2020 17:32
ДКТ.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 липня 2020 12:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ліфтсервіс" 558 090,00
UAH з ПДВ
558 090,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Ліфт-Еко 747 000,00
UAH з ПДВ
747 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "Компанія "Астра" 880 000,00
UAH з ПДВ
880 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 липня 2020 12:30
Електронний підпис
10 липня 2020 12:30
Електронний підпис
10 липня 2020 12:25
Устав.док.с подп.2017.pdf
10 липня 2020 12:25
Дозвіл до 2020р.PDF
10 липня 2020 12:25
п.Б тех вимоги.PDF
10 липня 2020 12:25
Інші довідки.PDF
10 липня 2020 12:25
п.Д обладнання.PDF
10 липня 2020 12:25
п.А Інфо про підпр.PDF
10 липня 2020 12:25
п.Г працівники.PDF
10 липня 2020 12:25
п.Е Досвід.PDF
10 липня 2020 12:25
п.В лист про договор.PDF
10 липня 2020 12:25
п.Ж Гарантія.PDF
10 липня 2020 12:25
п.З.PDF
10 липня 2020 12:25
проект договор.PDF
10 липня 2020 12:25
Пропозиція.PDF

Публічні документи

10 липня 2020 12:28
Електронний підпис
08 липня 2020 20:18
технічні вимоги.pdf
08 липня 2020 20:18
наказ на директора.pdf
08 липня 2020 20:18
ліцензія.pdf
08 липня 2020 20:18
Дозвіл.pdf
08 липня 2020 20:18
довідка про мат.базу.pdf
08 липня 2020 20:18
гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Ліфтсервіс"

ТОВ Ліфт-Еко

Приватне підприємство "Компанія "Астра"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ліфтсервіс"
#31523095
Переможець 558 090,00
UAH з ПДВ
17 липня 2020 10:08

Документи

17 липня 2020 10:08
Електронний підпис
17 липня 2020 09:59
Рішення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 липня 2020 10:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ліфтсервіс"
#31523095
558 090,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 липня 2020 10:08
Електронний підпис
17 липня 2020 09:59
Рішення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 20:08
Електронний підпис зміни до договору
15 жовтня 2020 11:21
ДД1.pdf зміни до договору
15 жовтня 2020 11:20
Електронний підпис укладений
07 серпня 2020 16:49
Договір.pdf укладений
07 серпня 2020 16:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі та відповідно зменшення сторонами ціни договору із 558 089,00 грн. без ПДВ до 524 797,00 грн. без ПДВ
Номер договору про закупівлю: 37 к/ж
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 524 797,00
UAH (в тому числі ПДВ 87 466,17 UAH)