Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

розробка проектно-кошторисної документації на виконання капітального ремонту приміщень першого поверху з влаштуванням реєстратури відкритого типу та холу Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги №2» Дарницького району м. Києва за адресою м. Київ, вул. Вербицького Архітектора, 5, згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
420 000,00 UAH
UA-2020-06-26-008253-a 7f7cec1eb88647b39a8ba78cf69961ff
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Півнева Наталя Павлівна

380445609395 crp_torgy@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2" Дарницького району м.Києва
Код ЄДРПОУ: 38266365
Вебсайт: http://e-tender.biz
Місцезнаходження: 02091, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Вербицького Архітектора, 5
Контактна особа: Півнева Наталя Павлівна
380445609395
crp_torgy@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 червня 2020 16:21
Звернення за роз’ясненнями: до 05 липня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 липня 2020 16:00
Початок аукціону: 16 липня 2020 13:32
Очікувана вартість: 420 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
розробка проектно-кошторисної документації на виконання капітального ремонту приміщень
першого поверху з влаштуванням реєстратури відкритого типу та холу Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги №2» Дарницького району м. Києва за адресою м. Київ, вул. Вербицького Архітектора, 5, згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, м. Київ, м. Київ, вулиця Вербицького Архітектора,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 вересня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Категорія Замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Усі документи тендерної пропозиції, що готуються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Документи (їх копії), які видані іншими установами (підприємствами тощо) і надаються учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути викладені українською або російською мовою.У разі неможливості надання вищевказаних документів (їх копій) на українській або російській мові, учасник може надати у складі тендерної пропозиції документи (їх копії), викладені іншою мовою з обов’язковим наданням українського перекладу даних документів (їх копій). Переклад має бути завірений перекладачем, з наданням копії диплому цього перекладача або нотаріально. Визначальним у такому випадку є текст, викладений українською мовою. Пiсляоплата 90 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 липня 2020 14:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2020 16:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2020 14:54
Перелік змін від 08.07.2020..docx
08 липня 2020 14:53
ТД проект реєстраутра нова редакція 08.07.2020р..docx
26 червня 2020 16:21
Проект договору.docx
26 червня 2020 16:21
ТД проект реєстраутра 26.06.2020 на майданчик.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 липня 2020 13:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Єрко Михайло Федорович 420 000,00
UAH з ПДВ
250 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПІ ЕМ КОНТРОЛ" 419 037,79
UAH з ПДВ
419 037,79
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 липня 2020 14:09
CCF17072020_00000.pdf
17 липня 2020 14:09
CCF17072020_00000.pdf
15 липня 2020 11:10
Відповідність.rar

Публічні документи

29 липня 2020 17:24
Електронний підпис
29 липня 2020 17:21
Відповідність.pdf
15 липня 2020 14:46
Електронний підпис
15 липня 2020 14:43
Цінова пропозиція.pdf
15 липня 2020 14:43
Статут.pdf
15 липня 2020 14:43
Розрахунки.pdf
15 липня 2020 14:43
Податки та збори.pdf
15 липня 2020 14:43
Ліцензія пі-ем.pdf
15 липня 2020 14:43
Договір пі-ем.pdf
15 липня 2020 14:43
Відповідність.pdf
15 липня 2020 14:43
Витяг з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Єрко Михайло Федорович

ТОВ "ПІ ЕМ КОНТРОЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Фізична особа-підприємець Єрко Михайло Федорович
#2327406099
Відхилено
250 000,00
UAH з ПДВ
20 липня 2020 11:39
Обґрунтування аномально низької ціни
до 18 липня 2020 00:00
ТОВ "ПІ ЕМ КОНТРОЛ"
#38214275
Переможець 419 037,79
UAH з ПДВ
20 липня 2020 11:54

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Документи

20 липня 2020 11:38
Електронний підпис
20 липня 2020 11:38
Електронний підпис
20 липня 2020 10:25
Протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 липня 2020 11:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПІ ЕМ КОНТРОЛ"
#38214275
419 037,79
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 15:06
Електронний підпис укладений
07 серпня 2020 10:58
Додаток № 3.pdf укладений
07 серпня 2020 10:49
Додаток № 8.pdf укладений
07 серпня 2020 10:47
Додаток № 9.pdf укладений
07 серпня 2020 10:46
Додаток № 7.pdf укладений
07 серпня 2020 10:46
Додаток № 6.pdf укладений
07 серпня 2020 10:46
Додаток № 5.pdf укладений
07 серпня 2020 10:46
Додаток № 4.pdf укладений
07 серпня 2020 10:46
Додаток № 2.pdf укладений
07 серпня 2020 10:46
Додаток № 2.pdf укладений
07 серпня 2020 10:45
Додаток №1.pdf укладений
07 серпня 2020 10:45
Договір 151.pdf укладений
07 серпня 2020 10:45

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 419 037,79
UAH