Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розроблення передпроектної документації реконструкції автомобільної дороги державного значення М-06 Київ-Чоп на ділянках км 322+655 - км 339+825, км 346+975 - км 360+305, км 402+552 - км 415+306, М-06-05 Південний підхід до м. Рівного км 0+000 - км 0+892, Рівненська область
Очікувана вартість
2 425 000,00 UAH
UA-2020-06-26-008138-a 1efadfc9790f4b539426921917906010
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Костюк Іван Олегович

0503752875 tender07@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25894919
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, ВУЛИЦЯ ПУШКІНА, будинок 19
Контактна особа: Костюк Іван Олегович
0503752875
tender07@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 червня 2020 16:15
Звернення за роз’ясненнями: до 06 липня 2020 09:30
Оскарження умов закупівлі: до 12 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 липня 2020 09:30
Початок аукціону: 17 липня 2020 13:25
Очікувана вартість: 2 425 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 125,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 12125 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження замовника: 33028, м. Рівне, вул. Пушкіна, 19. Категорія замовника: пункт 3 частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі"; юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: забезпечення тендерної пропозиції має бути надане у формі безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії та детальні умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в Тендерній документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Розроблення передпроектної документації реконструкції автомобільної дороги державного значення М-06 Київ-Чоп на ділянках км 322+655 - км 339+825, км 346+975 - км 360+305, км 402+552 - км 415+306, М-06-05 Південний підхід до м. Рівного км 0+000 - км 0+892, Рівненська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник здійснює платежі (по мірі надходження державних коштів на рахунок Замовника), але тільки після підписання Сторонами акту здачі-прийняття виконаних робіт на протязі 5 робочих днів. Джерело фінансування – Державний бюджет України. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-26-008138-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП НВФ "Мостопроект", Код ЄДРПОУ:30604691
Дата подання: 21 серпня 2020 16:32
Вимога надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції
Доброго дня!
Згідно Протоколу №321 від 20.08.2020р. тендерна пропозиція ПП "НВФ"Мостопроект" була відхилена відповідно до абз.2 п.1 ч.1 ст.31 Закону України "Про публічні закупівлі". В протоколі зазначено, що за результатами розгляду та аналізу документів тендерної пропозиції ПП "НВФ" Мостопроект" - не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі".
Відповідно до п.1 Розділу ІІІ Тендерної документації, Учасник в складі тендерної пропозиції надає іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної пропозиції (у тому числі, що передбачена додатком №3), а саме в Додатку №3 до Тендерної документації, зазначено: Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують відповідність учасника іншим вимогам замовника за предметом закупівлі наступними інформацією та документами:
1. Довідка, містить відомості про учасника згідно форми, що встановлена Таблицею №1.
Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі", щодо надання іншої інформації в тендерній пропозиції, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством, ця вимога не стосується статті 16 та 17 Закону України «Про публічні закупівлі», ПП «НВФ» Мостопроект для документального підтвердження відповідності тендерної пропозиції іншим вимогам замовника, в складі тендерної пропозиції надано :
- Відомості про учасника Вих.№349 ТД від 08 липня 2020 року;
- Витяг ЄДР;
- Витяг ПДВ;
- Сертифікат ISO;
- Лист, щодо антикорупційної програми Вих № 356 від 08 липня 2020 року;
- Довідка «Про санкції» Вих. №354 від 08 липня 2020 року.
Враховуючи викладене вище, звертаємось до замовника з вимогою надати додаткову інформацію, яким саме вимогам не відповідає тендерна пропозиція, відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 серпня 2020 17:08
За результатами розгляду та аналізу документів тендерної пропозиції Приватне підприємство «Науково-виробнича фірма «Мостопроект», що були завантажені в системі електронних закупівель встановлено, що дана пропозиція містить підстави для її відхилення. Тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства. Відповідно до п.1 Розділу ІІІ Тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції надає іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації (у тому числі, що передбачена додатком №3). Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують відповідність учасника іншим вимогам замовника за предметом закупівлі наступними інформацією та документами: Довідка, що містить відомості про учасника згідно форми, що встановлена Таблицею № 1. В складі тендерної пропозиції, учасник надав довідку, відповідно до таблиці №1 Додатку №3, в якій не міститься вся інформація, передбачена умовами тендерної документації. А саме, в п.11 «Уповноважений представник Учасника на підписання тендерної пропозиції (документів тендерної пропозиції) (прізвище, ім’я, по батькові, посада)» та «Уповноважений представник Учасника на укладення та підписання договору за результатами процедури закупівлі (прізвище, ім’я, по батькові, посада)» Додатку №3 Відомості про учасника (для юридичної особи) не зазначено всю інформацію, яка вимагалася тендерною документацію. Таким чином, Замовник відхилив тендерну пропозицію учасника ПП «НВФ «Мостопроект» на підставі абз.2 п.1 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 липня 2020 13:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор” 1 800 000,00
UAH з ПДВ
1 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП НВФ "Мостопроект" 2 061 248,00
UAH з ПДВ
1 895 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЖНАРОДНИЙ ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ" 2 217 000,00
UAH з ПДВ
1 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 липня 2020 18:20
Електронний підпис
15 липня 2020 18:17
Банківська гарантія.7z
15 липня 2020 18:17
Технічний опис.7z

Публічні документи

13 липня 2020 11:11
Електронний підпис
13 липня 2020 11:08
Тендерна пропозиція.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор”

ПП НВФ "Мостопроект"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЖНАРОДНИЙ ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор”
#05416892
Відхилено 1 800 000,00
UAH з ПДВ
31 липня 2020 16:50
ПП НВФ "Мостопроект"
#30604691
Відхилено 1 895 000,00
UAH з ПДВ
20 серпня 2020 16:55
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЖНАРОДНИЙ ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ"
#42703169
Переможець 1 900 000,00
UAH з ПДВ
02 вересня 2020 14:39
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 вересня 2020 11:28

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей: 1. В складі тендерної пропозиції учасника в підтвердження наявності обладнання/матеріально-технічної бази/устаткування тощо, що не є власним, надано належним чином незавірену копію акта приймання-передачі майна до договору оренди комп’ютерної техніки та офісного обладнання №01/19 від 01.02.2019р. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Відповідно до п.1.1 Додатку №2 до Тендерної документації, учасник у складі тендерної документації, повинен надати довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Для підтвердження наявності обладнання/матеріально-технічної бази/устаткування тощо, що не є власним, учасник у складі пропозиції надає копію відповідного договору (договору оренди, договору лізингу тощо). Згідно п.1 Розділу ІІІ Тендерної документації: У випадку, якщо в тендерній документації наявна вимога замовника щодо надання копії документу – це означає, що має бути надана копія, яка повинна містити власноручний підпис уповноваженої особи або представника учасника процедури закупівлі, зазначення прізвища, ініціалів, та посади особи, яка підписує тендерну пропозицію. Копії документів повинні містити надпис «Згідно з оригіналом»,/ «З оригіналом згідно»,/ «Копія» або «Копія вірна». У всіх інших випадках замовник вимагає надання оригіналу або нотаріально посвідченої копії відповідного документу. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Завірену копію акта приймання-передачі майна до договору оренди комп’ютерної техніки та офісного обладнання №01/19 від 01.02.2019р згідно вимог тендерної документації.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 вересня 2020 14:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЖНАРОДНИЙ ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ"
#42703169
1 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2023 10:58
Електронний підпис зміни до договору
12 березня 2021 15:23
ДУ № 2 до Д № 35 (1).pdf зміни до договору
12 березня 2021 15:23
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 15:32
ДУ № 1 до Д № 35 (1).pdf зміни до договору
24 грудня 2020 15:31
Електронний підпис укладений
18 вересня 2020 16:49
Розрахунки.pdf укладений
18 вересня 2020 16:48
Договір № 35.pdf укладений
18 вересня 2020 16:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись пп.4 п.2.8, п. 9.4. Договору, п.4 ч.5 ст.41 Закону Україні « Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди продовжити терміни виконання робіт та дії договору до 31.12.2021р. та внести відповідні зміни до Договору: 1.1. п.5.1. Договору, викласти у наступній редакції: «5.1. Терміни виконання робіт з дати підписання Договору по 31.12.2021р.»; 1.2. п. 9.1. Договору викласти в наступній редакції: «9.1. Договір набуває чинності з моменту його підписання та діє до 31.12.2021р., а в частині взаєморозрахунків до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.». 2. У зв’язку з продовженням терміну виконання робіт та дії договору, керуючись п. 9.4. Договору, Сторони дійшли згоди викласти додатки до Договору: Календарний план (Додаток № 2) та Графік виконання робіт (Додаток № 3) в новій редакції, що додається: Додаток: Календарний план (Додаток № 2); Графік виконання робіт (Додаток №3).
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку із затримкою фінансування витрат замовника, керуючись пп.4 п.2.8, п. 9.4. Договору, п.4 ч.5 ст.41 Закону Україні « Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди продовжити терміни виконання робіт та строк дії договору та викласти п. 5.1. та п. 9.1. Договору в наступній редакції: «5.1. Терміни виконання робіт з дати підписання Договору по 31.12.2022р.»; «9.1. Договір набуває чинності з моменту його підписання та діє до 31.12.2022р., а в частині взаєморозрахунків до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.»
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 вересня 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 1 900 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 316 666,67 UAH)