Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 - 90510000-5 - Утилізація сміття та поводження зі сміттям (послуги з вивезення твердих побутових відходів 2695 куб. м., послуги з вивезення великогабаритних відходів або будівельних відходів 800 куб. м.)
Очікувана вартість
344 556,50 UAH
UA-2020-06-26-008021-a 8d85cebb2bbf45fb83eea6acc86cdab0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мацібора Зоріна Юріївна

+380977971929 oklpev@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Олександрівська клінічна лікарня м.Києва"
Код ЄДРПОУ: 01994095
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, Вул. Шовковична 39/1
Контактна особа: Мацібора Зоріна Юріївна
+380977971929
oklpev@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 червня 2020 16:05
Звернення за роз’ясненнями: до 04 липня 2020 16:10
Оскарження умов закупівлі: до 10 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 липня 2020 16:10
Початок аукціону: 15 липня 2020 11:57
Очікувана вартість: 344 556,50 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 730,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Код ДК 021:2015 - 90510000-5 - Утилізація сміття та поводження зі сміттям (послуги з вивезення твердих побутових відходів 2695 куб. м., послуги з вивезення великогабаритних відходів або будівельних відходів 800 куб. м.)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3495 м.куб
Код ДК 021:2015 - 90510000-5 - Утилізація сміття та поводження зі сміттям (послуги з вивезення твердих побутових відходів 2695 куб. м., послуги з вивезення великогабаритних відходів або будівельних відходів 800 куб. м.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, м. Київ, Вул. Шовковична 39/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 червня 2020 16:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2020 16:05
Т Д сміття 2020 2.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 липня 2020 12:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Фірма "Володар-Роз" 317 027,40
UAH з ПДВ
279 588,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФПЕРЕРОБКА" 337 617,00
UAH з ПДВ
279 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 серпня 2020 14:33
Електронний підпис
07 серпня 2020 14:30
Довідка МВС Джулай Н.О..pdf
14 липня 2020 14:56
Електронний підпис
14 липня 2020 14:56
Електронний підпис
14 липня 2020 14:52
GPS Видаткова 13.05..20.pdf
14 липня 2020 14:52
GPS Видаткова 06.04.20.pdf
14 липня 2020 14:51
191227 Опис статут ПП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Фірма "Володар-Роз"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФПЕРЕРОБКА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Фірма "Володар-Роз"
#21701113
Рішення скасоване 279 588,00
UAH з ПДВ
31 липня 2020 11:08
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 липня 2020 14:25
ТОВ "Фірма "Володар-Роз"
#21701113
Відхилено 279 588,00
UAH з ПДВ
31 липня 2020 11:12
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФПЕРЕРОБКА"
#41195855
Переможець 279 600,00
UAH з ПДВ
31 липня 2020 11:14
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Вимога про усунення невідповідностей

Вимога про усунення невідповідностей У тендерній документації встановлено кваліфікаційні критерії, визначені відповідно статті 16 Закону: - наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Відповідно до вимог пункту 3 частини 5 Розділу III тендерної документації, яким передбачено надання Учасником у складі тендерної пропозиції довідку про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (складена і заповнена за формою, що наведена у Додатку 5 до цієї документації), станом на день опублікування оголошення про проведення цих торгів або більш пізню дату. Всупереч вимогам пункту 3 частини 5 Розділу III тендерної документації ТОВ "Фірма "Володар-Роз" не надано у складі тендерної пропозиції довідку про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (складена і заповнена за формою, що наведена у Додатку 5 до цієї документації), станом на день опублікування оголошення про проведення цих торгів або більш пізню дату. Згідно ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо усунути виявлену невідповідність в електронній системі закупівель шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: довідку про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (складена і заповнена за формою, що наведена у Додатку 5 до цієї документації), станом на день опублікування оголошення про проведення цих торгів або більш пізню дату.

Документи

31 липня 2020 11:11
Електронний підпис
31 липня 2020 11:10
Протокол

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФПЕРЕРОБКА" #41195855

№ рішення у справі

144-р

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 липня 2020 11:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФПЕРЕРОБКА"
#41195855
279 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 квітня 2021 21:29
Електронний підпис укладений
14 січня 2021 14:25
ДУ до дог 390.pdf зміни до договору
14 січня 2021 14:24
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 18:45
ДУ до дог 390.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 18:44
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 10:46
153103профпер.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 10:44
Електронний підпис укладений
19 серпня 2020 09:56
Договір укладений
19 серпня 2020 09:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 390
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 390
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення суми договору в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році
Номер договору про закупівлю: 390
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 серпня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 126 496,56
UAH (в тому числі ПДВ 21 082,76 UAH)