Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 , ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Будівельників (від перехр. вул. Поділ до перехр. вул. Козоріза та вул. Соборна) у м. Немирів, Немирівського району, Вінницької області» за ДК 021:2015 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Очікувана вартість
7 844 387,00 UAH
UA-2020-06-26-007851-a b3e58a4e5efe4abb8b6d78e657e14129
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марущак Ігор Миколайович

+380433122554 nemyrivrada@online.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Немирівська міська рада
Код ЄДРПОУ: 03772619
Вебсайт: http://nemyriv-mrada.gov.ua
Місцезнаходження: 22800, Україна , Вінницька обл., Немирів, Соборна, 26
Контактна особа: Марущак Ігор Миколайович
+380433122554
nemyrivrada@online.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 червня 2020 15:52
Звернення за роз’ясненнями: до 04 липня 2020 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 липня 2020 08:00
Початок аукціону: 15 липня 2020 12:11
Очікувана вартість: 7 844 387,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 78 443,87 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 , ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Будівельників (від перехр. вул. Поділ до перехр. вул. Козоріза та вул. Соборна) у м. Немирів, Немирівського району, Вінницької області» за ДК 021:2015 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22800, Україна, Вінницька область, Немирів, вул. Будівельників (від перехр. вул. Поділ до перехр. вул. Козоріза та вул. Соборна)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник має право при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості робіт. Підрядник зобов’язується виконати роботи по отриманому авансу протягом 90 календарних днів з дня його отримання. По закінченні вказаного терміну Підрядник повертає невикористані суми авансу на розрахунковий рахунок Замовника. Порядок надання авансу здійснюється у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Постанови КМУ № 1764 від 27 грудня 2001 р. «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва». Залік авансу здійснюється на підставі актів виконаних робіт (ф. КБ-2В) та довідки (ф. КБ-3) протягом поточного місяця, у якому підписано акти виконаних робіт, або у наступному за поточним. Авансовий платіж є правом Замовника, а не його обов’язком. Замовник вправі відмовитися від перерахування авансового платежу Підряднику, а останній не вправі вимагати обов’язкової сплати такого платежу. Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи у термін на протязі 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, та тільки в межах бюджетних призначень Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 липня 2020 16:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2020 16:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2020 16:33
Перелік змін що вносяться до тендерної документації.docx
06 липня 2020 16:33
Додаток 3 проєкт договору (нова редакція станом на 06.07.2020 року).docx
06 липня 2020 16:33
Тендерна документація (нова редакція станом на 06.07.2020 року).docx
26 червня 2020 15:58
Тендерна документація.docx
26 червня 2020 15:52
Тендерна документація.docx
26 червня 2020 15:52
Додаток 3 проєкт договору.docx
26 червня 2020 15:52
Додаток 2.docx
26 червня 2020 15:52
Оголошення.docx
26 червня 2020 15:52
Додаток 4.docx
26 червня 2020 15:52
Додатку 1.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-06-26-007851-a.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ЛЮКС-ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:43141199
Дата подання: 07 серпня 2020 18:31
скарга на неправомірне рішення Замовника
Скарга на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ЛЮКС-ТРЕЙД"
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 12 серпня 2020 22:09
рішення від 12.08.2020 № 15417.pdf
Дата публікації: 12 серпня 2020 22:08
рішення від 04.09.2020 № 16739.pdf
Дата публікації: 09 вересня 2020 22:05

Документи подані скаржником

07 серпня 2020 23:12
СКАРГА Будівельників.docx
07 серпня 2020 23:12
Скарга м. Немирів.pdf

Документи подані замовником

14 серпня 2020 16:24
Протокол
14 серпня 2020 16:24
Протокол
14 серпня 2020 16:24
Сертифікат
14 серпня 2020 16:24
Протокол
14 серпня 2020 16:24
Протокол
14 серпня 2020 16:25
Тендерна документація
14 серпня 2020 16:25
Додаток1
14 серпня 2020 16:25
Додаток 2
14 серпня 2020 16:25
Додаток 4
14 серпня 2020 16:35
Пояснення
14 серпня 2020 16:35
Пояснення

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 липня 2020 12:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Бзнуні Карен Буртелович 5 078 308,67
UAH з ПДВ
4 705 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛЕОН-Ш" 5 799 750,00
UAH з ПДВ
4 706 632,19
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЛЮКС-ТРЕЙД" 5 727 483,00
UAH з ПДВ
5 049 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЛЯХОВИК - МКІ" 5 827 383,12
UAH з ПДВ
5 050 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 липня 2020 16:50
Електронний підпис
10 липня 2020 16:42
Ткач М В.pdf
10 липня 2020 16:42
Соболевський М Г.pdf
10 липня 2020 16:42
Пустовіт Н М.pdf
10 липня 2020 16:42
Кузьменко П Д.pdf
10 липня 2020 16:42
Гоменюк А І.pdf
10 липня 2020 16:42
Бзнуні П К.pdf
10 липня 2020 16:42
наказ на працівників.pdf
10 липня 2020 16:42
про санкції.pdf
10 липня 2020 16:42
Дог ор.ТЗ 1179 .pdf
10 липня 2020 16:42
Дог ор.ТЗ 1163 .pdf
10 липня 2020 16:42
Дог ор ТЗ 11.pdf
10 липня 2020 16:42
Дог купівлі А Б У .pdf
10 липня 2020 16:42
погодж з умов дод 1.pdf
10 липня 2020 16:42
довідка щодо АБЗ.pdf
10 липня 2020 16:42
підпис ЕЦП.pdf
10 липня 2020 16:42
довідка ст.17.pdf
10 липня 2020 16:42
довідка санкції.pdf
10 липня 2020 16:42
лист персон дані.pdf
10 липня 2020 16:42
довідка про АБЗ.pdf
10 липня 2020 16:42
лист відгук.pdf
10 липня 2020 16:42
лабораторія.pdf
10 липня 2020 16:42
довідка МТБ.pdf
10 липня 2020 16:42
акт 4 2020р.pdf
10 липня 2020 16:42
акт 3 2020р.pdf
10 липня 2020 16:42
акт 2 2020р.pdf
10 липня 2020 16:42
акт 1 2020р.pdf
10 липня 2020 16:42
тендерна пропозиція.pdf
10 липня 2020 16:41
відомість порах 104 .pdf
10 липня 2020 16:41
проект договору.pdf
10 липня 2020 16:41
паспорт Бзнуні К Б.pdf
10 липня 2020 16:41
атестат_додаток.pdf
10 липня 2020 16:41
анал дог митниця.pdf
10 липня 2020 16:41
акт _3 2019р.pdf
10 липня 2020 16:41
код Бзнуні К Б.pdf
10 липня 2020 16:41
акт _2 2019р.pdf
10 липня 2020 16:41
акт _1 2019р.pdf
10 липня 2020 16:41
акт 5 2020р.pdf
10 липня 2020 16:41
Розрахунок ЗВВ до ЛК.pdf
10 липня 2020 16:41
Обєктний кошторис.pdf
10 липня 2020 16:41
Локальний кошторис.pdf
10 липня 2020 16:41
Договірна ціна.pdf
10 липня 2020 16:41
Відом ресурів до ЛК.pdf

Публічні документи

14 липня 2020 00:41
Електронний підпис
14 липня 2020 00:39
63.Лист-згода.pdf
14 липня 2020 00:39
56.Календарний план.pdf
14 липня 2020 00:39
54.Гарантійний лист.pdf
14 липня 2020 00:39
53.Гарантійна довідка.pdf
14 липня 2020 00:39
51.Гарантійний лист.pdf
14 липня 2020 00:39
37.Договірна ціна.pdf
14 липня 2020 00:39
34.Лист-пояснення.pdf
14 липня 2020 00:39
33.Гарантійна довідка.pdf
14 липня 2020 00:39
32.Гарантійна довідка.pdf
14 липня 2020 00:39
30.Лист-підтвердження.pdf
14 липня 2020 00:39
26.Довідка.pdf
14 липня 2020 00:39
23.Довідка.pdf
14 липня 2020 00:39
21.Довідка.pdf
14 липня 2020 00:39
17.Копія статуту.pdf
14 липня 2020 00:39
15.Лист-роз’яснення.pdf
14 липня 2020 00:39
11.Лист-гарантія.pdf
14 липня 2020 00:39
10.Лист-пояснення.pdf

Публічні документи

28 липня 2020 17:08
Електронний підпис
28 липня 2020 17:05
супровідний лист.pdf
28 липня 2020 17:05
копія графіку.pdf
14 липня 2020 02:48
Електронний підпис
14 липня 2020 02:46
розрахунок ЗВВ.pdf
14 липня 2020 02:46
розрахунок.pdf
14 липня 2020 02:46
рішення власника.pdf
14 липня 2020 02:46
сертифікат на камінь.pdf
14 липня 2020 02:46
локальний кошторис.pdf
14 липня 2020 02:46
4 статут.pdf
14 липня 2020 02:46
договірна ціна.pdf
14 липня 2020 02:46
лист про субпідряд.pdf
14 липня 2020 02:46
довідка ст. 17.pdf
14 липня 2020 02:46
згода.pdf
14 липня 2020 02:46
відомість ресурсів.pdf
14 липня 2020 02:46
Виписка ЄДР.pdf
14 липня 2020 02:46
довідка про досвід.pdf
14 липня 2020 02:46
5 копія Опису.pdf
14 липня 2020 02:46
довідка про АБЗ.pdf
14 липня 2020 02:45
відгук.pdf
14 липня 2020 02:45
згода з вимогами дод1.pdf
14 липня 2020 02:45
40 звіт 1 ДФ.pdf

Публічні документи

10 серпня 2020 16:40
Електронний підпис
10 серпня 2020 16:30
довідка з МВС.pdf
10 серпня 2020 16:13
Електронний підпис
10 серпня 2020 16:05
ДОВІДка по ст,17 Закону.pdf
10 серпня 2020 16:05
ДОВІДКА з МВС.pdf
13 липня 2020 16:07
Електронний підпис
13 липня 2020 16:04
ОПИС ДОКУМЕНТІВ.pdf
13 липня 2020 16:04
Статут.pdf
13 липня 2020 16:04
лист-роз'яснення.pdf
13 липня 2020 16:04
лист підтвердження.pdf
13 липня 2020 16:04
лист згода.pdf
13 липня 2020 16:04
календарний план.pdf
13 липня 2020 16:04
календарний графік.pdf
13 липня 2020 16:04
довідка про АБЗ.pdf
13 липня 2020 16:04
витяг платника ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Бзнуні Карен Буртелович

ТОВ "ЛЕОН-Ш"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЛЮКС-ТРЕЙД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЛЯХОВИК - МКІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Бзнуні Карен Буртелович
#2507215995
Відхилено 4 705 000,00
UAH з ПДВ
21 липня 2020 15:43
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 липня 2020 11:57
ТОВ "ЛЕОН-Ш"
#33623460
Відхилено 4 706 632,19
UAH з ПДВ
23 липня 2020 17:00
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЛЮКС-ТРЕЙД"
#43141199
Відхилено 5 049 000,00
UAH з ПДВ
29 липня 2020 17:03
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 липня 2020 16:15
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЛЯХОВИК - МКІ"
#36928095
Переможець 5 050 000,00
UAH з ПДВ
31 липня 2020 14:09

Вимога про усунення невідповідностей

Додаток 1 ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник у складі своєї пропозиції у довідці про наявність обладнання та матеріально технічної бази та технологій необхідних для виконання робіт визначених у технічних вимогах № 26 від 20.07.2020 року у розділі про обладнання і устаткування не зазначена кількість. У довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід №51 від 10.07.2020 року у інформації про освіту не зазначив номер й дату виданих документів про освіту по всіх працівниках, а в деяких і не назначив навчального закладу. У довідці про виконання аналогічного договору за 2019-2020 роки №4 від 10.07.2020 року зазначено строк виконання послуг або робіт 23.12.2019-02.04.2020, в свою чергу у копії договору, яка надана У часником зазначено строки виконання робіт за цим Договором визначені календарним графіком виконання робіт та встановлюється з : 23.12.2019 по 31.12.2019 року. Рішення про перегляд строків оформляється додатковою угодою з обґрунтуванням обставин. Датою закінчення робіт за Договором вважається дата їх прийняття замовником, що засвідчується підписанням акта прийому-передачі робіт. В актах прийому –передачі робіт 1,2,3 за грудень 2019 року біля підписів відсутні дата, місяці, рік. Надані акти прийому –передачі робіт 1,2,3,4,5 за 2020рік, в свою чергу не надано додаткову угоду про продовження терміну дії договору та виконання робіт, про свідчило виконання робіт у 2020 році. Не надано Додаток 2 до договору Кошторисна документація, що є невід’ємною частиною договору. У довідці інформація щодо ненадання копії « Балансу» та « Звіту про фінансові результати» № 16 від 10.07.2020 року зазначено пояснення згідно із ч. 1 ст. 2 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" від 16.07.1999 р. № 996-ХІУ (далі - Закон про бухоблік) і п. 1 Порядку подання фінансової звітності, затвердженого постановою КМУ від 28.02.2000 р. № 419 (далі - Порядок подання фінзвітності), фінансову звітність "Баланс" та "Звіт про фінансові результати". 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до вимог п.5.1 розділу 3 тендерної документації Додатку 1,на підтвердження кваліфікаційного критерію наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Учасник надає Довідку в довільній формі, в якій зазначається наступна інформація: - наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання робіт визначених у технічних вимогах, а саме: будівельна техніка, транспортні засоби, технологічне обладнання, тощо), із зазначенням інформації про найменування такого обладнання та матеріально-технічної бази, кількості, технічного стану (в тому числі інформацію про придатність транспортних засобів до експлуатації), форму власності та/або правові підстави користування майном. В разі якщо обладнання та матеріально-технічна база орендована - вказати найменування та ідентифікаційний код/реєстраційний номер облікової картки платника податків юридичної особи/фізичної особи/фізичної особи - підприємця, яка/який надає обладнання та матеріально-технічну базу в користування, а також номер та дату укладання відповідного договору на користування; лист-підтвердження від власника майна, визначеного змістом довідки у довільній формі та необхідність залучення якого учасником до виконання робіт по предмету закупівлі щодо не заперечення використання його транспортних засобів, технологічних транспортних засобів, обладнання, будівельних машини і механізмів для виконання будівельних робіт учасником за даним предметом закупівлі. На підтвердження кваліфікаційного критерію наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасник надає Довідку в довільній формі, в якій зазначається наступна інформація: - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід із зазначенням у такій довідці інформації про ПІБ, посаду, досвід роботи на займаній посаді, інформацію що свідчить про проходження навчання з питань охорони праці по кожному з таких працівників окремо, інформацію про освіту (із зазначенням навчального закладу та номера й дати виданого документа про освіту). На підтвердження кваліфікаційного критерію наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник надає Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору).На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), - копії/ю документів/у на підтвердження виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці. Інформація може надаватися про частково виконаний договір, дія, якого не закінчена. На підтвердження кваліфікаційного критерію наявність фінансової спроможності Учасник фінансову звітність за 2019 рік згідно Розділу ІІ (Склад та елементи фінансової звітності) Наказу Міністерства Фінансів України «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності»» № 73 від 07.02.2013. Звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Ті учасники, що працюють менше одного року надають документи на підтвердження фінансової спроможності за період роботи (з дня державної реєстрації створення Учасника і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно). У випадку якщо учасником із законодавчих причин не складається фінансова звітність, він надає лист-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Керуючись п.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо виправити виявлені невідповідності шляхом завантаження виправлених документів на веб-портал Уповноваженого органу (ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-26-007851-a). У довідці про наявність обладнання та матеріально технічної бази та технологій необхідних для виконання робіт визначених у технічних вимогах у розділі про обладнання і устаткування зазначити кількість. У довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та у інформації про освіту зазначити номер й дату виданих документів про освіту по всіх працівниках, а в деяких і навчальний заклад, зазначити номер й дату виданих документів про освіту. Надати копію договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). Копії актів виконаних робіт 1,2,3, за грудень 2020 року з датою, місяцем, роком біля підписів. Надати довідку на підтвердження кваліфікаційного критерію наявність фінансової спроможності згідно Розділу ІІ (Склад та елементи фінансової звітності) Наказу Міністерства Фінансів України «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності»» № 73 від 07.02.2013 або письмове пояснення,що ненадання документів та інформації. В разі не виправлення виявленої невідповідності протягом 24 годин, пропозиція Учасника ФОП Бзнуні Карен Буртелович буде відхилена у відповідності до абзацу 5 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.

Документи

21 липня 2020 15:43
Електронний підпис
21 липня 2020 15:41
Протокол

Документи

23 липня 2020 16:59
Електронний підпис
23 липня 2020 16:54
Протокол

Вимога про усунення невідповідностей

Додаток 1 ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник ТОВ « ЛЮКС-ТРЕЙД» на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник надав копію договору №51 від 23.09.2019 року, але наданий календарний графік виконання робіт №53 від 11.09.2019 року є додаток 3 до тендерної документації, який надається Учасником у складі його пропозиції. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до вимог п. 1 розділу 3 тендерної документації Додатку 1 п.3 , на наявність документально підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник надає Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). 3.2. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), - копії/ю документів/у на підтвердження виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці. Інформація може надаватися про частково виконаний договір, дія, якого не закінчена. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Керуючись п.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо виправити виявлені невідповідності шляхом завантаження виправлених документів на веб-портал Уповноваженого органу (ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-26-007851-a). Надати копію додатку 3 до договору №53 від 11.09.2019 року календарний графік виконання робіт . В разі не виправлення виявленої невідповідності протягом 24 годин, пропозиція Учасника ТОВ « ЛЮКС-ТРЕЙД» буде відхилена у відповідності до абзацу 5 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.

Документи

29 липня 2020 17:03
Електронний підпис
29 липня 2020 17:02
Протокол
29 липня 2020 17:02
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 липня 2020 14:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЛЯХОВИК - МКІ"
#36928095
5 050 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 грудня 2020 09:56
Звіт про виконання договору про закупівлю укладений
02 грудня 2020 09:41
Електронний підпис укладений
20 жовтня 2020 08:14
Повідомлення про внесення змін до договору....docx зміни до договору
19 жовтня 2020 16:31
Додаткова угода _3 від 19.10.2020 року.pdf зміни до договору
19 жовтня 2020 16:31
Електронний підпис укладений
14 вересня 2020 12:23
Повідомлення про внесення змін до договору Будівельників від 14.09.2020.docx зміни до договору
14 вересня 2020 12:05
Додаткова угода _2 від 14.09.2020 року.pdf зміни до договору
14 вересня 2020 12:05
Електронний підпис укладений
14 вересня 2020 11:56
Повідомлення про внесення змін до договору Будівельників від 10.09.2020.docx зміни до договору
14 вересня 2020 11:53
Електронний підпис укладений
10 вересня 2020 10:18
Договір укладений
10 вересня 2020 10:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): враховуючи те що Закупівля була призупинена через скаргу відповідно до рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг № 16739-р/пк-пз від 04.09.2020, додаткової угоди № 1 від 10.09.2020 року необхідно внести зміни до договору
Номер договору про закупівлю: 05-20/10КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до додаткової угоди № 2 від 14.09.2020 року необхідно внести зміни до договору у зв’язку з погодженим планом та з урахуванням наявних коштів у замовника фінансування робіт у 2020 році (вересень) складає 3 520 000,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 05-20/10КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до додаткової угоди № 3 від 19.10.2020 року необхідно внести зміни до договору у зв’язку з погодженим планом та з урахуванням наявних коштів у замовника фінансування робіт у 2020 році складає 5 050 000,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 05-20/10КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 5 050 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 841 666,67 UAH)