Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання будівельно-монтажних робіт по об'єкту: "Реконструкція стадіону імені Бойка Володимира Семеновича по пр. Карпова, 2 у Кальміуському районі м. Маріуполя" (коригування)
Очікувана вартість
30 588 000,00 UAH
UA-2020-06-26-007708-a b578603ea4e94ec0ba5d2fc1ce6b23d1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Євгенівна Оберемок

+380675277337 mariupoluks@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Міське управління капітального будівництва"
Код ЄДРПОУ: 04011733
Місцезнаходження: 87535, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. КУПРІНА, 23А
Контактна особа: Наталя Євгенівна Оберемок
+380675277337
mariupoluks@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 червня 2020 15:43
Звернення за роз’ясненнями: до 04 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 липня 2020 18:00
Початок аукціону: 15 липня 2020 15:11
Очікувана вартість: 30 588 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 152 940,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 152940 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виконання будівельно-монтажних робіт по об'єкту: "Реконструкція стадіону імені Бойка Володимира Семеновича по пр. Карпова, 2 у Кальміуському районі м. Маріуполя" (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, пр. Карпова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 січня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Більш детально в проекті договору Аванс 10 Робочі 50
Виконання робіт Більш детально в проекті договру Пiсляоплата 10 Робочі 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 липня 2020 17:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2020 17:00
Протокол щодо внесення змін.pdf
06 липня 2020 17:00
Тендерна документація із змінами.doc
26 червня 2020 15:43
Технічне завдання.docx
26 червня 2020 15:43
Проект договору підряду СМР.docx
06 липня 2020 17:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2020 15:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2020 17:00
Протокол щодо внесення змін.pdf
06 липня 2020 17:00
Тендерна документація із змінами.doc
26 червня 2020 15:43
Тендерна документація.doc
26 червня 2020 15:43
Технічне завдання.docx
26 червня 2020 15:43
Проект договору підряду СМР.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-26-007708-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "СПОРТ ТЕХНІКА", Код ЄДРПОУ:43129810
Дата подання: 01 липня 2020 15:59
Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Відповідно до ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, визначених ст. 16 Закону. Відповідно до ч. 3 ст. 16 Закону, визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником.
Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Попри те, що тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, таке включення є можливим лише, якщо це випливає із положень законодавства та при умові відсутності у такій тендерній документації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі, установлені Замовником у Технічному завданні (Додаток 8) містять посилання на конкретну марку системи посилення трави XtraGrass, виробником якого є компанія GreenFields. Такі вимоги суперечать нормам ч. 4 ст. 23 Закону, оскільки в тендерній документації відсутній вираз "або еквівалент". Так, Законом встановлено, що технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Офіційний сайт виробника GreenFields містить інформацію лише про два проекти, в рамках яких виконувалися роботи з використання системи посилення газону XtraGrass на території України однією компанією - Донецьк, тренувальне поле Футбольного клубу "Шахтар" та Львів, Футбольний стадіон "Львів Арена" (https://www.greenfields.eu/projects/UaUS/XtraGrass-in-Arena-Lviv). Одним із кваліфікаційних критеріїв, який встановлено Замовником в Тендерній документації є наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогчних) за предметом закупівлі. Аналогічним договором в межах зазначеної закупівлі слід вважати договір, в рамках якого виконувались роботи з використання системи посилення газону XtraGrass на футбольному полі стадіону 4-тої категорії та/чи тренувальних полях професійних футбольних клубів, які приймають участь у змаганнях УПЛ (Української прем'єр ліги).
Оскільки, як вбачається із офіційних джерел виробника даного товару на території України виконано лише два вищеперераховані об'єкти, то Замовник обмежує коло потенційних учасників Процедури закупівлі, так як тільки одна компанія має два договори, за якими виконувалися роботи з використанням системи посилання газону XtraGrass та в свою чергу може підтвердити дану кваліфікаційну вимогу Тендерної документації.
Одним з принципів публічних закупівель в Україні є недискримінація учасників (ст.3 закону). Згідно з ч. 4 ст. 5 Закону, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
За таких умов, Тендерна документація Замовника обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації інших учасників.
На підставі викладеного, вимагаємо від Замовника внести зміни до тендерної документації відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 липня 2020 15:19
На адресу КП «Міське управління капітального будівництва» (далі – Замовник) надійшла вимога від 01.07.2020 №03 від ТОВ «СПОРТ ТЕХНІКА» (далі – Учасник) стосовно проведення відкритих торгів на закупівлю робіт «Реконструкція стадіону імені Бойка Володимира Семеновича по пр. Карпова, 2 у Кальміуському районі м. Маріуполя» (коригування), (UA-2020-06-26-007708-a).
Розглянувши вимогу повідомляємо наступне.
Замовником обрана система XtraGrass, для виконання будівельно-монтажних робіт по об'єкту з наступних причин:

- на полях з системою XtraGrass значно зростає ігровий час, в порівнянні зі звичайним покриттям більше ніж у два рази. На звичайному полі такий час становить 300 – 400 годин в рік, на полях з системою XtraGrass 700 – 800 годин в рік. Завдяки чому зростає кількість матчів яких може прийняти стадіон (в чому як раз є нагальна потреба) від цього фактору на пряму залежить фінансова ефективність стадіону;

- піскування зводиться до мінімуму, або зовсім до нуля, що призводить до економії піску під час експлуатації газону;
- стабілізація поля сприяє зменшенню травматичності футболістів під час гри на полі;
- легко проводиться процедура аерації, завдяки оптимальному співвідношенню натуральних та синтетичних волокон, що не порушує покриття газону.
Враховуючи вищевикладене система XtraGrass знижує операційні витрати на утримання поля і забезпечує його якість, та значно збільшує тривалість використання.
Крім того, Замовник зацікавлений в спроможності Учасника, у виконанні аналогічних робіт.
Згідно п.4 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», зазначено, що технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб'єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обгрунтованим та містити вираз «або еквівалент».
Таким чином, вважати вищезазначену відповідь об'єктивним обгрунтуванням, стосовно застосування системи XtraGrass. Зміни до тендерної документації стосовно виразу «або еквівалент» буде внесено.

Документи подані скаржником

01 липня 2020 15:59
Вимога.pdf

Документи

06 липня 2020 15:19
Відповідь на вимогу.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-25-000012 ● 3d2a30b006d84eb4a7ee5764c7615f94
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 вересня 2020 10:29
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З
24.09.2020 № 59
Сєвєродонецьк


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


В.о. начальника Тетяна ЖИХАР


Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 24.09.2020 № 59
Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-06-26-007708-a 26.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Управління Антон РИБАЛКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 30 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 16 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Відповідно до частини 10 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі»​, з метою оскарження висновку, складеного Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області за результатами моніторингу закупівлі, КП "Міське управління капітального будівництва" 15.10.2020 направлено позовну заяву до Донецького окружного адміністративного суду.
Дата публікації: 16 жовтня 2020

Документи:

16 жовтня 2020 14:48
Електронний підпис
16 жовтня 2020 14:47
квітанція.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 липня 2020 15:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕНГО" 25 547 935,45
UAH з ПДВ
25 547 935,45
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ""ПСК "ЕВРОСТРОЙПРОЕКТ"" 30 000 000,00
UAH з ПДВ
30 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 липня 2020 11:24
Документи переможця.pdf
14 липня 2020 15:10
Реквізити.pdf
14 липня 2020 15:10
Лист СС1.pdf
14 липня 2020 15:10
G0720-9206.zip
14 липня 2020 15:10
41.imd
14 липня 2020 15:10
Тендерна пропозиція.pdf
14 липня 2020 15:10
ВИТЯГ.PDF
14 липня 2020 15:10
Витяг ПДВ.JPG
14 липня 2020 15:10
Statut.pdf
14 липня 2020 15:10
Рішення.pdf
14 липня 2020 15:10
Антикорупц наказ.jpg
14 липня 2020 15:10
Додаток 1.1 Шахтар (КП).pdf
14 липня 2020 15:10
Додаток 1 Шахтар (ТЗ).pdf
14 липня 2020 15:10
Акт Шахтар.pdf
14 липня 2020 15:10
Договір Шахтар.pdf
14 липня 2020 15:10
Додаток 3 Арена.pdf
14 липня 2020 15:10
Додаток 2 Арена.pdf
14 липня 2020 15:10
Додаток 1 Арена.pdf
14 липня 2020 15:10
Договор + КБ3.pdf
14 липня 2020 15:10
Березенко3.jpg
14 липня 2020 15:10
Березенко2.jpg
14 липня 2020 15:10
Березенко1.jpg
14 липня 2020 15:10
Радзіховський права.pdf
14 липня 2020 15:10
Єльчик документи.pdf
14 липня 2020 15:10
Техніка 3.pdf
14 липня 2020 15:10
Техніка 2.pdf
14 липня 2020 15:10
Техніка 1.pdf
14 липня 2020 15:10
Техника приказы.pdf
14 липня 2020 15:10
Техника приказ 1.pdf
14 липня 2020 15:10
Додаткова угода АБУ.pdf

Публічні документи

14 липня 2020 09:45
4.2 Наказ директора.jpg
14 липня 2020 09:45
4.1 Протокол директор.jpg
14 липня 2020 09:45
7. Cтатут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕНГО"

ТОВ ""ПСК "ЕВРОСТРОЙПРОЕКТ""

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕНГО"
#31201563
Переможець 25 547 935,45
UAH з ПДВ
21 липня 2020 11:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 липня 2020 11:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕНГО"
#31201563
25 547 935,45
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 червня 2021 15:54
Дод уг №8 від 30.06.2021 до дог №132 2020.PDF зміни до договору
30 червня 2021 15:53
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2021 17:13
Дод уг №7 від 26.03.21 до дог №132 2020.PDF зміни до договору
31 березня 2021 17:12
Електронний підпис зміни до договору
12 лютого 2021 09:00
Дод уг №6 від 12.02.21 до дог № 132 2020.PDF зміни до договору
12 лютого 2021 09:00
Електронний підпис зміни до договору
11 лютого 2021 13:07
Дод Уг №5 від 10.02.2021 до дог №132 2020.PDF зміни до договору
11 лютого 2021 13:06
Електронний підпис зміни до договору
25 січня 2021 16:27
Додаткова угода №4 від 22.01.21 до дог №132 2020.PDF зміни до договору
25 січня 2021 16:26
Електронний підпис зміни до договору
13 листопада 2020 12:31
Дод уг №3 від 13.11.2020 до дог №132 2020.jpg зміни до договору
13 листопада 2020 11:39
Електронний підпис зміни до договору
29 вересня 2020 13:16
Дод угода №2 від 28.09.20 до дог №132 2020.pdf зміни до договору
29 вересня 2020 13:16
Електронний підпис зміни до договору
01 вересня 2020 13:32
Дод угода №1 від 01.09.20 до дог №132 2020.jpg зміни до договору
01 вересня 2020 13:32
Електронний підпис укладений
07 серпня 2020 12:50
Договірна ціна.PDF укладений
07 серпня 2020 12:49
Календарний графік.PDF укладений
07 серпня 2020 12:49
План фінансування.PDF укладений
07 серпня 2020 12:49
Договір №132 2020 від 07.08.2020.PDF укладений
07 серпня 2020 12:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Банківські реквізити сторін викладені в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 132/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Банківські реквізити підрядника викладені в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 132/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 4.2 договору викладено в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 132/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв'язку з відсутністю фінансування витрат замовника, сторони дійшли згоди з 22.01.2021 призупинити виконання робіт за договором
Номер договору про закупівлю: 132/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
11 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Поновлення виконання робіт з 10.02.2021
Номер договору про закупівлю: 132/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
12 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди з 12.02.2021 призупинити виконання робіт до утворення сприятливих погодних умов
Номер договору про закупівлю: 132/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Строк виконання робіт становить: початок: 25.08.2020; закінчення: 30.03.2021
Номер договору про закупівлю: 132/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ціна договору складає 22 175 783,54 грн
Номер договору про закупівлю: 132/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML