Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Міське управління капітального будівництва" |
Код ЄДРПОУ: | 04011733 |
Місцезнаходження: | 87535, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. КУПРІНА, 23А |
Контактна особа: |
Наталя Євгенівна Оберемок +380675277337 mariupoluks@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 червня 2020 15:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 липня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 липня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 15 липня 2020 15:11 |
Очікувана вартість: | 30 588 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 152 940,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 152940 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Більш детально в проекті договору | Аванс | 10 | Робочі | 50 |
Виконання робіт | Більш детально в проекті договру | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 липня 2020 17:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 липня 2020 17:00 |
Протокол щодо внесення змін.pdf | |
06 липня 2020 17:00 |
Тендерна документація із змінами.doc | |
26 червня 2020 15:43 |
Технічне завдання.docx | |
26 червня 2020 15:43 |
Проект договору підряду СМР.docx |
06 липня 2020 17:01 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
06 липня 2020 17:00 |
Протокол щодо внесення змін.pdf
|
|||
06 липня 2020 17:00 |
Тендерна документація із змінами.doc
|
|||
26 червня 2020 15:43 |
Технічне завдання.docx
|
|||
26 червня 2020 15:43 |
Проект договору підряду СМР.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Попри те, що тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, таке включення є можливим лише, якщо це випливає із положень законодавства та при умові відсутності у такій тендерній документації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі, установлені Замовником у Технічному завданні (Додаток 8) містять посилання на конкретну марку системи посилення трави XtraGrass, виробником якого є компанія GreenFields. Такі вимоги суперечать нормам ч. 4 ст. 23 Закону, оскільки в тендерній документації відсутній вираз "або еквівалент". Так, Законом встановлено, що технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Офіційний сайт виробника GreenFields містить інформацію лише про два проекти, в рамках яких виконувалися роботи з використання системи посилення газону XtraGrass на території України однією компанією - Донецьк, тренувальне поле Футбольного клубу "Шахтар" та Львів, Футбольний стадіон "Львів Арена" (https://www.greenfields.eu/projects/UaUS/XtraGrass-in-Arena-Lviv). Одним із кваліфікаційних критеріїв, який встановлено Замовником в Тендерній документації є наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогчних) за предметом закупівлі. Аналогічним договором в межах зазначеної закупівлі слід вважати договір, в рамках якого виконувались роботи з використання системи посилення газону XtraGrass на футбольному полі стадіону 4-тої категорії та/чи тренувальних полях професійних футбольних клубів, які приймають участь у змаганнях УПЛ (Української прем'єр ліги).
Оскільки, як вбачається із офіційних джерел виробника даного товару на території України виконано лише два вищеперераховані об'єкти, то Замовник обмежує коло потенційних учасників Процедури закупівлі, так як тільки одна компанія має два договори, за якими виконувалися роботи з використанням системи посилання газону XtraGrass та в свою чергу може підтвердити дану кваліфікаційну вимогу Тендерної документації.
Одним з принципів публічних закупівель в Україні є недискримінація учасників (ст.3 закону). Згідно з ч. 4 ст. 5 Закону, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
За таких умов, Тендерна документація Замовника обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації інших учасників.
На підставі викладеного, вимагаємо від Замовника внести зміни до тендерної документації відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі".
Розглянувши вимогу повідомляємо наступне.
Замовником обрана система XtraGrass, для виконання будівельно-монтажних робіт по об'єкту з наступних причин:
- на полях з системою XtraGrass значно зростає ігровий час, в порівнянні зі звичайним покриттям більше ніж у два рази. На звичайному полі такий час становить 300 – 400 годин в рік, на полях з системою XtraGrass 700 – 800 годин в рік. Завдяки чому зростає кількість матчів яких може прийняти стадіон (в чому як раз є нагальна потреба) від цього фактору на пряму залежить фінансова ефективність стадіону;
- піскування зводиться до мінімуму, або зовсім до нуля, що призводить до економії піску під час експлуатації газону;
- стабілізація поля сприяє зменшенню травматичності футболістів під час гри на полі;
- легко проводиться процедура аерації, завдяки оптимальному співвідношенню натуральних та синтетичних волокон, що не порушує покриття газону.
Враховуючи вищевикладене система XtraGrass знижує операційні витрати на утримання поля і забезпечує його якість, та значно збільшує тривалість використання.
Крім того, Замовник зацікавлений в спроможності Учасника, у виконанні аналогічних робіт.
Згідно п.4 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», зазначено, що технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб'єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обгрунтованим та містити вираз «або еквівалент».
Таким чином, вважати вищезазначену відповідь об'єктивним обгрунтуванням, стосовно застосування системи XtraGrass. Зміни до тендерної документації стосовно виразу «або еквівалент» буде внесено.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-25-000012 ● 3d2a30b006d84eb4a7ee5764c7615f94
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 вересня 2020 10:29 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
24.09.2020 № 59
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 24.09.2020 № 59
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-06-26-007708-a 26.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Управління Антон РИБАЛКО
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 вересня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 жовтня 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Оскарження в суді
Опис: | Відповідно до частини 10 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з метою оскарження висновку, складеного Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області за результатами моніторингу закупівлі, КП "Міське управління капітального будівництва" 15.10.2020 направлено позовну заяву до Донецького окружного адміністративного суду. |
Дата публікації: | 16 жовтня 2020 |
Документи:
16 жовтня 2020 14:48
|
Електронний підпис |
16 жовтня 2020 14:47
|
квітанція.PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕНГО" #31201563 |
Переможець |
25 547 935,45
UAH з ПДВ
|
21 липня 2020 11:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 червня 2021 15:54
|
Дод уг №8 від 30.06.2021 до дог №132 2020.PDF | зміни до договору |
30 червня 2021 15:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 березня 2021 17:13
|
Дод уг №7 від 26.03.21 до дог №132 2020.PDF | зміни до договору |
31 березня 2021 17:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 лютого 2021 09:00
|
Дод уг №6 від 12.02.21 до дог № 132 2020.PDF | зміни до договору |
12 лютого 2021 09:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 лютого 2021 13:07
|
Дод Уг №5 від 10.02.2021 до дог №132 2020.PDF | зміни до договору |
11 лютого 2021 13:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 січня 2021 16:27
|
Додаткова угода №4 від 22.01.21 до дог №132 2020.PDF | зміни до договору |
25 січня 2021 16:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 листопада 2020 12:31
|
Дод уг №3 від 13.11.2020 до дог №132 2020.jpg | зміни до договору |
13 листопада 2020 11:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 вересня 2020 13:16
|
Дод угода №2 від 28.09.20 до дог №132 2020.pdf | зміни до договору |
29 вересня 2020 13:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 вересня 2020 13:32
|
Дод угода №1 від 01.09.20 до дог №132 2020.jpg | зміни до договору |
01 вересня 2020 13:32
|
Електронний підпис | укладений |
07 серпня 2020 12:50
|
Договірна ціна.PDF | укладений |
07 серпня 2020 12:49
|
Календарний графік.PDF | укладений |
07 серпня 2020 12:49
|
План фінансування.PDF | укладений |
07 серпня 2020 12:49
|
Договір №132 2020 від 07.08.2020.PDF | укладений |
07 серпня 2020 12:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Банківські реквізити сторін викладені в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 132/2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Банківські реквізити підрядника викладені в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 132/2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 13 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п. 4.2 договору викладено в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 132/2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв'язку з відсутністю фінансування витрат замовника, сторони дійшли згоди з 22.01.2021 призупинити виконання робіт за договором |
Номер договору про закупівлю: | 132/2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 11 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Поновлення виконання робіт з 10.02.2021 |
Номер договору про закупівлю: | 132/2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди з 12.02.2021 призупинити виконання робіт до утворення сприятливих погодних умов |
Номер договору про закупівлю: | 132/2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Строк виконання робіт становить: початок: 25.08.2020; закінчення: 30.03.2021 |
Номер договору про закупівлю: | 132/2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Ціна договору складає 22 175 783,54 грн |
Номер договору про закупівлю: | 132/2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |