Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства "Вовчанська центральна районна лікарня" Вовчанської районної ради Харківської області по вул. Шевченко, 28 в м. Вовчанськ Вовічанського району Харківської області
Очікувана вартість
27 664 500,00 UAH
UA-2020-06-26-007616-a 71cb68e7ba664ceaa4605b8e9608996f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тараненко Оксана Сергіївна

+380664773581 taranenko_o.s@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 04014080
Місцезнаходження: 61022, Україна , Харківська обл., Харків, Харківська обл., місто Харків, МАЙДАН СВОБОДИ, будинок 5, ДЕРЖПРОМ, 4 ПІД'ЇЗД, кімната 20
Контактна особа: Тараненко Оксана Сергіївна
+380664773581
taranenko_o.s@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 червня 2020 15:40
Звернення за роз’ясненнями: до 03 липня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 липня 2020 17:00
Початок аукціону: 14 липня 2020 11:06
Очікувана вартість: 27 664 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 138 322,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства "Вовчанська центральна районна лікарня" Вовчанської районної ради Харківської області по вул. Шевченко, 28 в м. Вовчанськ Вовічанського району Харківської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62500, Україна, Харківська область, Вовчанськ, вул. Шевченко,28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Пiсляоплата 90 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 червня 2020 15:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2020 15:37
Проєкт договору ДКБ.doc
26 червня 2020 15:37
ТД ПВ Вовчанськ.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-20-000067 ● 34795e99d59349588f764b798b41769d
  • Статус: завершено ● Дата: 06 квітня 2021
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 січня 2021 17:57
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


20.01.2021 № 18

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 20.01.2021 № 18




Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
12 UA-2020-06-26-007616-a 26.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-01-27 10:56:05

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі реконструкції приймального відділення комунального некомерційного підприємства «Вовчанська центральна районна лікарня» Вовчанської районної ради Харківської області по вул. Шевченко, 28 в м. Вовчанськ Вовічанського району Харківської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-06-26-007616-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-01-29 11:27:23

Пояснення

Пояснення

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-01-27 10:58:30

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі реконструкції приймального відділення комунального некомерційного підприємства «Вовчанська центральна районна лікарня» Вовчанської районної ради Харківської області по вул. Шевченко, 28 в м. Вовчанськ Вовічанського району Харківської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-06-26-007616-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-01-29 11:32:05

Пояснення

Пояснення


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 лютого 2021
Кінцевий строк оскарження: 18 лютого 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 липня 2020 11:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НІКА" 23 511 817,55
UAH з ПДВ
23 511 817,55
UAH з ПДВ
Документи
МАЛЕ СПІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГРОБУД" 24 898 116,88
UAH з ПДВ
24 898 116,88
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНИК" 27 469 822,80
UAH з ПДВ
27 331 500,30
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДОБРОБУДЪ" 27 596 400,00
UAH з ПДВ
27 458 077,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 липня 2020 16:54
Електронний підпис
13 липня 2020 16:53
довідки.pdf
13 липня 2020 16:53
Установчі документи.rar
13 липня 2020 16:53
ДЦ.rar
13 липня 2020 16:53
ЦП.pdf

Публічні документи

13 липня 2020 16:04
Електронний підпис
13 липня 2020 13:33
46Лицензия.PDF
13 липня 2020 13:32
47Дозвіл.PDF
13 липня 2020 13:31
48Декларация відпов.PDF
13 липня 2020 13:06
Договірна ціна.PDF
13 липня 2020 12:57
Відомість ресурсів.PDF
13 липня 2020 12:55
Устаткування.PDF
13 липня 2020 12:41
241Баланс, форма 2.PDF
13 липня 2020 12:32
224Посв ІТР охор пр.PDF
13 липня 2020 12:30
244Довідка банка.PDF
13 липня 2020 12:29
2321Відгуки.PDF
13 липня 2020 11:52
222 Штатний роспис.PDF
13 липня 2020 11:46
224Посв ІТР охор пр 2.PDF
13 липня 2020 11:44
1Тендерна пропозиція.PDF
13 липня 2020 11:40
1Тендерна пропозиція.doc

Публічні документи

24 липня 2020 11:20
Електронний підпис
24 липня 2020 11:20
Довідка ст.17.pdf
24 липня 2020 11:20
Довідка п.13ч.1.ст17.pdf
24 липня 2020 11:20
Довідка п.12ч.1.ст17.pdf
24 липня 2020 11:20
МВД.rar
24 липня 2020 11:20
ДПС.rar
24 липня 2020 11:20
Банкротство.pdf
24 липня 2020 11:19
Довідка НЗК Директор.zip
22 липня 2020 19:06
Електронний підпис
13 липня 2020 15:37
Електронний підпис
13 липня 2020 15:37
Тендерна_пропозиція.pdf
13 липня 2020 15:37
Інші_документи.pdf

Публічні документи

13 липня 2020 12:26
Електронний підпис
13 липня 2020 12:25
Тендерна пропозиція.pdf
13 липня 2020 12:25
Стаття 17.pdf
13 липня 2020 12:25
Інші документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НІКА"

МСП "АГРОБУД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНИК"

ТОВ "ДОБРОБУДЪ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НІКА"
#30884351
Відхилено 23 511 817,55
UAH з ПДВ
15 липня 2020 15:24
МАЛЕ СПІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГРОБУД"
#22623210
Відхилено 24 898 116,88
UAH з ПДВ
17 липня 2020 10:07
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНИК"
#31061880
Переможець 27 331 500,30
UAH з ПДВ
17 липня 2020 10:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 липня 2020 10:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНИК"
#31061880
27 331 500,30
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 10:48
Електронний підпис зміни до договору
10 червня 2021 10:46
ДУ 5 (1).pdf зміни до договору
10 червня 2021 10:45
Електронний підпис зміни до договору
13 квітня 2021 11:22
ДУ 4 (1) (1).pdf зміни до договору
13 квітня 2021 11:22
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 16:17
ДУ 3 (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2020 16:17
Електронний підпис зміни до договору
11 вересня 2020 08:10
ДУ 2 (1).pdf зміни до договору
11 вересня 2020 08:10
Електронний підпис зміни до договору
03 вересня 2020 08:49
ДУ 1 (2) (1).pdf зміни до договору
03 вересня 2020 08:49
Електронний підпис укладений
07 серпня 2020 11:01
Договір 9-20.pdf укладений
07 серпня 2020 11:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до фінансування
Номер договору про закупівлю: 9-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічних помилок
Номер договору про закупівлю: 9-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 9-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з коригуванням проектної документації
Номер договору про закупівлю: 9-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з коригуванням проектної документації
Номер договору про закупівлю: 9-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 серпня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 12 208 576,61
UAH (в тому числі ПДВ 2 034 762,74 UAH)