Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з інженерно-технічного забезпечення: розробка проекту, схеми організації дорожнього руху на автомобільній дорозі загального користування державного значення М-19 Доманове (на м. Брест)-Ковель-Чернівці-Тереблече (на м. Бухарест) км 327+189 – км 446+562) (71320000-7 Послуги з інженерного проектування)
Очікувана вартість
887 288,00 UAH
UA-2020-06-26-007302-a 14a545c49ee44201bf86d643087c5c15
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стрілецька Марія Василівна

380967204911 SAD-TENDER@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25887079
Місцезнаходження: 46001, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, ВУЛИЦЯ О. КУЛЬЧИЦЬКОЇ, будинок 8
Контактна особа: Стрілецька Марія Василівна
380967204911
SAD-TENDER@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 червня 2020 15:22
Звернення за роз’ясненнями: до 03 липня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 липня 2020 17:00
Початок аукціону: 14 липня 2020 12:50
Очікувана вартість: 887 288,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 436,44 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування


Усі документи тендерної пропозиції, що підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути складені українською мовою. Допускається наявність у складі тендерної пропозиції Учасника та не потребують перекладу українською мовою документи на російській мові, складені Учасником в минулих періодах, або надані сторонніми підприємствами, організаціями чи установами, зокрема, але не виключно: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо.
Також, виняток складають стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування; інформація коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).
У разі неможливості подання учасниками документів до складу тендерної пропозиції українською мовою, вони можуть бути надані іноземною мовою. При цьому документи, які складені іноземною мовою беспосередньо учасником - довідкі, гарантійні листи, листи у довільній формі або інше, обовязково надаються з перекладом на українську мову з нотаріальним засвідченням підпису перекладача.
Щодо подання учасниками до складу тендерної пропозиції офіційних документів, які складені іноземною мовою:
Для підтвердження дійсності оригіналів офіційних документів учасника, з метою використання їх на території України, документи повинні бути легалізовані у встановленому порядку або засвідчені спеціальним штампом «Apostille» (апостиль), якщо країна, в якій цей учасник зареєстрований, підписала відповідну конвенцію, крім випадку, якщо існують угоди між двома або декількома державами, які відміняють або спрощують зазначену процедуру або звільняють сам документ від легалізації.
Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Роботи з інженерно-технічного забезпечення: розробка проекту, схеми організації дорожнього руху на автомобільній дорозі загального користування державного значення М-19 Доманове (на м. Брест)-Ковель-Чернівці-Тереблече (на м. Бухарест) км 327+189 – км 446+562)
(71320000-7 Послуги з інженерного проектування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за надані послуги здійснюється протягом 30 календарних днів після підписання актів здачі-прийняття наданих послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 червня 2020 15:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2020 15:19
тендерна документація ОДР М-19.docx
26 червня 2020 15:19
Додаток 3 Проект договору.docx
26 червня 2020 15:19
Додаток 2 Технічне завдання.docx
26 червня 2020 15:19
Додаток 1 кваліфікаційні критерії.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 липня 2020 13:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДОРТЕХПРОЕКТ" 604 170,59
UAH з ПДВ
604 170,59
UAH з ПДВ
Документи
Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор” 690 000,00
UAH з ПДВ
690 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ" 798 404,12
UAH з ПДВ
765 956,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТКСПЛЮС" 770 000,00
UAH з ПДВ
770 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 липня 2020 15:34
Електронний підпис
17 липня 2020 09:43
Електронний підпис
16 липня 2020 16:40
Електронний підпис
10 липня 2020 11:59
Електронний підпис
10 липня 2020 11:58
10 Технічне завдання.pdf

Публічні документи

13 липня 2020 16:37
Електронний підпис
13 липня 2020 16:37
Електронний підпис
13 липня 2020 16:36
Технічний опис.7z

Публічні документи

13 липня 2020 16:44
Електронний підпис
13 липня 2020 16:42
29. Кошторис.pdf
13 липня 2020 16:42
27. Витяг ЄДР.pdf
13 липня 2020 16:42
26. Проект договору.pdf
13 липня 2020 16:42
21. Лист-пояснення.pdf
13 липня 2020 16:42
11. Копія Витягу ПДВ.pdf
13 липня 2020 16:42
9. Копія Статуту.pdf
13 липня 2020 16:42
8. Рішення Учасника.pdf
13 липня 2020 16:41
4. Копія відгуку.pdf

Публічні документи

13 липня 2020 15:00
Електронний підпис
13 липня 2020 14:19
19_Довідка.pdf
13 липня 2020 14:19
16_Гарантійний лист.pdf
13 липня 2020 14:19
10_Копія Статуту.pdf
13 липня 2020 14:19
9_Рішення Засновника.pdf
13 липня 2020 14:19
6_Довідка.pdf
13 липня 2020 14:19
0_Реєстр документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДОРТЕХПРОЕКТ"

Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор”

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ"

ТОВ "ТКСПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ДОРТЕХПРОЕКТ"
#37034763
Переможець 604 170,59
UAH з ПДВ
20 липня 2020 17:50
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 липня 2020 15:39

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей: - в довідці про виконання аналогічного договору за вих. № 798 від 01.07.2020 року в графах: «Ціна договору, грн.», «Сума виконання договору, грн.» вказано ціну та суму - 101 043 грн., а в наданій учасником копії аналогічного договору № 52 від 19.07.2019 року по розробці проекту організації дорожнього руху на автомобільній дорозі державного значення М-19 Об’їзд м. Чернівці, км 0+000 – км 11+300 (експлуатаційне утримання) зазначено ціну - 101 042,90 грн. (Додаток 1 до тендерної документації). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - вказати в довідці про виконання аналогічного договору за вих. № 798 від 01.07.2020 року в графах: «Ціна договору, грн.», «Сума виконання договору, грн.» ціну та суму: «101 042,90 грн.».

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 липня 2020 17:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДОРТЕХПРОЕКТ"
#37034763
604 170,59
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2021 11:15
Електронний підпис зміни до договору
30 серпня 2021 15:27
Додаткова угода № 4 від 30.08.2021 до Договору № 4Е.pdf зміни до договору
30 серпня 2021 15:27
Електронний підпис зміни до договору
30 червня 2021 10:14
Додаткова угода 3 (1).pdf зміни до договору
30 червня 2021 10:14
Електронний підпис зміни до договору
26 березня 2021 12:45
Додаткова угода № 2 від 26.03.2021 до Договору № 4Е від 03.08.2020 (1).pdf зміни до договору
26 березня 2021 12:42
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 17:08
Додаткова угода № 1 (2) (1).pdf зміни до договору
22 грудня 2020 17:08
Електронний підпис укладений
04 серпня 2020 12:54
Договір 4Е.pdf укладений
04 серпня 2020 12:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору з документально підтверджених обставин
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору у звязку з затримкою фінансування витрат Замовника
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 серпня 2020 — 30 вересня 2021
Сума оплати за договором: 604 170,59
UAH (в тому числі ПДВ 100 695,10 UAH)