Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
GBN G. 1-218-182:2011 Current average repair of public road network of local value O191513 Sofiyivka - Nikolaevka - Khotin - / N-07 /, km 5+000 - km 6+470, km 16+133 - km 19+133
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство "Дороги Сумщини" |
Код ЄДРПОУ: | 42524164 |
Місцезнаходження: | 40022, Україна , Сумська область обл., Суми, ВУЛИЦЯ ТРОЇЦЬКА, БУДИНОК 9 |
Контактна особа: |
Касьян Яна Олександрівна 380503071577 ffgg@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | State Enterprise "Road of the Sumy Region" |
National ID: | 42524164 |
Contact point: |
Kasyan Yana Alexandrivna 380503071577 ffgg@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 червня 2020 15:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 липня 2020 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 серпня 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 26 серпня 2020 11:10 |
Очікувана вартість: | 34 025 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 170 125,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 170125 UAH |
Publication date: | 26 червня 2020 15:18 |
Enquiries until: | 24 липня 2020 09:00 |
Complaints submission until: | до 30 липня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 03 серпня 2020 09:00 |
Information
Estimated total value: | 34 025 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 170 125 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Попередня оплата може здійснюватись у межах 30% від вартості робіт відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» терміном не більше трьох календарних місяців відповідно до погодження, наданого головним розпорядником коштів. Використаний аванс компенсується за рахунок вартості виконаних робіт згідно акту виконаних робіт, підписаного уповноваженими представниками сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ із застосуванням коефіцієнта 1,2., а у випадку несвоєчасного повернення (неповернення), Виконавець додатково сплачує пеню в розмірі облікової ставки НБУ за кожний день прострочення. | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Надання послуг | Розрахунки проводяться Замовником виключно Підряднику після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником наданих послуг/виконаних робіт. Замовник може здійснювати проміжні платежі за надані послуги/виконані роботи. Представник Замовника на протязі п’яти робочих днів відповідно до погодженого Сторонами графіку здачі виконаних обсягів послуг/робіт перевіряє їх виконання згідно представленого акту і підписує його в частині фактично виконаних послуг/робіт, в межах виділених бюджетних асигнувань. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 липня 2020 18:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 липня 2020 18:13 |
Перелік змін до ТД 24.07.2020.docx | |
24 липня 2020 18:13 |
Проект договору.docx | |
24 липня 2020 18:13 |
ТД поточний середній Софіївка Миколаївка зміни 24.07.docx |
24 липня 2020 18:14 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 липня 2020 18:13 |
Перелік змін до ТД 24.07.2020.docx
|
|||
24 липня 2020 18:13 |
Проект договору.docx
|
|||
24 липня 2020 18:13 |
ТД поточний середній Софіївка Миколаївка зміни 24.07.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-11-03-000013 ● c25b7df4859d4ce082e33950a4b98ce3
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 листопада 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 листопада 2020 15:24 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
03.11.2020 № 70
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 03.11.2020 № 70
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-06-26-007290-a 26.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-11-27 14:04:30
Щодо надання розяснень
Про надання роз’яснень
Відповідно до частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за розясненням змісту висновку та його зобовязань, визначених у висновку.
Враховуючи зазначено, прошу надати розяснення щодо змісту висновку за результатами моніторингу UA-M-2020-11-03-000013, проведеного за результатами закупівлі послуг ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О191513 Софіївка-Миколаївка-Хотінь-/Н-07/, км 5+000 - км 6+470, км 16+133 - км 19+133, а саме:
1. Щодо порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель.
Органом державного фінансового контролю зазначається що «оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, чим порушено вимоги пункту 8 частини 2 статті 21 Закону № 922».
Натомість при публікації оголошення на проведення закупівлі послуг ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О191513 Софіївка-Миколаївка-Хотінь-/Н-07/, км 5+000 - км 6+470, км 16+133 - км 19+133 замовником в формі оголошення (Розділ «Примітки») зазначено інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, а саме вказано, що «Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені на українську мову. Переклад повинен бути посвідчений підписом перекладача та печаткою учасника торгів. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою», чим в повній мірі дотримано вимоги пункту 8 частини 2 статті 21 Закону України «про публічні закупівлі». Скрин-шот закупівлі з відображенням інформації про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції додається.
У звязку з зазначеним прошу надати розяснення щодо змісту вимоги вказаної в висновку з порушенного питання, а саме: причин за якими в висновку зазначено, що в оголошенні про проведення відкритих торгів не відображено інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції незважаючи на наявність такої інформації в оголошенні.
2. Щодо публікації оголошення про закупівлю послуг ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О191513 Софіївка-Миколаївка-Хотінь-/Н-07/, км 5+000 - км 6+470, км 16+133 - км 19+133 додатково англійською мовою.
Згідно оголошення про проведення закупівлі в Розділі «Вид предмету закупівлі» замовником вказано про закупівлю «послуги» з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О191513 Софіївка-Миколаївка-Хотінь-/Н-07/, км 5+000 - км 6+470, км 16+133 - км 19+133.
Відповідно до пункту 21 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» послуги – будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторскі розробки, медичне та побутове обслуговування, най (оренда), а також фінансові та конструкторські послуги, поточний ремонт.
Таким чином замовником з дотриманням вимог положень Закону України «Про публічні закупівлі» визначено вид предмету закупівля, як послугу.
Частиною 3 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» вказано, що оголошення про проведення конкурсних процедур закупівель у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обовязково додатково оприлюднюються в електронній системі закупівель англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну:
- для товарів і послуг – 133 тисячам євро;
- для робіт – 5150 тисячам євро.
Курс євро визначається згідно з офіційним курсом, установленим Національним банком України станом на дату оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі.
Станом на дату оголошення закупівлі, 26.06.2020 офіційний курс, установлений Національним банком України становив 29.9122 грн., а відтак закупівлі товарів і послуг, очікувана вартість яких перевищувала суму у розмірі 3 978 322,60 грн повинні обов’язково додатково оприлюднюються в електронній системі закупівель англійською мовою.
Очікувана вартість закупівлі послуг ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О191513 Софіївка-Миколаївка-Хотінь-/Н-07/, км 5+000 - км 6+470, км 16+133 - км 19+133 становить 34 025 000,00 грн, що перевищує межі при яких оголошення про закупівлю публікується лише українською мовою.
Враховуючи викладене, визначення замовником закупівлі послуг, а не робіт та публікація оголошення про проведення закупівлі додатково англійською мовою здійснено з дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Натомість оголошення замовником закупівлі без публікації англійською мовою та визначення предмету закупівлі, як роботи, а не послуги, на чому наполягає орган державного фінансового контролю у своєму висновку, призвели б до порушень пункту 3 Розділу І «Загальні положення» Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі», пункту 22 статті 1, частини 3 статті 10, пункту 12 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи викладене, прошу надати роз’яснення причин зазначення у висновку підстав для визначення предмету закупівлі, як «роботи» та необов’язковості додаткового оприлюднення оголошення в електронній системі закупівель англійською мовою.
3. Щодо ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації
В наданому органом державного фінансового контролю повідомляється що «Замовником на вимогу про усунення порушення UA-2020-06-26-007290-a.a1, яка оприлюднена в електронній системі закупівель 25.08.2020, відповідь протягом трьох робочих днів не надано, чим порушив вимоги частини першої статті 24 Закону».
В пункті 2 «Типи порушень» органом державного фінансового контролю повідомляється про «несвоєчасне надання або ненадання замовником розяснень щодо змісту тендерної документації».
В заперечення викладеного варто зауважити про наступне.
Стаття 24 Закону України «Про публічні закупівлі» вказує на порядок надання розяснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї.
Натомість подана до замовника учасником ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС" за № UA-2020-06-26-007290-a.a, поданої 25.08.2020 не стосується надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї.
Враховуючи викладене замовником не порушено вимоги частини 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо ненадання відповіді/розяснень щодо змісту тендерної документації.
Прошу надати розяснення причин зазначення в висновку порушення положень частини 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі».
Крім того, варто звернути Вашу увагу на наступне.
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника - ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС" його пропозицію було відхилено на підставі абзаців 2 та 4 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, у зв’язку з наявною підставою, встановленою частиною першою статті 17 Закону - притягнення Учасника протягом останніх трьох років до відповідальності за порушення, передбачені пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів, а також надання у тендерній пропозиції недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону.
Протокол розгляду тендерних пропозицій опубліковано в електронній системі закупівель 20.08.2020.
Відповідно до частини 3 статті 31 Закон України «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
25.08.2020 об 17.28 хв учасником торгів ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС" подано вимогу про усунення порушення № UA-2020-06-26-007290-a.a за результатами розгляду його тендерної пропозицій.
За результатами розгляду поданої учасником вимоги, з дотримання строків, передбачених вимогами законодавства, замовником сформовано відповідь (протокол засідання тендерного комітету від 27.08.2020 №27.08).
Натомість у зв’язку з тим, що станом на 27.08.2020 закінчився період оскарження результатів розгляду тендерних пропозицій учасників та 26.08.2020 відбувся аукціон, замовник був позбавлений технічної можливості завантажити відповідь на вимогу учасника в Розділ «Вимоги/скарги», у зв’язку з чим, протоколом засідання тендерного комітету від 27.08.2020 №27.08 прийнято рішення щодо надання відповіді в Розділі «Оцінка документів Кандидата». Протокол засідання тендерного комітету додається.
Вказаний протокол опубліковано в електронній системі 27 серпня 2020 об 16:00 в єдино доступному на момент публікації розділі «Оцінка документів Кандидата» при розгляді учасника з найменшою ціновою пропозицієї - ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС". Таким чином, замовником в повній мірі дотримані вимоги законодавства в частині надання відповіді на вимогу учасника процедури закупівлі, тендерну пропозицію якого було відхилено.
Враховуючи викладене прошу надати розяснення з піднятих в зверненні питань та надати відповідь у передбачені законодавством строки.
Заступник директора,
голова тендерного комітету Яна КАСЬЯН
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Про надання заперечень У відповідь на висновки Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області за результатами моніторингу закупівлі послуг ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О191513 Софіївка-Миколаївка-Хотінь-/Н-07/, км 5+000 - км 6+470, км 16+133 - км 19+133, надаємо свої заперечення, а саме: 1. Щодо порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель. Органом державного фінансового контролю зазначається що «оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, чим порушено вимоги пункту 8 частини 2 статті 21 Закону № 922». Натомість при публікації оголошення на проведення закупівлі послуг ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О191513 Софіївка-Миколаївка-Хотінь-/Н-07/, км 5+000 - км 6+470, км 16+133 - км 19+133 замовником в формі оголошення (Розділ «Примітки») зазначено інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, а саме вказано, що «Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені на українську мову. Переклад повинен бути посвідчений підписом перекладача та печаткою учасника торгів. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою», чим в повній мірі дотримано вимоги пункту 8 частини 2 статті 21 Закону України «про публічні закупівлі». Скрин-шот закупівлі з відображенням інформації про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції додається. 2. Щодо публікації оголошення про закупівлю послуг ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О191513 Софіївка-Миколаївка-Хотінь-/Н-07/, км 5+000 - км 6+470, км 16+133 - км 19+133 додатково англійською мовою. Згідно оголошення про проведення закупівлі в Розділі «Вид предмету закупівлі» замовником вказано про закупівлю «послуги» з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О191513 Софіївка-Миколаївка-Хотінь-/Н-07/, км 5+000 - км 6+470, км 16+133 - км 19+133. Відповідно до пункту 21 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» послуги – будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторскі розробки, медичне та побутове обслуговування, най (оренда), а також фінансові та конструкторські послуги, поточний ремонт. Таким чином замовником з дотриманням вимог положень Закону України «Про публічні закупівлі» визначено вид предмету закупівля, як послугу. Частиною 3 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» вказано, що оголошення про проведення конкурсних процедур закупівель у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обовязково додатково оприлюднюються в електронній системі закупівель англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну: - для товарів і послуг – 133 тисячам євро; - для робіт – 5150 тисячам євро. Курс євро визначається згідно з офіційним курсом, установленим Національним банком України станом на дату оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі. Станом на дату оголошення закупівлі, 26.06.2020 офіційний курс, установлений Національним банком України становив 29.9122 грн., а відтак закупівлі товарів і послуг, очікувана вартість яких перевищувала суму у розмірі 3 978 322,60 грн повинні обов’язково додатково оприлюднюються в електронній системі закупівель англійською мовою. Очікувана вартість закупівлі послуг ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О191513 Софіївка-Миколаївка-Хотінь-/Н-07/, км 5+000 - км 6+470, км 16+133 - км 19+133 становить 34 025 000,00 грн, що перевищує межі при яких оголошення про закупівлю публікується лише українською мовою. Враховуючи викладене, визначення замовником закупівлі послуг, а не робіт та публікація оголошення про проведення закупівлі додатково англійською мовою здійснено з дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Натомість оголошення замовником закупівлі без публікації англійською мовою та визначення предмету закупівлі, як роботи, а не послуги, на чому наполягає орган державного фінансового контролю у своєму висновку, призвели б до порушень пункту 3 Розділу І «Загальні положення» Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі», пункту 22 статті 1, частини 3 статті 10, пункту 12 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Щодо ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації В наданому органом державного фінансового контролю повідомляється що «Замовником на вимогу про усунення порушення UA-2020-06-26-007290-a.a1, яка оприлюднена в електронній системі закупівель 25.08.2020, відповідь протягом трьох робочих днів не надано, чим порушив вимоги частини першої статті 24 Закону». В пункті 2 «Типи порушень» органом державного фінансового контролю повідомляється про «несвоєчасне надання або ненадання замовником розяснень щодо змісту тендерної документації». В заперечення викладеного варто зауважити про наступне. Стаття 24 Закону України «Про публічні закупівлі» вказує на порядок надання розяснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї. Натомість подана до замовника учасником ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС" за № UA-2020-06-26-007290-a.a, поданої 25.08.2020 не стосується надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї. Враховуючи викладене замовником не порушено вимоги частини 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо ненадання відповіді/розяснень щодо змісту тендерної документації. Крім того, варто звернути Вашу увагу на наступне. За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника - ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС" його пропозицію було відхилено на підставі абзаців 2 та 4 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, у зв’язку з наявною підставою, встановленою частиною першою статті 17 Закону - притягнення Учасника протягом останніх трьох років до відповідальності за порушення, передбачені пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів, а також надання у тендерній пропозиції недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону. Протокол розгляду тендерних пропозицій опубліковано в електронній системі закупівель 20.08.2020 (додається до листа). Відповідно до частини 3 статті 31 Закон України «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. 25.08.2020 об 17.28 хв учасником торгів ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС" подано вимогу про усунення порушення № UA-2020-06-26-007290-a.a за результатами розгляду його тендерної пропозицій. За результатами розгляду поданої учасником вимоги, з дотримання строків, передбачених вимогами законодавства, замовником сформовано відповідь (протокол засідання тендерного комітету від 27.08.2020 №27.08). Натомість у зв’язку з тим, що станом на 27.08.2020 закінчився період оскарження результатів розгляду тендерних пропозицій учасників та 26.08.2020 відбувся аукціон, замовник був позбавлений технічної можливості завантажити відповідь на вимогу учасника в Розділ «Вимоги/скарги», у зв’язку з чим, протоколом засідання тендерного комітету від 27.08.2020 №27.08 прийнято рішення щодо надання відповіді в Розділі «Оцінка документів Кандидата». Протокол засідання тендерного комітету додається. Вказаний протокол опубліковано в електронній системі 27 серпня 2020 об 16:00 в єдино доступному на момент публікації розділі «Оцінка документів Кандидата» при розгляді учасника з найменшою ціновою пропозицієї - ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС". Таким чином, замовником в повній мірі дотримані вимоги законодавства в частині надання відповіді на вимогу учасника процедури закупівлі, тендерну пропозицію якого було відхилено. 4. Щодо вжиття заходів щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. За результатами проведеної закупівлі між замовником – ДП «Дороги Сумщини» та підрядником – ТОВ "АМК РЕМ-БУД" укладено договір про надання послуг від 08.09.2020 №16Пс-МД/2610 (далі – Договір). Відповідно до статті 629 Цивільного кодексу України договір є обов'язковим для виконання сторонами. Строком договору є час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати обов'язки відповідно до договору згідно з ч. 1 ст. 631 Цивільного кодексу України. Зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом (ст. 651 ЦКУ). Відповідно до умов договору про надання послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О191513 Софіївка-Миколаївка-Хотінь-/Н-07/, км 5+000 - км 6+470, км 16+133 - км 19+133 (п. 11.1), договір може бути достроково розірваний за таких підстав: - за взаємною згодою сторін; - за ініціативи Замовника у разі порушення Підрядником вимог, що пред’являються до якості наданих за даним Договором послуг, недотримання положень Договору, а також порушення термінів надання послуг більше ніж на 10 (десять) календарних днів; Отже виходячи з положень Договору та Цивільного кодексу, підстав для розірвання договору, зокрема при виявленні органами державного фінансового контролю порушень при проведенні процедури закупівлі, не передбачено. Крім того варто зауважити, що ремонтні роботи по даному договору виконані в повному обсязі, на даний час йде підготовка документів до введення об’єкта в експлуатацію. Підрядній організації за надані послуги перераховані кошти у розмірі 24 625 683,32 грн, що становить 95% від загальної суми договору. Таким чином розірвання договору про надання послуг на даний час не представляється можливим. Враховуючи викладене висновки, викладені Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області не відповідають дійсності, виконання вимог, викладених в висновку не представляється можливим.
2020-12-02 12:40:07
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 листопада 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 грудня 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Оскарження в суді
Опис: | Висновок оскаржено в суді, №2-а/818/9112/20 від 11.12.2020 |
Дата публікації: | 14 грудня 2020 |
Документи:
14 грудня 2020 17:33
|
Електронний підпис |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Державне підприємство "Дороги Сумщини" |
Код ЄДРПОУ: | 42524164 |
Місцезнаходження: | 40022, Україна, Сумська область обл., Суми, ВУЛИЦЯ ТРОЇЦЬКА, БУДИНОК 9 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 серпня 2020 16:04
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХОЗХІМСЕРВІС" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ МІШЕМ | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 серпня 2020 16:03
|
ТОВ Миколаївбудцентр | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 серпня 2020 16:05
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМК РЕМ-БУД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 серпня 2020 16:05
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 серпня 2020 11:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС" |
26 199 250,00
UAH з ПДВ
|
26 199 250,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМК РЕМ-БУД" |
33 350 000,00
UAH з ПДВ
|
33 350 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ МІШЕМ |
33 843 000,00
UAH з ПДВ
|
33 843 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС" #35800585 |
Рішення скасоване |
26 199 250,00
UAH з ПДВ
|
28 серпня 2020 16:36
|
ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС" #35800585 |
Відхилено |
26 199 250,00
UAH з ПДВ
|
28 серпня 2020 16:39
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМК РЕМ-БУД" #38256839 |
Переможець |
33 350 000,00
UAH з ПДВ
|
28 серпня 2020 16:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 грудня 2020 11:37
|
Дод.угода АМК Софіївка.pdf | зміни до договору |
18 грудня 2020 11:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 листопада 2020 16:22
|
ДУ АМК Софіївка кален графік.pdf | зміни до договору |
06 листопада 2020 16:21
|
Електронний підпис | укладений |
09 вересня 2020 13:50
|
Договір Софіївка.pdf | укладений |
09 вересня 2020 13:49
|
Електронний підпис | укладений |
09 вересня 2020 13:35
|
Договір Софіївка.pdf | укладений |
09 вересня 2020 13:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 06 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з погіршенням погодних умов, Сторони дійшли згоди Календарний графік надання послуг/виконання робіт по об'єкту ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О191513 Софіївка-Миколаївка-Хотінь-/Н-07/, км 5+000 - км 6+470, км 16+133 - км 19+133 викласти у редакції, що додається до цієї додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | 16Пс-МД/2610 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди: 1. У зв’язку з виконанням обсягів робіт за договором про надання послуг №16 Пс-МД/2610 від 08.09.2020 (далі – Договір) з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О191513 Софіївка-Миколаївка-Хотінь-/Н-07/, км 5+000 - км 6+470, км 16+133 - км 19+13, Сторони дійшли згоди на підставі пункту 3.2 Договору та керуючись пунктом 5 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», зменшити суму Договору до 33 229 017,05 грн з урахуванням ПДВ. Пункт 3.1 Договору викласти у наступній редакції: Ціна цього Договору становить 33 229 017,05 гривень (тридцять три мільйони двісті двадцять дев’ять тисяч сімнадцять грн, 05 коп.) з урахуванням ПДВ. 2. Додаток 1 до Договору «Договірна ціна» викласти у редакції, що додається до цієї додаткової угоди. 3. Інші умови договору залишаються без змін. 4. Ця додаткова угода складена у двох автентичних примірниках, по одному для кожної із Сторін та є невід’ємною частиною Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 16Пс-МД/2610 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Дод.угода №4 від 18.12.2020 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |