Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Благоустрій території паркової зони селища Слобожанське Дніпровського району Дніпропетровської області – капітальний ремонт
Очікувана вартість
9 211 360,00 UAH
UA-2020-06-26-007159-a 95c981369c584ba8b6d96b8074510b6c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитро Стороженко

+380567428457 tender_jkh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38598277
Місцезнаходження: 49004, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пр. Олександра Поля, 2
Контактна особа: Дмитро Стороженко
+380567428457
tender_jkh@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 червня 2020 15:10
Звернення за роз’ясненнями: до 03 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 липня 2020 18:00
Початок аукціону: 14 липня 2020 11:26
Очікувана вартість: 9 211 360,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 46 056,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 40000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження Замовника: 49004, м. Дніпро, пр. Олександра Поля,2. Категорія Замовника: орган державної влади, визначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова.У разі надання будь-яких документів тендерної пропозиції іноземною мовою, додатково надається документ з його автентичним перекладом на українську мову, який повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). Визначальним є текст, викладений українською мовою. Вид забезпечення - електронна банківська гарантія, умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені у п.2 Розділу 3 тендерної документації. Обсяг виконання робіт зазначено в Додатку 3 до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Благоустрій території паркової зони селища Слобожанське Дніпровського району Дніпропетровської області – капітальний ремонт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпровський район, cел. Слобожанське
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020
ДК 021:2015: 45110000-1 — Руйнування та знесення будівель і земляні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник, при надходженні бюджетних коштів, перераховує Генеральному підряднику аванс (попередню оплату) у розмірі не більше 30% ціни річного обсягу Робіт за Договором, згідно до Календарного графіку виконання Робіт, протягом 90 календарних днів, з моменту надходження бюджетних коштів Аванс 90 Календарні 30
Iнша подія Розрахунок за виконані Роботи здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Генерального підрядника протягом 10 календарних днів, на підставі підписаних Сторонами та уповноваженим представником спеціалізованої організації, що здійснює технічний нагляд за виконанням Робіт, актів виконаних робіт та наданого ним рахунку, по мірі надходження бюджетних коштів на розрахункові рахунки Замовника. Пiсляоплата 10 Календарні 65
Iнша подія Проміжні платежі за виконані Роботи здійснюються в межах не більше, як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. Кінцеві розрахунки здійснюються у термін 14 календарних днів після виконання і приймання всіх передбачених цим Договором Робіт та підписання акта державної (робочої) комісії з прийняття об’єкта в експлуатацію, затвердженого в установленому порядку, по мірі надходження бюджетних коштів на розрахункові рахунки Замовника - Розпорядника коштів Пiсляоплата 14 Календарні 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 червня 2020 15:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2020 15:10
ТД благоустрій Cлобожанське 26.06.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 липня 2020 11:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ГРІФІТ 9 200 883,56
UAH з ПДВ
9 200 883,56
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ИМПУЛЬС МД 9 210 406,42
UAH з ПДВ
9 210 406,42
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 липня 2020 09:52
Електронний підпис
24 липня 2020 09:20
Довідка по ст17
21 липня 2020 13:04
Тендерна пропозиція
21 липня 2020 13:04
Дозволи
21 липня 2020 11:22
Довідка про директора
21 липня 2020 11:22
Довідка по компанії
21 липня 2020 11:22
про ліцензію
21 липня 2020 11:22
Довідка по ч2 ст17
21 липня 2020 11:22
Довідка по ст17
21 липня 2020 11:22
Довідка з податкової
15 липня 2020 14:43
копії листів згод
15 липня 2020 14:43
довідка про техніку
15 липня 2020 14:43
лист пояснення
13 липня 2020 15:16
Електронний підпис
13 липня 2020 15:15
46 Листи згоди.pdf
13 липня 2020 11:22
Електронний підпис
13 липня 2020 11:19
34 Календарний графік.pdf
13 липня 2020 08:47
Електронний підпис
13 липня 2020 08:36
Гарантія.rar
13 липня 2020 08:36
45 Проект договору.pdf
13 липня 2020 08:36
43 про санкції.pdf
13 липня 2020 08:36
36 про ціну.pdf
13 липня 2020 08:36
35 Захист довкілля.pdf
13 липня 2020 08:36
34 Календарний графік.pdf
13 липня 2020 08:36
27 Копія ліцензії.pdf
13 липня 2020 08:36
25 Лист згода.pdf
13 липня 2020 08:36
24 копія статуту.pdf
13 липня 2020 08:36
28 Копії дозволів.pdf
13 липня 2020 08:36
23 Копія Витягу ПДВ.pdf
13 липня 2020 08:36
21 Рішення.pdf
13 липня 2020 08:36
19 копія наказу.pdf
13 липня 2020 08:36
14 ст 17.pdf
13 липня 2020 08:36
12 фін звіт за 1 кв 2020.pdf
13 липня 2020 08:36
11 Копія балансу 2019.pdf
13 липня 2020 08:36
8 трудові угоди.pdf
13 липня 2020 08:36
7 Трудові_згоди.pdf
13 липня 2020 08:36
5 Оренда машин.pdf
13 липня 2020 08:36
4 Оренда техніки.pdf
13 липня 2020 08:36
3 Оренда техніки.pdf
13 липня 2020 08:36
2 Довідка про техніку.pdf
13 липня 2020 08:36
1 Реєстр документів.pdf

Публічні документи

13 липня 2020 12:20
34.pdf
13 липня 2020 12:20
33.rar
13 липня 2020 12:20
32.pdf
13 липня 2020 12:20
31.pdf
13 липня 2020 12:20
30.pdf
13 липня 2020 12:20
29.pdf
13 липня 2020 12:20
28.pdf
13 липня 2020 12:20
27.pdf
13 липня 2020 12:20
26.pdf
13 липня 2020 12:20
25.pdf
13 липня 2020 12:20
24.pdf
13 липня 2020 12:20
23.pdf
13 липня 2020 12:20
22.pdf
13 липня 2020 12:20
21.pdf
13 липня 2020 12:20
20.pdf
13 липня 2020 12:20
19.pdf
13 липня 2020 12:20
18.pdf
13 липня 2020 12:20
17.pdf
13 липня 2020 12:20
16.pdf
13 липня 2020 12:20
15.pdf
13 липня 2020 12:20
14.pdf
13 липня 2020 12:20
13.pdf
13 липня 2020 12:20
12.pdf
13 липня 2020 12:20
11.pdf
13 липня 2020 12:20
10.pdf
13 липня 2020 12:20
9.pdf
13 липня 2020 12:20
8.pdf
13 липня 2020 12:20
7.pdf
13 липня 2020 12:20
6.pdf
13 липня 2020 12:20
5.pdf
13 липня 2020 12:20
4.pdf
13 липня 2020 12:20
3.pdf
13 липня 2020 12:20
2.pdf
13 липня 2020 12:20
1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ГРІФІТ

ТОВ ИМПУЛЬС МД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ ГРІФІТ
#36053114
Переможець 9 200 883,56
UAH з ПДВ
16 липня 2020 14:33
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 липня 2020 12:27

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей: 1.Згідно з наданою ТОВ «Гріфіт» Довідки № 50/1 від 09.07.2020, до виконання робіт за договором про закупівлю буде залучений на підставі договору на оренду дорожньо-будівельної техніки від 20.05.2020 за № 20/05-34561920 з ФОП Оганян А.Ф., двохосьовий колісний асфальтоукладач DYNAPAC 5000R (п. 9 вказаної довідки), разом з тим, у порушення п. 1 Додатку 1 до тендерної документації (далі-ТД) Учасником ТОВ «Гріфіт» не надано необхідних підтверджуючих документів на вказаний засіб, а саме документа, що згідно чинного законодавства України посвідчує право власності на нього, відповідний договір про оренду (договір на оренду від 20.05.2020 містить інформацію лише щодо залучення відповідного асфальтоукладача з реєстраційним номером 1285) та акт приймання-передачі учаснику вказаної автомобільної машини; 2. Учасником ТОВ «Гріфіт» у складі тендерної пропозиції не надано акт (акти) приймання-передачі учаснику засобів відображених у Довідці № 50/1 від 09.07.2020, залучених згідно договору на оренду дорожньо-будівельної техніки № 20/05-34561920 від 20.05.2020 з ФОП Оганян А.Ф.; 3. Надані копії листів-згод щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, спеціалістів (крім директора ТОВ «Гріфіт» Устименко Д.А.) та робітників, які будуть залучені до виконання робіт та вказаних у Довідці № 50/2 від 09.07.2020, надані не за формою, визначеною п. 6 ч. 2 Додатку 2 до ТД. Вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1. Відповідно до п. 1 Додатку 1 до ТД учасники мають надати довідку, за формою зазначеною у Додатку 6 до ТД, що містить інформацію про наявність у учасника обладнання, матеріально-технічної бази (основних будівельних машин, транспортних засобів, механізмів, устаткування (інструментів) та технологій необхідних для виконання робіт за Договором про закупівлю. Крім того, Учасники надають копії свідоцтв про реєстрацію будівельних машин, механізмів транспортних засобів, та або копії інших документів, що згідно чинного законодавства України посвідчують право власності на такі будівельні машини, механізми та транспортні засоби. Якщо транспортні засоби, будівельні машини, механізми, будівельне обладнання, устаткування, інструменти (відображені у довідці за ф. Додатку 6 до ТД – не є власністю учасника, а залучені ним, то учасником додатково подаються: завірені копії дійсних та чинних, протягом всього строку виконання договору про закупівлю, договорів: оренди (лізингу), суборенди, позики, надання послуг та ін. та акти приймання-передачі учаснику таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, будівельного обладнання, устаткування, інструментів до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання), на усі вказані у довідці, складеній за формою Додатку 6 транспортні засоби, будівельні машини, механізми, будівельне обладнання, устаткування, інструменти. 2. Згідно п. 2 Додатку 1 до ТД Учасники мають надати Довідку, за формою зазначеною у Додатку 7 до ТД, що містить інформацію про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання повного обсягу робіт за Договором про закупівлю. При цьому, Учасники в складі тендерної пропозиції додатково надають копії листів-згод працівників та інших осіб, які будуть задіяні учасником під час виконання договору, щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до їх персональних даних від всіх працівників, зазначених у Довідці за формою згідно Додатку 7. Як вбачається з умов ТД, форма листів-згод відповідних працівників, які будуть задіяні учасником під час виконання договору передбачена п. 6 ч. 2 Додатку 2 до ТД. Перелік інформації та документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Відповідно до умов п. 1 Додатку 1 до ТД подати документи та інформацію на відображений у Довідці № 50/1 від 09.07.2020 двохосьовий колісний асфальтоукладач DYNAPAC 5000R (п. 9 вказаної довідки), а саме, документа, що згідно чинного законодавства України посвідчує право власності на нього; у разі залучення вказаного засобу - відповідну копію дійсного та чинного договору та акт приймання-передачі учаснику вказаного засобу (у разі, коли вимогами чинного законодавства та/або умовами зазначених договорів передбачено його складання); 2. Подати Акт (акти) приймання-передачі учаснику ТОВ «Гріфіт» засобів відображених у Довідці № 20/05 від 20.05.2020 залучених згідно договору на оренду дорожньо-будівельної техніки від 20.05.2020 з ФОП Оганян А.Ф.; 3. Подати копії листів-згод спеціалістів (крім директора ТОВ «Гріфіт» Устименко Д.А.) та робітників (які будуть задіяні учасником під час виконання договору) зазначених у Довідці № 50/2 від 09.07.2020, щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до їх персональних даних, відповідно до форми встановленої п. 6 ч. 2 Додатку 2 до ТД.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 липня 2020 14:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ГРІФІТ
#36053114
9 200 883,56
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 січня 2023 15:50
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2022 15:22
37.pdf зміни до договору
05 січня 2022 15:19
Електронний підпис зміни до договору
01 червня 2021 12:37
37.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 09:51
Електронний підпис укладений
03 серпня 2020 17:40
37.pdf укладений
03 серпня 2020 17:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п.13.1 Договору
Номер договору про закупівлю: 37
Договір:
Номер додаткової угоди: Дод.угода 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п.13.1 договору
Номер договору про закупівлю: 37
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 серпня 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 5 881 383,44
UAH (в тому числі ПДВ 980 230,57 UAH)