Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код «ДК 021:2015: 24110000-8 — Промислові гази» (гелій рідкий)
Очікувана вартість
450 000,00 UAH
UA-2020-06-26-006685-a 415b2120e04f4a4c9ee8f081bbf9c652
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Устименко

+380332773111 ekonvokl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Волинська обласна клінічна лікарня" Волинської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 01983163
Місцезнаходження: 43005, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, проспект Президента Грушевського, 21
Контактна особа: Вікторія Устименко
+380332773111
ekonvokl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 червня 2020 14:47
Звернення за роз’ясненнями: до 02 липня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 липня 2020 17:00
Початок аукціону: 13 липня 2020 12:34
Очікувана вартість: 450 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24110000-8: Промислові гази


Гелій рідкий
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 літр
Гелій рідкий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43005, Україна, Волинська область, м. Луцьк, проспект Президента Грушевського, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 24110000-8 — Промислові гази

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлені Товари здійснюються на підставі Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за Товар здійснюватиметься на протязі 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 червня 2020 14:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2020 14:47
Тендерна документація гелій остаточна.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання загальні по тендеру
Дата подання: 30 червня 2020 18:57
Дата відповіді: 02 липня 2020 09:52
1. Який рівень гелію на даний момент в МРТ? 2.Який рівень гелію очікується на момент заправки МРТ? 3. Пункт 6.3.3. проекту Договора - про які ризики йдеться у даному пункті?
Відповідь: Доброго дня! На поставлене Вами питання повідомляємо наступне:
1. На даний момент рівень гелію в МРТ 28,5%.
2. На момент заправки рівень гелію в МРТ очікується в межах 20,5-23%.
3. Даний пункт Договору вказує, що Постачальник несе всі ризики пов’язані з доставкою гелію рідкого, навантажувально-розвантажувальними роботами, заправкою МРТ.
Питання по тендеру
Дата подання: 02 липня 2020 11:10
Дата відповіді: 07 липня 2020 12:10
1. Який Рік випуску системи МРТ? 2. Тип магніту - з втратами гелію або з нульовою втратою 4к? 3.Тип заправної системи - чи встановлений smart syphon? Знаходиться він в робочому стані? 4. Магніт під полем або поле знято? 5. Якщо магніт під полем, чи забезпечує клініка зняття поле для безпеки заправки? 6. Якщо не надає зняття поля – хто несе відповідальнисть за можливий квенч (раптова втрата надпровідності) магніту?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! На поставлені Вами питання повідомляємо наступне:
1. Рік випуску системи МРТ 2013.
2. Тип магніту з втратами гелію.
3. Smart syphon встановлений. Використовувався під час попередніх заправок.
4. Магніт під полем.
5. КП «Волинська обласна клінічна лікарня» Волинської обласної ради не планує зняття магнітного поля.
6. Відповідно до тендерної документації: Постачальник несе всі ризики пов’язані з доставкою гелію рідкого, навантажувально-розвантажувальними роботами, заправка МРТ повинно здійснюватись спеціалістами з відповідними допусками та досвідом роботи.
Низький рівень гелію в МРТ
Дата подання: 02 липня 2020 16:56
Дата відповіді: 07 липня 2020 12:10
Добрий день! При рівні гелію в МРТ близько 20% проведення заправки без зняття магнітного поля скоріше за все завершиться квенчем. Також, зняття магнітного поля повинно відбуватися при рівні гелію в МРТ близько 30% або вищому. Зняття магнітного поля при нижчому рівні також скоріше за все призведе до квенчу. Необхідно терміново, поки рівень гелію в МРТ складає трохи менше 30%, звернутися до компанії, яка обслуговує цей апарат, з проханням якнайшвидшого зняття магнітного поля. Просимо внести умову зняття магнітного поля у медико-технічні вимоги та збільшити бюджет закупівлі на відповідну суму. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Повідомляємо Вам, що КП «Волинська обласна клінічна лікарня» Волинської обласної ради не планується зняття магнітного поля з МРТ. Також повідомляємо, що медико-технічні вимоги та бюджет закупівлі змінюватись не будуть.
Також додатково повідомляємо, що відповідно до тендерної документації Постачальник несе всі ризики пов’язані з доставкою гелію рідкого, навантажувально-розвантажувальними роботами, заправка МРТ повинно здійснюватись спеціалістами з відповідними допусками та досвідом роботи.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 липня 2020 13:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ПОЛІМЕРГАЗБУД ПЛЮС 405 000,00
UAH з ПДВ
335 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГАЗМЕТЕР" 441 000,00
UAH з ПДВ
352 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ІНГАЗ 390 000,00
UAH з ПДВ
363 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 липня 2020 11:27
Електронний підпис
20 липня 2020 10:58
1. Тендерна пропозиція
20 липня 2020 10:18
Електронний підпис
09 липня 2020 14:24
Електронний підпис
09 липня 2020 14:16
4.5. Статут.pdf
09 липня 2020 14:16
3.3. Сертифікат якості.pdf
09 липня 2020 14:16
2.3.2 АДОНІС_25.05.2018.PDF
09 липня 2020 14:16
2.3.1 ВОКЛ_16.12.2019.PDF
09 липня 2020 14:16
2.1. Довідка_про_МТБ.PDF

Публічні документи

12 липня 2020 12:15
Електронний підпис
12 липня 2020 12:14
Електронний підпис
12 липня 2020 12:12
Тендерна пропозиція.pdf
12 липня 2020 12:12
Протокол №1.pdf
12 липня 2020 12:12
Проект договору.pdf
12 липня 2020 12:12
Наказ № 3К.pdf
12 липня 2020 12:12
Договір 191111.pdf
12 липня 2020 12:12
Договір 04.ТД-20.pdf
12 липня 2020 12:12
Довіреність № 5.pdf
12 липня 2020 12:12
Довідка про ліцензію.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ПОЛІМЕРГАЗБУД ПЛЮС

ТОВ "ГАЗМЕТЕР"

ТОВ ІНГАЗ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ ПОЛІМЕРГАЗБУД ПЛЮС
#36516920
Відхилено 335 000,00
UAH з ПДВ
16 липня 2020 11:06
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 липня 2020 17:03
ТОВ "ГАЗМЕТЕР"
#39377940
Переможець 352 000,00
UAH з ПДВ
16 липня 2020 11:08

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до ч. 9 ст. 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під час перевірки тендерної документації Вашої пропозиції було виявлено відсутні дані про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів по предмету закупівлі. Також додатково повідомляємо, що копії аналогічних договорів повинні бути завірені печаткою за підписом уповноваженої особи Учасника (по предмету закупівлі згідно тендерної документації) в кількості не менше одного, які додаються до довідки згідно форми (Додаток 3).

Документи

16 липня 2020 11:06
Електронний підпис
16 липня 2020 11:04
Протокол 144.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 липня 2020 11:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГАЗМЕТЕР"
#39377940
352 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 12:02
Електронний підпис укладений
27 липня 2020 14:12
гелій договір.pdf укладений
27 липня 2020 14:11

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 352 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 58 666,67 UAH)