Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція нежитлової будівлі під розміщення дитячого дошкільного закладу за адресою: м.Миколаїв, вул.Космонавтів, 144а (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція)
Очікувана вартість
44 543 154,00 UAH
UA-2020-06-26-006608-a ● e4ad1b421353472e8f42c9078aa1c9e1
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 41271134 |
Місцезнаходження: | 54055, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, Центральний район ПРОСПЕКТ ЦЕНТРАЛЬНИЙ будинок 135 |
Контактна особа: |
Юлія Кутаєва +380933799656 y.kutaieva@mkrada.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 червня 2020 14:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 липня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 липня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 15 липня 2020 11:10 |
Очікувана вартість: | 44 543 154,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 222 715,77 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 222500 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція нежитлової будівлі під розміщення дитячого дошкільного закладу за адресою: м.Миколаїв, вул.Космонавтів, 144а (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54000, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, вул.Космонавтів, 144а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | можливе авансування з дати взяття Замовником фінансових зобов'язань в органах ДКСУ, джерело фінансування - кошти місцевого бюджету | Аванс | 14 | Банківські | 30 |
Iнша подія | після підписання Сторонами актів прийому виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою КБ-3, або інших відповідних документів, передбачених чинним законодавством з дати взяття Замовником фінансових зобов'язань в органах ДКСУ, джерело фінансування - кошти місцевого бюджету. | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 липня 2020 17:20 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 липня 2020 17:19 |
Додаток 2 Критерії оцінки (нова редакція).docx | |
07 липня 2020 17:19 |
Перелік змін 07.07.2020_Космонавтов, 144а.docx | |
07 липня 2020 17:19 |
ТД (нова редакція).docx | |
26 червня 2020 14:44 |
Оголошення відкриті торги.doc | |
26 червня 2020 14:44 |
Додаток 5 Гарантії.docx | |
26 червня 2020 14:44 |
Додаток 2 Критерії оцінки.docx | |
26 червня 2020 14:44 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx | |
26 червня 2020 14:44 |
Додаток 3 Технічне завдання.rtf | |
26 червня 2020 14:44 |
Додаток 4 Проект договору.docx | |
26 червня 2020 14:44 |
ТД.docx |
07 липня 2020 17:20 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 липня 2020 17:19 |
Додаток 2 Критерії оцінки (нова редакція).docx
|
|||
07 липня 2020 17:19 |
Перелік змін 07.07.2020_Космонавтов, 144а.docx
|
|||
07 липня 2020 17:19 |
ТД (нова редакція).docx
|
|||
26 червня 2020 14:44 |
Оголошення відкриті торги.doc
|
|||
26 червня 2020 14:44 |
Додаток 5 Гарантії.docx
|
|||
26 червня 2020 14:44 |
Додаток 2 Критерії оцінки.docx
|
|||
26 червня 2020 14:44 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx
|
|||
26 червня 2020 14:44 |
Додаток 3 Технічне завдання.rtf
|
|||
26 червня 2020 14:44 |
Додаток 4 Проект договору.docx
|
|||
26 червня 2020 14:44 |
ТД.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-06-26-006608-a.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "АРЕНА СПОРТ 2011", Код ЄДРПОУ:37697693
Дата подання: 02 липня 2020 17:19
Вимога замовнику щодо усунення дискримінаційних положень.
Вимагаємо усунути дискримінаційні вимоги по визначенню кваліфікаційних критеріїв (визначення “Аналогічного договору”).
Визначення, що міститься в Додатку 2 “Критерії оцінки”, розділ 1: Документи на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, п. 3 “Наявність досвіду виконання аналогічних договорів у Учасника”.
Абзац другий зазначеного Додатку визначає: На підтвердження виконання аналогічного договору надаються договір/договори предметом яких є виконання робіт: нове будівництво та/або реконструкція та/або реставрація та/або капітальний ремонт будівель об’єктів освіти та/або будівель охорони здоров’я та/або адміністративних будівель. Аналогічний договір надається з усіма додатками, які зазначені в договорі, додатки повинні містити посилання на дату та номер договору.
Чинне законодавство не визначає окремо такі види виконання робіт: “нове будівництво та/або реконструкція та/або реставрація та/або капітальний ремонт будівель об’єктів освіти та/або будівель охорони здоров’я та/або адміністративних будівель.”
Пп. 9 п. 1 ст. 7 ЗУ “Про ліцензування видів господарської діяльності” передбачає, що будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності" (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/222-19#Text)
Крім того, ст.ст. 34 та 37 ЗУ “Про регулювання містобудівної діяльності” (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/3038-17#Text) визначає право та дозволи на виконання будівельних робіт. Зазначений профільний Закон кваліфікує складність та вимоги до об'єктів будівництва за класом наслідків (відповідальності) до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками.
Чинним законодавством не визначено окремі вимоги до виконання робіт “нового будівництва та/або реконструкції та/або реставрації та/або капітального ремонту будівель об’єктів освіти та/або будівель охорони здоров’я та/або адміністративних будівель”.
Вимога “На підтвердження виконання аналогічного договору надаються договір/договори предметом яких є виконання робіт: нове будівництво та/або реконструкція та/або реставрація та/або капітальний ремонт будівель об’єктів освіти та/або будівель охорони здоров’я та/або адміністративних будівель.” не є обґрунтованою та вмотивованою, і суттєво звужує коло можливих учасників тендеру, та порушує принципи закупівель, визначені в п.1 ст. 5 ЗУ “Про публічні закупівлі”3 щодо недискримінації учасників та рівного ставлення до них. П.4 ст. 5 ЗУ “Про публічні закупівлі” прямо визнає, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо змінити визначення “Аналогічного договору” на інше формулювання, а саме - інформацію, що міститься в Додатку 2 “Критерії оцінки”, розділ 1: Документи на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, п. 3 “Наявність досвіду виконання аналогічних договорів у Учасника” викласти в наступній редакції:
“На підтвердження виконання аналогічного договору надаються договір/договори предметом яких є виконання робіт: нове будівництво та/або реконструкція та/або реставрація та/або капітальний ремонт будівель”.
Розгорнути
Згорнути
Визначення, що міститься в Додатку 2 “Критерії оцінки”, розділ 1: Документи на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, п. 3 “Наявність досвіду виконання аналогічних договорів у Учасника”.
Абзац другий зазначеного Додатку визначає: На підтвердження виконання аналогічного договору надаються договір/договори предметом яких є виконання робіт: нове будівництво та/або реконструкція та/або реставрація та/або капітальний ремонт будівель об’єктів освіти та/або будівель охорони здоров’я та/або адміністративних будівель. Аналогічний договір надається з усіма додатками, які зазначені в договорі, додатки повинні містити посилання на дату та номер договору.
Чинне законодавство не визначає окремо такі види виконання робіт: “нове будівництво та/або реконструкція та/або реставрація та/або капітальний ремонт будівель об’єктів освіти та/або будівель охорони здоров’я та/або адміністративних будівель.”
Пп. 9 п. 1 ст. 7 ЗУ “Про ліцензування видів господарської діяльності” передбачає, що будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності" (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/222-19#Text)
Крім того, ст.ст. 34 та 37 ЗУ “Про регулювання містобудівної діяльності” (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/3038-17#Text) визначає право та дозволи на виконання будівельних робіт. Зазначений профільний Закон кваліфікує складність та вимоги до об'єктів будівництва за класом наслідків (відповідальності) до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками.
Чинним законодавством не визначено окремі вимоги до виконання робіт “нового будівництва та/або реконструкції та/або реставрації та/або капітального ремонту будівель об’єктів освіти та/або будівель охорони здоров’я та/або адміністративних будівель”.
Вимога “На підтвердження виконання аналогічного договору надаються договір/договори предметом яких є виконання робіт: нове будівництво та/або реконструкція та/або реставрація та/або капітальний ремонт будівель об’єктів освіти та/або будівель охорони здоров’я та/або адміністративних будівель.” не є обґрунтованою та вмотивованою, і суттєво звужує коло можливих учасників тендеру, та порушує принципи закупівель, визначені в п.1 ст. 5 ЗУ “Про публічні закупівлі”3 щодо недискримінації учасників та рівного ставлення до них. П.4 ст. 5 ЗУ “Про публічні закупівлі” прямо визнає, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо змінити визначення “Аналогічного договору” на інше формулювання, а саме - інформацію, що міститься в Додатку 2 “Критерії оцінки”, розділ 1: Документи на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, п. 3 “Наявність досвіду виконання аналогічних договорів у Учасника” викласти в наступній редакції:
“На підтвердження виконання аналогічного договору надаються договір/договори предметом яких є виконання робіт: нове будівництво та/або реконструкція та/або реставрація та/або капітальний ремонт будівель”.
Скасована
Дата: 03 липня 2020 13:28
Причина: Уточнення умов вимоги
Номер вимоги: UA-2020-06-26-006608-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "АРЕНА СПОРТ 2011", Код ЄДРПОУ:37697693
Дата подання: 03 липня 2020 13:27
Вимога замовнику щодо усунення дискримінаційних положень
Вимагаємо усунути дискримінаційні вимоги по визначенню кваліфікаційних критеріїв (визначення “Аналогічного договору”).
Визначення, що міститься в Додатку 2 “Критерії оцінки”, розділ 1: Документи на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, п. 3 “Наявність досвіду виконання аналогічних договорів у Учасника”.
Абзац другий зазначеного Додатку визначає: На підтвердження виконання аналогічного договору надаються договір/договори предметом яких є виконання робіт: нове будівництво та/або реконструкція та/або реставрація та/або капітальний ремонт будівель об’єктів освіти та/або будівель охорони здоров’я та/або адміністративних будівель. Аналогічний договір надається з усіма додатками, які зазначені в договорі, додатки повинні містити посилання на дату та номер договору.
Чинне законодавство не визначає окремо такі види виконання робіт: “нове будівництво та/або реконструкція та/або реставрація та/або капітальний ремонт будівель об’єктів освіти та/або будівель охорони здоров’я та/або адміністративних будівель.”
Пп. 9 п. 1 ст. 7 ЗУ “Про ліцензування видів господарської діяльності” передбачає, що будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності";
Крім того, ст.ст. 34 та 37 ЗУ “Про регулювання містобудівної діяльності” визначає право та дозволи на виконання будівельних робіт. Зазначений профільний Закон кваліфікує складність та вимоги до об'єктів будівництва за класом наслідків (відповідальності) до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками.
Чинним законодавством не визначено окремі вимоги до виконання робіт “нового будівництва та/або реконструкції та/або реставрації та/або капітального ремонту будівель об’єктів освіти та/або будівель охорони здоров’я та/або адміністративних будівель”.
Крім того, будівництво багатоповерхового житлового будинку, як і будівництво адміністративних будівель, передбачає виконання будівельно-монтажних робіт (земляні роботи, фундаменти, стіни, перекриття, монтаж збірних залізобетонних елементів, покрівельні роботи, монтаж вікон і дверей, утеплення стін, опоряджувальні роботи), прокладка інженерних мереж (електро-, газо-, водопостачання, каналізація), благоустрій території. Після виконання робіт – ввод в експлуатацію.
Вимога “На підтвердження виконання аналогічного договору надаються договір/договори предметом яких є виконання робіт: нове будівництво та/або реконструкція та/або реставрація та/або капітальний ремонт будівель об’єктів освіти та/або будівель охорони здоров’я та/або адміністративних будівель.” не є обґрунтованою та вмотивованою, і суттєво звужує коло можливих учасників тендеру, та порушує принципи закупівель, визначені в п.1 ст. 5 ЗУ “Про публічні закупівлі”1 щодо недискримінації учасників та рівного ставлення до них. П.4 ст. 5 ЗУ “Про публічні закупівлі” прямо визнає, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо змінити визначення “Аналогічного договору” на інше формулювання, а саме - інформацію, що міститься в Додатку 2 “Критерії оцінки”, розділ 1: Документи на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, п. 3 “Наявність досвіду виконання аналогічних договорів у Учасника” викласти в наступній редакції:
“На підтвердження виконання аналогічного договору надаються договір/договори предметом яких є виконання робіт: нове будівництво та/або реконструкція та/або реставрація та/або капітальний ремонт будівель об’єктів освіти та/або будівель охорони здоров’я та/або адміністративних будівель та/або багатоповерхового житлового будинку.
Розгорнути
Згорнути
Визначення, що міститься в Додатку 2 “Критерії оцінки”, розділ 1: Документи на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, п. 3 “Наявність досвіду виконання аналогічних договорів у Учасника”.
Абзац другий зазначеного Додатку визначає: На підтвердження виконання аналогічного договору надаються договір/договори предметом яких є виконання робіт: нове будівництво та/або реконструкція та/або реставрація та/або капітальний ремонт будівель об’єктів освіти та/або будівель охорони здоров’я та/або адміністративних будівель. Аналогічний договір надається з усіма додатками, які зазначені в договорі, додатки повинні містити посилання на дату та номер договору.
Чинне законодавство не визначає окремо такі види виконання робіт: “нове будівництво та/або реконструкція та/або реставрація та/або капітальний ремонт будівель об’єктів освіти та/або будівель охорони здоров’я та/або адміністративних будівель.”
Пп. 9 п. 1 ст. 7 ЗУ “Про ліцензування видів господарської діяльності” передбачає, що будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності";
Крім того, ст.ст. 34 та 37 ЗУ “Про регулювання містобудівної діяльності” визначає право та дозволи на виконання будівельних робіт. Зазначений профільний Закон кваліфікує складність та вимоги до об'єктів будівництва за класом наслідків (відповідальності) до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками.
Чинним законодавством не визначено окремі вимоги до виконання робіт “нового будівництва та/або реконструкції та/або реставрації та/або капітального ремонту будівель об’єктів освіти та/або будівель охорони здоров’я та/або адміністративних будівель”.
Крім того, будівництво багатоповерхового житлового будинку, як і будівництво адміністративних будівель, передбачає виконання будівельно-монтажних робіт (земляні роботи, фундаменти, стіни, перекриття, монтаж збірних залізобетонних елементів, покрівельні роботи, монтаж вікон і дверей, утеплення стін, опоряджувальні роботи), прокладка інженерних мереж (електро-, газо-, водопостачання, каналізація), благоустрій території. Після виконання робіт – ввод в експлуатацію.
Вимога “На підтвердження виконання аналогічного договору надаються договір/договори предметом яких є виконання робіт: нове будівництво та/або реконструкція та/або реставрація та/або капітальний ремонт будівель об’єктів освіти та/або будівель охорони здоров’я та/або адміністративних будівель.” не є обґрунтованою та вмотивованою, і суттєво звужує коло можливих учасників тендеру, та порушує принципи закупівель, визначені в п.1 ст. 5 ЗУ “Про публічні закупівлі”1 щодо недискримінації учасників та рівного ставлення до них. П.4 ст. 5 ЗУ “Про публічні закупівлі” прямо визнає, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо змінити визначення “Аналогічного договору” на інше формулювання, а саме - інформацію, що міститься в Додатку 2 “Критерії оцінки”, розділ 1: Документи на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, п. 3 “Наявність досвіду виконання аналогічних договорів у Учасника” викласти в наступній редакції:
“На підтвердження виконання аналогічного договору надаються договір/договори предметом яких є виконання робіт: нове будівництво та/або реконструкція та/або реставрація та/або капітальний ремонт будівель об’єктів освіти та/або будівель охорони здоров’я та/або адміністративних будівель та/або багатоповерхового житлового будинку.
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 липня 2020 17:21
Було внесено зміни до тендерної документації
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АРЕНА СПОРТ 2011" #37697693 |
Відхилено |
42 315 996,30
UAH з ПДВ
|
31 липня 2020 15:28
|
ТОВ "ПІВДЕНЬБУД МИКОЛАЇВ ЛТД" #34511098 |
Рішення скасоване |
42 315 996,30
UAH з ПДВ
|
25 серпня 2020 09:48
|
ТОВ "ПІВДЕНЬБУД МИКОЛАЇВ ЛТД" #34511098 |
Відхилено |
42 315 996,30
UAH з ПДВ
|
25 серпня 2020 09:51
|
Інформація про відміну
Дата відміни
25 серпня 2020 09:51
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі