Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт інженерних мереж житлового будинку по пр. Соборний, 144 в м. Запоріжжя
Очікувана вартість
2 608 080,00 UAH
UA-2020-06-26-006507-a 5ec0fa3e65f745d4961557fe357797e2
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чумак Олексій Олександрович

+380612237565 tendergkh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ З УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНИМ ГОСПОДАРСТВОМ ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38461952
Місцезнаходження: 69001, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Незалежної України, 46-а
Контактна особа: Чумак Олексій Олександрович
+380612237565
tendergkh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 червня 2020 14:40
Звернення за роз’ясненнями: до 03 липня 2020 14:44
Оскарження умов закупівлі: до 09 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 липня 2020 14:44
Початок аукціону: 14 липня 2020 14:05
Очікувана вартість: 2 608 080,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,54%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 13000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт інженерних мереж житлового будинку по пр. Соборний, 144 в м. Запоріжжя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69095, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, пр. Соборний, 144
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Попередня оплата, яка може надаватися ПІДРЯДНИКУ відповідно до Постанови КМУ «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 04.12.2019 № 1070 (зі змінами та доповненнями), на строк не більше трьох місяців в межах до 30% від вартості річного обсягу робіт, який ПІДРЯДНИК зобов’язаний використати в цей термін та підтвердити його використання згідно з актами здачі приймання виконаних робіт (форма №КБ-2в, форма №КБ-3) Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Поетапна оплата ЗАМОВНИКОМ виконаних робіт після підписання Сторонами довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, акту приймання виконаних робіт за формою КБ-2в, складених ПІДРЯДНИКОМ відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, в межах ціни цього Договору, у строк до 180 (ста вісімдесяти) календарних днів після надходження коштів для фінансування предмету Договору Пiсляоплата 180 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-26-006507-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "РУФ БІЛДИНГ", Код ЄДРПОУ:42726280
Дата подання: 23 липня 2020 18:43
ВИМОГА на результати розгляду тендерних пропозицій по закупівлі UA-2020-06-26-006507-a
26.06.2020 Департаментом з управління житлово-комунальним господарством Запорізької міської ради було оголошено закупівлю UA-2020-06-26-006507-a Капітальний ремонт інженерних мереж житлового будинку по пр. Соборний, 144 в м. Запоріжжя

Протоколом розгляду тендерних пропозицій № 17-07/20/1 від «17» липня 2020 р. 10-20 Тендерний комітет Замовника відхилив пропозицію, подану учасником відкритих торгів ТОВ «РУФ БІЛДИНГ» (ЄДРПОУ 42726280), оскільки на думку Замовника, учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям.
В якості аргументації Замовник вказав, що тендерним комітетом було встановлено, що учасник зазначив та надав у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі. Також, надавши у тендерній пропозиції недостовірну інформацію та недостовірні документи, учасник не підтвердив відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: наявність у учасника матеріально-технічної бази для виконання робіт та наявність досвіду виконання аналогічного договору.

ТОВ «РУФ БІЛДИНГ» не погоджується із такою причиною відхилення, вважаємо дії Замовника упередженими та такими, що порушують законодавство у сфері публічних закупівель.

У складі тендерної пропозиції ТОВ «РУФ БІЛДИНГ» надало Договір про виконання аналогічних робіт № 4/22-19 від 22.04.2019 «Капітальний ремонт інженерних мереж нежитлового приміщення, розташованого за адресою: вул. 12 Квітня, буд. 3а в м. Запоріжжя».
Замовник не погоджується, з тим, що в реквізитах зазначеного договору ТОВ «Будмікс» має індивідуальний податковий номер платника ПДВ, однак, відповідно до даних відкритого реєстру платників ПДВ станом на 22.04.2019 року ТОВ «Будмікс» не мало статусу платника ПДВ. Також, на підтвердження виконання робіт, до зазначеного аналогічного договору долучено податкові накладні № 18 від 30.06.2019 та № 23 від 28.08.2019, що складені та направлені на реєстрацію ТОВ «РУФ БІЛДИНГ». Зауважуємо, що перебування чи не перебування третьої особи – контрагента учасника по іншим взаємовідносинам на податковому обліку в якості платника ПДВ жодним чином не впливає на взаємовідносини ТОВ «РУФ БІЛДИНГ» як учасника цієї закупівлі. Вказаний договір було надано в якості підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт. Виконання вказаних робіт підтверджується не тільки наданим договором а й іншими первинними документами, накшталт акту приймання-здачі виконаних робіт, рахунками, платіжними дорученнями.

Також на підтвердження наявності у ТОВ «РУФ БІЛДИНГ» матеріально-технічної бази для виконання робіт, надано договір оренди автотранспорту та спецтехніки від 30.03.2020 з ТОВ «ГАЛИЛЕО». Замовник вказав, що ТОВ «ГАЛИЛЕО», відповідно до даних відкритого реєстру платників ПДВ, 14.01.2020 втратило статус платника ПДВ на підставі рішення контролюючого органу у зв’язку з ненаданням декларацій протягом року. Натомість, у реквізитах договору оренди автотранспорту та спецтехніки від 30.03.2020 вказано недостовірний індивідуальний податковий номер платника ПДВ. Слід вказати, що ідентифікуючу інформацію контрагент надає самостійно і ТОВ «РУФ БІЛДИНГ» не має обов’язку її перевіряти. Проте, слід вказати, що не перебування ТОВ «ГАЛИЛЕО» на обліку в якості платника ПДВ не спростовує факт укладання договору оренди техніки і надання такої техніки у користування ТОВ «РУФ БІЛДИНГ» що підтверджується первинними документами.

Отже висновок Замовника щодо невідповідності ТОВ «РУФ БІЛДИНГ» кваліфікаційним вимогам вважаємо необґрунтованим.

Відповідно до порядку оскарження закупівлі, якщо дискваліфікованому учаснику недостатньо пояснень, зазначених в повідомлені, він може звернутись до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причин невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям. Подати вимогу на рішення замовника постачальник може протягом 10 днів із моменту оприлюднення такого рішення. Замовник, отримавши таку вимогу, зобов’язаний надати скаржнику вичерпну відповідь не пізніше ніж через 5 днів із моменту надходження вимоги.
Просимо надати вичерпну відповідь щодо не відповідності тендерної пропозиції ТОВ «РУФ БІЛДИНГ» умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі, оформлених Протоколом № 17-07/20/1 від «17» липня 2020 р. 10-20.
Також додатково повідомляємо, що тендерна пропозиція ТОВ «РУФ БІЛДИНГ» відхилена без урахування вимог частини 16 статті 29 Закону «Про публічні закупівлі», шо є грубим порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Враховуючи викладене, керуючись ст .ст. 16, 18, 28, 29, 31 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОШУ:

1. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі Замовником – Департаментом з управління житлово-комунальним господарством Запорізької міської ради, по закупівлі UA-2020-06-26-006507-a
2. Зобов’язати Замовника прийняти рішення про скасування рішення про відхилення тендерних пропозицій ТОВ «РУФ БІЛДІНГ».
3. Зобов’язати Замовника переглянути тендерну пропозицію ТОВ «РУФ БІЛДИНГ» та прийняти рішення про визнання переможцем процедури закупівлі UA-2020-06-26-006507-a ТОВ «РУФ БІЛДІНГ», як такого, що запропонував найбільш економічно вигідну пропозицію.




Директор ТОВ «РУФ БІЛДИНГ» Д. В. Нудько
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 липня 2020 15:20
Вимогу розглянуто та надано відповідь

Документи подані скаржником

23 липня 2020 18:43
ВИМОГА.pdf

Документи

24 липня 2020 15:20
Лист

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 липня 2020 14:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "РУФ БІЛДИНГ" 2 565 003,26
UAH з ПДВ
2 415 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛЮКТОН-2013" 2 523 160,00
UAH з ПДВ
2 479 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МЕТІНПРОМ" 2 485 251,00
UAH з ПДВ
2 485 251,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 липня 2020 12:10
Електронний підпис
13 липня 2020 12:08
Листи-згоди.pdf
13 липня 2020 12:08
Кошторис.pdf
13 липня 2020 12:08
Тендерна пропозиція.pdf
13 липня 2020 12:08
ОПИС 11.06.20.pdf
13 липня 2020 12:08
ОПИС 28.12.18.pdf
13 липня 2020 12:08
Реєстр.pdf

Публічні документи

12 липня 2020 13:44
Електронний підпис
12 липня 2020 13:38
18. Проект Договору.pdf
12 липня 2020 13:38
17. Договірна ціна.pdf

Публічні документи

13 липня 2020 09:37
Електронний підпис
13 липня 2020 09:36
Статут.pdf
13 липня 2020 09:36
Стаття 17.pdf
13 липня 2020 09:36
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
13 липня 2020 09:36
Проект договору.pdf
13 липня 2020 09:36
мтб.pdf
13 липня 2020 09:36
Додаток №3.pdf
13 липня 2020 09:36
Довідка без ПДВ.pdf
13 липня 2020 09:36
Декларація.pdf
13 липня 2020 09:36
ГРАФІК.pdf
13 липня 2020 09:36
Гарантійний лист.pdf
13 липня 2020 09:36
Виписка.pdf
13 липня 2020 09:36
Банківська гарантія.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "РУФ БІЛДИНГ"

ТОВ "ЛЮКТОН-2013"

ТОВ "МЕТІНПРОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "РУФ БІЛДИНГ"
#42726280
Відхилено 2 415 000,00
UAH з ПДВ
17 липня 2020 11:50
ТОВ "ЛЮКТОН-2013"
#39099540
Переможець 2 479 000,00
UAH з ПДВ
14 серпня 2020 15:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 серпня 2020 15:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛЮКТОН-2013"
#39099540
2 479 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 31 серпня 2020 16:33
Кінець періоду оскарження: 11 вересня 2020 00:00
Дата відміни: 11 вересня 2020 00:00
Причина відміни: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Скорочення видатків на здійснення закупівлі робіт
Документи:
31 серпня 2020 16:33
Електронний підпис
31 серпня 2020 16:31
Протокол