Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт мосту на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення С 061107 Українка-Вирва через Гранітне, (міст через р.Ірша км 1+133), Житомирська область» (код ДК 021:2015 (CPV) - 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
6 234 584,40 UAH
UA-2020-06-26-006505-a 74155073cf7845f39d7ce2a0cf0829bb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Борисович Сорокін

+380412474388 39932654oda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 39932654
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, буд. 12
Контактна особа: Сергій Борисович Сорокін
+380412474388
39932654oda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 червня 2020 14:39
Звернення за роз’ясненнями: до 03 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 липня 2020 18:00
Початок аукціону: 14 липня 2020 13:04
Очікувана вартість: 6 234 584,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 31 172,92 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 31172 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження замовника:10014, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12. Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами) - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1частини першої статті 2 Закону. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт мосту на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення С 061107 Українка-Вирва через Гранітне, (міст через р.Ірша км 1+133), Житомирська область» (код ДК 021:2015 (CPV) - 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11634, Україна, Житомирська область, Українка-Вирва через Гранітне, (міст через р.Ірша км 1+133), міст на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення С 061107
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку У разі необхідності Замовник може здійснити попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 за даним Договором у розмірі, що не може перевищувати 50 відсотків від ціни Договору. Підрядник зобов’язаний надати підтверджуючі документи використання сплачених коштів не пізніше ніж за три місяці з дати оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на цілі, визначені даним Договорам. Попередня оплата здійснена за даним Договором є авансом. Підрядник зобов’язаний використовувати одержану попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070. Якщо попередня оплата отримується Підрядником в останньому місяці поточного року, він має бути закритий не пізніше 27 числа зазначеного місяця відповідного року. Аванс 7 Робочі 50
Виконання робіт Поточні та остаточний розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. Пiсляоплата 7 Робочі 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 липня 2020 13:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
SP. Z O.O. Mast-Bud 6 230 941,99
UAH з ПДВ
6 199 769,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДАЛЬЯНС ГРУП" 6 230 941,52
UAH з ПДВ
6 230 941,52
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 липня 2020 17:05
Електронний підпис
24 липня 2020 15:48
Електронний підпис
23 липня 2020 11:34
Електронний підпис
13 липня 2020 15:40
Електронний підпис
13 липня 2020 15:37
Техніка3.rar
13 липня 2020 15:37
Техніка2.rar
13 липня 2020 15:37
Техніка1.rar
13 липня 2020 15:37
Персонал8.rar
13 липня 2020 15:37
Персонал7.rar
13 липня 2020 15:37
Персонал6.rar
13 липня 2020 15:37
Персонал5.rar
13 липня 2020 15:37
Персонал4.rar
13 липня 2020 15:37
Персонал3.rar
13 липня 2020 15:37
Персонал2.rar
13 липня 2020 15:37
Персонал1.rar
13 липня 2020 15:37
Документи_учасника2.rar
13 липня 2020 15:37
Документи_учасника1.rar
13 липня 2020 15:37
Аналогічний договір2.rar
13 липня 2020 15:37
Аналогічний договір1.rar
13 липня 2020 15:37
Фін звітність.rar
13 липня 2020 15:37
Установчи.rar
13 липня 2020 15:37
Лицензии_дозволи.rar
13 липня 2020 15:37
Лабораторія.rar
13 липня 2020 15:37
Договірна ціна.rar
13 липня 2020 15:37
Бух довідки.rar
13 липня 2020 15:37
АБЗ.rar

Публічні документи

13 липня 2020 17:20
Електронний підпис
13 липня 2020 17:13
Електронний підпис
13 липня 2020 17:12
Самоскид HOWO АА9101ТР.pdf
13 липня 2020 17:12
Самоскид HOWO АА9096ТР.pdf
13 липня 2020 17:12
Самоскид HOWO АА3677ТН.pdf
13 липня 2020 17:11
Самоскид HOWO АА3676ТН.pdf
13 липня 2020 17:11
Самоскид HOWO АА3674ТН.pdf
13 липня 2020 17:11
ЗИЛ ММЗ ВК5190АВ копія.pdf
13 липня 2020 17:11
Екскаватори Terex + Komatsu.pdf
13 липня 2020 17:11
Беларус-82.1 копія.pdf
13 липня 2020 17:11
Tatra T815 Автокран.pdf
13 липня 2020 17:11
Коток HAMM 44865ВК.pdf
13 липня 2020 17:11
Коток HAMM 44866ВК.pdf
13 липня 2020 17:11
Асфальтоукладальник.pdf
13 липня 2020 17:11
Екскаватор JCB.pdf
13 липня 2020 17:11
Автогрейдер LIUGONG.pdf
13 липня 2020 17:11
ЦПД Мельничук Д.Д.pdf
13 липня 2020 17:11
Кадрові накази.pdf
13 липня 2020 17:11
Фінзвітність за 2020 р..PDF
13 липня 2020 17:11
Статут.pdf
13 липня 2020 17:11
Сертифікат якості.pdf
13 липня 2020 17:11
Договір підряду №57.pdf
13 липня 2020 17:11
Договір№34.pdf
13 липня 2020 17:11
Договір підряду № 46.pdf
13 липня 2020 17:11
Дозвіл на викиди.pdf
13 липня 2020 17:11
Ліцензія.PDF
13 липня 2020 17:11
Лист-згода.pdf
13 липня 2020 17:11
Копія витягу ПДВ.pdf
13 липня 2020 17:11
Копія договору а.б.pdf
13 липня 2020 17:11
Договір ШЕУ.pdf
13 липня 2020 17:11
Інформація про МТБ.pdf
13 липня 2020 17:11
Копія виписки.pdf
13 липня 2020 17:11
Договір Клічук.pdf
13 липня 2020 17:11
Довідка ст 17.pdf
13 липня 2020 17:11
Довідки з банку.pdf
13 липня 2020 17:11
Довкілля.pdf
13 липня 2020 17:11
Довідка про техніку.pdf
13 липня 2020 17:11
Довідка про АБЗ.pdf
13 липня 2020 17:11
Графік.pdf
13 липня 2020 17:11
Гарантійний лист ШЕУ.pdf
13 липня 2020 17:11
Відомості.pdf
13 липня 2020 17:10
Акти №46 Серпень 2019р..pdf
13 липня 2020 17:10
Акти №46 Червень 2019р..pdf
13 липня 2020 17:10
Акти №57 Червень 2019р..pdf
13 липня 2020 17:10
Акти №46 Травень 2019р..pdf
13 липня 2020 17:10
Акти №57 Серпень 2019р..pdf
13 липня 2020 17:10
Акти №46 Липень 2019р..pdf
13 липня 2020 17:10
Акти № 46 Грудень 2018р..pdf
13 липня 2020 17:10
+Диплом Попач С.В..pdf
13 липня 2020 17:10
Cубпідряд.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

SP. Z O.O. Mast-Bud

Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДАЛЬЯНС ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
SP. Z O.O. Mast-Bud
#243684148
Переможець 6 199 769,00
UAH з ПДВ
17 липня 2020 16:58

Документи

17 липня 2020 16:58
Електронний підпис
17 липня 2020 16:56
протокол № 480.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 липня 2020 16:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
SP. Z O.O. Mast-Bud
#243684148
6 199 769,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 липня 2020 16:58
Електронний підпис
17 липня 2020 16:56
протокол № 480.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 13:01
Електронний підпис зміни до договору
09 вересня 2021 17:22
Додаткова угода №3 до договору №60-20 від 30.07.2020.pdf зміни до договору
09 вересня 2021 17:22
Електронний підпис зміни до договору
09 лютого 2021 10:44
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
09 лютого 2021 10:43
Електронний підпис укладений
30 липня 2020 17:05
60-20.pdf укладений
30 липня 2020 17:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
09 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони уклали цю Додаткову угоду про наступне: викласти п.3.1 та Додаток №2 в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 60-20
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди викласти пункт 3.1, Додаток №1, Додаток №2, Додаток №3 та Розділ XXV в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 60-20
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 липня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 6 154 804,15
UAH (в тому числі ПДВ 1 025 800,69 UAH)