Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт приміщень 2-го та 3-го поверхів в будівлі стаціонару комунального некомерційного підприємства "Дитяча клінічна лікарня Святої Зінаїди" Сумської міської ради за адресою: м. Суми, вул. Троїцька, 28 ( ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
2 673 000,00 UAH
UA-2020-06-26-006469-a ed1fb2cc96684b4799f0f4fd89310940
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ведмідера Ольга Андріївна

380542659004 smdkl_ek@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Дитяча клінічна лікарня Святої Зінаїди" Сумської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02000334
Вебсайт: http://smdkl.lic.org.ua/
Місцезнаходження: 40022, Україна , Сумська обл., Суми, Троїцька, 28
Контактна особа: Ведмідера Ольга Андріївна
380542659004
smdkl_ek@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 червня 2020 14:37
Звернення за роз’ясненнями: до 05 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 липня 2020 18:00
Початок аукціону: 16 липня 2020 12:30
Очікувана вартість: 2 673 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 365,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт приміщень 2-го та 3-го поверхів в будівлі стаціонару комунального некомерційного підприємства
"Дитяча клінічна лікарня Святої Зінаїди" Сумської міської ради за адресою: м. Суми, вул. Троїцька, 28
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, Суми, Троїцька, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Пiсляоплата 7 Банківські 70
Дата виставлення рахунку згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 р. № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва». Аванс 7 Банківські 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 липня 2020 17:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 червня 2020 12:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2020 14:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2020 16:57
ТД_капітальний ремонт_2-3 поверх(нова редакція).docx
07 липня 2020 16:57
перелік змін 07.07.doc
30 червня 2020 12:02
ТД_капітальний ремонт_2-3 поверх(нова редакція).docx
30 червня 2020 12:01
перелік змін.doc
30 червня 2020 11:58
перелік змін.doc
26 червня 2020 14:38
тендерна документація_капітальний ремонт_2-3 поверх.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Термін подачі пропозицій
Дата подання: 27 червня 2020 08:29
Дата відповіді: 30 червня 2020 11:38
В тендерній документації та оголошенні різні дати кінцевого терміну подання пропозицій. Відкоригуйте.
Відповідь: Шановний учаснику! Найближчим часом до тендерної документації будуть внесені зміни.
Підьвердження обладнання.
Дата подання: 29 червня 2020 11:06
Дата відповіді: 30 червня 2020 11:38
Добрий день. Копією або оригіналом якого документу має бути підтверджене обладнання, згідно п.п. 5.2.1 документації?
Відповідь: Шановний учаснику! Найближчим часом до тендерної документації будуть внесені зміни.
Сертифікат ISO 9001:2015
Дата подання: 29 червня 2020 11:19
Дата відповіді: 30 червня 2020 11:37
В п.п. 3 п 6.2 вимагається подання сертифікату на систему управління якістю щодо відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015. На нашу думку це обмежує потенційну кількість учасників, оскільки цей сертифікат не є обов'язковим для будівельних організацій. Просимо видалити цю вимогу з тендерної документації.
Відповідь: Шановний учаснику! Найближчим часом до тендерної документації будуть внесені зміни.
Аналогічний договір
Дата подання: 03 липня 2020 08:07
Дата відповіді: 03 липня 2020 14:36
Добрий ранок! При виконанні аналогічного договору виникла економія коштів і фактично роботи були виконані за меншу суму ніж зазначено в договорі. Додаткова угода про зменшення суми договору не складалась. Тому сума актів є меншою ніж сума договору. Чи можливо надати цей договір з актами в якості аналогічного договору з наданням листа-пояснення?
Відповідь: Шановний учаснику! Якщо Ви доведете факт виконання договору належним чином, до завіреної копії договору з актами, довідкою з поясненням щодо економії коштів надасте листи відгуки від замовників із зазначеням номеру та дати укладення договору, інформацією про належне виконання договору, обовязковим підтвердженням введення в експлуатацію об’єкту/завершення робіт, як зазначено у п. 5.4.3.розділу ІІІ тендерної документації, - це буде свідченням того, що усі роботи виконано Учасником вчасно і якісно та прийняті замовником по договору без будь-яких зауважень, що буде доказом наявності в Учасника досвіду виконання аналогічного договору.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-26-006469-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: Приватне виробничо-комерційне підприємство "Авангард-Н", Код ЄДРПОУ:30759920
Дата подання: 29 червня 2020 15:02
ISO 9001:2015
Тендерною документацією передбачено надання сканованого оригіналу або сканованої копії сертифіката на систему управління якістю учасника щодо відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015, який є дійсним на дату розкриття тендерної пропозиці.
Відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі", Замовник має право вимагати даний сертифікат в учасників. Але враховуючи те, що жоден норматив не передбачає обов'яковості його наявності в будівельних організаціях і не дозвільним документом в будівництві, цей сертифікат наявний в одиниць з будівельників (доречі купляється саме для включення до тендерних документацій за домовленістю з Замовниками торгів).
Навіть при проведенні торгів для виконання термомодернізації будівель за кошти іноземних структур, ISO 9001:2015 не вимагають (приклад тому виконання робіт в 2019 році в дитячій лікарні Святої Зінаїди).
Отже, якщо у Замовника на меті стоїть задача, провести торги конкурентно, чесно та неупереджено, з максимальною економією коштів- вимагаємо видалити з тендерної документації вимогу про надання "сканованого оригіналу або сканованої копії сертифіката на систему управління якістю учасника щодо відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015, який є дійсним на дату розкриття тендерної пропозиці". Наявність такого сертифіката не гарантує того, що його власник виконає роботи якісніше та швидше від будівельника в якого є всі необхідні дозвільні документи, відповідно до чинного законодавства, а відсутній такий сертифікат.
Дякую.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 червня 2020 11:39
Шановний учаснику! Найближчим часом до тендерної документації будуть внесені зміни.
Вимога задоволена Замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 липня 2020 12:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне виробничо-комерційне підприємство "Авангард-Н" 2 048 000,00
UAH
1 699 999,00
UAH
Документи
ФОП Калашніков Сергій Анатолійович 2 407 022,00
UAH
1 700 000,00
UAH
Документи
ТОВ СУМИСЛАВБУД 2 298 422,40
UAH
1 995 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

10 липня 2020 11:57
Електронний підпис
10 липня 2020 11:56
Фінансова звітність.pdf
10 липня 2020 11:56
Проект договору.pdf
10 липня 2020 11:56
Довідка стаття 17.pdf
10 липня 2020 11:56
Довідка стаття 17 ч. 2.pdf
10 липня 2020 11:56
Scan 001.pdf

Публічні документи

15 липня 2020 17:44
Електронний підпис
15 липня 2020 17:41
Document_USR_1005132034.rtf
15 липня 2020 17:41
2020-07-15_171823.pdf
15 липня 2020 17:41
2020-07-15_171711.pdf
15 липня 2020 17:41
2020-07-15_170949.pdf
15 липня 2020 17:41
2020-07-15_170513.pdf
15 липня 2020 17:41
2020-07-15_170112.pdf
15 липня 2020 17:41
002_(1).jpg
15 липня 2020 17:41
001_(1).jpg

Публічні документи

31 липня 2020 13:06
Електронний підпис
31 липня 2020 13:03
гарантійний лист
31 липня 2020 13:02
відповідність ст 17
15 липня 2020 14:27
Електронний підпис
15 липня 2020 14:16
св-во Камаз 4360.pdf
15 липня 2020 14:16
св-во екскаватор PN936.pdf
15 липня 2020 14:16
св-во DAF 13-78.pdf
15 липня 2020 14:16
додаток 5.pdf
15 липня 2020 14:16
протоколи з ОП.pdf
15 липня 2020 14:16
посвідчення з ОП 2.pdf
15 липня 2020 14:16
посвідчення з ОП 1.pdf
15 липня 2020 14:16
посвідчення 3.pdf
15 липня 2020 14:16
посвідчення 2.pdf
15 липня 2020 14:16
декларація з ОП ТОВ.pdf
15 липня 2020 14:16
фінансова звітність.pdf
15 липня 2020 14:16
паспорт директора.pdf
15 липня 2020 14:16
кінцеві бенефіціари.pdf
15 липня 2020 14:15
додаток 4.pdf
15 липня 2020 14:15
додаток 6 працівники.pdf
15 липня 2020 14:15
додаток 1 п.8.pdf
15 липня 2020 14:15
додаток 1 п.6.pdf
15 липня 2020 14:15
додаток 1 п.5.pdf
15 липня 2020 14:15
додаток 7.pdf
15 липня 2020 14:15
додаток 1 п.4.pdf
15 липня 2020 14:15
нов дозвіл ТОВ.pdf
15 липня 2020 14:15
додаток 1 п.3.pdf
15 липня 2020 14:15
ліцензія АВК.pdf
15 липня 2020 14:15
додаток 1 п.2.pdf
15 липня 2020 14:15
лицензия ТОВ 2017.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне виробничо-комерційне підприємство "Авангард-Н"

ФОП Калашніков Сергій Анатолійович

ТОВ СУМИСЛАВБУД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Приватне виробничо-комерційне підприємство "Авангард-Н"
#30759920
Відхилено 1 699 999,00
UAH
20 липня 2020 15:24
ФОП Калашніков Сергій Анатолійович
#3074612790
Відхилено 1 700 000,00
UAH
21 липня 2020 11:00
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ СУМИСЛАВБУД
#35906877
Переможець 1 995 000,00
UAH
23 липня 2020 15:13

Документи

20 липня 2020 15:23
Електронний підпис

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП Калашніков Сергій Анатолійович #3074612790

№ рішення у справі

70/65-р/к

Дата рішення у справі

29.06.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 липня 2020 15:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ СУМИСЛАВБУД
#35906877
1 995 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 21:13
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 15:50
договір 161 додаткова1.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 15:50
Електронний підпис укладений
05 серпня 2020 13:24
договір 161 славбуд.pdf укладений
05 серпня 2020 13:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування ПКД.
Номер договору про закупівлю: 161
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 802 153,24
UAH (в тому числі ПДВ 300 358,87 UAH)