Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт приміщень 2-го та 3-го поверхів в будівлі стаціонару комунального некомерційного підприємства
"Дитяча клінічна лікарня Святої Зінаїди" Сумської міської ради за адресою: м. Суми, вул. Троїцька, 28
( ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
2 673 000,00 UAH
UA-2020-06-26-006469-a ● ed1fb2cc96684b4799f0f4fd89310940
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Дитяча клінічна лікарня Святої Зінаїди" Сумської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02000334 |
Вебсайт: | http://smdkl.lic.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 40022, Україна , Сумська обл., Суми, Троїцька, 28 |
Контактна особа: |
Ведмідера Ольга Андріївна 380542659004 smdkl_ek@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 червня 2020 14:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 липня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 липня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 16 липня 2020 12:30 |
Очікувана вартість: | 2 673 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 365,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт приміщень 2-го та 3-го поверхів в будівлі стаціонару комунального некомерційного підприємства
"Дитяча клінічна лікарня Святої Зінаїди" Сумської міської ради за адресою: м. Суми, вул. Троїцька, 28
"Дитяча клінічна лікарня Святої Зінаїди" Сумської міської ради за адресою: м. Суми, вул. Троїцька, 28
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40022, Україна, Сумська область, Суми, Троїцька, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 70 | |
Дата виставлення рахунку | згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 р. № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва». | Аванс | 7 | Банківські | 30 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 липня 2020 17:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 липня 2020 16:57 |
ТД_капітальний ремонт_2-3 поверх(нова редакція).docx | |
07 липня 2020 16:57 |
перелік змін 07.07.doc | |
30 червня 2020 12:02 |
ТД_капітальний ремонт_2-3 поверх(нова редакція).docx | |
30 червня 2020 12:01 |
перелік змін.doc | |
26 червня 2020 14:38 |
тендерна документація_капітальний ремонт_2-3 поверх.docx |
07 липня 2020 17:03 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
07 липня 2020 16:57 |
ТД_капітальний ремонт_2-3 поверх(нова редакція).docx
|
||||||
07 липня 2020 16:57 |
перелік змін 07.07.doc
|
||||||
30 червня 2020 12:02 |
ТД_капітальний ремонт_2-3 поверх(нова редакція).docx
|
||||||
30 червня 2020 12:01 |
перелік змін.doc
|
||||||
26 червня 2020 14:38 |
тендерна документація_капітальний ремонт_2-3 поверх.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Термін подачі пропозицій
Дата подання: 27 червня 2020 08:29
Дата відповіді: 30 червня 2020 11:38
В тендерній документації та оголошенні різні дати кінцевого терміну подання пропозицій. Відкоригуйте.
Відповідь: Шановний учаснику! Найближчим часом до тендерної документації будуть внесені зміни.
Підьвердження обладнання.
Дата подання: 29 червня 2020 11:06
Дата відповіді: 30 червня 2020 11:38
Добрий день.
Копією або оригіналом якого документу має бути підтверджене обладнання, згідно п.п. 5.2.1 документації?
Відповідь: Шановний учаснику! Найближчим часом до тендерної документації будуть внесені зміни.
Сертифікат ISO 9001:2015
Дата подання: 29 червня 2020 11:19
Дата відповіді: 30 червня 2020 11:37
В п.п. 3 п 6.2 вимагається подання сертифікату на систему управління якістю щодо відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015. На нашу думку це обмежує потенційну кількість учасників, оскільки цей сертифікат не є обов'язковим для будівельних організацій. Просимо видалити цю вимогу з тендерної документації.
Відповідь: Шановний учаснику! Найближчим часом до тендерної документації будуть внесені зміни.
Аналогічний договір
Дата подання: 03 липня 2020 08:07
Дата відповіді: 03 липня 2020 14:36
Добрий ранок! При виконанні аналогічного договору виникла економія коштів і фактично роботи були виконані за меншу суму ніж зазначено в договорі. Додаткова угода про зменшення суми договору не складалась. Тому сума актів є меншою ніж сума договору. Чи можливо надати цей договір з актами в якості аналогічного договору з наданням листа-пояснення?
Відповідь: Шановний учаснику! Якщо Ви доведете факт виконання договору належним чином, до завіреної копії договору з актами, довідкою з поясненням щодо економії коштів надасте листи відгуки від замовників із зазначеням номеру та дати укладення договору, інформацією про належне виконання договору, обовязковим підтвердженням введення в експлуатацію об’єкту/завершення робіт, як зазначено у п. 5.4.3.розділу ІІІ тендерної документації, - це буде свідченням того, що усі роботи виконано Учасником вчасно і якісно та прийняті замовником по договору без будь-яких зауважень, що буде доказом наявності в Учасника досвіду виконання аналогічного договору.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-06-26-006469-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: Приватне виробничо-комерційне підприємство "Авангард-Н", Код ЄДРПОУ:30759920
Дата подання: 29 червня 2020 15:02
ISO 9001:2015
Тендерною документацією передбачено надання сканованого оригіналу або сканованої копії сертифіката на систему управління якістю учасника щодо відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015, який є дійсним на дату розкриття тендерної пропозиці.
Відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі", Замовник має право вимагати даний сертифікат в учасників. Але враховуючи те, що жоден норматив не передбачає обов'яковості його наявності в будівельних організаціях і не дозвільним документом в будівництві, цей сертифікат наявний в одиниць з будівельників (доречі купляється саме для включення до тендерних документацій за домовленістю з Замовниками торгів).
Навіть при проведенні торгів для виконання термомодернізації будівель за кошти іноземних структур, ISO 9001:2015 не вимагають (приклад тому виконання робіт в 2019 році в дитячій лікарні Святої Зінаїди).
Отже, якщо у Замовника на меті стоїть задача, провести торги конкурентно, чесно та неупереджено, з максимальною економією коштів- вимагаємо видалити з тендерної документації вимогу про надання "сканованого оригіналу або сканованої копії сертифіката на систему управління якістю учасника щодо відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015, який є дійсним на дату розкриття тендерної пропозиці". Наявність такого сертифіката не гарантує того, що його власник виконає роботи якісніше та швидше від будівельника в якого є всі необхідні дозвільні документи, відповідно до чинного законодавства, а відсутній такий сертифікат.
Дякую.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі", Замовник має право вимагати даний сертифікат в учасників. Але враховуючи те, що жоден норматив не передбачає обов'яковості його наявності в будівельних організаціях і не дозвільним документом в будівництві, цей сертифікат наявний в одиниць з будівельників (доречі купляється саме для включення до тендерних документацій за домовленістю з Замовниками торгів).
Навіть при проведенні торгів для виконання термомодернізації будівель за кошти іноземних структур, ISO 9001:2015 не вимагають (приклад тому виконання робіт в 2019 році в дитячій лікарні Святої Зінаїди).
Отже, якщо у Замовника на меті стоїть задача, провести торги конкурентно, чесно та неупереджено, з максимальною економією коштів- вимагаємо видалити з тендерної документації вимогу про надання "сканованого оригіналу або сканованої копії сертифіката на систему управління якістю учасника щодо відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015, який є дійсним на дату розкриття тендерної пропозиці". Наявність такого сертифіката не гарантує того, що його власник виконає роботи якісніше та швидше від будівельника в якого є всі необхідні дозвільні документи, відповідно до чинного законодавства, а відсутній такий сертифікат.
Дякую.
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 червня 2020 11:39
Шановний учаснику! Найближчим часом до тендерної документації будуть внесені зміни.
Вимога задоволена Замовником
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 липня 2020 12:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Приватне виробничо-комерційне підприємство "Авангард-Н" |
2 048 000,00
UAH
|
1 699 999,00
UAH
|
Документи |
ФОП Калашніков Сергій Анатолійович |
2 407 022,00
UAH
|
1 700 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ СУМИСЛАВБУД |
2 298 422,40
UAH
|
1 995 000,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Приватне виробничо-комерційне підприємство "Авангард-Н" #30759920 |
Відхилено |
1 699 999,00
UAH
|
20 липня 2020 15:24
|
|
ФОП Калашніков Сергій Анатолійович #3074612790 |
Відхилено |
1 700 000,00
UAH
|
21 липня 2020 11:00
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ СУМИСЛАВБУД #35906877 |
Переможець |
1 995 000,00
UAH
|
23 липня 2020 15:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2021 21:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2020 15:50
|
договір 161 додаткова1.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2020 15:50
|
Електронний підпис | укладений |
05 серпня 2020 13:24
|
договір 161 славбуд.pdf | укладений |
05 серпня 2020 13:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Коригування ПКД. |
Номер договору про закупівлю: | 161 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |