Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Касова стрічка для терміналу (з термошаром)
Очікувана вартість
84 000,00 UAH
UA-2020-06-26-006425-a 4a0c391b3a6a409e9a61f68b8c0e014a
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Шрам

+380979957700 shram-kp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Швидкісний трамвай"
Код ЄДРПОУ: 30950099
Місцезнаходження: 50057, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, МАЙДАН ПРАЦІ, 1
Контактна особа: Вікторія Шрам
+380979957700
shram-kp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 червня 2020 14:35
Звернення за роз’ясненнями: до 06 липня 2020 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 липня 2020 15:00
Початок аукціону: 13 липня 2020 12:19
Очікувана вартість: 84 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 840,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22990000-6: Газетний папір, папір ручного виготовлення та інший некрейдований папір або картон для графічних цілей


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4000 рулон
Касова стрічка для терміналу (з термошаром)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50057, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Майдан Праці,1;вул.Тбіліська,23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22990000-6 — Газетний папір, папір ручного виготовлення та інший некрейдований папір або картон для графічних цілей

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за партію Товару здійснюється Покупцем у національній валюті України шляхом безготівкового перерахування належних до сплати сум за банківськими реквізитами Постачальника, зазначених у Договорі, на підставі рахунку на оплату протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати постачання партії Товару на склад Покупця. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 червня 2020 14:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2020 14:35
Додаток 6.doc
26 червня 2020 14:35
Додаток 5.doc
26 червня 2020 14:35
Додаток 4.doc
26 червня 2020 14:35
Додаток 3.doc
26 червня 2020 14:35
Додаток 1 (технічне завдання).pdf
26 червня 2020 14:35
Додаток 2 (проект договору).doc
26 червня 2020 14:35
Документація.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 липня 2020 12:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 67 920,00
UAH з ПДВ
54 960,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БЕРДНИК ВІТАЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ" 68 000,00
UAH з ПДВ
55 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 липня 2020 16:17
Електронний підпис
13 липня 2020 16:17
ЦП 2.pdf
10 липня 2020 12:22
Електронний підпис
10 липня 2020 12:22
Документи.rar

Публічні документи

10 липня 2020 14:53
Електронний підпис
10 липня 2020 11:27
Пропозиція.pdf
10 липня 2020 11:27
Лист - згода.pdf
10 липня 2020 11:27
Лист - гарантія.pdf
10 липня 2020 11:27
Висновок ДСЕЕ.pdf
10 липня 2020 11:27
Паспорт повний.pdf
10 липня 2020 11:27
Код.pdf
10 липня 2020 11:27
Довідка щодо підпису.pdf
10 липня 2020 11:27
Довідка Статут.pdf
10 липня 2020 11:27
Довідка довкілля.pdf
10 липня 2020 11:27
Витяг з ЄДРЮ І ФОП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ФОП "БЕРДНИК ВІТАЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 54 960,00
UAH з ПДВ
14 липня 2020 14:52
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 липня 2020 14:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
54 960,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2021 13:04
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 11:44
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 11:43
Електронний підпис укладений
28 липня 2020 10:47
договір 6216.pdf укладений
28 липня 2020 10:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктами 4.4., 6.2.1., 9.3 цього Договору, Сторони погодились зменшити обсяги закупівлі, з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, та викласти п.4.1. розділу 4 Договору в наступній редакції: “ 4.1. Сума цього Договору становить: 16 488,00 грн.(Шістнацять тисяч чотириста вісімдесят вісім гривень 00 копійок) з урахування ПДВ, в тому числі ПДВ 2 748 грн.(Дві тисячі сімсот сорок вісім гривень 00 коп.) 2. У зв’язку зі зменшенням фактичних обсягів закупівлі, Сторони погодились викласти Специфікацію № 2 до Договору у новій редакції, що є невід’ємною частиною цього Договору та Додаткової угоди, в якій зазначено фактичну кількість та загальну вартість товару, що Постачальник передав у власність Покупця.
Номер договору про закупівлю: 6216
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 16 488,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 748,00 UAH)