Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з доступу до автоматизованої інформаційної системи оплати послуг паркування та електронного обліку відповідних платіжних транзакцій в сфері паркування для отримання даних щодо стану оплати послуг з користуванням майданчиками для платного паркування в режимі реального часу
Очікувана вартість
2 000 000,00 UAH
UA-2020-06-26-006341-a dc175e1bdc0448e6aa8b3b8b172def8f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Шаінідзе

+380930939348 dpparkcontrol@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ІНСПЕКЦІЯ З ПИТАНЬ КОНТРОЛЮ ЗА ПАРКУВАННЯМ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42403446
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75
Контактна особа: Марина Шаінідзе
+380930939348
dpparkcontrol@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 червня 2020 14:32
Звернення за роз’ясненнями: до 03 липня 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 липня 2020 14:00
Початок аукціону: 14 липня 2020 13:13
Очікувана вартість: 2 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72320000-4: Послуги, пов’язані з базами даних


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 послуга
Послуги з доступу до автоматизованої інформаційної системи оплати послуг паркування та електронного обліку відповідних платіжних транзакцій в сфері паркування для отримання даних щодо стану оплати послуг з користуванням майданчиками для платного паркування в режимі реального часу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вулиця Січових Стрільців, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72320000-4 — Послуги, пов’язані з базами даних

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 червня 2020 14:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2020 14:32
ТД_ПЗ.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-22-000050 ● dd2af096860a403a9ae1f54a2460d6ab
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 липня 2020 15:50
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

22.07.2020 № 142

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ


Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 22.07.2020 № 142

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника

2
UA-2020-06-26-006341-a

26.06.2020 Інспекція з питань контролю за паркуванням Дніпровської міської ради
(код за ЄДРПОУ 42403446) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-07-30 09:04:01

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги з доступу до автоматизованої інформаційної системи оплати послуг паркування та електронного обліку відповідних платіжних транзакцій в сфері паркування для отримання даних щодо стану оплати послуг з користуванням майданчиками для платного паркування в режимі реального часу» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-06-26-006341-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснення такого питання.
1. Відповідно до пункту 11 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Аналізом тендерної документації установлено, що згідно із пунктом 4 розділу ІІІ тендерної документації зазначено, що «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів», а також, в Додатку 1 до тендерної документації зазначено «Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції не менше ніж 90 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій».
Чому Замовником не дотримано вимоги пункту 11 частини 2 статті 22 Закону?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-07-30 15:49:04

Відповідь на пояснення

На Ваш запит на пояснення від 30.07.2020 повідомляємо наступне.
Пунктом 11 частини 2 статті 22 Закону України №922 «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено, що у тендерній документації зазначається строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Тобто, Законом встановлено мінімальний строк дійсності тендерної пропозиції на рівні 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Відповідно пункту 4 розділу ІІІ тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до закупівлі послуг з доступу до автоматизованої інформаційної системи оплати послуг паркування та електронного обліку відповідних платіжних транзакцій в сфері паркування для отримання даних щодо стану оплати послуг з користуванням майданчиками для платного паркування в режимі реального часу» за номером ID: UA-2020-06-26-006341-a (далі – закупівля) зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів.
Додатком 1 до тендерної документації уточнено строк дійсності тендерної пропозиції, а саме: не менше, ніж 90 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Вказаний строк є більш тривалим, що відповідає приписам п.11 ч.2 ст.22 Закону, оскільки дата розкриття тендерної пропозиції є наступним етапом процедури закупівлі після етапу подання тендерних пропозицій.
Враховуючи вказані обставини Замовником було дотримано вимоги п.11 ч.2 ст.22 Закону, оскільки жодним чином не було обмежено строки дії тендерної пропозиції у межах не менше 90 днів, а навпаки в тендерній документації передбачено строк на 1 день більше, ніж мінімальний, передбачений Законом.
В тендерній документації Замовником не було вказано строк дії пропозиції менше 90 днів, тому жодних порушень законодавства в частині змісту тендерної документації не відбулося.
Слід зазначити, що чинним законодавствам не встановлений обов’язок Замовника зазначати необхідний строк дії тендерної пропозиції у конкретному місці (розділі, пункті тощо) тендерної документації. Таким чином, Замовник на власний розсуд обирає форму тендерної документації та порядок викладення вимог до учасників закупівлі, в тому числі і відображення строку дійсності тендерної пропозиції учасника закупівлі.
Варто також наголосити, що визначений Замовником строк дії тендерної пропозиції жодним чином не обмежив права Учасників торгів, а їх згода на дотримання вказаних строків підтверджує законність дій Замовника.
Вимога щодо обов’язкової дії умов тендерної пропозиції не менше 90 днів необхідна для того, щоб укласти договір у визначений частиною 6 статті 33 Закону строк. Адже потрібно враховувати те, що процедура може бути призупинена через скаргу Учасників, відмову переможця торгів укласти договір тощо. Отже, після закінчення періоду оскарження та після того, як договір про закупівлю укладений, вимога щодо строку дійсності тендерних пропозицій не поширюється на правовідносини між сторонами такого договору.
Керуючись статтею 24 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, а також керуючись статтею 18 Закону учасник торгів має право оскаржити рішення тендерного комітету до органу оскарження. Відсутність звернень за роз’ясненнями та оскаржень рішень тендерного комітету з боку Учасників закупівлі підтверджує факт відсутності у Учасників закупівлі будь-яких зауважень щодо тендерної документації Замовника та дотримання Замовником норм Закону.
Станом на теперішній час тендерна пропозиція переможця закупівлі є дійсною; тендерна документація та рішення Замовника, у строки визначені законодавством, оскаржені не були, а отже процедура закупівлі відбувається в межах норм Закону.
Виходячи з вищевикладеного, вважаємо, що Замовником не було порушено вимог Закону.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-08-10 16:42:49

Заперечення до висновку Східного офісу Держаудитслужби по закупівлі за номером ID: UA-2020-06-26-006341-a від 05.08.2020, опублікованого на веб-порталі Уповноваженого органу

Відповідно до висновку Східного офісу Держаудитслужби по закупівлі за номером ID: UA-2020-06-26-006341-a від 05.08.2020, повідомляємо.

1. Щодо відсутності інформації щодо місцезнаходження Замовника та його категорії у річному плані.

Згідно статті 96 Цивільного кодексу України, юридична особа самостійно відповідає за своїми зобов’язаннями.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» інспекція виступає в процедурах закупівель, як Замовник і здійснює організацію та проведення процедур закупівель через утворений тендерний комітет або уповноважену особу.
Закупівля за номером ID: UA-2020-06-26-006341-a була проведена тендерним комітетом.
Повноваження тендерного комітету чітко закріплені пунктом 4 Розділу Х Прикінцевих та Перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: тендерний комітет планує закупівлі, складає та затверджує річний план закупівель, здійснює вибір процедури закупівлі, проводить процедури закупівель, забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця, забезпечує складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених цим Законом, забезпечує оприлюднення інформації та звіту щодо публічних закупівель відповідно до цього Закону, здійснює інші дії, передбачені цим Законом.
Тобто, коло повноважень тендерного комітету визначено нормативно-правовими актами та стосується тільки проведення самої процедури закупівлі та не зачіпає функціонал системи ProZorro. Zakupki.prom.ua - офіційний майданчик державних публічних закупівель ProZorro.
Вибір типу Замовника здійснюється під час реєстрації особистого кабінету на Майданчику Zakupki.prom.ua. Від обраної категорії Замовника залежить перелік доступних процедур, який Замовник зможе обирати під час публікації планів та оголошень закупівель. Враховуюче це, повідомляємо, що інформація щодо місцезнаходження та категорії Замовника зазначена в особистому кабінеті на веб-порталі Уповноваженого органу (майданчик Zakupki.prom.ua), а також в річному плані закупівлі (ідентифікатор плану закупівлі UA-P-2020-06-11-001927-b). (Скріншот 1 додається).
На момент здійснення публікації змін до річного плану (26 червня 2020 року) технічна можливість відобразити вищезазначену інформацію на сайті ProZorro була відсутня. Зазначена інформація була надана технічною підтримкою майданчику Zakupki.prom.ua. (Скриншот 2 додається).
Тобто, будь-яким чином змінити інформацію в плані на ProZorro немає можливості. Всі зазначені поля були заповнені в повному обсязі (Скриншот 3 додається).
В зв’язку з оновленням функціоналу майданчику, в пізніше опублікованих планах, на сторінці ProZorro, вже відображається інформація про категорію та місцезнаходження Замовника.
Державні органи та органи місцевого самоврядування, як юридичні особи, несуть юридичну відповідальність лише за своїми зобов’язаннями та діями, визначеними чинним Законодавством України.
Таким чином, тендерний комітет інспекції здійснив всіх можливих заходів щодо виконання норм оприлюднення інформації про категорію та місцезнаходження Замовника, в межах технічної можливості офіційного майданчику ProZorro, на момент публікації змін до річного плану (26 червня 2020 року).


2. Щодо оголошення про проведення відкритих торгів, яке не містить інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції.

Відповідно до частини 1 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель.
Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено публікацію оголошення окремим файлом, тому тендерна документація включає в себе оголошення про проведення закупівлі та інструкцію з її підготування. Частина 7 Розділу I Тендерної документації до закупівлі UA-2020-06-26-006341-a містить інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, а саме:
тендерна пропозиція та усі документи, що стосуються цієї процедури закупівлі і підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути викладені українською мовою. У випадку надання у складі пропозиції документу, який в оригіналі існує на іншій, ніж українська або російська мова, учасник надає переклад цього документу українською мовою. Переклад повинен бути засвідчений підписом уповноваженої особи учасника, скріплений печаткою*, із зазначенням посади і дати підпису. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. (Скріншот 4 додається)

3. Щодо невідповідності вимогам Закону, а саме: - у пункті 4 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів», а також, в Додатку 1 до тендерної документації зазначено «Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції не менше ніж 90 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій», чим порушено вимоги пункту 11 частини другої статті 22 Закону.

Пунктом 11 частини 2 статті 22 Закону України №922 «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено, що у тендерній документації зазначається строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Тобто, Законом встановлено мінімальний строк дійсності тендерної пропозиції на рівні 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Відповідно до пункту 4 розділу ІІІ «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» визначено, що в тендерній документації до закупівлі послуг з доступу до автоматизованої інформаційної системи оплати послуг паркування та електронного обліку відповідних платіжних транзакцій в сфері паркування для отримання даних щодо стану оплати послуг з користуванням майданчиками для платного паркування в режимі реального часу» за номером ID: UA-2020-06-26-006341-a (далі – закупівля) зазначається, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів. Додатком 1 до тендерної документації уточнено строк дійсності тендерної пропозиції, а саме: не менше, ніж 90 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Вказаний строк є більш тривалим, що відповідає приписам п.11 ч.2 ст.22 Закону, оскільки дата розкриття тендерної пропозиції є наступним етапом процедури закупівлі після етапу подання тендерних пропозицій. Враховуючи вказані обставини Замовником було дотримано вимоги п.11 ч.2 ст.22 Закону, оскільки жодним чином не було обмежено строки дії тендерної пропозиції у межах не менше 90 днів, а навпаки в тендерній документації передбачено строк на 1 день більше, ніж мінімальний, передбачений Законом. В тендерній документації Замовником не було вказано строк дії пропозиції менше 90 днів, тому жодних порушень законодавства в частині змісту тендерної документації не відбулося.
Слід зазначити, що чинним законодавством не встановлений обов’язок Замовника зазначати необхідний строк дії тендерної пропозиції у конкретному місці (розділі, пункті тощо) тендерної документації. Таким чином, Замовник на власний розсуд обирає форму тендерної документації та порядок викладення вимог до учасників закупівлі, в тому числі і відображення строку дійсності тендерної пропозиції учасника закупівлі.
Варто також наголосити, що визначений Замовником строк дії тендерної пропозиції жодним чином не обмежив права Учасників торгів, а їх згода на дотримання вказаних строків підтверджує законність дій Замовника. Вимога щодо обов’язкової дії умов тендерної пропозиції не менше 90 днів необхідна для того, щоб укласти договір у визначений частиною 6 статті 33 Закону строк. Адже, потрібно враховувати те, що процедура може бути призупинена через скаргу Учасників, відмову переможця торгів укласти договір тощо. Отже, після закінчення періоду оскарження та після того як договір про закупівлю укладений, вимога щодо строку дійсності тендерних пропозицій не поширюється на правовідносини між сторонами такого договору.
Керуючись статтею 24 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, а також керуючись статтею 18 Закону учасник торгів має право оскаржити рішення тендерного комітету до органу оскарження. Відсутність звернень за роз’ясненнями та оскаржень рішень тендерного комітету з боку Учасників закупівлі підтверджує факт відсутності у Учасників закупівлі будь-яких зауважень щодо тендерної документації Замовника та дотримання Замовником норм Закону. Станом на теперішній час тендерна пропозиція переможця закупівлі є дійсною; тендерна документація та рішення Замовника, у строки визначені законодавством, оскаржені не були, а отже процедура закупівлі відбувається в межах норм Закону.

4. Щодо пункту 1 розділу IV «Подання та розкриття тендерної пропозиції» - в тендерній документації не зазначено дату кінцевого строку надання тендерних пропозицій, чим не дотримано вимоги пункту 14 частини другої статті 22 Закону.

Зазначаємо, що кінцева дата та час подання тендерної пропозиції зазначається Замовником при оприлюдненні закупівлі і відображається в електронній системі закупівель та документі, що автоматично формується системою на сайті ProZorro, а саме в пункті 13 оголошення про проведення процедури відкритих торгів закупівлі послуг з доступу до автоматизованої інформаційної системи оплати послуг паркування та електронного обліку відповідних платіжних транзакцій в сфері паркування для отримання даних щодо стану оплати послуг з користуванням майданчиками для платного паркування в режимі реального часу (ID: UA-2020-06-26-006341-a), визначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій 13 липня 2020 14:00. (Оголошення до закупівлі додається).
Тобто, Учасники мають інформацію щодо кінцевої дати подання тендерних пропозицій і це не впливає на можливість подання Учасниками своїх тендерних пропозицій.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 05 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 20 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 Закону. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Подана позовна заява 18.08.2020
Дата публікації: 02 вересня 2020

Документи:

02 вересня 2020 12:05
Ухвала.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 липня 2020 13:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БІЗНЕС СОЛЮШНС ГРУП" 1 999 200,00
UAH з ПДВ
1 999 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПАРКТ СЕРВІС ГРУППЕ" 2 000 000,00
UAH з ПДВ
2 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 липня 2020 18:12
Електронний підпис
24 липня 2020 18:11
Приказ Лазарева (1) (1).pdf
24 липня 2020 18:11
по статті 17.pdf
15 липня 2020 12:21
Електронний підпис
13 липня 2020 13:34
Document_USR_1006891768.rtf
13 липня 2020 13:34
Тендерна пропозиція.pdf
13 липня 2020 13:34
Статут ТОВ БС.pdf
13 липня 2020 13:34
Наказ Директор БС.pdf
13 липня 2020 13:34
Витяг ПДВ БС.pdf
13 липня 2020 13:34
Виписка БС.pdf
13 липня 2020 13:34
18 - довідка.pdf
13 липня 2020 13:34
17 - гарантійний л.pdf
13 липня 2020 13:34
16 - по ст 17.pdf
13 липня 2020 13:34
5 - зміни до договору.pdf

Публічні документи

13 липня 2020 13:14
Електронний підпис
13 липня 2020 13:11
Документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БІЗНЕС СОЛЮШНС ГРУП"

ТОВ "ПАРКТ СЕРВІС ГРУППЕ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БІЗНЕС СОЛЮШНС ГРУП"
#39217476
Переможець 1 999 200,00
UAH з ПДВ
14 липня 2020 16:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 липня 2020 16:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БІЗНЕС СОЛЮШНС ГРУП"
#39217476
1 999 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 12:24
Електронний підпис укладений
31 липня 2020 12:19
Договір 72.pdf укладений
31 липня 2020 12:19

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 999 200,00
UAH (в тому числі ПДВ 333 200,00 UAH)