Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Послуги з надання доступу до автоматизованої інформаційної системи центральної обробки даних інспекторів з паркування
Очікувана вартість
895 500,00 UAH
UA-2020-06-26-006191-a e26e034530284c06bebf8857ea5c670b
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Шаінідзе

+380930939348 dpparkcontrol@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ІНСПЕКЦІЯ З ПИТАНЬ КОНТРОЛЮ ЗА ПАРКУВАННЯМ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42403446
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75
Контактна особа: Марина Шаінідзе
+380930939348
dpparkcontrol@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
28.04.2020 року замовником було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги та оголошено закупівлю UA-2020-04-28-000869-b». Проте станом на 05.06.2020 року було подано менше двох пропозицій, як наслідок торги були відмінені.
Тому 09.06.2020 року замовником знову було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги та оголошено нову закупівлю UA-2020-06-09-001567-b». Проте знову ж таки станом на 25.06. 2020 року було подано менше двох пропозицій, як наслідок торги знову були відмінені.
Враховуючи ті обставини, що Замовником було відмінено дві процедури закупівлі за предметом «Послуги з надання доступу до автоматизованої інформаційної системи центральної обробки даних інспекторів з паркування» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «72310000-1 Послуги з обробки даних» через відсутність достатньої кількості учасників, тендерним комітетом було прийнято рішення застосувати, як виняток, переговорну процедуру закупівлі, відповідно до п.1 ч.2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 червня 2020
Оскарження наміру укласти договір: 07 липня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72310000-1: Послуги з обробки даних


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30000 послуга
Послуги з надання доступу до автоматизованої інформаційної системи центральної обробки даних інспекторів з паркування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вулиця Січових Стрільців, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72310000-1 — Послуги з обробки даних

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІЗНЕС СОЛЮШНС ГРУП"
#39217476
Переможець 895 500,00
UAH з ПДВ
26 червня 2020 14:25

Документи

26 червня 2020 14:25
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 червня 2020 14:25

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІЗНЕС СОЛЮШНС ГРУП"
#39217476
895 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 червня 2020 14:25
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 липня 2020 09:20
Договір 70.pdf укладений
10 липня 2020 09:19
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2021 12:15

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 895 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 149 250,00 UAH)