Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 33690000-3 – «Лікарські засоби різні» (реагенти для біохімічних досліджень(білкові фракції, глюкоза) та система гемостазу (53970 Електрофорез білків IVD, реагент,53970 Електрофорез білків IVD, реагент, 53970 Електрофорез білків IVD, реагент, 41818Глюкоза IVD, калібратор, 58237 Буферний розчинник зразків ІВД, автоматичні / напівавтоматичні системи, 59058 Миючий / очищуючий розчин ІВД, для автоматизованих / полуавтоматізіванних систем, 53305 Глюкоза IVD, набір, йон-селективні електроди, 30592 Активований частковий тромбопластиновий час IVD, 30591 Набір реагентів для вимірювання протромбінового часу (ПЧ) IVD, 30541 Набір реагентів для визначення фібриногену, 55985 Протромбіновий час (ПВ) ІВД, контрольний матеріал, 55985 Протромбіновий час (ПВ) ІВД, контрольний матеріал 61032 Кювети для лабораторного аналізатора ІВД, одноразового використання 30591 Набір реагентів для вимірювання протромбінового часу (ПЧ) IVD) ).
Очікувана вартість
280 000,00 UAH
UA-2020-06-26-005456-a dd80ca9c9a1a4f17a4f2650d986d8995
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Михайлюк Наталія Павлівна

380342528082 okl_tender@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Обласна клінічна лікарня Івано-Франківської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01993150
Місцезнаходження: 76008, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Вулиця Федьковича, будинок 91
Контактна особа: Михайлюк Наталія Павлівна
380342528082
okl_tender@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 червня 2020 13:40
Звернення за роз’ясненнями: до 03 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 13 липня 2020 14:22
Очікувана вартість: 280 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штуки
Ацетат целюлозні мембрани 57х140 мм (50шт) кат. номер AN501
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
НК 024:2019: 53970 — Електрофорез білків IVD, реагент
5 штуки
Пунцовий С – готовий до використання (100 мл)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
НК 024:2019: 53970 — Електрофорез білків IVD, реагент
6 штуки
Буфер HR для білків сироватки концентрований 10х (100мл) кат.номер Т205
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
НК 024:2019: 53970 — Електрофорез білків IVD, реагент
25 штуки
Калібратор глюкози (для аналізатору глюкози) ГЛЮ.001
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
НК 024:2019: 41818 — Глюкоза IVD, калібратор
350 штуки
Концентрат системного реагенту (для аналізатору глюкози), ГЛЮ.005
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
НК 024:2019: 58237 — Буферний розчинник зразків ІВД, автоматичні / напівавтоматичні системи
8 штуки
Очисний розчин (для аналізатору глюкози), ГЛЮ.007
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
НК 024:2019: 59058 — Миючий / очищуючий розчин ІВД, для автоматизованих / полуавтоматізіванних систем
4 штуки
920527 Сенсор глюкоза 3000 проб
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
НК 024:2019: 53305 — Глюкоза IVD, набір, йон-селективні електроди
35 набір
Набір Активований частковий тромбопластиновий час 5х2 мл. у складі: R1 5х2мл; R2 5х2мл.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
НК 024:2019: 30592 — Активований частковий тромбопластиновий час IVD, набір, аналіз утворення згустку, експрес-аналіз
30 набір
Набір Протромбіновий час 10х5мл. у складі: R1 10х5 мл.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
НК 024:2019: 30591 — Набір реагентів для вимірювання протромбінового часу (ПЧ) IVD
20 набір
Набір Фібріноген 5х2мл. у складі: R1 5х2мл; R2 3х30мл.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
НК 024:2019: 30541 — Набір реагентів для визначання фібриногену
35 штуки
Нормальна контрольна плазма NCP
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
НК 024:2019: 55985 — Протромбіновий час (ПВ) IVD, контрольний матеріал
35 штуки
Патологічна контрольна плазма ANCP
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
НК 024:2019: 55985 — Протромбіновий час (ПВ) IVD, контрольний матеріал
50 набір
Кювети (для коагулометрів SC20/SC40)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
НК 024:2019: 61032 — Кювету для лабораторного аналізатора ІВД, одноразового використання
50 Флакон
Вимірювальні кульки (по 300 шт.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
НК 024:2019: 30591 — Набір реагентів для вимірювання протромбінового часу (ПЧ) IVD

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 4.1. Замовник здійснює оплату товару на підставі накладної на умовах відстрочки платежу на термін не більше 30 календарних днів з моменту поставки товару Замовнику. 4.3. Усі розрахунки за Договором проводяться у безготівковій формі. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 червня 2020 13:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2020 13:42
Тендерна документацiя_.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 липня 2020 14:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МК КВЕРТІМЕД-УКРАЇНА" 278 919,04
UAH з ПДВ
278 919,04
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "АРТЮХ ІРИНА МИКОЛАЇВНА" 279 745,00
UAH з ПДВ
279 745,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 липня 2020 15:47
Електронний підпис
24 липня 2020 11:21
public_doc.p7s
24 липня 2020 11:21
Dovidka_20196376870500200403.pdf.p7s
24 липня 2020 11:21
Dovidka_20196376870500200403.pdf
10 липня 2020 14:10
Електронний підпис
10 липня 2020 14:04
5 Довідки.pdf
10 липня 2020 14:04
3 Проект договору.pdf
10 липня 2020 14:04
2 Відповідність МТВ.pdf
10 липня 2020 14:04
1 Цінова пропозиція.pdf

Конфіденційні документи

10 липня 2020 14:04
7 Копія паспорту.pdf

Обґрунтування конфіденційності

інформація, що містить персональні дані учасника

Публічні документи

11 липня 2020 12:07
флп АртюхІ.М.zip
11 липня 2020 12:07
Лист.pdf
11 липня 2020 12:07
Лист- згода.pdf
11 липня 2020 12:07
Довідка.pdf
11 липня 2020 12:07
Довідка ст17.pdf
11 липня 2020 12:07
Довідка выдомість.pdf
11 липня 2020 12:07
Гарантийний лист.pdf
11 липня 2020 12:07
Відповідність МТВ.pdf
11 липня 2020 12:07
АНАЛОГ ДОГОВОР.pdf
11 липня 2020 12:07
КП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МК КВЕРТІМЕД-УКРАЇНА"

ФОП "АРТЮХ ІРИНА МИКОЛАЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МК КВЕРТІМЕД-УКРАЇНА"
#34632649
Переможець 278 919,04
UAH з ПДВ
21 липня 2020 10:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 липня 2020 10:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МК КВЕРТІМЕД-УКРАЇНА"
#34632649
278 919,04
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 червня 2021 16:02
Дод угода №4 до договору №212-8.pdf зміни до договору
29 червня 2021 16:01
Електронний підпис зміни до договору
19 січня 2021 11:39
№3 до №212-8.pdf зміни до договору
19 січня 2021 11:35
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 14:33
Дод угода №2 до договору №212-8.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 14:20
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 16:18
Дод угода №1 до договору №212-8.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 16:15
Електронний підпис укладений
12 серпня 2020 11:15
Електронний підпис укладений
12 серпня 2020 11:14
Договір №212-8 від 10.08.2020р..pdf укладений
12 серпня 2020 11:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно ЗУ№922-УІІ1 від 25.12.2015р «Про публічні закупівлі» та пункту 12.7 та пп.12.7.1 (зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника) договору № 212/8 від 10 серпня 2020 р. сторони домовились внести зміни до даного договору та зменшити суму договору на 42793 грн. 58 коп. (Сорок дві тисячі сімсот дев'яносто три гривні 58 копійок). Ціна договору становить 236125 грн. 46 коп .(Двісті тридцять шість тисяч сто двадцять п'ять гривень 46 копійок), в т.ч ПДВ 7% - 15447 грн. 46 коп. (П'ятнадцять тисяч чотириста сорок сім гривень 46 копійок). Специфікацію до договору №212/8 от 10.08.2020 р, викласти у новій редакції відповідно до Специфікації (Додаток №1) до цієї додаткової угоди, що є невід’ємною складовою даного договору
Номер договору про закупівлю: №212/8
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): намір продовжити дію договору
Номер договору про закупівлю: №212/8
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 20%
Номер договору про закупівлю: №212/8
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовились, що: • загальна сума договору становить 283 350 грн. 55 коп. (двісті вісімдесят три тисячі триста пятдесят грн. 55 коп..), • термін дії договору та додаткових угод продовжити до 30.06.2021р.
Номер договору про закупівлю: №212/8
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 серпня 2020 — 30 червня 2021
Сума оплати за договором: 283 350,55
UAH (в тому числі ПДВ 18 536,95 UAH)