Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція, модернізація та благоустрій території МПК «Будівельник» по вул. Маяковського буд. 9, у м. Краматорську, Донецької області (коригування)
Очікувана вартість
109 736 516,00 UAH
UA-2020-06-26-005282-a 6206c55e5433464f8ebb558380413131
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Панченко Денис Валерійович

+380632090199 upovnovageniy@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40478970
Місцезнаходження: 84320, Україна , Донецька обл., Краматорськ, вул. Беляєва, 113
Контактна особа: Панченко Денис Валерійович
+380632090199
upovnovageniy@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 червня 2020 13:30
Звернення за роз’ясненнями: до 02 липня 2020 23:59
Оскарження умов закупівлі: до 08 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 липня 2020 23:59
Початок аукціону: 13 липня 2020 13:44
Очікувана вартість: 109 736 516,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 097 365,16 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 548682.58 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція, модернізація та благоустрій території МПК «Будівельник» по вул. Маяковського буд. 9, у м. Краматорську, Донецької області (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84320, Україна, Донецька область, Краматорськ, вул. Маяковського, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 45 Робочі 30
Виконання робіт Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт Пiсляоплата 45 Робочі 65
Iнша подія Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації. Пiсляоплата 45 Робочі 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 червня 2020 13:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2020 13:30
2020-06-26 ТД Строитель.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-18-000009 ● 093faa7eefa3473ea177c354aa5de102
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 січня 2021 15:50
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

18.01.2021
№2

Сєвєродонецьк

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В. о. начальника Тетяна ЖИХАР

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 18.01.2021 № 2
Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п

Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1
UA-2020-06-26-005282-a
26.06.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Пояснення по суті МОНІТОРИНГУ щодо закупівлі: «Реконструкція, модернізація та благоустрій території МПК «Будівельник» по вул. Маяковського буд. 9, у м. Краматорську, Донецької області (коригування)» Управлінням капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради 18.01.2021 року через авторизований електронний майданчик на Веб-порталі Уповноваженого органу було отримано повідомлення про початок проведення Державною аудиторською службою України (північно-східний офіс Держаудитслужби Управління північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області) моніторингу закупівлі робіт по об’єкту: «Реконструкція, модернізація та благоустрій території МПК «Будівельник» по вул. Маяковського буд. 9, у м. Краматорську, Донецької області (коригування)» код національного класифікатора України ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція, (ідентифікатор моніторингу UA-M-2021-01-18-000009, Наказ ДАСУ від 18.01.2021 №2 м. Сєвєродонецьк). 29 січня 2021р. Державною аудиторською службою України був опублікований висновок про результати моніторингу процедури закупівлі. Згідно інформації, що міститься у висновку, Державна аудиторська служба України виявила порушення Закону України «Про публічні закупівлі», визначила заходи щодо усунення виявлених порушень та припинення обов'язків за договором від 03.08.2020р. № 34.03-17/4 відповідно до норм частини 2 статті 202 Господарського кодексу України та зобов’язала оприлюднити інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або надати аргументовані заперечення до висновку, чи інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Так, за результатами моніторингу, проведеного Державною аудиторською службою України (північно-східний офіс Держаудитслужби Управління північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області) було повідомлено про можливі порушення закону України зі сторони Замовника - управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради та Переможця/учасника - Товариства з обмеженою відповідальністю "СТРОЙУКОМ", а саме: Щодо вимог частини 3 та 6 статті 17 Закону. Закупівля здійснюється відповідно до Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті за програмою «Реалізація надзвичайної кредитної програми для відновлення України», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08.05.2019 № 378. Відповідно до п. 11 зазначеного Порядку, закупівля товарів, робіт і послуг за рахунок бюджетних коштів здійснюється відповідно до керівних настанов Європейського інвестиційного банку з питань закупівель та Закону України «Про публічні закупівлі». Переважними у даному випадку є вимоги міжнародних угод. Встановлено що в частині подання та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) документації, та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій), можливо були допущені помилки, на підставі наступного - Відповідно до частини 6 статті 17 Закону переможець процедури закупівлі повинен надати замовнику документи (шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Також моніторингом повідомлено, що ТОВ «Стройуком Товариство з обмеженою відповідальністю» в складі своєї тендерної пропозиції надано підсумкову відомість ресурсів, якою передбачено використання машин та механізмів, які не значяться в наданій ТОВ «Стройуком Товариство з обмеженою відповідальністю» довідці про наявність у Учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі. Тендерним комітетом було здійснено розгляд та кваліфікацію переможця на предмет наявності фактів, визначених у висновку ДАСУ. При цьому зрозуміло, що окремі факти, з переліку питань, частково мали місце, але ніяким чином не спотворили інформацію, необхідну у такому випадку тендерному комітету замовника для визначення переможця згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» Згідно Господарського кодексу України визначені загальні умови припинення господарських зобов'язань. На момент оприлюднення цих заперечень до висновку Державної аудиторської служби, вважаємо, що підстав для припинення господарських зобов'язань нема, оскільки договір підряду від 03.08.2020 р. № 34.03.-17/4, укладений між управлінням капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради та ТОВ "СТРОЙУКОМ" є дійсним (чинним) та укладеним відповідно до вимог чинного законодавства. Договір відповідає умовам закону України "Про публічні закупівлі", умовам та вимогам Цивільного Кодексу України, умовам та вимогам Господарського Кодексу України. Додатково повідомляємо, щодо правових норм, визначених ч.1. ст.43 Договір про закупівлю може бути визнаний нікчемним у разі: 1) якщо замовник уклав договір про закупівлю до/без проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі згідно з вимогами цього Закону; 2) укладення договору з порушенням вимог частини четвертої статті 41 цього Закону; 3) укладення договору в період оскарження процедури закупівлі відповідно до статті 18 цього Закону; 4) укладення договору з порушенням строків, передбачених частинами п’ятою і шостою статті 33 та частиною сьомою статті 40 цього Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону. Враховуючи, що жодної з вказаних підстав, як за висновком Держаудитслужби так і фактично, не встановлено, законних підстав для розірвання договору з боку Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради, не вбачає.

2021-02-05 10:52:48


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 29 січня 2021
Кінцевий строк оскарження: 13 лютого 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 липня 2020 14:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СТРОЙУКОМ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 109 678 576,57
UAH з ПДВ
108 581 211,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Донецький інститут води" 108 900 000,00
UAH з ПДВ
108 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ МОДУЛЬТЕХНОБУД 109 691 332,89
UAH з ПДВ
109 691 332,89
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 липня 2020 10:07
Документи переможця.pdf
10 липня 2020 13:44
Електронний підпис
10 липня 2020 13:38
Електронний підпис
10 липня 2020 11:02
9. Гарантійні листи.PDF
10 липня 2020 09:51
Електронний підпис
10 липня 2020 09:26
Гарантія 1983-20.zip
10 липня 2020 09:26
4.Витяг платника ПДВ.PDF
10 липня 2020 09:26
3. Статут.PDF
10 липня 2020 09:26
5. Ліцензія_ дозволи.PDF
10 липня 2020 09:26
9. Гарантійні листи.PDF

Публічні документи

10 липня 2020 10:25
Електронний підпис
10 липня 2020 10:25
34. Довідка про ЕЦП.pdf
10 липня 2020 10:25
33. Технічне завдання.pdf
10 липня 2020 10:25
29. Довідка про ПДВ.pdf
10 липня 2020 10:25
18. Гарантійний лист.pdf
10 липня 2020 10:25
16.1.COVENANT OF INTEGRITY .pdf
10 липня 2020 10:25
14. Ліцензія, дозвіл.pdf
10 липня 2020 10:25
13. Довідка банку.pdf
10 липня 2020 10:25
12. Баланс.pdf
10 липня 2020 10:25
11. Досвід.pdf
10 липня 2020 10:25
8. План фінансування.pdf
10 липня 2020 10:25
7. Календарний графік.pdf
10 липня 2020 10:25
6. Договірна ціна.pdf
10 липня 2020 10:25
5. Проект договору.pdf
10 липня 2020 10:25
4. Витяг з реєстру ПДВ.pdf
10 липня 2020 10:25
3. Статут.pdf
10 липня 2020 10:25
1. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

11 липня 2020 21:56
Електронний підпис
11 липня 2020 21:47
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СТРОЙУКОМ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

ТОВ "Донецький інститут води"

ТОВ МОДУЛЬТЕХНОБУД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СТРОЙУКОМ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
#40276440
Переможець 108 581 211,00
UAH з ПДВ
16 липня 2020 20:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 липня 2020 20:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СТРОЙУКОМ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
#40276440
108 581 211,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2023 13:32
ДУ _18 від 31.12.22 дог 34.03-17-4 від 31.07.20.pdf зміни до договору
02 січня 2023 13:31
Електронний підпис укладений
16 серпня 2022 16:38
Д.у. _17 від 15.08.2022 до дог. _34.03-17-4 від 31.07.2020.pdf зміни до договору
16 серпня 2022 16:38
Електронний підпис укладений
07 липня 2022 22:01
Д.у. _16 від 07.07.2022 до дог. _34.03.17-4 від 31.07.2020.pdf зміни до договору
07 липня 2022 21:59
Електронний підпис укладений
06 травня 2022 11:33
Д.у. _15 від 06.05.2022 до дог. _34.03-17-4 від 31.07.2020.pdf зміни до договору
06 травня 2022 11:28
Електронний підпис укладений
15 лютого 2022 16:34
ДУ 14 від 15.02.2022 до договору 34.03-17-4 від 31.07.2020.pdf зміни до договору
15 лютого 2022 16:33
Електронний підпис укладений
03 грудня 2021 10:30
ДУ 13 від 03.12.2021 до договору 34.03-17-4 від 31.07.2020.pdf зміни до договору
03 грудня 2021 09:52
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2021 14:34
Д.у. _12 від 22.10.2021 до дог. _34.03-17-4 від 31.07.2020.pdf зміни до договору
22 жовтня 2021 14:30
Електронний підпис укладений
30 вересня 2021 13:48
ДУ _11 від 30.09.21 до догов. 34.03-17-4 від 31.07.20.pdf зміни до договору
30 вересня 2021 13:47
Електронний підпис укладений
23 вересня 2021 16:40
Д.у. _10 від 23.09.2021 до дог. _34.03-17-4 від 31.07.2020.pdf зміни до договору
23 вересня 2021 16:34
Електронний підпис укладений
14 вересня 2021 16:18
ДУ 9 від 14.09.2021р. до договору 34.03-17-4 від 31.07.2020р..pdf зміни до договору
14 вересня 2021 16:09
Електронний підпис укладений
03 вересня 2021 15:20
Д.у. _8 від 02.09.2021 до дог. _34.03-17-4 від 31.07.2020.pdf зміни до договору
03 вересня 2021 15:18
Електронний підпис укладений
20 липня 2021 10:13
д.у. 7 від 20.07.2021 дог. 34.03-17-4 від 31.07.2020.pdf зміни до договору
20 липня 2021 10:12
Електронний підпис укладений
07 червня 2021 10:26
Д.у. _6 від 18.05.2021 до дог._34.03-17-4 від 31.07.2020.pdf зміни до договору
07 червня 2021 10:21
Електронний підпис укладений
18 лютого 2021 09:23
Д.у. _5 від 18.02.2021 до дог. _34.03-17-4 від 31.07.2020.pdf зміни до договору
18 лютого 2021 09:21
Електронний підпис укладений
02 грудня 2020 09:40
Д.у. _4 від 02.12.2020 до дог. _34.03-17-4.pdf зміни до договору
02 грудня 2020 09:38
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2020 14:50
Д.у. _3 від 08.10.2020 до дог. _34.03-17-4 від 31.07.2020.pdf зміни до договору
08 жовтня 2020 14:45
Електронний підпис укладений
10 вересня 2020 10:31
д.у 2 від 10.09.2020 дог. 34.03-17-4 від 31.07.2020.pdf зміни до договору
10 вересня 2020 10:30
Електронний підпис укладений
14 серпня 2020 11:41
Д.у. 1 від 14.08.2020 Дог. 34.03-17-4 від 31.07.2020.pdf зміни до договору
14 серпня 2020 11:39
Електронний підпис укладений
03 серпня 2020 08:31
Договір 34.03-17-4 від 31.07.2020 укладений
03 серпня 2020 08:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни до договору
Номер договору про закупівлю: Договір 34.03-17-4
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни розділу 20
Номер договору про закупівлю: Договір 34.03-17-4
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: Договір 34.03-17-4
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: Договір 34.03-17-4
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
18 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: Договір 34.03-17-4
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: Договір 34.03-17-4
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна розділу 20
Номер договору про закупівлю: Договір 34.03-17-4
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: Договір 34.03-17-4
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: Договір 34.03-17-4
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: Договір 34.03-17-4
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: Договір 34.03-17-4
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: Договір 34.03-17-4
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: Договір 34.03-17-4
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
15 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: Договір 34.03-17-4
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 травня 2022
Дата публікації змін до договору:
06 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: Договір 34.03-17-4
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 липня 2022
Дата публікації змін до договору:
07 липня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: Договір 34.03-17-4
Договір:
Номер додаткової угоди: 16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
16 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: Договір 34.03-17-4
Договір:
Номер додаткової угоди: 17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: Договір 34.03-17-4
Договір:
Номер додаткової угоди: 18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML