Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 "72260000-5" Послуги, пов'язані з програмним забезпеченням (Інформаційно-технологічне обслуговування комп'ютерної програми "Автоматизована система управління навчальним закладом")
Очікувана вартість
54 672,00 UAH
UA-2020-06-26-004281-a 51213e88908e4efb904161f0e4a7b5bb
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Николаевна Бондаренко

+380482427765 finance@odeku.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Одеський державний екологічний університет
Код ЄДРПОУ: 26134086
Вебсайт: http://www.odeku.edu.ua
Місцезнаходження: 65016, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Львівська, 15
Контактна особа: Валентина Николаевна Бондаренко
+380482427765
finance@odeku.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
У 2016 році Університетом була придбана комп’ютерна програма «Автоматизована система управління навчальним закладом» у Товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче підприємство «МКР» (ТОВ «Науково-виробниче підприємство «МКР») згідно Договору поставки за № 07/03 від 01.04.2016 р. Майнові та авторські права на об’єкт інтелектуальної власності згідно з Свідоцтвом Державного департаменту інтелектуальної власності Міністерства освіти і науки України про реєстрацію авторського права за № 24979, дата реєстрації 14.07.2008 р., належать ТОВ «Науково-виробниче підприємство «МКР». На протязі 2017-2019 р.р. обслуговування та оновлення комп’ютерної програми здійснювалося уповноваженими представниками цієї організації. Для забезпечення роботи комп’ютерної програми необхідно щорічно оновлювати її. Послуги по супроводу програми включають: оновлення версій комп’ютерної програми «Автоматизована система управління навчальним закладом», надання консультацій адміністраторові комплексу і користувачам, усунення помилок в програмному забезпеченні.
Враховуючи вищенаведене, на ринку послуг інформаційно-технологічного обслуговування комп’ютерної програми «Автоматизована система управління навчальним закладом» відсутня конкуренція з технічних причин. Виключне право обслуговування цієї програми у 2020 році належить представнику – фізичній особі-підприємцю ФОП «Клименко Ю. О.», згідно з Ліцензійним договором № 1/02/19 від 10.02.2019 р. між ТОВ «Науково-виробничим підприємством «МКР» та ФОП «Клименко Ю. О.».
Відповідно пункту 2 частини другої статті 40 Закону «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується Замовником як виняток у разі : якщо послуги можуть бути надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності відсутності конкуренції з технічних причин.
Тому єдиною можливою процедурою закупівлі в даному випадку є переговорна процедура.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 червня 2020 12:29
Оскарження наміру укласти договір: 07 липня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Інформаційно-технологічне обслуговування комп'ютерної програми "Автоматизована система управління навчальним закладом"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65016, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Львівська, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

26 червня 2020 12:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2020 12:26
Протокол про намір підписати договір.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Клименко Ю. О.
#3609808901
Переможець 54 672,00
UAH
26 червня 2020 12:29

Документи

26 червня 2020 12:29
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 червня 2020 12:29

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Клименко Ю. О.
#3609808901
54 672,00
UAH
Документи

Документи

26 червня 2020 12:29
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 12:07
Електронний підпис укладений
07 липня 2020 14:23
Договір №03_07.pdf укладений
07 липня 2020 14:22

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 54 672,00
UAH