Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з проживання та відпочинку сімейного типу в готелях, готельних комплексах на території Івано-Франківської області
Очікувана вартість
900 000,00 UAH
UA-2020-06-26-004111-a ● f582ff18b22c4973997aff2801667dc5
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент соціальної та молодіжної політики облдержадміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 40159685 |
Місцезнаходження: | 21036, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, Хмельницьке шосе, 7 |
Контактна особа: |
Тетяна Захарченко, (0432) 66-05-46, zakupivli.DSMP@gmail.com zakupivli.dsmp@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 червня 2020 12:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 липня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 липня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 13 липня 2020 11:59 |
Початок аукціону: | 13 липня 2020 11:59 |
Очікувана вартість: | 900 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55110000-4: Послуги з розміщення у готелях
Код ДК 021:2015 – 55110000-4 Послуги з розміщення у готелях
Код ДК 021:2015 – 55110000-4 Послуги з розміщення у готелях
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
215 штуки
Послуги з проживання та відпочинку сімейного типу в готелях, готельних комплексах на території Івано-Франківської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 серпня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 55110000-4 — Послуги з розміщення у готелях
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | 100% оплата після пред'явлення Виконавцем та підписання сторонами акту надання послуг, відповідно до розділу 4 Договору | Пiсляоплата | 3 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 червня 2020 12:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 червня 2020 12:36 |
protocol_28.pdf | |
26 червня 2020 12:28 |
tutylka.pdf | |
26 червня 2020 12:26 |
Додаток 3.docx | |
26 червня 2020 12:25 |
Додаток 2.docx | |
26 червня 2020 12:25 |
Додаток 1.docx | |
26 червня 2020 12:25 |
тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-06-26-004111-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАШТ ІВЕНТ СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:37395753
Дата подання: 01 липня 2020 14:09
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації
Шановний Замовнику! Відповідно до додатку 2 до Тендерної документації, Учасник є безпосереднім надавачем послуг готельно-ресторанного напрямку.
Вважаємо, що вищезазначена вимога стосовно статусу учасника є дискримінаційною та такою, що потребує обов’язковому редагуванню шляхом внесення змін до тендерної документації у зв’язку з наступним.
Відповідно до п.4 ч.1 ст.5 та ч.4 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі- Закон), закупівлі здійснюються за такими принципами: недискримінація учасників та рівне ставлення до них та Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Згідно з ч. 3 ст. 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Однак, відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
В даній ситуації, вимога щодо статусу учасника, який повинен бути безпосереднім надавачем послуг, є такою, що обмежує можливість участі імовірних учасників в даній закупівлі та призводить до явної дискримінації, а у випадку, якщо дану вимогу не буде зредаговано, це призведе до майбутньої дискваліфікації.
Звертаємо увагу Замовника на те, що ми Товариство з обмеженою відповідальністю "КАШТ ІВЕНТ СЕРВІС" маємо бажання прийняти участь в тендері та надати якісні послуги. Задля виконання майбутнього договору на надання Послуги з проживання та відпочинку сімейного типу в готелях, готельних комплексах на території Івано-Франківської області, ми заключили договір №22-05/2020 від 22.05.2020р. із Туристичним комплексом «БАЙКА», а саме із фізичною особою-підприємцем Шкондеюк В.В.
Вище згаданий договір є чинний та складений у відповідності до глави 63 Цивільного кодексу України, яка регулює правовідносини за договорами надання послуг, контрагент є надійний, тому наша можлива співпраця у майбутньому буде добросовісною та ефективною.
Тому, враховуючи викладене вище, керуючись ст. 5 та ст. 23 Закону, просимо внести зміни до тендерної документації та пропонуємо виключити вимогу «Учасник є безпосереднім надавачем послуг готельно-ресторанного напрямку».
А також, задля розширення кола учасників у п.5.1 ч.5 Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, додати документ, який підтверджує правовий статус наявності матеріально-технічної бази у користуванні – договір на надання послуг та вищезазначений пункт у наступній редакції: « -Довідка про наявність матеріально-технічної бази (із зазначенням місця розташування, площі, правового статусу (власне чи орендоване чи у користуванні). У випадку використання орендованої матеріально-технічної бази: учасник подає сканкопії чинних договорів оренди матеріально-технічної бази або договір на надання послуг); - Довідка про наявність споруд (приміщень, корпусів) в закладі, кімнат для проживання; спеціалізації; кількості спальних корпусів; кількості поверхів; кількості спальних місць в кімнатах; інформації про укомплектованість зручностями з додаванням фотоматеріалів); - Довідка про наявність харчоблоку (їдальні, ресторану, кафе) (із зазначенням місця розташування; типу, виду (власне, орендоване, у користуванні); загальної кількості посадочних місць; наявності вентиляції; - Довідка про наявність ігрових майданчиків, спортивних майданчиків, приміщень для організації гурткової роботи (із зазначенням: найменування; загальної площі; загальної характеристики; наявності спортивного інвентарю); - Довідка (в довільній формі) про відповідність учасника вимогам законодавства України на цей вид діяльності.
Надіємось на взаєморозуміння та співпрацю, однак в разі, якщо дану вимогу буде не задоволено чи залишено без розгляду, будемо вимушені звернутись до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Вважаємо, що вищезазначена вимога стосовно статусу учасника є дискримінаційною та такою, що потребує обов’язковому редагуванню шляхом внесення змін до тендерної документації у зв’язку з наступним.
Відповідно до п.4 ч.1 ст.5 та ч.4 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі- Закон), закупівлі здійснюються за такими принципами: недискримінація учасників та рівне ставлення до них та Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Згідно з ч. 3 ст. 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Однак, відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
В даній ситуації, вимога щодо статусу учасника, який повинен бути безпосереднім надавачем послуг, є такою, що обмежує можливість участі імовірних учасників в даній закупівлі та призводить до явної дискримінації, а у випадку, якщо дану вимогу не буде зредаговано, це призведе до майбутньої дискваліфікації.
Звертаємо увагу Замовника на те, що ми Товариство з обмеженою відповідальністю "КАШТ ІВЕНТ СЕРВІС" маємо бажання прийняти участь в тендері та надати якісні послуги. Задля виконання майбутнього договору на надання Послуги з проживання та відпочинку сімейного типу в готелях, готельних комплексах на території Івано-Франківської області, ми заключили договір №22-05/2020 від 22.05.2020р. із Туристичним комплексом «БАЙКА», а саме із фізичною особою-підприємцем Шкондеюк В.В.
Вище згаданий договір є чинний та складений у відповідності до глави 63 Цивільного кодексу України, яка регулює правовідносини за договорами надання послуг, контрагент є надійний, тому наша можлива співпраця у майбутньому буде добросовісною та ефективною.
Тому, враховуючи викладене вище, керуючись ст. 5 та ст. 23 Закону, просимо внести зміни до тендерної документації та пропонуємо виключити вимогу «Учасник є безпосереднім надавачем послуг готельно-ресторанного напрямку».
А також, задля розширення кола учасників у п.5.1 ч.5 Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, додати документ, який підтверджує правовий статус наявності матеріально-технічної бази у користуванні – договір на надання послуг та вищезазначений пункт у наступній редакції: « -Довідка про наявність матеріально-технічної бази (із зазначенням місця розташування, площі, правового статусу (власне чи орендоване чи у користуванні). У випадку використання орендованої матеріально-технічної бази: учасник подає сканкопії чинних договорів оренди матеріально-технічної бази або договір на надання послуг); - Довідка про наявність споруд (приміщень, корпусів) в закладі, кімнат для проживання; спеціалізації; кількості спальних корпусів; кількості поверхів; кількості спальних місць в кімнатах; інформації про укомплектованість зручностями з додаванням фотоматеріалів); - Довідка про наявність харчоблоку (їдальні, ресторану, кафе) (із зазначенням місця розташування; типу, виду (власне, орендоване, у користуванні); загальної кількості посадочних місць; наявності вентиляції; - Довідка про наявність ігрових майданчиків, спортивних майданчиків, приміщень для організації гурткової роботи (із зазначенням: найменування; загальної площі; загальної характеристики; наявності спортивного інвентарю); - Довідка (в довільній формі) про відповідність учасника вимогам законодавства України на цей вид діяльності.
Надіємось на взаєморозуміння та співпрацю, однак в разі, якщо дану вимогу буде не задоволено чи залишено без розгляду, будемо вимушені звернутись до Антимонопольного комітету України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 липня 2020 17:03
Додаток 2 до тендерної документації, яким визначено технічні, якісні, кількісні вимоги до учасників закупівлі, не містить дискримінаційних положень
Абзацом 2 частини 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено «Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців». На виконання вказаного пункту замовником частиною 5 розділу 3 тендерної документації визначено можливість використання як власного так і орендованого майна. Водночас, відповідно до цивільного кодексу, право користування майном набувається шляхом укладання договору оренди. Тому, тендерна документації не потребує доповнення пункту 5.1. частини 5 розділу 3 тендерної документації в частині визначення правового статусу наявної матеріально-технічної бази «..у користуванні..»
Абзацом 2 частини 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено «Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців». На виконання вказаного пункту замовником частиною 5 розділу 3 тендерної документації визначено можливість використання як власного так і орендованого майна. Водночас, відповідно до цивільного кодексу, право користування майном набувається шляхом укладання договору оренди. Тому, тендерна документації не потребує доповнення пункту 5.1. частини 5 розділу 3 тендерної документації в частині визначення правового статусу наявної матеріально-технічної бази «..у користуванні..»
Інформація про відміну
Дата відміни
15 липня 2020 18:38
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі