Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015 "42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання " (Вилкові навантажувачі)
Очікувана вартість
2 400 000,00 UAH
UA-2020-06-26-003991-a ● 474bad031a8140618175288b664305c0
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП "Одеський морський торговельний порт" |
Код ЄДРПОУ: | 01125666 |
Місцезнаходження: | 65026, Україна , Одеська обл., Одеса, Митна площа, 1 |
Контактна особа: |
Ірина Мамонтова +380487293675 i.mamontova@omtp.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 червня 2020 12:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 липня 2020 17:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 липня 2020 17:30 |
Початок аукціону: | 17 липня 2020 14:27 |
Очікувана вартість: | 2 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 24 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 72000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42410000-3: Підіймально-транспортувальне обладнання
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками:
Швець Олександр Артемович –начальник служби матеріально-технічного постачання ДП «ОДЕСЬКИЙ ПОРТ», 65026, м. Одеса, Митна площа, 1, Управління ДП «ОДЕСЬКИЙ ПОРТ», тел.: (048) 710-97-31, 729-46-48, e-mail: omts@omtp.com.ua Левчук Олександра Михайлівна – начальник Тендерного відділу ДП «ОДЕСЬКИЙ ПОРТ», 65026, м. Одеса, Митна площа, 1, Управління ДП «ОДЕСЬКИЙ ПОРТ», тел.: (048) 729-36-75, e-mail: O.Levchuk@omtp.com.ua
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Поставка товару здійснюється на умовах DDP, (Інкотермс-2010): Україна, 65026, Одеська обл., м. Одеса, Митна площа, 1, Державне підприємство «Одеський морський торговельний порт»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 2020 рік, протягом 90 (дев’яносто) календарних днів з дня підписання Договору
Вид забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): електронна банківська гарантія. Умови надання забезпечення тендерних пропозиції зазначено в Розділі «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації
Мова(мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. Більш детальна інформація стосовно мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції в п.7 Розділу 1 Загальні положення Тендерної документації.
Детальніше у тендерній документаціїї
Розгорнути
Згорнути
Швець Олександр Артемович –начальник служби матеріально-технічного постачання ДП «ОДЕСЬКИЙ ПОРТ», 65026, м. Одеса, Митна площа, 1, Управління ДП «ОДЕСЬКИЙ ПОРТ», тел.: (048) 710-97-31, 729-46-48, e-mail: omts@omtp.com.ua Левчук Олександра Михайлівна – начальник Тендерного відділу ДП «ОДЕСЬКИЙ ПОРТ», 65026, м. Одеса, Митна площа, 1, Управління ДП «ОДЕСЬКИЙ ПОРТ», тел.: (048) 729-36-75, e-mail: O.Levchuk@omtp.com.ua
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Поставка товару здійснюється на умовах DDP, (Інкотермс-2010): Україна, 65026, Одеська обл., м. Одеса, Митна площа, 1, Державне підприємство «Одеський морський торговельний порт»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 2020 рік, протягом 90 (дев’яносто) календарних днів з дня підписання Договору
Вид забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): електронна банківська гарантія. Умови надання забезпечення тендерних пропозиції зазначено в Розділі «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації
Мова(мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. Більш детальна інформація стосовно мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції в п.7 Розділу 1 Загальні положення Тендерної документації.
Детальніше у тендерній документаціїї
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Код ДК 021:2015 "42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання " (Вилкові навантажувачі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65026, Україна, Одеська область, місто Одеса, Митна площа,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 42410000-3 — Підіймально-транспортувальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): протягом 60 (шістдесяти) банківських днів з моменту поставки Товару та отримання від Постачальника належним чином оформлених документів згідно умов Договору | Пiсляоплата | 60 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 липня 2020 17:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 липня 2020 16:56 |
оголошення_зміни_08_07.pdf | |
08 липня 2020 16:56 |
Проект договору про закупівлю_08_07.docx | |
08 липня 2020 16:56 |
Перелік змін до тендерної документації_08_07.doc | |
08 липня 2020 16:56 |
Тендерна документація_навант_ зі змінами_08_07.doc | |
26 червня 2020 12:07 |
оголошення про проведення.pdf | |
26 червня 2020 12:07 |
Проект договору про закупівлю.docx | |
26 червня 2020 12:07 |
Тендерна документація_навант.doc |
08 липня 2020 17:02 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 липня 2020 16:56 |
оголошення_зміни_08_07.pdf
|
|||
08 липня 2020 16:56 |
Проект договору про закупівлю_08_07.docx
|
|||
08 липня 2020 16:56 |
Перелік змін до тендерної документації_08_07.doc
|
|||
08 липня 2020 16:56 |
Тендерна документація_навант_ зі змінами_08_07.doc
|
|||
26 червня 2020 12:07 |
оголошення про проведення.pdf
|
|||
26 червня 2020 12:07 |
Проект договору про закупівлю.docx
|
|||
26 червня 2020 12:07 |
Тендерна документація_навант.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-06-26-003991-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Зевс", Код ЄДРПОУ:25483198
Дата подання: 03 липня 2020 16:38
Щодо внесення змін
Просимо розглянути можливість внесення змін до Тендерної документації та надати аргументовану відповідь.
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 липня 2020 16:13
Шановний учаснику, розглянувши текст вимоги Замовником визначено наступне: Стосовно п. 14 Технічних вимог Додатку 3 до тендерної документації, який просить змінити потенційний учасник – технічні вимоги складаються спираючись на технічні та експлуатаційні вимоги, стандарти нашого підприємства та виробничий досвід. Зважаючи на те, що вилкові навантажувачи використовуються нашим підприємством, як на відкритих майданчиках, так і у закритих приміщеннях, контейнерах, тощо, показники висоти отворів обмежують габаритну висоту навантажувача. Тому висота складеної вантажопідйомної рами має бути не вища за встановлену вимогами цієї документації.
Стосовно пп.16, 24, 25, 26, 27 Технічних вимог Додатку 3 до тендерної документації будуть внесені зміни до тендерної документації.
Стосовно п.21 та п.22 Технічних вимог Додатку 3 до тендерної документації, швидкість підйому та опускання вантажного кронштейну впливає на швидкість обробки вантажу, що призведе до погіршення економічних показників нашого підприємства, тому зміни, які пропонує потенційний учасник не можуть бути внесені до документації.
Окремо потрібно зазначити, що Замовником буде збільшено термін поставки навантажувачів, але з огляду на загальний термін виконання договору (строк поставки + строк оплати) визначено максимально можливий термін постачання товару
Стосовно пп.16, 24, 25, 26, 27 Технічних вимог Додатку 3 до тендерної документації будуть внесені зміни до тендерної документації.
Стосовно п.21 та п.22 Технічних вимог Додатку 3 до тендерної документації, швидкість підйому та опускання вантажного кронштейну впливає на швидкість обробки вантажу, що призведе до погіршення економічних показників нашого підприємства, тому зміни, які пропонує потенційний учасник не можуть бути внесені до документації.
Окремо потрібно зазначити, що Замовником буде збільшено термін поставки навантажувачів, але з огляду на загальний термін виконання договору (строк поставки + строк оплати) визначено максимально можливий термін постачання товару
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 липня 2020 14:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Форкс" |
1 134 000,00
UAH з ПДВ
|
1 134 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "«Трансферрі»" |
2 379 996,00
UAH з ПДВ
|
2 331 996,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТКА ЛОГІСТИК" |
2 389 000,00
UAH з ПДВ
|
2 341 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Форкс" #36136929 |
Відхилено |
1 134 000,00
UAH з ПДВ
|
21 липня 2020 16:59
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 21 липня 2020 00:00
|
ТОВ "«Трансферрі»" #34368952 |
Переможець |
2 331 996,00
UAH з ПДВ
|
23 липня 2020 16:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2021 14:30
|
Звіт про виконання - КД-21613.jpg | укладений |
18 січня 2021 15:02
|
Електронний підпис | укладений |
12 серпня 2020 12:14
|
КД-21613.pdf | укладений |
12 серпня 2020 11:01
|