Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» (Поточний ремонт туалетних приміщень Комунального закладу «Долинський опорний заклад загальної середньої освіти - гімназія I-III ступенів №3 Долинської районної ради» по вул. Ольгерда Бочковського, 13 в м. Долинська Долинського району Кіровоградської області)
Очікувана вартість
188 195,20 UAH
UA-2020-06-26-003509-a d12522b26b854b15b8e95d669f545e7e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Леонідівна Буслінська

+380523420092 dolin_vo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ДОЛИНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 38500907
Місцезнаходження: 28500, Україна , Кіровоградська обл., Долинський р-н, м. Долинська , вул. Центральна, буд. 139
Контактна особа: Марина Леонідівна Буслінська
+380523420092
dolin_vo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 червня 2020 11:45
Звернення за роз’ясненнями: до 03 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 липня 2020 00:00
Очікувана вартість: 188 195,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 881,95 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


ОГОЛОШЕННЯ
про проведення спрощеної закупівлі*

1. Найменування замовника: Відділ освіти Долинської районної державної адміністрації Кіровоградської області.
2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 38500907.
4. Місцезнаходження замовника: вул. Центральна, буд. 139, м. Долинська, Кіровоградська обл., 28500.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Буслінська Марина Леонідівна, уповноважена особа з питань організації та проведення спрощених процедур закупівель Відділу освіти Долинської районної державної адміністрації Кіровоградської області, e-mail: dolin_vo@ukr.net, тел. +380523420092.
6. Вид предмета закупівлі: послуги.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: Поточний ремонт туалетних приміщень Комунального закладу «Долинський опорний заклад загальної середньої освіти - гімназія I-III ступенів №3 Долинської районної ради» по вул. Ольгерда Бочковського, 13 в м. Долинська Долинського району Кіровоградської області.
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
9. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Усі посилання в технічному завданні тендерної документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля, про що учасник в складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист.
Пропозиція Учасника повинна відповідати технічному завданню: ДК 021:2015: код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» (Поточний ремонт туалетних приміщень Комунального закладу «Долинський опорний заклад загальної середньої освіти - гімназія I-III ступенів №3 Долинської районної ради» по вул. Ольгерда Бочковського, 13 в м. Долинська Долинського району Кіровоградської області)
Клас наслідків (відповідальності) об'єкту закупівлі - СС1
Технічне завдання
Дефектний Акт
Поточний ремонт туалетних приміщень Комунального закладу «Долинський опорний заклад загальної середньої освіти –гімназія I-III ступенів №3 Долинської районної ради» по вул. Ольгерда Бочковського, 13 в м. Долинська Долинського району Кіровоградської області
Примітки
Посилання в технічних специфікаціях, відомостях робіт, відомостях ресурсів на конкретні торгівельні марки чи фірми, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника передбачає можливість включення Учасником еквівалентів зазначених позицій. Еквівалентом вважається матеріали та/або обладнання, що відповідає технічним та технологічним характеристикам матеріалів та/або обладнання, передбаченого проектом. Ціна пропозиції, за яку Учасник згоден виконати замовлення, розраховується виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об`єкту замовлення та поточних цін на них. Технічна специфікація складена з урахуванням потреб осіб з інвалідністю та проектувальних вимог для врахування потреб усіх категорій користувачів. В ціні пропозиції учасник визначає вартість усіх запропонованих до виконання підрядних робіт з урахуванням послуг, що виконуються субпідрядними організаціями.

10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга.
11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Ольгерда Бочковського, буд. 13, м. Долинська, Долинського р-ну, Кіровоградської обл., 28500 (Комунальний заклад «Долинський опорний заклад загальної середньої освіти - гімназія І-ІІІ ступенів №3 Долинської районної ради»).
12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 01.09.2020 року.
13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата здійснюється у строк 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання Замовником Акту КБ-2в та Довідки КБ-3, за умови наявності відповідних коштів на рахунках Замовника.
14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 188 195,20 грн. (сто вісімдесят вісім тисяч сто дев’яносто п’ять грн. 20 коп.) з ПДВ.
15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено.
16. Джерело фінансування закупівлі: кошти районного бюджету.
17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 881,95 грн. (одна тисяча вісімсот вісімдесят одна грн. 95 коп.) – 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі.
18. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі вцілому. Оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін або приведених цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. Приведені ціни визначаються з урахуванням значень інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною в методиці оцінки. Для проведення електронного аукціону ціни/приведені ціни всіх тендерних пропозицій/пропозицій розташовуються в електронній системі закупівель у порядку від найвищої до найнижчої без зазначення найменувань учасників. Стартовою ціною визначається найвища ціна/приведена ціна. Перед початком кожного наступного етапу аукціону визначається нова стартова ціна за результатами попереднього етапу аукціону. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ. Якщо учасники подали тендерні пропозиції/пропозиції з однаковим значенням ціни/приведеної ціни, першим в електронному аукціоні пониження ціни буде здійснювати учасник, який подав свою тендерну пропозицію/пропозицію пізніше, ніж інші учасники з аналогічним значенням ціни тендерної пропозиції/пропозиції. Учасник може протягом одного етапу аукціону один раз понизити ціну/приведену ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни/приведеної ціни. Електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низькі ціни/приведені ціни тендерних пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника.
19. Період уточнення інформації про закупівлю: «03» липня 2020 року час 00:00 год.
20. Кінцевий строк подання пропозицій: «08» липня 2020 року час 00:00 год.
21. Розмір забезпечення пропозиції: Не вимагається.
21. Вид забезпечення пропозиції: Не вимагається.
22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається.
23. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.

*Оголошення про проведення спрощеної закупівлі сформовано у відповідності до положень статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями).

Додатки до оголошення про проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель PROZORRO:
Документація електронних закупівель ДК 021:2015: код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» (Поточний ремонт туалетних приміщень Комунального закладу «Долинський опорний заклад загальної середньої освіти - гімназія I-III ступенів №3 Долинської районної ради» по вул. Ольгерда Бочковського, 13 в м. Долинська Долинського району Кіровоградської області) та додатки до неї:
Додаток 1 – Технічна специфікація (вимоги) предмета закупівлі
Додаток 2 – Проект договору про закупівлю
Додаток 3 – Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам замовника
Додаток 4 – Інформаційна довідка, що містить відомості про Учасника
Додаток 5 – Пропозиція
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт туалетних приміщень Комунального закладу «Долинський опорний заклад загальної середньої освіти - гімназія I-III ступенів №3 Долинської районної ради» по вул. Ольгерда Бочковського, 13 в м. Долинська Долинського району Кіровоградської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28500, Україна, Кіровоградська область, м. Долинська, Долинського р-ну, вул. Ольгерда Бочковського, буд. 13 (Комунальний заклад «Долинський опорний заклад загальної середньої освіти - гімназія І-ІІІ ступенів №3 Долинської районної ради»)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата здійснюється у строк 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання Замовником Акту КБ-2в та Довідки КБ-3, за умови наявності відповідних коштів на рахунках Замовника. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 липня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Царалунга Юрій Сергійович 184 660,16
UAH з ПДВ
184 660,16
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 липня 2020 22:34
Електронний підпис
07 липня 2020 22:33
1.Пропозиція.pdf
07 липня 2020 21:28
Електронний підпис
07 липня 2020 21:27
6. Інші.pdf
07 липня 2020 21:19
Електронний підпис
07 липня 2020 21:02
Електронний підпис
07 липня 2020 21:00
6. Інші.pdf
07 липня 2020 21:00
4.Правоустановчі.pdf
07 липня 2020 21:00
3. Технічне завдання.pdf
07 липня 2020 21:00
2. Проект договору.pdf
07 липня 2020 21:00
1.Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Царалунга Юрій Сергійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Царалунга Юрій Сергійович
#3125419177
Переможець 184 660,16
UAH з ПДВ
09 липня 2020 17:25

Документи

09 липня 2020 17:25
Електронний підпис
09 липня 2020 17:23
протокол 111.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 липня 2020 17:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Царалунга Юрій Сергійович
#3125419177
184 660,16
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 липня 2020 17:25
Електронний підпис
09 липня 2020 17:23
протокол 111.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 жовтня 2020 11:53
Електронний підпис укладений
21 липня 2020 18:21
центр №3.pdf укладений
21 липня 2020 18:20

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 184 660,16
UAH