Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт по утепленню фасадів будівлі амбулаторії загальної практики сімейної медицини КНП "Оратівський районний центр первинної медико – санітарної допомоги " Оратівської районної ради за адресою: Україна, смт. Оратів, Оратівського району, Вінницької області, вул. Пирогова, 2
Очікувана вартість
2 293 627,40 UAH
UA-2020-06-26-003294-a 61b1bfef08944addb9ae57f1545297af
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оратівський РЦПМСД Оратівський РЦПМСД

+30433029116
+380969712701
orativ_centr@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОРАТІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ОРАТІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 37133248
Місцезнаходження: 22600, Україна , Вінницька обл., ОРАТІВСЬКИЙ Р-Н, СМТ ОРАТІВ , ВУЛ. ПИРОГОВА БУД. 2
Контактна особа: Оратівський РЦПМСД Оратівський РЦПМСД
+30433029116,+380969712701
orativ_centr@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 червня 2020 11:35
Звернення за роз’ясненнями: до 04 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 14 липня 2020 12:40
Очікувана вартість: 2 293 627,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 11000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт по утепленню фасадів будівлі амбулаторії загальної практики сімейної медицини КНП "Оратівський районний центр первинної медико – санітарної допомоги " Оратівської районної ради за адресою: Україна, смт. Оратів, Оратівського району, Вінницької області, вул. Пирогова, 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22600, Україна, Вінницька область, смт Оратів, вул. Пирогова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються Замовником, викладаються українською мовою, всі документи, що готуються учасником безпосередньо до участі у процедурі закупівлі викладаються українською мовою. Всі інші документи (видані відповідними установами, підприємствами, організаціями), що мають відношення до тендерної пропозиції, можуть бути складені як українською так і російською мовами, а у разі надання цих документів іншою іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською мовою та переклад (або справжність підпису перекладача) повинен бути посвідчений нотаріально. Категорія замовника: відповідно до п.3 ч.1 ст.2 Закону України "Про публічні закупівлі" Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 липня 2020 11:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2020 11:15
додаток_1.pdf
06 липня 2020 11:15
додаток_3.pdf
06 липня 2020 11:15
додаток_5.pdf
06 липня 2020 11:15
додаток_4.pdf
06 липня 2020 11:15
Перелiк_змiн.pdf
06 липня 2020 11:15
Тендерна_документацiя.pdf
06 липня 2020 11:15
додаток_2.pdf
06 липня 2020 11:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2020 11:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2020 11:15
додаток_1.pdf
26 червня 2020 11:35
додаток_1.pdf
06 липня 2020 11:15
додаток_3.pdf
26 червня 2020 11:35
додаток_3.pdf
06 липня 2020 11:15
додаток_5.pdf
26 червня 2020 11:35
додаток_5.pdf
06 липня 2020 11:15
додаток_4.pdf
26 червня 2020 11:35
додаток_4.pdf
06 липня 2020 11:15
Перелiк_змiн.pdf
06 липня 2020 11:15
Тендерна_документацiя.pdf
26 червня 2020 11:35
Тендерна_документацiя.pdf
06 липня 2020 11:15
додаток_2.pdf
26 червня 2020 11:35
додаток_2.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Роз'яснення щодо Додатку 1 п.3 (3.1)
Дата подання: 01 липня 2020 16:52
Дата відповіді: 02 липня 2020 11:25
Просимо роз'яснити вимогу в Додатку 1 п.3 Тендерної документації, примітка до п.3.1.: - "під виразом виконання аналогічного (аналогічних) договору ( договорів), слід розуміти виконання робіт з будівництва та/або реконструкції, та./або реставрації, та/або капітального ремонту, робіт близьких за характером до робіт, що закуповуються замовником та які зазначені в Додатку 3 до тендерної документації, укладені із замовниками (контрагентами) за результатами електронних торгів та/або інформація про які знаходиться в публічному доступі, у кількості не менше одного. Учасник повинен здійснити посилання на публічне розміщення інформації про укладений аналогічний (аналогічні) договір (договори)." Просимо написати, з яких публічних доступів потрібно надати інформацію. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуєм за запитання .
Посилання на публічне розміщення інформації про укладені аналогічні договори, мається на увазі електронна система Prozzoro.
Дискримінація учасників
Дата подання: 02 липня 2020 12:05
Дата відповіді: 03 липня 2020 16:35
Просимо зіслатися на закон? де чітко прописано:"Посилання на публічне розміщення інформації про укладені аналогічні договори, мається на увазі електронна система Prozzoro." Якщо в ЗАКОНІ УКРАЇНИ про публічні закупівлі Ст.16.ч.2 п.3( наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), то чи не є це дискримінація учасників????
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Хочемо зазначити, що Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами та доповненнями (у редакції що введена в дію 19.04.2020, підстава – 114-IX) не містить визначення терміну “аналогічний договір”.. При складанні тендерної документації замовник скористався роз’ясненнями Уповноваженого органу з питань публічних закупівель –
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”.Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, дотримуючись принципів закупівлі закріплених в Законі.
Враховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлював вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Довідка з податкової про відкриття рахунку
Дата подання: 02 липня 2020 12:14
Дата відповіді: 03 липня 2020 16:37
Просимо роз'яснити:- довідки виданої відповідним органом Державної податкової служби України про наявність відкритого (відкритих) рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку (всіх обслуговуючих банків) учасника, виданої станом не більше двотижневої давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (для юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців); Податкова інспекція таких довідок не дає, то як бути?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, хочемо зазначити, що якщо вами буде проведено аналіз оприлюдненої учасниками процедур закупівель інформації в електронній системі закупівель «Prozzoro», то ви з’ясуєте, що відповідні довідки видані податковою інспекцією надаються учасниками для участі в процедурах закупівель.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-26-003294-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЖК - Гарант", Код ЄДРПОУ:33966190
Дата подання: 01 липня 2020 11:10
Вимога
Прошу з метою підготовки пропозиціі скинути оприлюдненні файли у ворді
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 липня 2020 16:34
За результатами розгляду Вашої вимоги повідомляємо наступне.
Розділом 31 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції Закону № 114-ІХ від 19.09.2019) (далі – Закон) визначено, що тендерна документація – документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав.
Відповідно до статті 10 Закону України, замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема тендерну документацію. Відповідно до частини 1 статті 22 Закону Тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Згідно з пунктом 3 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, зміни до тендерної документації та роз’яснення до неї (у разі наявності) у машинозчитувальному форматі –протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз’яснень. Водночас інформація про закупівлі, зазначена у частині першій цієї статті, оприлюднюється відповідно до вимог Закону України “Про доступ до публічної інформації”, у тому числі у формі відкритих даних (частина шоста статті 10 Закону). У свою чергу, вимоги до формату і структури наборів даних, що підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, визначаються Положенням про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 (далі – Положення). При цьому абзацом п’ятим пункту 2 Положення визначено, що машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу інформаційним системам ідентифікувати, розпізнавати, перетворювати та отримувати конкретні дані без участі людини. Оскільки Законом України «Про публічні закупівлі» не визначено в якому форматі замовник зобов’язаний оприлюднити для вільного доступу в електронній системі закупівель тендерну документацію та додатки до неї, КНП "Оратівський районний центр первинної медико-санітарної допомоги" Оратівської районної ради була розміщена тендерна документація у форматі «.pdf.». Оприлюднена тендерна документація передбачає можливість копіювання даних. Додатково зазначаємо, формат файлу може бути змінено Вами самостійно за допомогою відповідного конвертеру з формату «.pdf.» у формат «Word».


Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 липня 2020 13:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ГРЕБЕНЮК МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ" 1 632 795,00
UAH з ПДВ
1 520 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Рослана" 1 698 694,57
UAH з ПДВ
1 598 999,99
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТБС-ПРОФ" 1 697 000,00
UAH з ПДВ
1 599 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЖК - Гарант" 1 900 000,00
UAH з ПДВ
1 599 999,99
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ЛАДОГА 77" 2 037 603,60
UAH з ПДВ
1 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 серпня 2020 13:19
Електронний підпис
31 липня 2020 12:15
Електронний підпис
31 липня 2020 12:13
Довідка.pdf.p7s
31 липня 2020 12:13
Довідка.pdf
31 липня 2020 12:13
довідка не банкрут.pdf
31 липня 2020 12:13
Dovidka_20183711090880770117.pdf.p7s
31 липня 2020 12:13
Dovidka_20183711090880770117.pdf
31 липня 2020 12:07
Електронний підпис
31 липня 2020 12:04
Довідка.pdf.p7s
31 липня 2020 12:04
Довідка.pdf
31 липня 2020 12:04
довідка не банкрут.pdf
31 липня 2020 12:04
Dovidka_20183711090880770117.pdf.p7s
31 липня 2020 12:04
Dovidka_20183711090880770117.pdf
31 липня 2020 11:57
Довідка.pdf.p7s
31 липня 2020 11:57
Довідка.pdf
31 липня 2020 11:57
довідка не банкрут.pdf
31 липня 2020 11:57
Dovidka_20183711090880770117.pdf.p7s
31 липня 2020 11:57
Dovidka_20183711090880770117.pdf
23 липня 2020 12:14
Електронний підпис
23 липня 2020 12:10
SCAN0000.PDF
13 липня 2020 21:27
Електронний підпис
13 липня 2020 21:26
8.pdf
13 липня 2020 20:28
ГР040ГМВ20.pdf
13 липня 2020 20:28
7.pdf
13 липня 2020 19:44
Електронний підпис
13 липня 2020 19:42
Довідка банк.pdf
13 липня 2020 19:42
ГР040ГМВ20.pdf.p7s.p7s

Публічні документи

13 липня 2020 19:24
Установчі Накладні.rar
13 липня 2020 16:52
Електронний підпис
13 липня 2020 16:45
Довідка з банку.rar
13 липня 2020 16:45
Довідка з банку.rar
13 липня 2020 16:45
Тендерна пропозиція.PDF
13 липня 2020 16:45
Додаток 2 до договору.PDF
13 липня 2020 16:45
Додаток 1 до договору.PDF
13 липня 2020 16:45
Гарантія.rar
13 липня 2020 16:45
Гарантія.rar
13 липня 2020 16:45
Обєкт Садик18.rar
13 липня 2020 16:45
Форма _Д4 травень.PDF
13 липня 2020 16:45
Форма _Д4 квітень.pdf
13 липня 2020 16:45
Трудові книжки.rar
13 липня 2020 16:45
Посвідчення.rar
13 липня 2020 16:45
Накази.rar
13 липня 2020 16:45
Документи.rar
13 липня 2020 16:45
Проект договору.PDF
13 липня 2020 16:45
Лист щодоотримання.PDF
13 липня 2020 16:45
Лист щодо ціни.PDF
13 липня 2020 16:45
Лист щодо субпідряду.PDF
13 липня 2020 16:45
Лист щодо Статуту.PDF
13 липня 2020 16:45
Лист щодо санкцій.PDF
13 липня 2020 16:45
Лист щодо приміщень.PDF
13 липня 2020 16:44
Лист щодо матеріалів.PDF
13 липня 2020 16:44
Лист щодо інформації.PDF
13 липня 2020 16:44
Лист щодо витрат.PDF
13 липня 2020 16:44
Лист щодо звернення.PDF
13 липня 2020 16:44
Лист відгук.PDF
13 липня 2020 16:44
Довідка щодо печатки.PDF

Публічні документи

13 липня 2020 17:40
Електронний підпис
13 липня 2020 17:39
документи на Оратів.pdf
13 липня 2020 17:28
Електронний підпис
13 липня 2020 15:00
Яблоков Диплом.pdf
13 липня 2020 15:00
20.Бабчинці договір.pdf
13 липня 2020 15:00
Диплом Чеков.pdf
13 липня 2020 15:00
Диплом Нестерук.pdf
13 липня 2020 15:00
працівники.zip
13 липня 2020 15:00
Платiжне_доручення.zip
13 липня 2020 15:00
Лiцензiя.zip
13 липня 2020 15:00
Довiренiст__30.zip
13 липня 2020 15:00
Довiдка_покриття.zip
13 липня 2020 15:00
Гарантия_19305.zip
13 липня 2020 15:00
відгук Бабчинці.jpeg
13 липня 2020 15:00
Довідки з агріколь.pdf
13 липня 2020 15:00
Лист від статистики.pdf
13 липня 2020 15:00
відгук Бабчинці.pdf
13 липня 2020 15:00
документи на Оратів.pdf
13 липня 2020 15:00
Амбулаторія.imd
13 липня 2020 15:00
Календарний графік.pdf

Публічні документи

13 липня 2020 23:26
Електронний підпис
13 липня 2020 23:25
пояснення.pdf
13 липня 2020 22:39
Додаток 1.pdf.p7s.zip
13 липня 2020 22:22
Довідка статистика.pdf
13 липня 2020 22:22
Відгук ЖК Гарант.pdf
13 липня 2020 22:22
Scan(19).pdf
13 липня 2020 22:22
Document_USR_1006837370.rtf
13 липня 2020 22:22
Document_USR_1006837370.rtf
13 липня 2020 17:31
паспорт директора.pdf
13 липня 2020 17:31
__A5A2~1.PDF
13 липня 2020 17:31
ВИТЯГ З ПРОТОКОЛУ.pdf
13 липня 2020 17:31
виписка.pdf
13 липня 2020 17:31
наказ музичка.pdf
13 липня 2020 17:31
Яцуков_E.Г..pdf
13 липня 2020 17:31
Стулiков_В.А..pdf
13 липня 2020 17:31
Семененко_К.М..pdf
13 липня 2020 17:30
Саволюк_В.В..pdf
13 липня 2020 17:30
Романiшин_В.В..pdf
13 липня 2020 17:30
Присяжнюк_С.В..pdf
13 липня 2020 17:30
Присяжнюк_А.В..pdf
13 липня 2020 17:30
Праведний_Д.С..pdf
13 липня 2020 17:30
Олейнiчук_В.В..pdf
13 липня 2020 17:30
наказ музичка.pdf
13 липня 2020 17:30
Лисак_Р.В..pdf
13 липня 2020 17:30
Крикливий_О.Ю..pdf
13 липня 2020 17:30
Колмогоров_I.В..pdf
13 липня 2020 17:30
Гриненко В.І..pdf
13 липня 2020 17:30
Герега_О.М..pdf
13 липня 2020 17:30
Гасевич_М.О..pdf
13 липня 2020 17:30
Банас_ко_В.Л..pdf
13 липня 2020 17:30
Iжакевич_О.Г..pdf
13 липня 2020 17:19
13.03.2019 р..pdf
13 липня 2020 17:19
22.10.2019 р..pdf
13 липня 2020 17:19
15.10.2019 р..pdf
13 липня 2020 17:19
14.08.2019 р..pdf
13 липня 2020 17:19
06.09.2019 р..pdf
13 липня 2020 17:19
04.09.2019 р..pdf
13 липня 2020 17:19
11.01.20198 р..pdf
13 липня 2020 17:19
18.04.2019 р..pdf
13 липня 2020 17:18
28.05.2019 р..pdf
13 липня 2020 17:18
18.07.2019 р..pdf
13 липня 2020 17:18
28.10.2019 р..pdf
13 липня 2020 17:18
20.08.2019 р..pdf
13 липня 2020 17:18
17.10.2019 р..pdf
13 липня 2020 17:18
02.12.2019 р..pdf
13 липня 2020 17:18
20.03.2020 р..pdf
13 липня 2020 17:18
10.04.2020 р..pdf
13 липня 2020 17:18
08.04.2019 р..jpg
13 липня 2020 16:29
0000001875596917.1.0.pdf
13 липня 2020 16:14
Фін.звіт.1кв.2020.pdf
13 липня 2020 16:14
Фін.звіт 2018.pdf
13 липня 2020 16:14
Фін.звіт 9 місяців 2019.pdf
13 липня 2020 16:14
Фін.звіт 1півріччя 2019.pdf
13 липня 2020 16:14
Фін.звіт 1кв.2019.pdf
13 липня 2020 16:14
Фін звіт 2019.pdf
13 липня 2020 16:14
додаткова угода №1.pdf
13 липня 2020 16:14
договір з додатками.pdf
13 липня 2020 16:14
акти.pdf
13 липня 2020 16:14
Довідка статистика.pdf
13 липня 2020 16:14
Відгук ЖК Гарант.pdf
13 липня 2020 16:14
Scan(19).pdf
13 липня 2020 14:34
44ДЦ.pdf.p7s.zip

Публічні документи

13 липня 2020 19:04
Електронний підпис
13 липня 2020 19:03
Протокол зборів.PDF
13 липня 2020 19:03
Технічне завдання.PDF
13 липня 2020 19:03
Довідка про досвід.PDF
13 липня 2020 19:03
Стаття 17.PDF
13 липня 2020 19:03
Довідка про персонал.PDF
13 липня 2020 19:03
Довідка про печатку.PDF
13 липня 2020 19:03
Наказ Гринь.PDF
13 липня 2020 19:03
Баланс.PDF
13 липня 2020 19:03
Ліцензія.PDF
13 липня 2020 19:03
Наказ Дроздовський.PDF
13 липня 2020 19:03
Дозвіл Ладога.PDF
13 липня 2020 19:03
Акти Райгород 1.PDF
13 липня 2020 19:03
Тендерна пропозиція.PDF
13 липня 2020 19:03
Висновки СЕС Україна.pdf
13 липня 2020 19:03
Лист-згода перс. дані.PDF
13 липня 2020 19:03
Лист-гарантія.PDF
13 липня 2020 19:03
Договір Райгород.PDF
13 липня 2020 19:03
Довідка про довкілля.PDF
13 липня 2020 19:03
Довідка про гарантію.pdf
13 липня 2020 19:03
Витяг РП ПДВ.PDF
13 липня 2020 19:03
Угоди ЦПХ.PDF
13 липня 2020 19:03
Вироби ламельні.pdf
13 липня 2020 19:03
Підписаний_Лицензия_.pdf
13 липня 2020 19:03
Копія витягу з РП ПДВ.PDF
13 липня 2020 19:03
Інформаційний лист.PDF
13 липня 2020 19:03
Договір оренди 2020.PDF
13 липня 2020 19:03
Гаран. лист ДСТУ.PDF
13 липня 2020 19:03
Витяг з ЄДР 2020.PDF
13 липня 2020 19:03
Платіжне доручення.pdf
13 липня 2020 19:03
287.imd
13 липня 2020 19:03
Довідка про рахунок.pdf
13 липня 2020 19:03
Акти Райгород 2.PDF
13 липня 2020 19:03
Відомості Ладога 77.pdf
13 липня 2020 19:03
Лист-заперечення.PDF
13 липня 2020 19:03
Статут нова редакція.PDF
13 липня 2020 19:03
Лист про конкуренцію.PDF
13 липня 2020 19:03
Наказ.PDF
13 липня 2020 19:03
Відгук Райгород.PDF
13 липня 2020 19:03
Довідка про статут.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ГРЕБЕНЮК МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ"

ПП "Рослана"

ТОВ "ТБС-ПРОФ"

ТОВ "ЖК - Гарант"

ПП "ЛАДОГА 77"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "ГРЕБЕНЮК МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ"
#2085107458
Переможець 1 520 000,00
UAH з ПДВ
24 липня 2020 14:02
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 липня 2020 14:46

Вимога про усунення невідповідностей

1. виявлені невідповідності: завантажений файл «Тендерна пропозиція 1.pdf» містить Довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази від 10 липня 2020р. № 1 з наявною невідповідністю в інформації, а саме: відповідно до інформації зазначеної в документах, наданих учасником для підтвердження права користування на транспортний засіб, учасником невірно зазначено марку транспортного засобу в позиції № 1 та позначення в пункті – «власне чи орендоване тощо». 2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: підпункт 1.1. пункт 1 Додаток 1 до тендерної документації – «Довідка (складена учасником у довільній формі) про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази (транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, приладів, інструментів тощо, з зазначенням найменування, кількості, термін експлуатації (років), з додатковим позначенням – власне чи орендоване тощо), необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі». 3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: в Довідці про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази від 10 липня 2020 р. № 1 виправити невідповідність в інформації - позиція № 1 Автомашина М2141 (власна) у відповідність до інформації зазначеної в документах підтверджуючих наявність в учасника транспортного засобу.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 липня 2020 14:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ГРЕБЕНЮК МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ"
#2085107458
1 520 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2021 09:19
Електронний підпис укладений
05 серпня 2020 13:37
40 Дод 2.pdf укладений
05 серпня 2020 13:34
40 Дод 1.pdf укладений
05 серпня 2020 13:34
40.pdf укладений
05 серпня 2020 13:34

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 520 000,00
UAH