Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

(послуги по розробці та створенню банку графічно-фотограмметричних даних та віртуальних турів для восьми об'єктів із переліку пам’яток культурної спадщини національного значення з Державного реєстру нерухомих пам’яток України, що розташовуються на території Полтавської області) CPV ДК 021:92520000-2- Послуги музеїв та послуги зі збереження історичних пам'яток і будівель
Очікувана вартість
372 986,00 UAH
UA-2020-06-26-002947-a b08f0ea4288543b283f1c5d4148aff0d
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Состін

+380380532256 ekonom.poltava_kultura@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КУЛЬТУРИ І ТУРИЗМУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 02229741
Місцезнаходження: 36014, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Соборності, буд. 45
Контактна особа: Володимир Состін
+380380532256
ekonom.poltava_kultura@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 червня 2020 11:18
Звернення за роз’ясненнями: до 02 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 13 липня 2020 15:38
Очікувана вартість: 372 986,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 864,93 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 11189.58 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:92520000-2: Послуги музеїв та послуги зі збереження історичних пам’яток і будівель


джерело фінансування кошти місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
(послуги по розробці та створенню банку графічно-фотограмметричних даних та віртуальних турів для восьми об'єктів із переліку пам’яток культурної спадщини національного значення з Державного реєстру нерухомих пам’яток України, що розташовуються на території Полтавської області)
CPV ДК 021:92520000-2- Послуги музеїв та послуги зі збереження історичних пам'яток і будівель
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36014, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Соборності,45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 92520000-2 — Послуги музеїв та послуги зі збереження історичних пам’яток і будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг післяоплата Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 червня 2020 11:18
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
26 червня 2020 11:18
ТД із додатками оцифрування.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-26-002947-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП ІВАНОВ ПАВЛО СЕРГІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3132720571
Дата подання: 21 липня 2020 00:40
Вимога щодо усунення порушень тендерного законодавства
Відповідно до ч.16 ст.29, ч.9 ст.26 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник має надати Учаснику можливість виправити виявлені невідповідності.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 липня 2020 16:02
По питанню дотримання умов тендерної документації кваліфікацінийх вимог встановлених ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Керуючись нормами ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема, ст.16 тендерною документацію відкритих торгів щодо закупівлі (послуги по розробці та створенню банку графічно-фотограмметричних даних та віртуальних турів для восьми об'єктів із переліку пам’яток культурної спадщини національного значення з Державного реєстру нерухомих пам’яток України, що розташовуються на території Полтавської області) CPV ДК 021:92520000-2- Послуги музеїв та послуги зі збереження історичних пам'яток і будівель до учасників було встановлено норму підтвердження кваліфікації щодо надання копії аналогічного договору та акту виконаних робіт (п.2.3 розділу 2 Додатку №3 тендерної документації, нормою п 2.2. Додатку №3до тендерної документації роз’яснено, що саме слід вважати аналогічним договором Аналогічним договором слід вважати договір, предметом якого є постачання товарів (виконання робіт, надання послуг) за кодом ДК 021:2015, що зазначений у пункті 4.2 розділу 1 «Загальні положення» Тендерної документації.). Доводимо до відому, що п. 4.2 4.2 розділу 1 «Загальні положення» Тендерної документації.) викладено у наступній редакції - код за ДК 021:2015 (CPV 2008) 021:92520000-2- Послуги музеїв та послуги зі збереження історичних пам'яток і будівель.
Вами, учасником ФОП Івановим П.С. у складі пропозиції надано договір на виконання умов додатку №3 до тендерної документації п. 2. 3 у без дотримання умов п. 2.2 Додатку №3 до тендерної документації у складі пропозиції надано договір підряду №11.11-2019 від 11.листопада 2019року м. Запоріжжя ПП «Гарантпроект» та ФЛП Івановим Павлом Сергійовичем за предметом договору п.1.1. «інженерні роботи вишукувальні роботи» При цьому терміни викладені у п. 1.2 договору, мають наступні значення:
Вишувування – науково-технічна діяльність із дослідження властевостей об’єктів середовища, що передбачає роботи з отримання вихідних даних (науково- технічної продукції, інформації) для прийняття оптимальних рішень
Ортофотоплан – фотографічній план місцевості та точній геодезичний основі, отриманий шляхом аерофотозймки з подальшим перетворенням аерознімків (з центральної проекції в ортогональну) на основі ефективного методу їх диференціального ортофототрасформування, з урахуванням цифрової моделі рельєфу.
Відповідно до послуги зазначені у п. п.1.1. «інженерні роботи вишукувальні роботи» підпадають під ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги у той час, як предметом закупівлі є ДК 021:2015: 92520000-2 Послуги музеїв та послуги зі збереження історичних пам’яток і будівель. Виходячи із вище викладеного учасник процедури відкритих торгів ФОП ІВАНОВ ПАВЛО СЕРГІЙОВИЧ не підтвердив кваліфійкаційну вимогу відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» додатку №3 до тендерної документації п. 2 наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, п.2 . 2 аналогічним договором слід вважати договір, предметом якого є постачання товарів (виконання робіт, надання послуг) за кодом ДК 021:2015, що зазначений у п. 4. 2 розділу І загальні положення Тендерної документації ДК 021:2015: 92520000-2 Послуги музеїв та послуги зі збереження історичних пам’яток і будівель. Пропозицію ФОП Іванов Павло Сергійович, дискваліфіковано як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям установленим тендерною документаціїєю документації щодо закупівлі (послуги по розробці та створенню банку графічно-фотограмметричних даних та віртуальних турів для восьми об'єктів із переліку пам’яток культурної спадщини національного значення з Державного реєстру нерухомих пам’яток України, що розташовуються на території Полтавської області) CPV ДК 021:92520000-2- Послуги музеїв та послуги зі збереження історичних пам'яток і будівель, зокрема, статтею 16 цього Закону «Про публічні закупівлі.» відповідно до ст. 31 ч.1 п.1.
По питанню, щодо звернення про усунення невідповідностей в інформації тат або документах
Принагідно інформуємо, зо Замовник, може звернутися, за усуненням недоліків пропозиції Учасника, у частині (на підтвердження підпису тендерної пропозиції та або договору про закупівлю) відповідно до ст.28 ч.16 п.2 ЗУ «про публічні закупівлі».
Як бачимо невідповідність Вашої пропозиції не підпадає під розуміння норм чинного ЗУ «Про публічні закупівлі» - для усунення недоліків. Вимога залишається без задоволення.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

21 липня 2020 00:40
Вимога.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-06-26-002947-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП ІВАНОВ ПАВЛО СЕРГІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3132720571
Дата подання: 28 липня 2020 22:33
Скарга на дії Замовника
Позбавивши Скаржника права на усунення невідповідностей, Замовник порушив вимоги ч.16 статті 29 Закону та частини дев'ятої статті 26 Закону. Обгрунтування міститься у доданому файлі скарги
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 31 липня 2020 10:53
рішення від 30.07.2020 № 14703.pdf
Дата публікації: 31 липня 2020 10:52
рішення від 26.08.2020 № 16089.pdf
Дата публікації: 31 серпня 2020 23:05
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ задоволено та виконано
Дата виконання рішення замовником: 17 вересня 2020 14:32

Документи подані скаржником

28 липня 2020 22:26
Скарга UA-2020-06-26-002947-a.pdf
28 липня 2020 22:36
Електронний підпис

Документи подані замовником

04 серпня 2020 16:57
doc00070820200804135555.pdf
17 вересня 2020 14:32
doc00097620200917104440.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 липня 2020 16:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ІВАНОВ ПАВЛО СЕРГІЙОВИЧ 329 000,00
UAH з ПДВ
329 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "РОМАНЕНКО СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ" 369 800,00
UAH з ПДВ
364 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІДЖІ ФЛАЙ" 372 986,00
UAH з ПДВ
371 120,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 липня 2020 23:42
Електронний підпис
11 липня 2020 23:41
Квітанція _2.pdf
11 липня 2020 23:41
_Копія паспорту.pdf
11 липня 2020 23:41
Цінова пропозиція.pdf
11 липня 2020 23:41
Договр купівлі dji.pdf
11 липня 2020 23:41
МТБ.pdf
11 липня 2020 23:41
Лист-пояснення.pdf
11 липня 2020 23:41
Аналог_договір.pdf
11 липня 2020 23:41
Витяг з ЄДР.pdf
11 липня 2020 23:41
ТЗ.pdf

Публічні документи

24 липня 2020 11:17
Електронний підпис
22 липня 2020 18:49
Електронний підпис
22 липня 2020 18:46
Довідка.pdf.p7s
21 липня 2020 14:52
Електронний підпис
07 липня 2020 13:23
Електронний підпис
07 липня 2020 13:17
Довіреність Дончик.pdf
07 липня 2020 13:17
ГАРАНТІЯ № G20-07-0021.pdf
07 липня 2020 13:17
чеки МТБ.pdf
07 липня 2020 13:17
Тендерна пропозиція.pdf
07 липня 2020 13:17
Паспорт ІНН.pdf
07 липня 2020 13:17
Лист 18 Про санкції.pdf
07 липня 2020 13:17
Лист 13 Про Статут.pdf
07 липня 2020 13:17
Декларація.pdf
07 липня 2020 13:17
Витяг 07 07.pdf

Публічні документи

10 липня 2020 17:20
Реєстр документів.pdf
10 липня 2020 17:20
27. Статут_Завірений.pdf
10 липня 2020 17:20
19. Витяг податок.pdf
10 липня 2020 17:20
18. Виписка ЄДР.pdf
10 липня 2020 17:20
17. Довідка стаття17_5.pdf
10 липня 2020 17:20
16. Довідка стаття17_4.pdf
10 липня 2020 17:20
15. Довідка стаття17_3.pdf
10 липня 2020 17:20
14. Довідка стаття17_2.pdf
10 липня 2020 17:20
13. Довідка стаття17_1.pdf
10 липня 2020 17:20
12. Довідка стаття17.pdf
10 липня 2020 17:20
11. Довідка Санкції.pdf
10 липня 2020 17:20
9. Фін.звіт_2.pdf
10 липня 2020 17:20
8. Фін.звіт_1.pdf
10 липня 2020 17:20
7. Довідка Договір.pdf
10 липня 2020 17:20
6. Лист-відгук.pdf
10 липня 2020 17:20
4. Довідка досвід.pdf
10 липня 2020 17:20
2. Технічне завдання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ІВАНОВ ПАВЛО СЕРГІЙОВИЧ

ФОП "РОМАНЕНКО СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ"

ТОВ "ДІДЖІ ФЛАЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ІВАНОВ ПАВЛО СЕРГІЙОВИЧ
#3132720571
Очікує рішення 329 000,00
UAH з ПДВ
17 вересня 2020 14:28
ФОП ІВАНОВ ПАВЛО СЕРГІЙОВИЧ
#3132720571
Рішення скасоване 329 000,00
UAH з ПДВ
17 вересня 2020 14:28
ФОП "РОМАНЕНКО СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ"
#2752314053
Рішення скасоване 364 000,00
UAH з ПДВ
17 вересня 2020 14:28

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 17 вересня 2020 14:37
Кінець періоду оскарження: 28 вересня 2020 00:00
Дата відміни: 28 вересня 2020 00:01
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Виконання рішення АМКУ
Документи:
17 вересня 2020 14:37
Електронний підпис
17 вересня 2020 14:35
doc00097620200917104440.pdf