Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Основні органічні хімічні речовини – за кодом CPV ДК 021:2015 - 24320000-3 (Хімічні речовини для досліджень), в тому числі 2 Лоти: Лот 1 – Хімічні речовини загальнолабораторного призначення; Лот 2 – Хімічні речовини для кафедр органічної і біоорганічної хімії; фармакогнозії, фармакології та ботаніки; технології ліків.
Basic organic chemicals СPV DK 021:2015 - 24320000-3 (Chemical substances for research), including 2 lots: Lot 1 - General laboratory сhemical substances; Lot 2 - Chemical substances for the departments of organic and bioorganic chemistry; pharmacognosy, pharmacology and botany; drug technology
Очікувана вартість
2 296 390,00 UAH
UA-2020-06-26-002213-a f4ca3b7947624303bdc1b008d27150d4
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сігідова Тетяна

+380612362293 sigidova.tn@zsmu.zp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Запорізький державний медичний університет
Код ЄДРПОУ: 02010741
Вебсайт: http://www.zsmu.edu.ua
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька область обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26
Контактна особа: Сігідова Тетяна
+380612362293
sigidova.tn@zsmu.zp.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Zaporozhye State Medical University
National ID: 02010741
Contact point: Sihidova Tetyana
+380612362293
sigidova.tn@zsmu.zp.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 26 червня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 17 липня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 липня 2020 09:00
Очікувана вартість: 2 296 390,00 UAH з ПДВ
Publication date: 26 червня 2020 10:44
Enquiries until: 17 липня 2020 09:00
Complaints submission until: до 23 липня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 27 липня 2020 09:00

Information

Estimated total value: 2 296 390 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24320000-3: Основні органічні хімічні речовини


Scope of the procurement
ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника: Запорізький державний медичний університет. 2. Місцезнаходження замовника: 69035, Україна , Запорізька область обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02010741. 4. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі: Основні органічні хімічні речовини – за кодом CPV ДК 021:2015 - 24320000-3 (Хімічні речовини для досліджень), в тому числі 2 Лоти: Лот 1 – Хімічні речовини загальнолабораторного призначення; Лот 2 – Хімічні речовини для кафедр органічної і біоорганічної хімії; фармакогнозії, фармакології та ботаніки; технології ліків. Basic organic chemicals СPV DK 021:2015 - 24320000-3 (Chemical substances for research), including 2 lots: Lot 1 - General laboratory сhemical substances; Lot 2 - Chemical substances for the departments of organic and bioorganic chemistry; pharmacognosy, pharmacology and botany; drug technology 6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Основні органічні хімічні речовини – за кодом CPV ДК 021:2015 - 24320000-3 (Хімічні речовини для досліджень), в тому числі 2 Лоти: Лот 1 – Хімічні речовини загальнолабораторного призначення; Лот 2 – Хімічні речовини для кафедр органічної і біоорганічної хімії; фармакогнозії, фармакології та ботаніки; технології ліків. 7. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: Лот 1 – 34 штуки Лот 2 – 63 одиниці 8. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Лоти 1,2 - пр. Маяковського, буд.26, Запорізька обл., м. Запоріжжя, Вознесенівський р-н, 69035 9. Очікувана вартість предмета закупівлі: 2 296 390,00 грн. з ПДВ. 10. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: Лоти 1,2 - до 18.12.2020 року. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27.07.2020 р. 09-00 12. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні мати автентичний переклад на українську мову (крім документів, які необхідно надати згідно Додатку 4 та документів, що були складені на російській мові за допомогою інших осіб (договора, інше). 14. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 15. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 16. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається. 17. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично. 18. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 0,5% від очікуваної вартості предмета закупівлі окремо по Лоту. 19. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). 20. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні. 21. Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету. 22. Вид закупівлі – Відкриті торги з публікацією англійською мовою. 23. Застосовані критерії оцінки – ціна 100% 22. Строк дії договору про закупівлю: Договір набуває чинності з дати його підписання Сторонами і скріплення печатками Сторін та діє до 31 грудня 2020р., але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами зобов’язань за цим Договором.
Розгорнути Згорнути
ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника: Запорізький державний медичний університет. 2. Місцезнаходження замовника: 69035, Україна , Запорізька область обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02010741. 4. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі: Основні органічні хімічні речовини – за кодом CPV ДК 021:2015 - 24320000-3 (Хімічні речовини для досліджень), в тому числі 2 Лоти: Лот 1 – Хімічні речовини загальнолабораторного призначення; Лот 2 – Хімічні речовини для кафедр органічної і біоорганічної хімії; фармакогнозії, фармакології та ботаніки; технології ліків. Basic organic chemicals СPV DK 021:2015 - 24320000-3 (Chemical substances for research), including 2 lots: Lot 1 - General laboratory сhemical substances; Lot 2 - Chemical substances for the departments of organic and bioorganic chemistry; pharmacognosy, pharmacology and botany; drug technology 6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Основні органічні хімічні речовини – за кодом CPV ДК 021:2015 - 24320000-3 (Хімічні речовини для досліджень), в тому числі 2 Лоти: Лот 1 – Хімічні речовини загальнолабораторного призначення; Лот 2 – Хімічні речовини для кафедр органічної і біоорганічної хімії; фармакогнозії, фармакології та ботаніки; технології ліків. 7. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: Лот 1 – 34 штуки Лот 2 – 63 одиниці 8. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Лоти 1,2 - пр. Маяковського, буд.26, Запорізька обл., м. Запоріжжя, Вознесенівський р-н, 69035 9. Очікувана вартість предмета закупівлі: 2 296 390,00 грн. з ПДВ. 10. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: Лоти 1,2 - до 18.12.2020 року. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27.07.2020 р. 09-00 12. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні мати автентичний переклад на українську мову (крім документів, які необхідно надати згідно Додатку 4 та документів, що були складені на російській мові за допомогою інших осіб (договора, інше). 14. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 15. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 16. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається. 17. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично. 18. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 0,5% від очікуваної вартості предмета закупівлі окремо по Лоту. 19. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). 20. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні. 21. Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету. 22. Вид закупівлі – Відкриті торги з публікацією англійською мовою. 23. Застосовані критерії оцінки – ціна 100% 22. Строк дії договору про закупівлю: Договір набуває чинності з дати його підписання Сторонами і скріплення печатками Сторін та діє до 31 грудня 2020р., але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами зобов’язань за цим Договором.
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

06 липня 2020 11:51
Електронний підпис
06 липня 2020 11:50
Зміни.docx
06 липня 2020 11:50
Додаток 4 зміни.docx
26 червня 2020 10:41
ТД.doc
26 червня 2020 10:41
Додаток 5.doc
26 червня 2020 10:41
Додаток 6 (1).docx
26 червня 2020 10:41
Додаток 3 (1).docx
26 червня 2020 10:41
Додаток 2 (1).docx
26 червня 2020 10:41
Додаток 1 (1).docx
06 липня 2020 11:51
Електронний підпис
01 липня 2020 10:59
Електронний підпис
26 червня 2020 10:41
Електронний підпис
06 липня 2020 11:50
Зміни.docx
06 липня 2020 11:50
Додаток 4 зміни.docx
26 червня 2020 10:41
Додаток 4.docx
26 червня 2020 10:41
ТД.doc
26 червня 2020 10:41
Додаток 5.doc
26 червня 2020 10:41
Додаток 6 (1).docx
26 червня 2020 10:41
Додаток 3 (1).docx
26 червня 2020 10:41
Додаток 2 (1).docx
26 червня 2020 10:41
Додаток 1 (1).docx

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот 1 – Хімічні речовини загальнолабораторного призначення
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 320 460,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 6 602,30 UAH з ПДВ


Title: Lot 1 - General laboratory сhemical substances
Current status: Complete
Estimated total value: 1 320 460,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 6 602,30 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 17 серпня 2020 15:10
Auction planned date: 17 серпня 2020 15:10
Закінчення: 17 серпня 2020 15:31
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

34 шт
Лот 1 – Хімічні речовини загальнолабораторного призначення
ДК 021:2015: 24320000-3 — Основні органічні хімічні речовини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: пр. Маяковського, буд.26, Вознесенівський р-н, ЗАПОРІЖЖЯ, Запорізька область, 69035, Україна
Дата доставки: 18 грудня 2020

Lot 1 - General laboratory сhemical substances
CPV: 24320000-3

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 10 серпня 2020
UA-2020-06-26-002213-af4ca3b7947624303bdc1b008d27150d4
Найменування: Запорізький державний медичний університет
Код ЄДРПОУ: 02010741
Місцезнаходження: 69035, Україна, Запорізька область обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ТЕРРА-МЕД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАБМАРТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Документи

Публічні документи

27 серпня 2020 00:16
Щодо ліцензування.PDF.p7s
27 серпня 2020 00:16
Довідка.zip
27 серпня 2020 00:16
КП.PDF
27 серпня 2020 00:16
public_doc.pdf
27 серпня 2020 00:16
Протокол та наказ.pdf
27 серпня 2020 00:16
статут.PDF
27 серпня 2020 00:16
Dovidka_20225847050180526840.pdf
27 серпня 2020 00:16
Довідка п12 ч1.PDF.p7s
27 серпня 2020 00:16
Довідка ч2.PDF.p7s
27 серпня 2020 00:16
Протокол та наказ.pdf.p7s
27 серпня 2020 00:16
статут.PDF.p7s
27 серпня 2020 00:16
Щодо ліцензування.PDF
27 серпня 2020 00:16
Довідка (1).zip
27 серпня 2020 00:16
КП.PDF.p7s
27 серпня 2020 00:16
Довідка п12 ч1.PDF
27 серпня 2020 00:16
протокол.PDF
27 серпня 2020 00:16
Dovidka_20225847050180526840.pdf.p7s
27 серпня 2020 00:16
InformDovidka.pdf
27 серпня 2020 00:16
протокол.PDF.p7s
27 серпня 2020 00:16
public_doc.p7s
27 серпня 2020 00:16
Довідка ч2.PDF
24 липня 2020 22:33
Електронний підпис
24 липня 2020 22:33
Електронний підпис
24 липня 2020 22:31
1.4 Технічна частина.PDF
24 липня 2020 22:31
51 статут.PDF
24 липня 2020 22:31
51 протокол.PDF
24 липня 2020 22:31
51 Протокол та наказ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕРРА-МЕД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАБМАРТ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 серпня 2020 15:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТЕРРА-МЕД" 1 318 800,00
UAH з ПДВ
1 318 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАБМАРТ" 1 320 000,00
UAH з ПДВ
1 284 380,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 серпня 2020 00:16
Щодо ліцензування.PDF.p7s
27 серпня 2020 00:16
Довідка.zip
27 серпня 2020 00:16
КП.PDF
27 серпня 2020 00:16
public_doc.pdf
27 серпня 2020 00:16
Протокол та наказ.pdf
27 серпня 2020 00:16
статут.PDF
27 серпня 2020 00:16
Dovidka_20225847050180526840.pdf
27 серпня 2020 00:16
Довідка п12 ч1.PDF.p7s
27 серпня 2020 00:16
Довідка ч2.PDF.p7s
27 серпня 2020 00:16
Протокол та наказ.pdf.p7s
27 серпня 2020 00:16
статут.PDF.p7s
27 серпня 2020 00:16
Щодо ліцензування.PDF
27 серпня 2020 00:16
Довідка (1).zip
27 серпня 2020 00:16
КП.PDF.p7s
27 серпня 2020 00:16
Довідка п12 ч1.PDF
27 серпня 2020 00:16
протокол.PDF
27 серпня 2020 00:16
Dovidka_20225847050180526840.pdf.p7s
27 серпня 2020 00:16
InformDovidka.pdf
27 серпня 2020 00:16
протокол.PDF.p7s
27 серпня 2020 00:16
public_doc.p7s
27 серпня 2020 00:16
Довідка ч2.PDF
24 липня 2020 22:33
Електронний підпис
24 липня 2020 22:33
Електронний підпис
24 липня 2020 22:31
1.4 Технічна частина.PDF
24 липня 2020 22:31
51 статут.PDF
24 липня 2020 22:31
51 протокол.PDF
24 липня 2020 22:31
51 Протокол та наказ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕРРА-МЕД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАБМАРТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАБМАРТ"
#42077374
Переможець 1 284 380,00
UAH з ПДВ
19 серпня 2020 09:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 серпня 2020 09:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАБМАРТ"
#42077374
1 284 380,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 вересня 2020 14:17
Договор.pdf укладений
07 вересня 2020 14:17
Електронний підпис зміни до договору
26 січня 2021 08:49
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 09:52
ДУ №1 (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2020 09:51

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
12 листопада 2020 14:05
748 520,00 UAH UA858201720343171002200003552
ЗДМУ
UA653348510000000002600445668
ТОВ "ЛАБМАРТ"
Оплачений
28 грудня 2020 13:17
181 660,00 UAH UA858201720343171002200003552
ЗДМУ
UA653348510000000002600445668
ТОВ "ЛАБМАРТ"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 11ЛБ20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 вересня 2020 — 28 лютого 2021
Сума оплати за договором: 1 284 380,00
UAH