Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ремонт провулку Надії в м. Івано-Франківську (капітальний ремонт) (ДК 021:2015 - 45233000-9 - будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Очікувана вартість
1 411 466,00 UAH
UA-2020-06-26-002189-a 541e83589a4e437d9e5a535178dcda3e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хоминець Богдан Миколайович

+380342537647 Departamenttender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлової, комунальної політики та благоустрою Івано-Франківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 37794186
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вулиця Незалежності, 7
Контактна особа: Хоминець Богдан Миколайович
+380342537647
Departamenttender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 червня 2020 10:40
Звернення за роз’ясненнями: до 02 липня 2020 10:45
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 липня 2020 10:45
Початок аукціону: 13 липня 2020 12:01
Очікувана вартість: 1 411 466,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 057,33 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Департамент житлової, комунальної політики та благоустрою Івано-Франківської міської ради, код ЄДРПОУ 37794186, місцезнаходженння: вул. Незалежності, 7, м. Івано-Франківськ, 76008, категорія: юридична особа, орган місцевого самоврядування; інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі - відповідно до технічних вимог Додатку № 2 до Оголошення; критерієм оцінки є ціна (питова вага - ціна 100 %); забезпечення пропозиції учасників - не вимагається; забезпечення виконання договору про закупівлю - не вимагається.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Ремонт провулку Надії в м. Івано-Франківську (капітальний ремонт) (ДК 021:2015 - 45233000-9 - будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76000, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, провулок Надія
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 червня 2020 10:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2020 10:40
Проект Договору 26.06.2020 р..docx
26 червня 2020 10:40
Оголошення спрощена закупівля 26.06.2020 р..docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 липня 2020 12:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Синяков Костянтин Ігорович 1 250 000,00
UAH з ПДВ
1 242 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДЕКСПЕРТ-ІФ" 1 298 000,00
UAH з ПДВ
1 249 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "СУПУТНИК" 1 368 120,00
UAH з ПДВ
1 368 120,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 липня 2020 10:40
Електронний підпис
09 липня 2020 22:45
Електронний підпис
09 липня 2020 22:36
img20200709_22115195.pdf
09 липня 2020 22:36
img20200709_21305147.pdf

Публічні документи

09 липня 2020 22:11
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Синяков Костянтин Ігорович

ТОВ "БУДЕКСПЕРТ-ІФ"

ПП "СУПУТНИК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Синяков Костянтин Ігорович
#3239622134
Відхилено 1 242 900,00
UAH з ПДВ
20 липня 2020 16:53
ТОВ "БУДЕКСПЕРТ-ІФ"
#42845258
Переможець 1 249 000,00
UAH з ПДВ
24 липня 2020 13:41

Документи

20 липня 2020 16:53
Електронний підпис
20 липня 2020 16:44
Протокол.PDF

Документи

24 липня 2020 13:40
Електронний підпис
24 липня 2020 13:36
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 липня 2020 13:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДЕКСПЕРТ-ІФ"
#42845258
1 249 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 липня 2020 13:40
Електронний підпис
24 липня 2020 13:36
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2022 14:55
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 15:43
329.PDF зміни до договору
24 грудня 2020 15:40
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2020 11:14
223 01.10.2020 р..pdf зміни до договору
02 жовтня 2020 11:12
Електронний підпис укладений
13 серпня 2020 09:35
Договір.PDF укладений
13 серпня 2020 09:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни, зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 225/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 223
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 225/20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 329
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 серпня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 110 412,62
UAH