Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Гумові вироби (Оснащення пластикове з печаткою, оснащення пластикове із штампом)
Очікувана вартість
188 900,00 UAH
UA-2020-06-26-001946-a 33e1f4f0d5cd484db2a0d2857d92822f
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чиборак Василь

380979036600 vasyl.ko@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПІВДЕННО-ЗАХІДНЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ (М.ІВАНО-ФРАНКІВСЬК)
Код ЄДРПОУ: 43316386
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вулиця Грюнвальдська, будинок 11
Контактна особа: Чиборак Василь
380979036600
vasyl.ko@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 червня 2020 10:29
Звернення за роз’ясненнями: до 02 липня 2020 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 липня 2020 13:00
Початок аукціону: 07 липня 2020 14:09
Очікувана вартість: 188 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 889,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:19510000-4: Гумові вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
476 штуки
Оснащення пластикове з печаткою, оснащення пластикове із штампом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Грюнвальдська, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 19510000-4 — Гумові вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється Замовником протягом 15 банківських днів після поставки Товару/частини Товару та підписання Учасником рахунка на оплату та накладної. Рахунок та накладна додається Замовнику на поставлену партію Товару в день поставки товару відповідно. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 червня 2020 10:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2020 10:30
Додаток 3 поект договору штампи печатки.doc
26 червня 2020 10:30
Оголошення штампи печатки відкореговане.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 02 липня 2020 10:12
Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
Відповідь відсутня

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 03 липня 2020 16:42
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Абзацом 1 частини 7 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено, що у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз'ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Відповідно до вимог абзацу 3 частини 7 статті 14 Закону замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов'язаний надати роз'яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі. З огляду на викладене, в Законі відсутні вимоги / положення, які прямо вказують на обов’язок замовника надати роз'яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі саме в період уточнення інформації. Разом з тим, в електронній системі закупівель технічно реалізована можливість з боку замовника надати роз'яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі саме в період уточнення інформації. Враховуючи викладене, якщо замовник не має можливості надати відповідь роз'яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, у тому числі у строк, визначений Законом, такий замовник відповідно до п.2 частини 17 статті 14 Закону повинен відмінити спрощену закупівлі з причини неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи:
03 липня 2020 16:41
Електронний підпис
03 липня 2020 16:36
Протокол_16.pdf