Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне обладнання (спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку дітей з особливими освітніми потребами)
Очікувана вартість
141 600,00 UAH
UA-2020-06-26-001930-a 4c5751bbd7cf4de4aaf8b645a3af1d78
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Доценко Любов Сергіївна

380444890248 L.Docenko@shevruo.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37470086
Вебсайт: http://www.shevruo.kiev.ua/
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., Київ, Зоологічна, 6-а
Контактна особа: Доценко Любов Сергіївна
380444890248
L.Docenko@shevruo.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 червня 2020 10:28
Звернення за роз’ясненнями: до 03 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 липня 2020 00:00
Очікувана вартість: 141 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 708,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


постанова КМУ від 14.02.2017 №88 (зміни) 152 від 26.02.2020
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 Одиниця
Комп'ютерне обладнання (спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку дітей з особливими освітніми потребами)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару проводиться Покупцем у національній грошовій одиниці України на поточний рахунок Продавцем на підставі накладних виписаних Продавцем протягом 10 банківських дня після отримання Товару. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 червня 2020 10:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2020 10:33
протокол+оголошення.pdf
26 червня 2020 10:30
кваліфікаційні критерії , технічне завдання, пропозиція.docx
26 червня 2020 10:29
Проект Договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 29 червня 2020 05:25
Дата відповіді: 29 червня 2020 09:44
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Доброго дня, в документації прописані всі умови - Транспортні послуги та інші витрати (пакування, монтаж, встановлення , підключення, введення в експлуатацію, всі необхідні матеріали інструменти та приладдя для даних робіт, тощо) повинні здійснюватися за рахунок Постачальника.
Тендер
Дата подання: 29 червня 2020 05:31
Дата відповіді: 30 червня 2020 12:05
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме пакет програмного забезпечення LibreOffice? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Просимо вас детально ознайомитись з вимогами тендерної документації, в якій зазначені відповіді на ваші запитання. Відповідно до ч.4 статті 23 ЗУ "Про публічні закупівлі" та відповідно до тендерної документації - "еквівалент" товару ДОПУСКАЄТЬСЯ. В розумінні Замовника "еквівалентним" є товар, що має такі ж характеристики або кращі, що визначені в тендерній документації. Саме в тендерній документації визначені суттєві характеристики.
LibreOffice не розглядається Замовником, оскільки він не відповідає встановленим вимогам в тендерній документації, а саме - не має україномовної підтримки від виробника на території України.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій