Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт фонтану по просп. Маршала Жукова, 2А в м. Харків (45000000-7 - будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
14 949 432,00 UAH
UA-2020-06-26-001823-c a4e66a84420a47198f650377d5cc5b61
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Червякова Катерина Олегівна

+380577252385 ZAKUPKA_DKH@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 34393088
Місцезнаходження: 61003, Україна , Харківська обл., Харків, Харківська обл., місто Харків, ПРОВУЛОК СОБОРНИЙ, будинок 1
Контактна особа: Червякова Катерина Олегівна
+380577252385
ZAKUPKA_DKH@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 червня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 03 липня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 липня 2020 09:00
Початок аукціону: 14 липня 2020 12:13
Очікувана вартість: 14 949 432,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 74 747,16 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 70000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції-українська (більш детально у тендерній документації)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт фонтану по просп. Маршала Жукова, 2А в м. Харків (45000000-7 - будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Немишлянський район, Харків, Харківська область, 61060, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Підрядника на підставі акта приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (КБ-3). Оплата виконаних робіт проводиться або після прийняття Замовником закінчених робіт (об’єкта будівництва) або поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт протягом 30 банківських днів шляхом післяоплати. Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником по мірі надходження коштів з міського бюджету в межах відповідних бюджетних асигнувань. Такі умови фінансування виключають пред'явлення штрафних санкцій щодо оплати робіт. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 червня 2020 18:31
Електронний підпис
26 червня 2020 18:30
Додаток № 1.doc
26 червня 2020 18:30
Додаток № 4.doc
26 червня 2020 18:30
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx
26 червня 2020 18:30
Додаток № 3.docx
26 червня 2020 18:30
Додаток № 2.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 липня 2020 12:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПРОМДОРСЕРВІС" 14 865 250,00
UAH з ПДВ
14 715 220,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Будівельна фірма "ПРОМТЕКС" 14 900 615,00
UAH з ПДВ
14 747 315,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 липня 2020 14:06
Електронний підпис
24 липня 2020 14:04
Довідка МВС.pdf
24 липня 2020 14:04
Довідка 2.PDF
24 липня 2020 14:04
Довідка 1.PDF
10 липня 2020 19:56
Електронний підпис
10 липня 2020 19:52
23_ГАРАНТІЯ.zip
10 липня 2020 19:52
17_Дов. санкції.pdf
10 липня 2020 19:52
13_Дов. субпідряд.pdf

Публічні документи

10 липня 2020 18:05
Електронний підпис
10 липня 2020 18:03
10. Свідоцтво ПДВ.pdf
10 липня 2020 18:03
4. Опис та Статут.pdf
10 липня 2020 18:03
3. Довідки ст 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРОМДОРСЕРВІС"

ПП "Будівельна фірма "ПРОМТЕКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПРОМДОРСЕРВІС"
#33818847
Переможець 14 715 220,00
UAH з ПДВ
17 липня 2020 13:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 липня 2020 13:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРОМДОРСЕРВІС"
#33818847
14 715 220,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 серпня 2020 18:25
Договірна ціна 2020-2021.pdf укладений
05 серпня 2020 18:25
Договірна ціна 2020.pdf укладений
05 серпня 2020 18:25
Договір.pdf укладений
05 серпня 2020 18:25
Електронний підпис зміни до договору
14 квітня 2021 13:32
Електронний підпис зміни до договору
13 квітня 2021 15:49
Додаткова угода № 9. (1).pdf зміни до договору
13 квітня 2021 15:49
Електронний підпис зміни до договору
18 лютого 2021 17:18
Додаткова угода № 8 (1).pdf зміни до договору
18 лютого 2021 17:18
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 13:53
Додаткова угода № 7 (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 13:52
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2020 18:10
Додаткова угода № 6 (1).pdf зміни до договору
10 грудня 2020 18:10
Електронний підпис зміни до договору
17 листопада 2020 16:29
Додаткова угода № 5 (1).pdf зміни до договору
17 листопада 2020 16:28
Електронний підпис зміни до договору
23 жовтня 2020 10:14
Додаткова угода № 4 (1).pdf зміни до договору
23 жовтня 2020 10:14
Електронний підпис зміни до договору
24 вересня 2020 09:15
Додаткова угода № 3 (1) (1).pdf зміни до договору
24 вересня 2020 09:15
Електронний підпис зміни до договору
11 серпня 2020 13:17
Додаткова угода № 2 (1).pdf зміни до договору
11 серпня 2020 13:17
Електронний підпис зміни до договору
07 серпня 2020 14:38
Додаткова угода № 1 (1).pdf зміни до договору
07 серпня 2020 14:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Підпункт 6.4.4.2. пункту 6.4. розділу VІ. «ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН» викласти в новій редакції: «6.4.4.2. Підрядник має право залучати на договірній основі до виконання робіт субпідрядників, погодивши це питання із Замовником, в обсязі менше ніж 20% від вартості Договору.».
Номер договору про закупівлю: 696
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Доповнити розрахунком № П145 договірну ціну на 2020-2021 роки.
Номер договору про закупівлю: 696
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 3.7. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.7. Зобов’язання Замовника щодо фінансування визначаються узгодженим Сторонами планом фінансування робіт (Додаток № 4).».
Номер договору про закупівлю: 696
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 3.7. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.7. Зобов’язання Замовника щодо фінансування визначаються узгодженим Сторонами планом фінансування робіт (Додаток № 5).».
Номер договору про закупівлю: 696
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункти 3.6., 3.7. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.6. Фінансування робіт у 2020 році за рахунок коштів міського бюджету міста Харкова складає – 9 973 292 грн. 02 коп. (дев’ять мільйонів дев’ятсот сімдесят три тисячі двісті дев’яносто дві грн. 02 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 1 662 215 грн. 34 коп. 3.7. Зобов’язання Замовника щодо фінансування визначаються узгодженим Сторонами планом фінансування робіт (Додаток № 6).». 2. Пункт 3.9. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.9. Зобов’язання Підрядника щодо виконання робіт визначаються графіком виконання робіт (Додаток № 7).». 3. Викласти в новій редакції договірну ціну на 2020 рік.
Номер договору про закупівлю: 696
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункти 3.6., 3.7. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.6. Фінансування робіт у 2020 році за рахунок коштів міського бюджету міста Харкова складає – 9 995 524 грн. 54 коп. (дев’ять мільйонів дев’ятсот дев’яносто п’ять тисяч п’ятсот двадцять чотири грн. 54 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 1 665 920 грн. 76 коп. 3.7. Зобов’язання Замовника щодо фінансування визначаються узгодженим Сторонами планом фінансування робіт (Додаток № 8).». 2. Пункт 3.9. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.9. Зобов’язання Підрядника щодо виконання робіт визначаються графіком виконання робіт (Додаток № 9).». 3. Викласти в новій редакції договірну ціну на 2020 рік.
Номер договору про закупівлю: 696
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункти 3.6., 3.7. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.6. Фінансування робіт у 2020 році за рахунок коштів міського бюджету міста Харкова складає – 9 645 625 грн. 36 коп. (дев’ять мільйонів шістсот сорок п’ять тисяч шістсот двадцять п’ять грн. 36 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 1 607 604 грн. 23 коп. 3.7. Зобов’язання Замовника щодо фінансування визначаються узгодженим Сторонами планом фінансування робіт (Додаток № 10).». 2. Пункт 3.9. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.9. Зобов’язання Підрядника щодо виконання робіт визначаються графіком виконання робіт (Додаток № 11).». 3. Викласти в новій редакції договірну ціну на 2020 рік.
Номер договору про закупівлю: 696
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
18 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Преамбулу Договору викласти в новій редакції: «Управління екології та благоустрою Департаменту житлово-комунального господарства Харківської міської ради, яке є правонаступником Департаменту комунального господарства Харківської міської ради згідно з рішенням 2 сесії Харківської міської ради 8 скликання від 30.12.2020 № 28/20 «Про правонаступництво Департаменту житлово-комунального господарства Харківської міської ради», в особі заступника начальника Саріогло Станіслава Федоровича, що діє на підставі наказу від 13.01.2021 № 2 (далі - Замовник), з однієї сторони, і Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОМДОРСЕРВІС» в особі директора Коваля Олега Павловича, що діє на підставі Статуту (нова редакція) (далі - Підрядник), з іншої сторони, разом – Сторони, уклали цей договір про таке (далі - Договір):». 2. Пункт 3.1. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить – 13 681 579 грн. 30 коп. (тринадцять мільйонів шістсот вісімдесят одна тисяча п’ятсот сімдесят дев’ять грн. 30 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 2 280 263 грн. 22 коп.». 3. Пункт 3.5. розділу III. «Ціна договору» викласти в новій редакції: «3.5. Джерело фінансування у 2020 році – кошти міського бюджету міста Харкова. Джерело фінансування у 2021 році – кошти бюджету Харківської міської територіальної громади.». 4. Пункти 3.6., 3.7. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.6. Фінансування робіт у 2020 році за рахунок коштів міського бюджету міста Харкова складає – 9 645 625 грн. 36 коп. (дев’ять мільйонів шістсот сорок п’ять тисяч шістсот двадцять п’ять грн. 36 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 1 607 604 грн. 23 коп. Фінансування робіт у 2021 році за рахунок коштів бюджету Харківської міської територіальної громади складає – 4 035 953 грн. 94 коп. (чотири мільйони тридцять п’ять тисяч дев’ятсот п’ятдесят три грн. 94 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 672 658 грн. 99 коп. 3.7. Зобов’язання Замовника щодо фінансування визначаються узгодженим Сторонами планом фінансування робіт (Додаток № 12).». 5. Пункт 3.9. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.9. Зобов’язання Підрядника щодо виконання робіт визначаються графіком виконання робіт (Додаток № 13).». 6. Пункт 4.2. розділу ІV. «ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ» викласти в новій редакції: «4.2. Розрахунки за виконані роботи у 2020 році здійснюються Замовником по мірі надходження коштів з міського бюджету в межах відповідних бюджетних асигнувань. Такі умови фінансування виключають пред'явлення штрафних санкцій щодо оплати робіт. Розрахунки за виконані роботи у 2021 році здійснюються Замовником по мірі надходження коштів з бюджету Харківської міської територіальної громади в межах відповідних бюджетних асигнувань. Такі умови фінансування виключають пред'явлення штрафних санкцій щодо оплати робіт.». 7. Пункт 13.1. розділу ХІІІ. «ДОДАТКИ ДО ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «13.1. Невід'ємною частиною цього Договору є: 1. План фінансування робіт. 2. Графік виконання робіт. 3. Договірна ціна (форма № 9, згідно з додатком С ДСТУ Б Д.1.1-1:2013).». 8. Розділ ХІV. «МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН» викласти в новій редакції: «ХІV. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН ЗАМОВНИК: Управління екології та благоустрою Департаменту житлово-комунального господарства Харківської міської ради ЄДРПОУ 43978726 61003, м. Харків, майдан Конституції, будинок 7 (057) 760-76-54 р/р UA588201720344211011100109244 Державна казначейська служба України, м. Київ ПІДРЯДНИК: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОМДОРСЕРВІС» ЄДРПОУ 33818847 61103, м. Харків, вул. Маршала Батицького, буд. 8, офіс 7 (096) 835-97-66 (099) 470-30-77 р/р UA 073515330000026009052150865 ХАРКІВСЬКЕ ГРУ АТ КБ «ПРИВАТБАНК» ІПН 338188420343». 9. Викласти в новій редакції договірну ціну.
Номер договору про закупівлю: 696
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 3.1. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить – 9 645 625 грн. 36 коп. (дев’ять мільйонів шістсот сорок п’ять тисяч шістсот двадцять п’ять грн. 36 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 1 607 604 грн. 23 коп.». 2. Пункт 3.6., розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.6. Фінансування робіт у 2020 році за рахунок коштів міського бюджету міста Харкова складає – 9 645 625 грн. 36 коп. (дев’ять мільйонів шістсот сорок п’ять тисяч шістсот двадцять п’ять грн. 36 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 1 607 604 грн. 23 коп. Фінансування робіт у 2021 році за рахунок коштів бюджету Харківської міської територіальної громади не здійснюватиметься.» 3. Виключити пункти 3.7., 3.8. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ». 4. Пункт 3.9. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції під пунктом 3.7.: «3.7. Зобов’язання Підрядника щодо виконання робіт визначаються графіком виконання робіт (Додаток № 14).». 5. Пункт 5.1. розділу V. «ВИКОНАННЯ РОБІТ» викласти в новій редакції: «5.1. Строк виконання робіт: до 14.04.2021р. Період виконання робіт: серпень 2020р.– квітень 2021р.». 6. Пункт 11.1. розділу XІ. «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «11.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його укладення і діє до 14.04.2021 року, в частині розрахунків – до повного виконання Сторонами взаємних зобов'язань.». 7. Пункт 13.1 розділу ХІІІ. «ДОДАТКИ ДО ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «13.1. Невід’ємною частиною цього Договору є: 1. Графік виконання робіт. 2. Договірна ціна (форма № 9, згідно з додатком С ДСТУ Б Д.1.1-1:2013).». 8. Викласти в новій редакції договірну ціну.
Номер договору про закупівлю: 696
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 серпня 2020 — 12 квітня 2021
Сума оплати за договором: 9 645 625,36
UAH (в тому числі ПДВ 1 607 604,23 UAH)