Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інтерактивний комплекс (інтерактивна дошка, проектор, ноутбук + БФП + акустична система + ламінатор)
Очікувана вартість
106 347,00 UAH
UA-2020-06-26-001803-c d10b0f47e71749ee90e049a61cdd52b6
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коба Наталія Іванівна

+380563061506 koba_n_i@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП сектор ОКСМС Межівської РДА Дніпропетровської області
Код ЄДРПОУ: 02142460
Місцезнаходження: 52900, Україна , Дніпропетровська обл., Межова, пр. Незалежності, будинок 22
Контактна особа: Коба Наталія Іванівна
+380563061506
koba_n_i@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 червня 2020 17:49
Звернення за роз’ясненнями: до 02 липня 2020 17:53
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 липня 2020 17:53
Очікувана вартість: 106 347,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 063,47 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
Інтерактивний комплекс (інтерактивна дошка, проектор, ноутбук + БФП + акустична система + ламінатор)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52911, Україна, Дніпропетровська область, с.Слов'янка, вул.Шевченка, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
1 комплекти
Інтерактивний комплекс (інтерактивна дошка, проектор, ноутбук + БФП + акустична система + ламінатор)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52910, Україна, Дніпропетровська область, с.Зоряне, вул. Шкільна, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 червня 2020 17:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2020 17:49
оголошення .docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-26-001803-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 28 червня 2020 17:21
1
Замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 Закону.
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до тендерної документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 червня 2020 14:29
Відповідно до п.3, ч.2, ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі"

Документи

30 червня 2020 14:29
Відповідь на вимогу

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 липня 2020 17:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" 106 332,00
UAH з ПДВ
106 332,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 липня 2020 17:15
Довідка податкова
07 липня 2020 17:15
МВС
06 липня 2020 17:38
Електронний підпис
06 липня 2020 17:36
42. ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
06 липня 2020 17:36
38. ДОВІДКА З БАНКУ.pdf
06 липня 2020 17:35
37. ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
06 липня 2020 17:35
29. ШТАТНИЙ РОЗПИС.pdf
06 липня 2020 17:35
11. ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ.pdf
06 липня 2020 17:35
6. КОПІЯ СТАТУТУ.pdf
06 липня 2020 17:35
5. НАКАЗ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"
#41602230
Переможець 106 332,00
UAH з ПДВ
08 липня 2020 09:32
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" #41602230

№ рішення у справі

72/68-р/к

Дата рішення у справі

22.09.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Документи

08 липня 2020 09:32
Електронний підпис
08 липня 2020 09:30
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 липня 2020 09:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"
#41602230
106 332,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 липня 2020 09:32
Електронний підпис
08 липня 2020 09:30
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 липня 2020 15:59
Договір зміни до договору
23 липня 2020 15:51
Електронний підпис укладений
17 липня 2020 21:33
Договір укладений
17 липня 2020 21:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Заміна БФП на анологічний, з досконалішими характеристиками, без зміни суми договору.
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML