Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Перегородки алюмінієві з монтажем
Очікувана вартість
1 370 000,00 UAH
UA-2020-06-26-001744-b f3e77d57da4146b4bdb1775ec9805304
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Савенко Ольга Ігорівна

+380674471691 savenko.o@kievtv.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Київської міської ради «Телекомпанія «Київ»
Код ЄДРПОУ: 25195855
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., місто Київ, вулиця Хрещатик, будинок 36
Контактна особа: Савенко Ольга Ігорівна
+380674471691
savenko.o@kievtv.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 червня 2020 18:23
Звернення за роз’ясненнями: до 02 липня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 липня 2020 10:00
Початок аукціону: 13 липня 2020 14:52
Очікувана вартість: 1 370 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 850,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
49 шт
Перегородки алюмінієві з монтажем
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Глибочицька, 17-М
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 червня 2020 18:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2020 18:23
ТД_перегородки.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-26-001744-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕВЕРЕСТ НП", Код ЄДРПОУ:40547504
Дата подання: 22 липня 2020 17:58
Невідповідність Учасника кваліфікаційним критеріям
26 червня 2020 року тендерним комітетом КП Київської міської ради «Телекомпанія «Київ» (далі – Замовник) було опубліковано оголошення про про проведення відкритих торгів UA-2020-06-26-001744-b по предмету «Конструкційні матеріали, код за ДК 021:2015: 44110000-4 (Перегородки алюмінієві з монтажем)» (Далі – закупівля)
За результатами проведеного аукціону від 13.07.2020 року пропозиція ТОВ «Компанія «НЕОПОЛ» була визнана найбільш економічно вигідною.
16.07.2020 року Замовником за результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Компанія «НЕОПОЛ» було опубліковано повідомлення про виправлення невідповідностей пропозиції, які необхідно виправити протягом 24 годин.
21 липня 2020 року Замовником було опубліковано Протокол №737 засідання тендерного комітету Комунального підприємства Київської міської ради «Телекомпанія «Київ» від 20 червня 2020 року в якому Замовник неправомірно з порушенням вимог чинного законодавства в сфері публічних закупівель та власних вимог, викладених в тендерній документації до Закупівлі, визнає переможцем ТОВ «Компанія «НЕОПОЛ». При прийнятті рішення тендерним комітетом не було враховано наступні невідповідності, які наявні в тендерній пропозиції, неправомірно визнаного переможцем, Учасника, а саме:
- Відповідно до ч. 10 Таблиці №2 Додатку №2 до Тендерної документації Учасник повинен надати: «Довідку-підтвердження від виробників (або їхніх офіційних представництв/дистриб'юторів в Україні) Товарів про наявність гарантійного обслуговування від виробників Товарів на терміни, передбачені технічним завданням, якщо більш тривалий гарантійний строк не передбачений виробником.» .
- На цю вимогу ТОВ «НЕОПОЛ» надав довідку №030 від 10.07.2020 року та довідку №55 від 16.07.2020 року в яких вказує себе, як єдиним виробником Товарів зазначених в тендерній пропозиції. Однак, в сертифікаті відповідності № UA.TR.042.178-19, що виданий на продукцію, яку учасник пропонує поставити Замовнику виробником вказаний ТОВ «АЛЮПОЛ».
- Повідомляємо Вас, що ТОВ «Компанія «НЕОПОЛ» та ТОВ «АЛЮПОЛ» є абсолютно різними юридичними особами:


ТОВ «Компанія «НЕОПОЛ» ТОВ «АЛЮПОЛ»
Код ЄДРПОУ: 38726342
Місцезнаходження: 03055, м.Київ, проспект Перемоги, будинок 19, квартира 53
Власники: Мінаков Іван Володимирович (Україна, м. Київ) Код ЄДРПОУ: 33283810
Місцезнаходження: 07801, Київська обл., Бородянський район, селище міського типу Бородянка, вул. Центральна, будинок 28 В
Власники: "АЛЮФОРМ" (Польща, м. Тихи)
- Отже, учасник відповідно до сертифікату не є виробником продукції.
- Жодних документів, що підтверджують статус ТОВ «Компанія «НЕОПОЛ», як офіційного представника або дистриб’ютора учасник не надав.
- Тому, що учасник не виконав вимоги ч. 10 Таблиці №2 Додатку №2 до Тендерної документації та неправомірно визнав себе виробником продукції.

Зважаючи на вищенаведене,
Вимагаємо:
1. Дискваліфікувати учасника ТОВ «Компанія «НЕОПОЛ» (Код ЄДРПОУ: 38726342), як такого , що не відповідає кваліфікаційним критеріям зазначеним Замовником
2. Перейти до розгляду наступного учасника відповідно до чинного законодавства.
У разі, якщо Замовник не прийме до уваги цю вимогу та продовжить порушувати законодавство в сфері публічних закупівель ТОВ «ЕВЕРЕСТ НП» вимушене буде звернутись до органу оскарження для захисту порушених прав та інтересів
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 липня 2020 17:55
Тендерний комітет КП КМР «Телекомпанія «Київ», розглянувши Лист Вимогу (надалі – Вимога) Учасника ТОВ «ЕВЕРЕСТ НП» (надалі – Скаржник) №2207/20-15 від 22.07.2020 року за результатами процедури відкритих торгів на закупівлю продукції за Кодом ДК 021:2015 – 44110000-4 – Конструкційні матеріали (Перегородки алюмінієві з монтажем), ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-26-001744-b, та вимогу дискваліфікувати учасника ТОВ «Компанія «НЕОПОЛ» як такого, що не відповідає кваліфікаційним критеріям зазначеним Замовником, змушений відмовити в її задоволенні з огляду на її необґрунтованість.

Відповідно до п. 10 таблиці 2 додатку 2 тендерної документації серед документів, які надаються усіма учасниками для підтвердження відповідності вимогам тендерної документації, є «Довідка-підтвердження від виробників (або їхніх офіційних представництв/дистриб'юторів в Україні) Товарів про наявність гарантійного обслуговування від виробників Товарів на терміни, передбачені технічним завданням, якщо більш тривалий гарантійний строк не передбачений виробником».
Посилання Скаржника на те, що виробником Товару є ТОВ «АЛЮПОЛ» з посиланням на сертифікат відповідності № UA.TR.042.178-19, а не ТОВ «Компанія «НЕОПОЛ», на погляд Замовника є помилковими. Замовник не може погодитись з висновками Скаржника про тотожність поняття «виробник товару» та «виробник алюмінієвого профілю».
Так, Товаром в даній закупівлі є перегородки алюмінієві з монтажем, тобто готові конструкції певних розмірів та конфігурацій (каркас з алюмінієвого профілю зі скляним наповненням та встановленою фурнітурою). У довідці Учасника ТОВ «Компанія «НЕОПОЛ» №036 від 10.07.2020 року, на виконання вимог тендерної документації, викладено опис пропозиції, в якому прописані детальні умови тендерної пропозиції даного Учасника:






Запропонований Учасником алюмінієвий профіль «Алюпол» є складовою кінцевого продукту, який відповідає одній з вимог Замовника, однак не кінцевим Товаром, який є предметом закупівлі.
Відповідно, копія сертифікату відповідності серії ВГ, зареєстрований в Реєстрі за № №UA.TR.042.178-19, та розміщений Учасником ТОВ «Компанія «НЕОПОЛ» в межах їх тендерної пропозиції, на який посилається Скаржник, підтверджує лише проходження сертифікації даного профілю та якість алюмінієвого профілю, запропонованого даним Учасником, але аж ніяк ні виробника кінцевого продукту.
Таким чином, висновки Скаржника щодо поєднання в одній особі виробника Товару та виробника алюмінієвого профілю є неправильними та помилковими. Відповідно висновки, зроблені Скаржником у Вимозі, є такими, що не підлягають задоволенню.
В якості належного виконання Учасником ТОВ «Компанія «НЕОПОЛ» вимог п. 10 таблиці 2 додатку 2 тендерної документації, Замовником прийняті листи №030 від 10.07.2020 року та №55 від 16.07.2020 року, відповідно до яких Учасник ТОВ «Компанія «НЕОПОЛ» інформує про надання гарантії та гарантійного обслуговування на Товар, як безпосередній виробник Товару.



Замовник не має правових підстав для неприймання інформації, зафіксованої в листах №030 від 10.07.2020 року та №55 від 16.07.2020 року, як недопустимої інформації.
Учасником ТОВ «Компанія «НЕОПОЛ» належним чином виконаний п. 10 таблиці 2 додатку 2 тендерної документації.

Враховуючи викладене, вважаємо, що твердження Скаржника, викладені в Вимозі, не знайшли свого підтвердження; невідповідність кваліфікаційним критеріям, зазначеним Замовником в тендерній документації, не знайшли свого підтвердження. Відповідно, вимоги Скаржника, викладені в Вимозі, не підлягають задоволенню.

Документи подані скаржником

22 липня 2020 17:58
Вимога.PDF

Документи

24 липня 2020 17:54
Відповідь на Вимогу

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 липня 2020 15:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ "НЕОПОЛ" 1 300 068,00
UAH з ПДВ
1 099 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕВЕРЕСТ НП" 1 304 932,00
UAH з ПДВ
1 099 781,69
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОПТИМА ІНВЕСТ" 1 364 503,86
UAH з ПДВ
1 254 903,86
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПОБУТ ІНВЕСТ СЕРВІС" 1 368 000,00
UAH з ПДВ
1 258 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНТЕР-НОРМ" 1 344 900,00
UAH з ПДВ
1 287 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 липня 2020 11:49
Довідка коррупція.zip
16 липня 2020 12:28
Лист відгук.pdf
10 липня 2020 12:59
Сертифікат якості171.pdf
10 липня 2020 12:59
протокол.pdf
10 липня 2020 12:59
наказ.pdf
10 липня 2020 12:59
Листи відгуки.pdf
10 липня 2020 12:59
Довідка про гарантію.pdf
10 липня 2020 12:59
Довідка досвід158.pdf
10 липня 2020 12:59
Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

11 липня 2020 13:23
Статут.pdf
11 липня 2020 13:23
опис держ реєстрація.PDF
11 липня 2020 13:23
лист пояснення.PDF
11 липня 2020 13:23
Лист згода.PDF
11 липня 2020 13:23
Загальні відомості.PDF
11 липня 2020 13:23
договір підряду 1403.PDF
11 липня 2020 13:23
Витяг ПДВ.PDF
11 липня 2020 13:23
Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

10 липня 2020 19:01
Електронний підпис
10 липня 2020 18:46
045.Проект договору.pdf
10 липня 2020 18:46
015.Витяг з ЕДР.pdf
10 липня 2020 18:46
014.Відомості з ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАНІЯ "НЕОПОЛ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕВЕРЕСТ НП"

ТОВ "ОПТИМА ІНВЕСТ"

ТОВ "ПОБУТ ІНВЕСТ СЕРВІС"

ТОВ "ІНТЕР-НОРМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "КОМПАНІЯ "НЕОПОЛ"
#38726342
Переможець 1 099 700,00
UAH з ПДВ
21 липня 2020 14:35
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 липня 2020 19:21

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до пункту 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: «замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону; … (інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям наведена у Додатку 2 до тендерної документації)» Відповідно до вимог таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації (Перелік документів, які надаються усіма учасниками для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (стаття 16 Закону)) в якості підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів Учасник мав надати довідку, у довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи та відбитком печатки учасника, з підтвердженням наявності досвіду виконання аналогічного договору. Довідка повинна містити назви та адреси замовника (замовників), П.І.Б. і телефони контактних осіб замовника. До довідки додати не менше однієї засвідченої учасником копії договору з доказами належного виконання такого договору. Додатково Учасники можуть надати копії листів-відгуків* вказаних у довідці підприємств, установ, організацій. Однак Учасник не підтвердив належним чином відповідність його кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів». З метою усунення виявлених невідповідностей Учасник має надати: 1) довідку, у довільній формі, завірену підписом уповноваженої особи та відбитком печатки учасника, з підтвердженням наявності досвіду виконання аналогічного договору. Довідка повинна містити назви та адреси замовника (замовників), П.І.Б. і телефони контактних осіб замовника; 2) копію не менше однієї засвідченої учасником копії договору з доказами належного виконання такого договору.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 липня 2020 14:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ "НЕОПОЛ"
#38726342
1 099 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 14:11
Електронний підпис укладений
11 вересня 2020 17:14
скан ДУ неопол_11 вересня.pdf зміни до договору
11 вересня 2020 17:13
Електронний підпис укладений
05 серпня 2020 19:02
договір укладений
05 серпня 2020 19:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 243(2)
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 099 700,00
UAH (в тому числі ПДВ 183 283,33 UAH)