Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | відокремлений підрозділ "Рівненська АЕС" державного підприємства "НАЕК "Енергоатом" |
Код ЄДРПОУ: | 05425046 |
Місцезнаходження: | 34400, Україна , Рівненська обл., Вараш, Промзона |
Контактна особа: |
Огребчук Галина Іванівна 03636-64-6-20 SheYN@rnpp.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 червня 2020 16:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 липня 2020 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 липня 2020 14:00 |
Початок аукціону: | 14 липня 2020 14:06 |
Очікувана вартість: | 770 980,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,52% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 15000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Умови розрахунків Оплата за поставлений товар здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника згідно видаткової накладної або накладної протягом 45 календарних днів з дати поставки, за умови реєстрації Постачальником податкової накладної у ЄРПН. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 червня 2020 16:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 червня 2020 16:46 |
Додаток_3.pdf | |
26 червня 2020 16:46 |
Тендерна документац_я.pdf | |
26 червня 2020 16:46 |
Додаток_4.pdf | |
26 червня 2020 16:46 |
Додаток_2.pdf | |
26 червня 2020 16:46 |
Додаток_5.pdf | |
26 червня 2020 16:46 |
Додаток_1.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-07-23-000095 ● 162527596f97451a8e3c74d358ed7d38
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 серпня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 серпня 2020 15:06 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
04.08.2020 №52
Тернопіль
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Євген ДЕРЖЕРУКА
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 04.08.2020 №52
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
1.UA-2020-06-26-001719-c від 26.06.2020 – дані автоматичних індикаторів ризиків.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-08-12 09:28:12
Запит про надання пояснень
В межах проведення моніторингу закупівлі «Молоко та вершки», ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки, (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-06-26-001719-с), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), виникла потреба в отриманні наступного пояснення.
За результатами проведеної закупівлі переможцем обрано Товариство з обмеженою відповідальністю ТзОВ «Радивилівмолоко» (далі – ТзОВ «Радивилівмолоко») та 22.07.2020 оприлюднено повідомлення про намір укласти договір.
У повідомленні про намір укласти договір Замовником окрім іншого, зазначено, в п. 9 «Найменування учасника − переможця процедури закупівлі»: ТзОВ «Радивилівмолоко» та в п.10. «Інформація про ціну пропозиції» вартість пропозиції - 643 900,00 UAH.
Згідно частини четвертої статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.
Моніторингом встановлено, що Замовником за результатами проведеної процедури закупівлі 03.08.2020 укладено договір з ТзОВ «Радивилівмолоко» за №53-122-01-20-09911 на суму 772 680,00 грн. з ПДВ.
У зв’язку з вищевикладеним прошу пояснити чому сума укладеного договору від 03.08.2020 №53-122-01-20-09911 відрізнятися від ціни тендерної пропозиції та як наслідок не відповідає частині четвертій статті 41 Закону ?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-08-14 14:50:40
Відповідь на запит Держаудитслужби України
При створенні оголошення на веб порталі Уповноваженого органу планову суму закупівлі Замовник прописує без ПДВ ( в системі передбачено вибір даного параметру), для того щоб не було дискримінації учасників – платників ПДВ, не платників ПДВ, нерезидентів та для більш зрозумілого і прозорого порівняння цін. Внаслідок чого на аукціоні створюються рівні умови і всі учасники приймають учать в аукціоні з сумами без ПДВ незалежно від того чи вони є платниками ПДВ чи ні. Даний алгоритм передбачений пунктом 1 розділу 5 тендерної документації. Слід зазначити, що Законом України "Про публічні закупівлі" не встановлено норми щодо вказання очікуваної суми закупівлі, а електронна телекомунікаційна система на вибір замовника надає можливість вказати очікувану вартість з позначками "в т.ч. ПДВ" та "без ПДВ". Разом з тим слід повідомити, що згадане в запиті ДАСУ повідомлення про намір укласти договір формується електронною телекомунікаційною системою з ціною автоматично відповідно до результатів аукціону, а отже без ПДВ. Оскільки переможець торгів на закупівлю «15510000_молоко та вершки» (№ оголошення ЦБД Prozorro UA-2020-06-26-001719-c) є платником ПДВ і його цінова пропозиція за результатами аукціону з врахуванням ПДВ становить 772 680,00 грн (643 900,00 грн без ПДВ), то згідно до частини 4 статті 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» договір укладено відповідно до цінової пропозиції за результатами електронного аукціону.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 серпня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 вересня 2020 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено порушення вимог пунктів 3 та 8 частини другої статті 21 Закону.)
Ризики, що спрацювали
RISK1-4_1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 липня 2020 14:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТзОВ "Радивилівмолоко" |
706 650,00
UAH
|
643 900,00
UAH
|
Документи |
Приватне Підприємство Волинь-Торг Галичина |
760 400,00
UAH
|
644 000,00
UAH
|
Документи |
ПП Лабіринт Плюс |
770 980,00
UAH
|
770 980,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТзОВ "Радивилівмолоко" #31259168 |
Переможець |
643 900,00
UAH
|
22 липня 2020 14:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 травня 2021 16:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 лютого 2021 15:17
|
5984-20-ВТ_ДУ1 (1).pdf | зміни до договору |
19 лютого 2021 15:16
|
Електронний підпис | укладений |
04 серпня 2020 16:48
|
договір.pdf | укладений |
04 серпня 2020 16:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни, що внесені до істотних умов: кількість товару змінилась з 67230 шт на 80676 шт, 5200 кг на 6240 кг; сума договору змінилась з 772 680,00 грн. з ПДВ ( 643 900,00 грн без ПДВ ) на суму 927 216,00 грн. з ПДВ ( 772 680,00 грн без ПДВ ); термін дії договору продовжився з 26.02.2021р. до 31.03.2021р. Випадки для внесення змін: – дія договору продовжується на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. |
Номер договору про закупівлю: | 53-122-01-20-09911 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |